6.10.2022 | Svátek má Hanuš


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Jak zelený marketing plete lidem hlavy

Za vznikem módních trendů stojí leckdy zkreslené, nebo přímo falešné informace, které šíří i zavedená odborná média. Zeleně uvažující novináři ovlivňují svět víc, než si běžně připouštíme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Novák 1.5.2021 4:48

Když člověk orientovaný v problematice přírody i techniky nakoukne do novin nebo na internetové zdroje , často mu nafackují naprosté nesmysly, co vyplodí (zejména ti nejmladší, aktivističtí) tzv. "novináři"...

Druhým problémem je totální zamoření Internetu reklamou a všelijakými bludy. Komu chybí vzdělání a trocha kritického myšlení, je ztracen... :-P Svět blbne a v USA je to vidět i přes velkou louži...

J. Jurax 1.5.2021 2:52

No jo, lidi chtějí být oblbováni. Proto čtou noviny, čumí do bedny a loví informace na netu. Prostě sledují média. Ovšem netuší, že považovat média za zdroj pravdivých, nezmanipulovanych informací je staromilsky zpozdilé. V některých segmentech obzvlášť a z některých zdrojů tuplem.

V. Šedivý 1.5.2021 0:39

:-( Že výsledek není funkční? Ale je politicky správný. Jsme v umírající Evropě, která před koncem ztrácí rozum.