17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Diskuse o 4 %

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karel 20.2.2006 21:21

Jak to celé začalo

Zhruba v 60. letech se okruhu homosexuálních psychiatrů podařilo vyřadit homosexualitu ze seznamu nemocí. To byl jen první formální krok. Následovala desetiletí „mravenčí práce“ homosexuálních lobby napříč celou západní civilizací, postupná masáž společnosti médii až společnost   „byla přesvědčena“ o normalitě homosexuality. Aby nějaká lobby mohla vnutit společnosti svojí „pravdu“ záleží na konkrétní situaci. V některých případech to společnost až tolik nezajímá, pak je to lehčí. V USA je to kromě národnostních lobby (židovská, polská, turecká, atd.) např. „střelecká“ lobby, která ovlivňuje veškeré dění týkající se např. držení zbraní. V ČR je to například „myslivecká“ lobby (myslivec se najde v každé straně - komunista, republikán, sociální demokrat – všichni jsme myslivci). Tyto lobby fungují napříč politickým spektrem a mají tu výhodu, že to nedělají primárně pro peníze, takže není nutno vždy obcházet všechny a nabízet různé protihodnoty. Některé lobby se sice snaží, ale jejich snaha je prozatím společensky nepřijatelná. Společnost ještě není např. připravena na „polidštění“ pedofilie, takže tato snaha chce svůj čas (pár desítek let). Homosexuální lobby měla ještě jednu výhodu. Dočkala se doby, kdy tato západní společnost začala být, ve své postupující degeneraci, posedlá různými právy, tolerancí, apod. Co lepšího si přát, než svoje zájmy zabalit do obalu tolerance, lidských práv, nediskriminace, apod
MAUR 20.2.2006 22:07

Re: Jak to celé začalo

Připomíná mi to jeden válečný vtip. Činovník NSDAP měl projev, ve kterém si kladl řečnické otázky: "Kdo může za poválečnou inflaci a nezaměstnanost v Německu? Židi!" Z davu se ozvalo: "A listonoši!" Řečník pokračoval: "Kdo může za rozpoutání války? Židi!" A z davu se opět ozvalo:"A listonoši." I řečník opět pokračoval: "Kdo může za to, že naše vojka u Stalingradu se musela dát na taktický ústup? Židi!" A z davu: "A listoniši". Řčeník se již neudržel a zeptal se: "A proč listonoši?" A z davu se ozvalo: "A proč Židi?".
Joska 20.2.2006 23:36

Re: Jak to celé začalo

Karle, tak nějak to je. Jenže i když bude zákon o RP nakonec schválen, těžko to bude vítězství pro homo ( tuším že jen Pyrrhovo). Příroda se nedá obelstít. Dosáhnou "svého" a docílej čeho?
Možná tak hořké pachuti z jejich " boje"  
Milan Kralovic 20.2.2006 21:13

Pan Paroubek,

keby sa mu to hodilo a mal z toho prospech, tak by zastaval presne opacne stanovisko, nez zastava teraz. Na podporovanie toho zakona ma celkom ine dovody, nez tie, ze by sam bol bytostne o tom presvedceny, ze je spravny. Preto je jeho spor s prezidentom v uplne inej rovine, nez vecnej. A tiez asi nema zmysej, na pozadi tohoto clanku, diskutovat vecne. Je to jasne situacia "kto z koho".
HETERO 19.2.2006 16:03

Klaus je Klaus

Co jsme mohli očekávat od člověka, který se trvale staví nad parlament, nad senát, nad církve, považuje se za nejchytřejího na světě? Ale někdy také hraje roli u heterosexuálů obava, že by mohli být považování za homosexuála. To tak bývá!
MAUR 19.2.2006 19:52

Re: Klaus je Klaus

Myslím,že není pravda, že by se p. president stavěl nad ústavní instituce. Já jej pokládám za presidenta stejně kvalitního, jako byl V.H. Jen je každý úplně jiný.To už tak bývá, že lidé jsou plní rozporů a u lidí známých jsou ty rozpory logicky zjevnější. Snad v každé monografii o nějaké významné osobnosti je věta, že "to byla rozporná osobnost". Ať jde o Napoleona, E.Piaf, E.Beneše či já nevím třeba o L. Baarovou. Já si myslím, že náš p. president má ke G-menšině blíže, než je ochoten si sám připustit. Lze to vydedukovat z řady nepřímých důkazů (stačí se podívat na záběry z poč. 90. let, kdy ještě asi neměl "imagemakery", časté používání zdrobnělin, dikci, některá "vláčná" gesta, relativně časté obklopování se mladými poradci - to vše mohou ale také nemusí být určité náznaky). A právě proto může mít silnou potřebu vymezovat se vůči GL, odmítat ZRP... Pro mne ovšem, byť v otázce ZRP s ním ostře nesouhlasím, je kvalitním presidentem republiky, se kterým v mnoha otázkách souhlasím (názory na EU, nutnost vyrovnaného SR, některé, zdůrazňuji některé jeho názory na NGO sektor atd.). Nelíbí se mi třeba zase ono "bratříčkování" se s polským presidentem, o kterém se domnívám, že např. názor "bezeranti a židé do plynu" sice nevyřkne veřejně, ale v hloubi jeho myšlení uhnízděn je.
kocour 19.2.2006 23:24

Re: Re: Klaus je Klaus

No nazdar, to snad abych se začal bát chodit do práce.
MAUR 20.2.2006 11:02

Re: Re: Re: Klaus je Klaus

A proč?
Jan Zachrta, Dán 19.2.2006 10:52

To se ví, že o ně nejde...

Žádám, aby i ostatní sexuální odchylky byly zařazeny na seznam státně chráněných. Proč jen homosexuálové mají mít svoje registrované partnerství? Zoofilové by jistě rádi uzavřeli partnerství třeba s nějakou němou tváří. A co nekrofilové? Komu by vadilo, kdyby si to rozdali s vaší tetičkou, když už to má za sebou a je jí to fakticky (fuckticky) jedno? Proč honit po parcích exhibicionisty? Vždyť co to které dámě udělá, když zapiští, aby jinak sexuálně orientovanému udělala radost. Jistě namítnete, že ti dva, on a on či ona a ona to dělají dobrovolně a rádi, ale není tomu vždy tak. "Seznamování" se neomezuje jen na příslušné kluby a syna mého známého, obdařeného dětskou tváří oslovovali pánové i v dobách , kdy byl ženat měl dvě děti. Svobodu pedofilům, někde se začít musí!
Ale zpět k nadpisu: O nic z výše uvedeného nejde. Jde jen o dostatečnou kostičku, o kterou se může národ seprat a nebetyčný průšvih s NBÚ (búúúúú), mající mezinárodní charakter, stejně jako jiné průšvihy včetně ghanského kakaa upadly co nejrychleji ve voličské zapomnění.
Novák Jiří 19.2.2006 11:23

Re: To se ví, že o ně nejde...

Alespoň trojice by měly mít také svůj zákon. Jedná se o dobrovolný vztah a ten by měly potvrdit před úřadem. Fčil si nejksem jistý, jak by to bylo s harémy, kde jeden muž, nebo jedna žena odchovává skupinu svých hormonálních partnerů a všichni budou chtít znát její zdravotní stav. V rámci rovnoprávnosti není možné ženám tuto možnost upírat. Jenom nevím, jestli je harém v takovém případě správným názvem.
Ivan Vitula 19.2.2006 11:44

Re: To se ví, že o ně nejde...

Ano, a ve školách v etické výchově by se děti učili správně pištět, aby jednou mohli svoje exhibicionistické spoluobčany uspokojit. Copak se tak chudáci nenarodili? Je slušné zapištět. I s těmi zoofily souhlasím,  proč by člověk nemohl dědit po své koze, když ji byl celý život věrný. A také mít právo na zprávu od veterináře.
Tak mě docela vážně napadlo, že ono manželství není jen o sexu. Ten je jen takovou třešinkou na dortu. Mnohem víc je toho: ...podívej se, co tvoje děcka zase provedla.... a kdo půjde na rodičák, já tam byla minule a mohla jsem se hanbou propadnout.... vysaješ?!....  doines brambory ze sklepa.... a pod. Táhnout společnou káru, aby zde lidstvo bylo i do budoucna.
kuba 19.2.2006 8:07

Bohužel už vůbec nejde o homosexuály

jde tady evidentně o to, že pan Paroubek potřebuje panu Klausovi názorně ukázat KDO JE TADY PÁNEM. A k tomu bez ostychu využije buď marťany, nebo diktátorsky nařídí (pardon – ‚doporučí‘) všem členům své strany povinné hlasování pro ten problematický zákon. A kdo neuposlechne, tak může čekat, že ho čeká tvrdá kritika, vyloučení ze strany nebo kulka odstřelovače. STRANA JEDNOHO MUŽE už v dějinách mnohokrát takovéto osvědčené postupy použila!
AtamanJermak 19.2.2006 7:20

Předvolební mlžení

V nesmyslných přestřelkách utíká to nejdůležitější: opozice se s vládnoucí koalicí dohodla, jak dorežírovat otupený národ k volbám a jaký je očekáván výsledek. Slouží k tomu hádky o zbytečný zákon, vytahování notoricky známých kauz a jejich prezentace jako nová zjištění, nesmyslné sliby zhlouplým voličům.
K ZRP jen málo: kdokoliv si může dělat cokoliv, pokud neporušuje zákony. Tedy heterákům mohou být G/L šumafu, totéž naopak. To jen "předpokakaní" Čecháčkové musí mít na vše zákon, ježto jsou ztuplí z TV.
Lék na vše: Vystřelit všechny politiky a duchovní všech všr na Mars, vyhodit TV, vypráskat tvůrce reklam k tvrdé manuální práci,
Yom tov!
MAUR 19.2.2006 3:29

DEN HRDOSTI

BYL zde dotaz, zda se mi nezvedá žaludek z těch G/L průvodů v USA, v Austrálii.Upřímně řečeno,mně se moc nelíbí. Leč chápu důvod:většina L/G svoji orientaci skrývá (kromě "celebrit"-E. John). Skrývá ji prakticky po celý svůj život.Když se tak dívám na některé odpůrce ZRP a na jejich názory zde-chtěl bych je vidět,jak by se chovali jako nadřízení,kdyby se dozvěděli, že jejich zaměstnanec je g/l a že žije se svým přítelem/-kyní. Tj. pro většinu G/L=život jest stálá přetvářka,skrývání se. G/L nerovná se těch pár "slavných",kteří mají tu odvahu vystoupit (p.Krafl,pí.Navrátilová),někdy může jít spíše o obyčejnou exhibici (E.John) a o kterých se "to" ví. Ve většině případů jde o nenápadné lidi,u kterých by vás to nikdy nenapadlo. No,a alespoň 1x do roka se pak to skrývané, potlačené,utajené projeví třeba tak,že kluk se oblékne jak operní diva konce 19. stol.,nasadí si paruku s pštrosími péry a "exhibuje" na alegorickém voze:-). So ist das!A nedávejte si v 22 hodin hermel. salát,pak máte "hnačku" a musíte strašit u PC půl 3.40 ráno.
Novák Jiří 19.2.2006 3:58

Re: DEN HRDOSTI

Už se těším, až si vetknou do kloaky pštrosí péro ti co mají tajnou milenku, nebo milence a vyrazí do ulic demonstrovat za svá práva. Možná, že by mohli vyrazit i milenci zvířat. Nemají také svá práva?
MAUR 19.2.2006 9:47

Re: Re: DEN HRDOSTI

Ano, je to tak! Teď jsem četl o nějakém politikovi (v LN), který hlásal morálku, odsuzoval kde co a pak se přišlo na to, že jeví sklony k transvestismu a že byl na fotkách zachycen v něčm obdobném, jak zde uvedeno (pštrosí péro atd.). Jen tak mimochodem: proč pořád odpůrce G/L tak fascinuje vše, co je spojeno s řitním otvorem? Freud by nám to možná vysvětlil. Přečtěte si páteční dopisy čtenářů v LN: tam jeden pán (zřejmě lékař) vtipně poznamenává, že potřebu neustále vymezovat se proti homosexuálům mají zejména ti, co jsou obdobně zaměřeni a se svojí orientací se nedokáží srovat a neustále ji potlačují. Jistě to neplatí 100 %-ně, ale velký kus pravdy v tom je.
fotr 19.2.2006 18:18

Re: Re: Re: DEN HRDOSTI

Technická poznámka: Zákon o RP je o vymezování se vůči nehomosexuálům, nikoli o vymezování se proti homosexuálům.
MAUR 19.2.2006 22:40

Re: Re: Re: Re: DEN HRDOSTI

Má technická poznámka: Tím, kdo se vymezuje, myslel onen čtneář např. pana Macka, který, ač lékař, G a L chování považuje za aberaci (tento názor již byl překonám v dobách reálného socialismu)a cítí nutkání o zvrhlosti ZRP psát úvodník do LN.
68 19.2.2006 4:40

Re: DEN HRDOSTI

Ten dotaz, to bylo to poslední.  Jinak, dáváte do toho Maure příliš cukerinu. Vážně.
MAUR 19.2.2006 3:25

DEN HRDOSTI

BYL zde dotaz, zda se mi nezvedá žaludek z těch G/L průvodů v USA, v Austrálii.. Upřímně řečeno, mně se moc nelíbí. Leč chápu důvod: většina L/G svoji orientaci více nebo méně skrývá (kromě "celebrit" - E. John). Skrývá ji prakticky po celý svůj život. Když se tak dívám na některé odpůrce ZRP a na jejich názory zde - chtěl bych je vidět,jak by se chovali např. jako nadřízení, kdyby se dozvěděli, že jejich zaměstnanec je g/l a že žije se svým přítelem/-kyní. Tj. pro většinu G a L = život jest stálá přetvářka, skrývání se. G a L nerovná se těch pár "slavných", kteří mají tu odvahu (p. Krafl, paní Navrátilová, někdy zase může jít spíše o prachobyčejnou exhibici - E. John), o kterých se "to" ví. Ve většině případů jde o relativně nenápadné lidi, u kterých by vás to v životě nenapadlo. No, a alespoň 1x do roka se pak to skrývané, potlačené, utajené projeví třeba tak, že G-kluk se oblékne jak operní diva konce 19. století, nasadí si paruku s pštrosími péry a "exhibuje" na alegorickém voze:-). So ist das! A nedávejte si v 11 hodin večer heremílový salát, pak máte "hnačku" a musíte strašit u PC půl čtvrté ráno.
kocour 19.2.2006 0:14

Neměla by katolická církev vyobcovat

z církve všechny politiky, kteří podpoří zákon o RP :-) ?
raptor 19.2.2006 0:20

Výtečný nápad! :o ))

kocour 19.2.2006 0:43

A konec konců,

proč jenom katolická?
raptor 19.2.2006 0:56

Aby bylo jasno, kacourku,

jsem všema deseti drápky pro zákon o RP - ovšem v jiném znění.
kocour 19.2.2006 0:57

Re: Aby bylo jasno, kacourku,

To jsme dva. Jenže jsem příliš líný na to, abych to sepsal.
raptor 19.2.2006 1:00

Tak to jsem rád. Né že jste línej, ale že jste rozumnej, jak jsem si dycky myslel. :- )))

kocour 19.2.2006 1:11

Re: Tak to jsem rád. Né že jste línej, ale že jste rozumnej, jak jsem si dycky myslel. :- )))

Ten nápad s vyobcováváním, to byla reakce na Sobotku. en prohlásil, ve zjevné naržce na onu poslankyni ČSSD, která se bojí víc Boha než Paroubka, že pro poslance nesmí být při hlasování víra překážkou. Na tyhle stalinistické manýry mám docela alegii.
JM 19.2.2006 22:56

Re: A konec konců,

Protože budhistům je to fuk.
kocour 19.2.2006 23:23

Re: Re: A konec konců,

Ale Čs. církvi husitské to třeba fuk není ...
Ivan Vitula 18.2.2006 23:47

Zrušit manželství v zákoně.

Myslím, že instituce manželství je dnes počtem rozvodů a střídání partnerů tak zprofanována, že by bylo možno její zákonnou formu úplně zrušit  a nahradit ji prostě prohlášením o společném soužití, a to bez ohledu na pohlaví a počet. Manželství nechť uzavírají věřící jako svého koníčka pouze v kostele, ale na úřadě by bylo vedeno jen jako společné soužití. A bylo by. Hmx by byli spokojeni, polygamisté (polyandristé) rovněž.  Macek má totiž pravdu, když hmx, jak  k tomu přijdou chudáci polygamisté, muslimové, mormoni a pod. Také věk k uzavírání  manželství by neměl být limitován, neb i pedofilové za svou orientaci nemohou.