Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Je po legraci
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Im 3.2.2006 19:09Re: Neúcta Evropanů k arabskému světu je dostatečně známá Zas jeden MIMOŃ. |
cirkus 3.2.2006 1:57Re: Když vidíte ty rozzuřené ječící davy, Je zcela zbytečné diskutovat o rozzuřených davech - zfanatizovat lůzu je to nejsnadněší. Problém je v tom, že tyto národy jsou - přes naftu a zdánlivý povrchní pokrok (mobilní telefony v každé ruce apod.), mentálně tam, kde Evropané byli ve středověku. Odtud náboženský fanatizmus, prostě jim chybí několik staletí vývoje. Typickým příkladem je Irán, který chtěl kdysi zmodernizovat šach Páhlavi - v jedné generaci to prostě nebylo možné a je to vidět na tom, že dnešní režim je jedním z nejreakčnějších, nejzaostalejších ale také nejbojovnějších. Jenže jejich inkvizici na Evropě uplatňovat nejde. Jen před islamisty nespouštět kalhoty!!! |
Dagobar 3.2.2006 0:18Re: Re: myslím, že jste vedle To je pravda. Nebudeme urážet lidožrouty a omezovat je v jejich právu na jedení mozků nepřátel a zmenšování jejich lebek. Ani na Václaváku. Tak budeme tolerantní. |
Dagobar 3.2.2006 0:02Re: Neúcta Evropanů k arabskému světu je dostatečně známá Vy nemáte s Araby žádné zkušenosti, že ano? To vysvětluje váš optimismus. Nohy na stůl sice nestrkají, ale do života se vám budou srát zcela vehementně, ať už začneme u jejich společenského života, začínajícího ve 23:00, pokusů o islamizaci , u více hardcore typů třeba znásilnění vašeho syna a nebo dcery, a konče tím, že ať vás ani nenapadne si na ně stěžovat. To budete mít kudlu pod krkem, doslova. V životě mi ji pod krk strčili 4 lidi a 3 z nich byli Arabi (a to jich tu máme ještě sakra málo). Vy, pane s respektem, totiž neberete na vědomí, že jste pro ně untermensch, který má na vybranou buď islamizaci a nebo placení náboženské daně. To pokud jste křesťan. Pokud nejste, tak jen islamizaci a nebo eliminaci. Kdo nezažil, má dojem, že to jsou jenom kecy. Bohužel nejsou. |
Aleš 2.2.2006 21:45Re: Re: Neúcta Evropanů k arabskému světu je dostatečně známá že si jich můžu přečíst tak málo. |
Sch.glosátor 2.2.2006 21:45Chyba to sice je, ale jiná. Kdyby majitelem toho dánského listu byl Dán, tak by nebylo nad čím hořekovat. Na vlastníku novin záleží. A ne že ne.
Otázka zní : Co všechno u nás patří pod Ringier presse ?
|
Aleš 2.2.2006 21:44Re: Neúcta Evropanů k arabskému světu je dostatečně známá pěkné a moudré vyjádření. Škoda, |
Sch.glosátor 2.2.2006 21:40Vole. |
Mohamed na netu 2.2.2006 21:27www.KarikaturyMohameda.wz.cz Všechny karikatury Mohameda na českém netu! |
i.j.zacek 2.2.2006 20:52Re: Proroku souhlas |
i.j.zacek 2.2.2006 20:48Re: Re: Neúcta Evropanů k arabskému světu je dostatečně známá nic než fanatismus
|
Jára 2.2.2006 20:28Prorok Mohamed a naši Romové Netolerance ke karikaturám proroka Mohameda mi připomíná zběsilé útoky na předsedu vlády, který se prý pousmál, když slyšel vtipy o Romech. Je zajímavé, že třeba židovské vtipy nikomu nevadí. Tak jak je to s tou tolerancí humoru? |
Kolt 2.2.2006 18:54Re: Re: Re: Re: Re: shoda Mohameda s Hitlerem Do spousty evropskych statu prisli jako zvana pakaz. |
Lojza 2.2.2006 18:43Re: Hledám korán Myslím, že několik takových cestovních vydání bude mít u sebe Usáma. Najděte ho, bude korán a k tomu ještě pár miliónů doláčů. |
Charlie 2.2.2006 18:20Hledám korán Nevíte někdo, kde by se dostal korán ? Vytištěný v originále a na jemném hajzlpapíru ? |
Charlie 2.2.2006 18:16Re: Re: Re: Re: shoda Mohameda s Hitlerem Kéž by jste měl pravdu a ta zasr.... nikým nezvaná pakáž konečně odtáhla. Množi se jak kalíci, jsou jich plný sociální úřady, všude se cpou a smrdí, ať už konečně táhnou !!!
Myslím že se tomu říká "hloupá kaše" . Že bude mít tak silný účinek, to vaše máma netušila!
|
VLK 2.2.2006 18:12Re: Re: Re: Když povraždí děti jako ve škole v Beslanu... Bylo chybou ruskych bezpecnostnich sil, ze se nepodarilo osvobodit vic rukojmich a ze se pripustilo, aby ti teroristi zacli s vrazdenim. A je chybou ruskeho vedeni, ze tuto svou chybu nechce priznat. Ale vrazdili ti teroristi. A na ty pada odpovednost za smrt tech deti. Tak to vidi i lidi z Breslanu, pokud si prectete nejake soucasne reportaze jdouci vic do hloubky. |
Charlie 2.2.2006 18:12Re: Neúcta Evropanů k arabskému světu je dostatečně známá Úctu si musí člověk nebo národ zasloužit. To se muslimům moc nedaří. Já osobně k islámu a jeho vyznavačům taky necítím vůbec žádnou úctu |
Taraszátaras 2.2.2006 17:54Re: Neúcta Evropanů k arabskému světu je dostatečně známá Když už, pane Optimisto, mluvíte o neúctě Evropanů k arabskému světu, jestlipak víte, že tzv. nevěřící (tedy i třeba křesťan) je pro islamistu hodnotný méně než třeba pes. Proto jim nedělá potíže podřezávat, jsou na to zvyklí od ovcí. Jestliže někdo s takovýmto morálním vybavením zachází s ženami jako s dobytkem, a s ním ještě hůř, a pak je neuvěřitelně cimprlich na svou modlu (na kterou mu ostatní svět zvysoka kašle), tak prostě neexistují mezi těmito primitivy a civilizovaným světem styčné body, a musí nastoupit izolace. Jenom ta nafta, kdyby nebyla... Ale snad se to zlepší, když už i Žoržík Dabja hledá alternativní zdroje energie. |
Optimista 2.2.2006 17:30Neúcta Evropanů k arabskému světu je dostatečně známá Obecně neúcta Evropanů k arabskému světu je dostatečně známá a bylo z toho už mnoho problémů. Proč Evropanům dělá problém chovat se s respektem k cizí kultuře a jinému náboženství? Nevím proč by se mělo v tomto trendu pokračovat, a jak zde někteří zasažení už velmi silnou paranoiou volají po válce, stupňovat to? Norská a dánská vláda má moudrou a prozíravou diplomacii a já před nimi smekám za jejich omluvu. Islámský a křesťanský svět vedle sebe musí totiž žít v míru a pokoji, a jak je vidět, někteří z obou těchto stran si to uvědomují dostatečně. Škoda, že takových modrých lidí není více i u nás. Autor tohoto článku mezi ně rozhodně nepatří, se svým odmítáním respektovat co se kde patří a nepatří. Pro charakteristiku problému a ke hlubšímu zamyšlení bych se jej zeptal, jestli si například dává na návštěvě nohy na stůl? Přece se nebudeme dlouho ohlížet na to, co se kde nesmí. |
Kolt 2.2.2006 17:27Re: Re: Re: shoda Mohameda s Hitlerem Ja jsem doufal, ze po tomto extempore odejdou muslimove z Evropy sami. Ze s takovyma dobytkama, kteri zobrazuji Mohameda a jeste s bombou na hlave zit nebudou. Ze se s nami nami rozlouci a nechaji nas at si makame na spatne placenych mistech a stojime ve fronatech na socialce sami. Ale asi to nedopadne. Asi jsem podobedval naivni kasi. |
JM 2.2.2006 17:19a co s tím no, nic, jenom snad to, že s někým kdo literaturu této kategorie bere doslova, může být občas poněkud nesnadné vyjít. ta bible je aspoň v tom 2. dílu (ke kt. se, jak jsem možná mylně pochopil, křesťani dnes hlásí jakoby trochu víc) přece jen aspoň o trochu mírnější.. |
MK 2.2.2006 16:42Re: na dopnenie... co kreslia u nich Tak to jsou typologicky stejné "karikatury", jaké se publikovaly v sovětském Krokodilu a v tzv. satirickém a humoristickém týdeníku Dikobraz neblahé paměti (strýček Sam, američtí jestřábi, bídáci s velkými nosy, "buržousti" s cylindry a US dolary, odkazy na Hitlera a nacismus...). |
Karel 2.2.2006 16:23Vy jste nějaká netýkavá Kdysi jsem někde četl, nevím od koho, že má "potutelnou potřebu píchat špendlíkem do nafouklých balonků". Když se z něčeho stane nedotknutelná modla, zaslouží trochu splasknout. |
Charlie 2.2.2006 16:22Re: Re: shoda Mohameda s Hitlerem A neměl by spíš vykopat ten šéfredaktor toho egypťana nejen z novin ale i z Evropy ? |
Karel 2.2.2006 16:10Re: Re: shoda Mohameda s Hitlerem Aha, sorry, omyl. Dík za opravu. Ale taky moc hezká, vlastně až taková nevinně smířlivá. Jak se kvůli tomuhle můžou cejtit bejt dotčený, to nechápu. Nebo vlastně chápu - viz můj první příspěvek. |
Kolt 2.2.2006 16:00Re: shoda Mohameda s Hitlerem Egyptsky majitel vyhodil sefredaktora sveho francouzskeho listu Frace Soir za tuto karikaturu na titulni strance: http://i.idnes.cz/06/021/maxi/MIZ10c696_mohammad3.jpg |
Karel 2.2.2006 15:43shoda Mohameda s Hitlerem Zrovika jsem dočetl monografii o Sekorovi. Se tam píše, jak v roce tuším 1938 byla výstavka karikatur Hitlera a jak byli náckové jak vosy a české zastupitelství se omlouvalo.
Před chvílí byla ještě na Seznamu denní zpráva, že majitel toho Dánského listu, nějaký Egypťan, už vyhodil šéfredaktora. Jakkoli chápu toho Egypťana, že je v hloupé situaci (coby Egypťan), tak je to velká chyba.
Vzal bych si příklad z 2WW. Neustupovat, naopak přichystat se na velmi pravděpodobnou válku. S muslimy nelze jednat, protože vůči nevěřícím nemusí dodržet slovo a mohou se dopustit jakékoli zákeřnosti.
Držím palce Dánům a Norům a autorovi děkuji za článek.
|
Karel 2.2.2006 15:28Re: Re: Re: .. rozdílná reakce Ameriky Souhlas. Taky bych nedával do jednoho pytle odboj Čečny za samostatnost a muslimský terorismus. V Beslanu se to překřížilo, to je ta tragédie. |
zvědavec 2.2.2006 14:52Re: Re: Proroku Naprostý souhlas. Výstižněji to říci nelze. Jenomže EU, místo okamžitě zařízla svůj penězovod palestincům , co si svobodně zvolili stranu vrahů a teroristů , váhá a čeká , zda ti hrdlořezové náhodu alespoň maličko nenaznačí, že si možná v budoucnu rozmyslí vyhazovat civilisty do vzduchu. Slabá, slabá Evropa - škoda. |