4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Den poté

Všichni se dnes ptají, kdy skončí dnešní pandemie a jaký bude svět, až tato pandemie skončí. Jenže kdo ji skončí? Kdo řekne, že je již po pandemii? Žádná katastrofa v dějinách lidstva totiž není poslední.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 11.8.2021 16:48

Dnes jsem se vydal do štatlu, tedy z okraje Prahy přímo do nejcitovatější City.

Hned mě zarazilo, že jediné zadeklované (na širém chodníku) byly tři (podle vnějších pohlavních znaků volím koncovky).

1. Blondýna, plastovej hrnek s litrem něčeho, dvě housky s majonézou v ruce, Slunce, 28 stC. Vypadala umytě a dbale.

2. Černovlasá, málem s sebou praštila o žbrlení u výkopu, kde makali nerouškovaní. Praštila se z toho důvodu, že čučela do radiopojítka. Jako nějaká bruselepilotka v letu střemhlav nad Afghánistánem. Já čučel na chodník, baby různých sort, oblohu a architekturu.

3. Dtto.

Proč jen já mám takovou smůlu, jenom se hnu z gauče a takovej masakr!! Mě skauti učili: Dívej se, pozoruj! A buď připraven.

Nevymýšlím si!

Jinak ta obchodní jednání proběhla dle "Švehly". Z 69% bez deklu. Což mě potěšilo. Tedy, malinko se hnuly moje účty. Takovej je život.

Viraři vpřed!

M. Liška 11.8.2021 14:05

Svět normální už ...tak jak předtím...samozřejmě nebude, bude jen jiný. Jaký bude, to už se rýsuje. Papežova slova nevlastnit ale být, nejsou jeho vlastní. Ale že je tento svět už něčím přežitý, to je pravda. Asi bychom si neměli přát, aby tak ve všem zůstal...ale to, jak si někteří příští svět a život v něm v budoucnu představují, taky nezní moc dobře...

M. Sedláček 11.8.2021 11:31

Inkluzivní kapitalismus, to je něco jako komunismus?

P. Kubáč 11.8.2021 11:26

"Konzervativní" autor vychvaluje projev Papeže - socialisty na "Radě pro inkluzivní kapitalismus" a "Green dealy" které nás mají zbídačit považuje za "mírně přehnaně inkluzivní"

Dělá si ten člověk srandu, nebo pravici už nelze pomoci ?

P. Kubáč 11.8.2021 11:35

Plus znemožnění se celé konzervativní pravice "bojem s očkováním" - mentálně na úrovni teorií o placaté zemi a únosech mimozemšťany - a můžeme slavit pohřeb jakékoliv důvěryhodnému odporu proti zotročování lidstva.

P. Labaj 11.8.2021 17:13

R^ za oba Vaše příspěvky.

Ten boj proti očkování u pravice je pro mě na celé pandemii snad to nejzáhadnější. Proboha proč?

Považuju se za velmi vyhraněného pravičáka. Z mnoha neolevicových výstřelků mi naskakují pupínky. Ale proč bych měl odmítat jeden z nejlepších vynálezů medicíny, tj. očkování, to opravdu nechápu.

Š. Hašek 11.8.2021 17:51

Neodmítl jsem obrnu, neodmítl jsem záškrt. Tedy vyzkoušenou injekci. To byly časy očkovací!

Uvařené v sudu, za dva měsíce, odmítám. Ani na vokurky na kompostě bych to nenalil. Furt do mě hustí, že mám bejt eko zdravostráž! Nebo ne?

Jsem pravičák, spíše ale je vhodnějším termínem -konzervativec, který poslouchal ve škole a sere na rychlokvašené (brusele)politiky-.

Žádná pandemie neexistuje!!! Pokud v obci o tisíci duších zemře (ani) jeden, tak jsme na tom blbě. Stran rozumu. Výtečně stran zdraví a života!!!

Z dětí nezemřelo žádné. V tom to je.

MATEMATIKA. LOGIKA. LÉKAŘSTVÍ. BABIČKY MOUDRÉ.

Jenom né politika, kšefty, panika, vykulenost malého děcka a televize!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P. Labaj 11.8.2021 18:27

Jakožto pravičák uznávám právo každého na jeho názor, ať už sebehloupější (nebo třeba sebechytřejší).

Jen mě trochu mrzí a udivuje, že zrovna pravice se vmanévrovala do role těch, co tvrdí, že na placatosti Země asi něco bude. A těch, kteří se bojí vysoce-vysoce nepravděpodobných komplikací z očkování, ale přehlíží poměrně dost reálné komplikace, způsobené případným onemocněním.

Mám blízko ke zdravotnictví, takže mám a měl jsem informace z bojiště i v těch nejvypjatějších chvílích. A tehdy to ve špitálech bylo opravdu všechno jiné, jen je pohoda a tabáček.

Teď je celkem klid. V ideálním případě napořád, v horším případě dočasně. Takže antivaxing je teď velmi jednoduchá a levná póza.

J. Vorlický 11.8.2021 20:57

Jistě v nemocnicích nemocní. V tom nevidím žádný argument.

Z hlediska populace jako celku - omezme se na ČR - jaké jsou ty reálné komplikace?

P. Labaj 11.8.2021 22:04

Třeba ty, že nemocnice nefungovaly skoro pro nikoho jiného než pro Covidové pacienty? To vám přijde jako OK situace?

Nebo to, že sestry byly tak vyšťavené, že opouštějí zdravotnictví? A sem tam nějaká zemřela, protože se v práci nakazila když pomáhala ostatním? Ono být tam nebo být aspoň v blízkém kontaktu s nějakým zdravotníkem bylo docela poučné.

A to jsme měli lockdown, který vy zřejmě zavrhujete. Co myslíte, jak by to asi vypadalo bez nařízených omezení? Sice na ně část lidí kašlala, ale většina ne.

J. Vorlický 12.8.2021 10:09

To, že nefungovaly nemocnice skoro pro nikoho jiného, nebyla věc čínské chřipky, ale důsledek vládních rozhodnutí , stejně tak vyšťavené sestry. A souhlasím, to není a nebylo OK! Spousta jiných lidí jistě potřebovala zdravotní péči a nedostali ji!

Argumentovat ale tím, že lidé umírají, není k věci, protože lidé umírají, umírali a naštěstí budou umírat!

Celá řada lidí vede krajně nezdravý život - teď, když je teplo a lidé jsou méně oblečení, je to na nich dobře vidět. Já bych neříkal tlustým lidem, nejezte tolik, nekuřte, choďte spíš pěšky než autem (nařízení dokonce byla proti sportování?!), ale: když se stane něco jako teď a více z vás potřebuje zdravotní péči, počítejte prosím s tím, když vás takových bude hodně, že se na vás na všechny s péčí nemusí dostat. To bych jim říkal - ale to tady nikdo neříká, není to asi politicky korektní, říci někomu, že je tlustej.

Potom druhá věc: celá řada lidí je udržována při životě (některým je víceméně bráněno, aby mohli normálně umřít) pomocí celé řady léků. Každý lék, aby fungoval, musí být do jisté míry jed a v důsledku musí snížit přirozenou imunitu takového člověka, má-li ji ještě vůbec. Takový člověk je méně odolný proti virům a je logické, že nastane-li podobná situace jako máme dnes, že prostě nebude v našich silách bránit něčemu, k čemu by přirozeně došlo již před léty.

Lockdown - těžce neúměrná reakce na riziko, kterému jsme byli vystaveni. Důsledek: hodně lidí je zbytečně tím vším vyšťaveno - nejen sestry, hodně lidí padá do hlubší chudoby a nejvíc, co mi vadí, že jsme (já ročník 1951) upřeli skoro na dva roky mladým lidem a dětem normální život - a vlastně ještě upíráme. Pakliže za tím není nějaké celosvětové spiknutí - což si pořád dokáži jen těžko představit, tak mi vychází, že velká část lidí úplně zblbla (je možné, že tato vlastnost se jen v plné síle teď projevila).

P. Labaj 12.8.2021 13:55

No - doufám, že zrovna na vás nikdo zdravotní péčí plýtvat nebude.

J. Vorlický 12.8.2021 15:26

Ani bych si nepřál a nepřeji, aby na mně zdravotníci plýtvali zdravotní péčí a dělám vše proto, abych zdravotní péči vůbec potřeboval co nejméně - což je myslím patrné z mého příspěvku. Je zajímavé, jak lidé Vašeho ražení, jakoby lidští a dobří a slušní , atd., dokáží být nepřejícní.:-( Pletu se snad?

P. Labaj 12.8.2021 16:15

Slyšel jste někdy to známé pořekadlo o pytli a záplatě?

J. Vorlický 12.8.2021 21:16

Býti v pytli není to samé jako na něj dávat záplatu.

P. Kubáč 12.8.2021 14:34

Měl jsem pravdu - kouřová clona žvástu tiše zakrývá smrt jakéhokoliv důveryhodného odporu proti zotročení lidí

J. Uzel 11.8.2021 10:32

Rada pro inkluzivní kapitalizmus...? To se mi snad jenom zdá!

F. De Winter 11.8.2021 10:40

Inkluzivní kapitalismus = socialismus pro bohaté a ekochudoba pro ostatní.

Létání na dovolenou - zapomeňte, vlastní auto - zapomeňte, vlastní bydlení - zapomeňte. To bude jen pro vybrané.

P. Vychodil 11.8.2021 11:08

proč mi to připomíná moje mladá léta, prožitá v socialismu ?

sdílená ekonomika, to přece tady už bylo, "všechno patří všemu pracujícímu lidu"

ještě bych prosil uzákonit sdílení ženských...i když, mě už se to jaksi, jak to říci kulantně, netýká...já bych teď již byl kvalifikován na hlavního dozorce národního harému sdílených slečen, paní, vdov,...možná by se tam mohli připojit i různí transgenitálové...asi začnu rozvíjet myšlenku na celonárodní bordel, sponzorovaný vládou skrze těmi správnými neziskovkami...a koneckonců, proč se omezovat na ženský ? Bordel je synonymum pro prodejné ženy, je nejvyšší čas najít ten správný, politicky korektní, název pro veřejný dúm, poskytující sexuální služby pomocí ptáků...

PS. upozorňuji všechny případné cenzory a hlídače pravdy, že veškeré výše uvedené myšlenky vycházejí, či lze nalézti v existující SciFi literatuře

Š. Hašek 11.8.2021 17:39

1. brusele je horší Husákova. A RVHP. Stejně jako atomová ponorka je horší kuše.

2. Kdo nezažil, obtížně pochopí. Málokdo totiž chce poslouchat pamětníky.

3. Vždy byl spor mezi "staro" a "mlado".

4. Zásadně ale tisíciletí (krom pár let) rozhodovali "staro", protože oni to vystavěli. A v určitém okamžiku to předali těm "mlado". Ale jen některým!!! Mohli si vybrat, dětí bylo více! Nemehlo dnes může do brusele, že.

Možná kecám, ale hodně (i mladších kolegů) je v tom se mnou zajedno. Mají patnáctileté syny, orientují se. Už tuší, komu dát vejminek.

B. Rameš 11.8.2021 10:13

Sakra. Já myslel, že to bylo "více pít a méně blít".

Sorry jako.

L. Hančar 11.8.2021 8:02

Tak cílů koronaprojektu bylo částečně dosaženo: nadpoloviční většiny národů nastavily vyčůraně rameno a legalizovaly přeměnu státně- dluhových peněz na peníze reálné pro Pharmalobby a poslušné politiky.

Další cíl se podařilo naplnit vrchovatě: i málo zadlužené ekonomiky zasekly sekeru takovou, že už při malém nárůstu inflace ( a úroků z dluhů ) budou poslouchat své věřitele na slovo.

Konec pandemie tak naprosto nezáleží na zdraví populace, ale na kovidové centrále. Už se namlsala dost, ale s jídlem roste chuť a řiditelé Zeměkoule NIKDY nemají dost!

Š. Hašek 11.8.2021 8:28

Souhlas.

J. Vintr 11.8.2021 9:22

A co když mají pravdu některé "konspirační teorie" a hlavnim cílem koronaprojektu je zredukovat lidskou populaci?

Š. Hašek 11.8.2021 9:32

Potom se ale nabízí varianta, že redukováni budou ti očkovaní.

Museli by si pro mě přijít. Dát mě do řetězů. Zakleknout.

J. Vorlický 11.8.2021 9:59

Ano, to že umřou v dohledné době jen ti, co se nechali naočkovat, by smysl dávalo. Zatím to ale vypadá (zdůrazňuji vypadá), že všechny ty vlny ovlivňují obě skupiny přibližně stejně. Jedině, že v té vakcíně by byl zabudovaný nějaký zpožďovací nebo jiný mechanizmus, který by aspoň bránil tomu, aby se očkovaní mohli dále rozmnožovat. Proti tomu vidím zase argument, že očkování bylo - a je zdůrazňováno, především pro ty, kdo se již určitě rozmnožovat nechystají.

Jedině, jako co se děje v dobrých detektivkách, kde vrah nejdříve zabije pár lidí zcela náhodně, aby vyvolal spojitost mezi prvními vraždami a tou poslední, která ve skutečně je ta plánovaná. No a protože mezi vraždami žádná spojitost není, vrah spíš unikne trestu, neboť je těžké zjistit motiv. V našem případě motiv by byl naočkovat ty, co se rozmnožovat chtějí, ale skryje se tím, že se nejdříve naočkují ti, co potřebu a možnosti se rozmnožovat mají za sebou. Že by bylo takto?

Š. Hašek 11.8.2021 10:09

Již jen to, že obě skupiny by to mohlo zdravotně ovlivnit stejně, by byl kolosální průšvih!!!

Tedy pro očkovače, šíbry, očkované! Pro neočkované nikoliv.

J. Vorlický 11.8.2021 10:42

Pochopitelně vlny viru že ovlivňují, ne očkování. Myslím, že to nečtete pozorně.

J. Vintr 11.8.2021 10:56

Tady nejde o žádné vlny viru, ale o to, co způsobí právě to očkování.

P. Vychodil 11.8.2021 11:25

zpožďovací mechanismus je zabudován přímo v člověčí odolnosti...

nejde jen o rozmnožování...který 16ti letý za 10-20 let bude ochoten přiznat svoji neplodnost důsledkům očkování !

Zkuste pochopit, že vojenský útok nemusí mít jen jeden jednoduchý cíl...

v našem případě:

dlouhodobý účinek na porodnost mužú a žen v časovém horizontu 5 - 25 let

krátodobější účinek na staré, ale hlavně oslabené jedince, u nichž nepříznivý faktor vakcinace nikdy nebude prokázán

dlouhodobý účinek na mladé a zdravé, jako ADE, heart inflamation, blood clot, autoimunitní reakce

no, a pokud tvrdíte, že "že očkování bylo - a je zdůrazňováno, především pro ty, kdo se již určitě rozmnožovat nechystají.", tak jste pro mne za naprostého vola, který není schopen sledovat reálie