5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Jsem xenofob nebo xenofil?

V diskusi o imigraci zaznívají prakticky jen hlasy pro anebo proti – skoro žádné šedé tóny. Češi uprchlíky buď kritizují, odsuzují a nenávidí, nebo je milují, vítají a obhajují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Plzák 12.9.2015 10:19

Nejde o to, co jsem nebo ne.

Jde o to, že musím mít právo se vyjádřit tak jak chci.

Teď sklízíme výsledky těch všech zákonů o hanobení rasy, šíření rasové nenávisti a podobných pitomostí.

Fakt je jeden! Takhle se do světa, na zkušenou, nechodí.

99% muslimů jsou slušní lidé. K nám se valí to zbývající procento - ksindl.

P. Čech 12.9.2015 10:24

Re: Nejde o to, co jsem nebo ne.

S tím procentem jste to poněkud (silně ) přehnal. Mám jeden dotaz. Byl jste někdy nějakou dobu (ne jeden či dva dny) v nějaké muslimské zemi? Já ano a to dokonce ve třech. Procento slušných muslimů, které uvádíte, je silně přehnané.

J. Plzák 12.9.2015 16:49

Re: Nejde o to, co jsem nebo ne.

Ano. Dva roky.

Tedy jinak. Slušných tam bylo zrovna tolik, kolik u nás.

P. Čech 12.9.2015 20:43

Re: Nejde o to, co jsem nebo ne.

S tím souhlasím. Není jich ovšem 99%, ale s bídou 60%

J. Schwarz 12.9.2015 10:43

Re: Nejde o to, co jsem nebo ne.

Samotné pojmy "Lidstvo" a humanismus jsou zcestné. Lidstvo nebude nikdy tvořit jeden jediný harmonický celek a pokud by se něco takového vytvořilo, žilo by se v tom jako v KLDR a ohniska odporu typu IS by se vyvářela jako na běžícím páse. Křesťanská láska měla svůj smysl v dobách, kdy na celé planetě žilo nejvýš několik desítek či set milionů lidí, a dovedu pochopit římany když  křesťany hlásající takové pitomosti házeli už tehdy lvům, protože viděli kam to povede. Výsledkem "humanismu" je zase vybíjení milionů kusů dobytla nebo ptáků aby se snad nenakazil nějaký velevzácný jedinec homo sapiens sapiens. A naše civilizace je prý založená na "extrémním individualismu"! Nevím, v čem ten individualismus spočívá snad v tom, že individuum má přehršel "práv", jejichž naplnění mu ovšem musejí zajistit ti druzí! Tedy mám "lidské právo" otravovat druhé výměnou za povinnost nechat se otravovat. Úplné orgie "individualismu".

J. Šimek 12.9.2015 11:27

Re: Nejde o to, co jsem nebo ne.

A Hitlera taky chápete, když posílal neárijce do plynu?

P. Dvořák 12.9.2015 12:32

Re: Nejde o to, co jsem nebo ne.

Když někdo neví kudy kam, Hitlerova stébla se chytá.

J. Šimek 12.9.2015 13:59

Re: Nejde o to, co jsem nebo ne.

No jen se ptám, jestli řešení římanů a Hitlera je pro autora totéž. V textu jeho příspěvku mě to tak přišlo.

J. Vintr 12.9.2015 10:56

Re: Nejde o to, co jsem nebo ne.

I když každé přirovnání pochopitelně kulhá, dá se použít třeba příměr, že v roce 1939 byli Němci z 99% slušní lidé ...

J. Schwarz 12.9.2015 10:16

To "nepatrné množství"

- 2.6% muslimů co podporují podle vás IS činí 60 milionů... A žeby se češi dělili na "sluníčkáře" a jejich odpůrce půl na půl se mi jeví absurdní. To platí snad pro okruh vašich "přátel" z pražské kavárny, novináře označené samotným prezidentem za hnůj a podobný xindl...

P. Čech 12.9.2015 10:21

Re: To "nepatrné množství"

Přesně tak. Podobné řečičky a kecy rozšiřují pomocí všech našich médií pouze salónní anarchisté z pražských kaváren, odkud se také rekrutují všelijací "ochránci" lidských práv.

P. Čech 12.9.2015 10:14

Škatulkování!!!

Proč bych nutně musel být xenofob či xenofil? Osobně nejsem ani jedno, ani druhé.Mám však na věc svůj osobní názor a žádnými kecy našich politiků či žvásty politiků EU se nenechám ovlivnit. Činnost všelijakých filantropických  spolků mne zcela nezajímá. Chci jediné. Skutečnou demokracii ve své zemi. Demokracii, která zde zásadně chybí. Přikláním se k obecnému názoru téměř 80% občanů ČR, kteří zde žádné ilegální (nezákonné) imigranty nechtějí. Orgány ČR by měly využít všech možných prostředků, které mají k dispozici a neumožnit vstup ilegálním imigrantům na své území. Je totiž nutno mít na paměti, že běžencům ze svých zemí (evropským imigrantům) nikdo v jejich zemích nebrání v emigraci. Tito lidé mohou požádat zastupitelství kterékoliv země o udělení víza či povolení k pobytu. Pokud toto vízum či povolení k pobytu legálně obdrží, potom moho imigrovat legálně. Nic a nikdo jim v tom nebrání. Jsem-li opravdu chudákem, který prchá před válkou, jsem vděčný pokud mne přijme kterákoliv jiná země a nestanovím si vyděračské podmínky. Že chci jen do Německa, Švédska či Francie. Přijmu povolení k pobytu kdekoliv.  Toto však naprostá většina diskutovaných imigrantů postrádá a podle toho se s nimi také má jednat.

R. Brzák 12.9.2015 10:13

Pane Březino, vysvětlení je prosté - oběma stranám,

(dovolím si přistoupit na toto zjednodušené rozdělení) totiž obavy (tedy strach) znemožňují plně nahlédnout co nejširší okruh souvislostí celé situace. Díky tomu nemohou plně využít svého rozumu - a dostávají se více do modelu instinktivní reakce typu útěk/útok.

Opakem strachu je láska.

Ale nemylte se, láska k životu je neoddělitelně spjata s odpovědností, i s odpovědností za pomoc a dary - aby se nestaly dary danajskými a službou medvědí...

J. Plzák 12.9.2015 10:22

Re: Pane Březino, vysvětlení je prosté - oběma stranám,

Taky jsem se seznámil s mnoha muslimskými zeměmi.

To ale neznamená, že bych schvaloval diktát Unie o přijetí uprchlíků.

Kvoty jsou nesmysl, nikdo neví a nechce vědět, kdy to skončí.

Nutno se pojistit hned v začátcích.

J. Plzák 12.9.2015 10:04

Konvička a Okamura jsou mentálně zaostalí.

Bezesporu

se k nám valí horda ksindlu. Proto je nutné, 1. hned při registraci dát

každému leták, v jeho řeči, ve kterém bude stát, co se u nás nesmí.

Tento leták potvrdí každý podpisem. 2. každý bude upozorněn (je třeba

ještě uzákonit), že k prvnímu pokusu o spojení rodin - dovozu příbuzných ze země imigranta - může (slovo může nutno zdůraznit) dojít nejdřive po pěti letech. Za to budem odsouzeni EU, OSN a dalšími světaspasiteli, ale to nás nemusí škrábat, odsuzují nás už tak jako tak za naše cigoše.

K. Janyška 12.9.2015 9:06

Naše skvělé založení přirozeně migranty odpuzuje.

Jsme skutečně nadaní. Na všechno. I Kohl to říkal... Dzp.

T. Rott 12.9.2015 9:01

Fotky

Souhlasim s autorem, ze dnes bouzel opet plati "jsi s nami nebo proti nam" a rozumna debata ktera je tak potrebna k vyreseni tohoto problemu se stava prakticky nemoznou...

Dovolim si vsak polemizovat se zaverem autora vytvorenem na zaklade "bordelu" co po sobe zanechali - proste prijely autobusy smer zapad a oni do nich naskakali.

Je pravda ze jsou vyznavaci tohoto nabozenstvi jsou v porovnani s nami mene disciplinovani a to se tyce i poradu ve kterem ziji (zil jsem v jedne muslimske zemi tri roky), ale jak tyto obrazky bych nejak neprecenoval.

U nas po konzerte ci jine akci zbyde taky pekny bordel.

F. Svoboda 12.9.2015 10:01

Re: Fotky

Pane Rotte, zkuste si zjistit, jaký " bordel " zůstal např. po setkání mládeže ve Žďáru n. Sáz. před pár lety. Nikde ani papírek, ačkoliv tam bylo několik tisíc mladých lidí !!!

I. Brezina 12.9.2015 10:05

Re: Fotky

Rozdíl je v tom, že i mládež na technopárty sice nejdřív udělá šílený bordel, ale pak ho po akci po sobě způsobně uklidí.

J. Šimek 12.9.2015 10:24

Re: Fotky

Ne, úklid zajistí pořadatel akce.

Mládež za to zaplatila ve vstupném a bez výčitek proto za sebou nechává bordel a odjíždí.

P. Dvořák 12.9.2015 12:34

Re: Fotky

Jistě nemáte na mysli tu poslední technopárty, kdy pořadatel počítal s asi dvěma stovkami účastníků a přišlo jich něco přes čtyři tisíce.

Protože to je přesně ten model, který čeká Evropu.

J. Šimek 12.9.2015 14:04

Re: Fotky

Jo a vy víte o placené akci, kde po sobě uklízejí návštěvníci a ne pořadatel akce? V tom je jádro sporu, do toho migranty nenarvete, kdybyste se po...

J. Schwarz 12.9.2015 10:21

Re: Fotky

byl jste někdy v Arábii nebo v Africe? jestli ne, pak vás mohu ujistit že tam takový bordel je běžný, i když nikdo odnikud neprchá. Bordel na ulici i za slaměnou chýší, u velkého města  skládka odpadků které vítr věje po širém okolí a všude vlají napíchané idelitové pytlíky, k tomu smrad... ne, opravdu to není tím, žeby "rychle naskákali do autobusů" nebo "odcházeli z Technopárty"...

J. Plzák 12.9.2015 10:25

Re: Fotky

Zajeďte se podívat do Káhiry na nádraží.

J. Schwarz 12.9.2015 14:12

Re: Fotky

V Káhiře jsem nebyl a tamní nádraží tedy zákonitě neznám. Co zajímavého je tam k vidění?

J. Plzák 12.9.2015 10:24

Re: Fotky

To je ale náš, český bordel a právě proto nemůžeme další bordel importovat.

J. Šimek 12.9.2015 8:57

Nelítám po FB profilech, takže prosba.

Může mi někdo dát nějaké odkazy do diskuze, nelépe tady na NP, na opravdové sluníčkáře, skutečné vítače, popírače migrantských rizik? Já bych to chtěl vidět, protože zatím vidím z drtivé většiny jen propagátory nenávisti, ale příspěvek typu, konečně jsou tady, jdu pro ně stavět mešitu nebo tak něco, tak ten jsem ještě neviděl. Dík.

J. Šimek 12.9.2015 12:19

Re: Nelítám po FB profilech, takže prosba.

Takže nikdo takové linky nemá a je to vylhaná propaganda rasistickejch dobytků?

J. Schwarz 12.9.2015 17:02

Re: Nelítám po FB profilech, takže prosba.

facebook nepoužívám takže sorry - ale tady máte sluníčkáře naživo v akci...

http://www.novinky.cz/domaci/380428-v-praze-na-sebe-narazili-odpurci-islamu-a-zastanci-tolerance.html

J. Šimek 12.9.2015 17:23

Re: Nelítám po FB profilech, takže prosba.

Linky na diskusi, prosím. Všichni se tady zaklínají, že je tady plno nenapravitelných sluníčkářů, tak se chci přesvědčit.