18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Eva D. 23.5.2006 19:29

Re: Re: Re: Jakl , známý to Klausův řiťolezec , z LN vyhozený novinář.

Pozor na žlučník, Renato! A taky cholesterol si asi zbytečně zvedáte. Radši se uklidněte a doučte se češtinu. 8-o

franta 23.5.2006 19:13

Pane Jákle

píšete, že "Skrze Palatu tak můžeme vidět, jaký je ten nový řád, který Palata takto extremisticky hájí, co je zač ten nový řád, který kolem nás pomalu vzniká. Je část se probudit. Časy podceňování nového evropského řádu musí skončit." Myslíte si Vy osobně, že by ČR měla z EU vystoupit nebo ne ? Doufám jen, že mi nebudete odpovídat stylem "my nejsme proti EU, ale ta se musí změnit". Předpokládejme, že se ta změna podle Vašich představ neudělá, takže ještě jednou: budete prosazovat vystoupení ČR z EU ? Děkuji za odpověď.  

franta 23.5.2006 19:03

A já pořád, kerý vohnouti mi tu EU v referendu zařídili!...

Milý šakale, kdybyste byl v obraze, tak Topolánek po referendu řekl, že bylo úspěšné, jen díky hlasům občanských demokratů. Děláte si do vlastního hnízda a myslíte si, že všichni ztratili paměť.

franta 23.5.2006 18:58

A kdy to bylo, kocoure,

že byl Klaus jen poslancem ? Pokud vím, tak když prohrál volby (jen bohové vědí jakým nedopatřením se to stalo), tak si opozičně zajistil předsednictví ve sněmovně.

franta 23.5.2006 18:55

To byste ovšem ten zákon

o všeobecném referendu nesměli už léta blokovat.

franta 23.5.2006 18:52

Re: Re: Přímá úměrnost?

A nevadí Vám že direktivně?

Saša 23.5.2006 17:44

No a co?

O dubisko sice zájem nemám, ale se západoslovany si rozumím. Bez ohledu na Kollára. Západoslovanská unie by se mi prostě líbila. Žel, dnes nejsou příhodné podmínky k výraznějšímu prosazování této myšlenky, ale EU se jednou rozpadne jako každé multinacionální impérium a pak...

Čumil 23.5.2006 17:44

Hm, bruselský extrémista Palata.

Bože! ;-D

Stredocech 23.5.2006 17:29

Re: Přímá úměrnost?

Např. OZE, to je přímo geniální. Zákony omezující chemický průmysl nás teprve čekají. Kvóty na mléko a na cukr už máme.

Ne všechno v EU je špatné ALE ne všechno je dobré. To dobré jsou třeba snahy snížit ceny předražených mezistátních telefonů.

milan007 23.5.2006 17:27

Re: Re: b

Na to právo každý, já jsem si také dovolil učinit svůj vlastní. Hezký zbytek dne :-)

kocour 23.5.2006 17:14

Re: Takže Kocoure

Jo, fakt v žádné straně nejsem ...

jepice 23.5.2006 17:01

Ó, Kolláre

..neb raději k tomu tam přichyl se dubisku, jež vzdoruje bouřným až posaváde časům? ;-D

kocour 23.5.2006 16:47

Re: Re: Re: Článek pana Palaty v Lidovkách jsem četl a musím dát Jaklovi za pravdu...

A co já mám co navrhovat v ODS? Jak jste na to přišel, že jsem její člen?

zrusksc 23.5.2006 16:46

Re: Přímá úměrnost?

Jasně "hujeři" pravdy a lásky mají vždy navrch ale zaplať pánbu né ve volbáchRv

ok 23.5.2006 16:42

Re: Mám dojem, že Kocour není v žádné straně.

Jezkovo voko! Slovanska federace!!! Uz Karel Havlicek Borovsky vedel, ze je to volovina. A na madarske hranici byste postavil plot z ostnateho dratu, predpokladam? Na nemecke samozrejme taky, to se vas ani nemusim ptat. ;-D ;-D ;-D

Prave na tuhle notecku hraje Vaclav Klaus. Se zajmem kterych statu je to v souladu - to si kazdy odpovi sam.

ok 23.5.2006 16:33

Re: Re: Máte pravdu, pane Jakle.

Problem je v tom, ze vas komentar je vlastne otevrenejsi, optimistictejsi a lepe vyargumentovany nez clanek pana anti-euro-hujera Jakla. ;-D

Old 23.5.2006 16:32

Re: Pane Jakle

Pane Bosku, souhlasím s Vámi.

Hnyk 23.5.2006 16:31

Přímá úměrnost?

Že by těch "eurohujerů" co obdivují všechno co přijde z Bruselu bylo v Čechách tolik, protože ať přijde z Bruselu cokoliv vždycky je to o sáhy inteligentnější než pindy pana Jakla, pana Klause a nebo jiných ochránců "českých specifik".;-P

Saša 23.5.2006 16:27

Mám dojem, že Kocour není v žádné straně.

Já bych ale takové referendum považoval za rozumné. Jakmile bude přijat zákon o všeobecném referendu, začnu se ohlížet po lidech, s kterými bych petici za takové referendum mohl začít organisovat.

Vystoupení z EU si velmi přeji. EU považuji za mimořádně velké nebezpečí pro budoucnost našeho státu, českého národa (v politickém smyslu) i mých vlastních potomků.

Jediné, co je na EU positivní, je to, že jsme znovu politicky spojeni se Slováky. Možná bychom mohli vystoupit společně a vytvořit tak znovu Československo. Případně spolu s Polskem Západoslovanskou federaci (či zpočátku konfederaci). To by se mi líbilo - pro to bych hlasoval.

Karel 23.5.2006 16:23

To Vilém

Doufám, že jste se nenechal znechutit nějakým modrým ptákem toužícím po tom, abyste zmlknul.

Karel 23.5.2006 16:21

Takže Kocoure

Takže Kocoure,

navrhnete v ODS, aby Vaše strana usilovala o referendum na téma vystoupení z EU? Nebo aby navrhla rovnou zrušení EU?

Anebo jen tak pindáte na modrém Psu?

Karel 23.5.2006 16:18

Re: Re: Článek pana Palaty v Lidovkách jsem četl a musím dát Jaklovi za pravdu...

Takže Kocoure,

navrhnete v ODS, aby Vaše strana usilovala o referendum na téma vystoupení z EU? Nebo aby navrhla rovnou zrušení EU?

Anebo jen tak pindáte na modrém Psu?

kocour 23.5.2006 15:31

Re: Článek pana Palaty v Lidovkách jsem četl a musím dát Jaklovi za pravdu...

Ale to blaho, kdyby neexistovala :-)

Tomas 23.5.2006 15:24

Článek pana Palaty v Lidovkách jsem četl a musím dát Jaklovi za pravdu...

Skutečně přirovnávat kritiku EU k Osvětimské lži - to je hodně přitažené za vlasy... Navíc to postrádá logiku. Tzv. Osvětimská lež popírá, že došlo k holokaustu. Ten příměr by měl logiku tehdy, pokud by Klaus popíral existenci EU, tedy, pokud by tvrdil, že EU neexistuje.;-) A to jsem od VK zatím opravdu neslyšel.

bosek 23.5.2006 15:12

Re: b

Vážený pane , omlouvám se za výraz  "  zblbnut " , který zřejmě soudě podle slušnosti se kterou reagujete nebyl asi mířen na Vás, ale na agresivní diskutéry k tomuto tématu.  Musím Vás zklamat, ale opravdu nepatřím  k levicové  inteligenci  a ani nemám pocit, že bych někoho omezoval v jeho názorech.Pouze jsem si dovolil napsat názor svůj a myslím si , že už mám  věk i vzdělání na to, abych si to mohl dovolit ,  Přeji hezký den

Jenda 23.5.2006 15:12

Re: Re: Zřejmě jste zapomněl

No pokud se vam na vecne navrhy ozyvaji narceni z nedostatecneho evropanstvi ... ono to cloveka prestane bavit. A zacne uvazovat jestli neni uz v zaladech neco tak spatne, ze je potreba se vratit zpatky na stromy.

miroslavb 23.5.2006 14:58

Re: Pane Jakle

naprosto souhlasim s nazorem, ktery ma pan bosek. cist pripis pana jakla znamena zazit silne nizkou uroven obcanskeho vedomi a vedomi nasi historie, kdysi dokonce slavne. je to snad usmevne, ale jiz v roce 1938 jsem veril v evropanstvi, citil jsem nutnost sjednotit evropskou silu. te si nebyli mnozi jeste vedomi - ale ona tady byla a nam vidoucim se nabizela. bez ohledu na ty strasne doby potom, ktere prave proto, ze bylo malo lidi vidicimi do budoucnosti. jsem priznivcem pana palata-y. vyzyvam naseho zvlastniho pana presidenta, aby uz zapomnel, ze vyvesoval sovetskou vlajku. to nebyla evropa, to byla brutalni asie.vyzyvam tohoto pozoruhodneho pana, aby uz konecne nechal zavlat nad hradem evropskou vlajku. potom my obcane zacneme byt snad konecne hrdi na to, ze jsme potomky ceskeho naroda, ktery patri k evrope. a dokonce zacneme si povazovat  za cest, miti schopneho presidenta.

Jara 23.5.2006 14:39

Re: Pane Jakle

Vážený pane,nepodceňujte nás.EU je socialistický ,rozpadající se moloch ve kterém většina i mladých lidí netouží po ničem jiném než pracovat ve státní správě (viz.šetření mezi francouzkými studenty).Masivně praktikovaný systém dotací je hloupý.Palatův článek byl těžký úlet.

milan007 23.5.2006 14:27

b

Vážený pane , proč si myslíte, že pokud má někdo jiný názor než Vy , že byl někým zblbnut ? Celá bída levicové inteligence spočívá v tom , že se Ti lidé považují za moudré, povolané a své názory za jediné správné. Nad ně prostě není.

hodne neRath 23.5.2006 14:21

Re: Pane Bosku

jestli mne 40 let socialismu neco naucilo, tak ze se ideii ja ani me deti nenaji.... a ze idee politiku jsou mi na .....

Takze zcela pragmaticky a prizemne:

1) prispeje to k me osobni svobode?

2) prispeje to k me ekonomicke svobode?

Takze secteno a podtrzeno - s VK dost souhlasim.....