18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hacker Rudolf 9.1.2006 6:56

Hanussen

malá oprava : Hanussen nebyl v koncentráku, ale když Goring zjistil, kolik jeho spolubojovníků je u jasnovidce těžce zadluženo a že byli i odposloucháváni,vzalo gestapo Hanussena na vyjížďku v americkém stylu a později byl nalezen zavražděný v lesíku za Berlínem. Jo, jo to jsou ty konce, když jasnovidec neumí předpovědět svůj vlastní konec
Jan Hájek 9.1.2006 8:05

Re: Hanussen

Kdyby jasnovidec uměl předpovědět vlastní konec, spáchal by nejraději sebevraždu.
Netřeba 9.1.2006 6:48

Kdo není křesťan,

tak je fašista. Na hranici s ním nebo do plynu!
Ještě aby nám tu uctívali jiné bohy. Jako by jeden na ten bordel nestačil.
Vlali 9.1.2006 8:52

Re: Kdo není křesťan,

Nebuďte tak nerudný však si "Got mit uns" někteří pamatují a z druhé strany "Pacem in terris" zanedbatelné přizpůsobování se jakékoliv církve než se stane vedoucí pak začne zakazovat a ničit a chová se hůře než pravá nebo levá ideologie. Naše smůla je, že v tom má dvoutisíciletou praxi.
Netřeba 9.1.2006 10:31

Re: Re: Kdo není křesťan,

Ano, dva tisíce let přizpůsobování se a posléze zakazování a ničení.
Vzpomínám si, jak jsem v jakémsi dokumentu viděl tehdejšího papeže cákat svěcenou vodu na fašistické kanony. Mimochodem, jaké že národnosti je současný papež? A z které části rodné země pochází?
To by v tom byl čert, aby některý jeho blízký příbuzný nebyl aktivní sudeťák.
Kolt 9.1.2006 22:14

Re: Re: Kdo není křesťan,

Gott Mit Uns? To je stare pruske kralovske motto, ktere nemecti vojaci meli na opascich jiz za 1. svetove valky. Jak to souvisi s tim, ze nekteri krestane kolaborovali s nacismem - to tedy netusim. Mimochodem mi to pripomnelo jeden stary vtip: Nemecky zakop sborove rve: "Gott mit uns! Gott mit uns!". Na druhe strane to jeden anglicky vojak nevydrzi a zarve na nemeckou stranu "We got mittens too". :-)
G. Pašek 9.1.2006 5:18

KSM = Komunistický Svaz ( české) Mládeže program . . . .

stojí za přečtení.
Kam se na ně hrabou přitroublí neonacisti . . . . . a nikdo o nich nepíše.
EVa 9.1.2006 7:03

Re: KSM = Komunistický Svaz ( české) Mládeže program . . . .

Teda pane vachmajstr, to je síla. Docela jsem se zpotil, když jsem na to koukal a to nejsem ani zlej kapitalista. Ta naše demokracie musí být bezbřehá, když se tohle může prezentovat veřejně - ostatně není na to nějakej ten zákon ?
cb 9.1.2006 7:51

Re: KSM = Komunistický Svaz ( české) Mládeže program . . . .

Je poucne, jak nova levice prevzala slovnik starych komunistu.
Byg 9.1.2006 14:40

Re: KSM = Komunistický Svaz ( české) Mládeže program . . . .

Ty stránky jsou opravdu velmi zábavné. Jen aby to někdo nepochopil, jako že je to doopravdy.
IS 9.1.2006 16:02

Re: KSM = Komunistický Svaz ( české) Mládeže program . . . .

Uvedený odkaz  není na stránku KSM www.ksm.cz. Jde o nějakou jinou skupinu.
G. Pašek 9.1.2006 16:41

Re: Re: KSM = Komunistický Svaz ( české) Mládeže program . . . .

www.ksm.cz  ten "odkaz" , jejich program odstranili, když jim hrozilo, že budou zahnáni k soudu za propagaci revoluce = násilný převrat . . . .
Jara London 9.1.2006 2:15

Reakce

"Nacismus" v mnoha smerech byl a je zrcadlovym odrazem "semitismu" (vypjaty nacionalismus, eugenicke praktiky, pestovani vedomi "vyjimecnosti vlastni rasy", separace, kabala, elitarstvi, tajne spolky atd.). A je take reakci na nej. Pokud bude existovat semitismus, bude existovat nacismus jako reakce na jeho praktiky. To neni prosim pekne rasismus, ale konstatovani. Nacismus je jedna z (ne zrovna stastnych) cest, jak se branit rostoucimu vlivu semitismu vs zapadnich spolecnostech. Akce proste vyvolava reakci a osvedcene nastroje slouzici k ziskani konkurencni vyhody budou proste kopirovany. To je realita.
Miki 9.1.2006 2:37

Re: Reakce

TO je dost velkej nesmysl, logickej i faktickej.
Skepticus Maximus 9.1.2006 8:29

Re: Re: Reakce

Četl jste někdy Bibli, Kabalu, Talmud? Tam se to píše dost jasně. Takže to není nesmysl ani logický ani faktický :-)
Ferda 9.1.2006 4:10

Re: Reakce

Vic nez 100 let po Hilsnerove afere v Polne Jara London stale veri co se vypravelo pri svetle
louci pri zimnim drani peri, ano j. Londone Zide potrebuji krev krestanskych divek ke svym
obradum. Zeby prof. Masaryk bojoval marne, asi jsme od doby Anezky Hruzove daleko
nepokrocili.
Skepticus Maximus 9.1.2006 8:39

Re: Re: Reakce

Bezpraví se dopouštějí Židé na Palestincích denně i v dnešní době. Zaujatost pro vlastní národ, rasu atd. patří k lidské povaze a žádný filosof s tím nehne a navíc to nemusí být vždy špatný postoj.
občan z kraje města 9.1.2006 8:51

Re: Re: Re: Reakce

Souhlasím, že to není špatný postoj. Doplňuji, že je to naprosto přirozené a je to jediný způsob jak přežít. Vždy přežívá silnější druh, rasa. Nebo se ty rasy promíchají a je to  také vyřešeno. Němci byli prostě slabší, po porážce však nebyli vyhubeni. Ale ti chlapi tam po roce 1945 byli převážně jiných ras a národností. Němci se v zajatecjkých táborech moc nemnožili. Dnešní ýchodní Němci jsou možná více Slovany než my.
občan z kraje města 9.1.2006 8:41

Re: Reakce

Lze s tím částečně souhlasit, ale nutno doplnit, že ten pocit vyjímečnosti je často šířen mezi těmi, kteří jsou ve skutečnosti průměrní či podprůměrní. Ti výjimeční dosáhnou úspěchu i bez násilí a demagogie.
Rudý Baron 9.1.2006 9:53

Re: Reakce

Pane Járo, zapněte mozek!  (Nebo jste nácek a ani o tom možná nevíte...to je další eventualita ).
 
Koncentráky s milionama udušenejch lidí židovského původu, že byly REAKCÍ na nějaký SEMITISMUS  ?!?!?!?!?!?!   
 
Jestli do toho mícháte stát Izrael a problém jeho existence, úplně vedle. To je problém novodobých dějin.