20.6.2024 | Svátek má Květa


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Den poté

Všichni se dnes ptají, kdy skončí dnešní pandemie a jaký bude svět, až tato pandemie skončí. Jenže kdo ji skončí? Kdo řekne, že je již po pandemii? Žádná katastrofa v dějinách lidstva totiž není poslední.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vorlický 11.8.2021 11:48

zpožďovací mechanizmus a očkování proti čínské chřipce

Asi reagujete na můj příspěvek. Potom Vám moc nerozumím. Jste zastáncem očkování, nebo pro populaci vybudování přirozené imunity?

Nejde o to, co si chlap bude ochoten přiznat, až na něm nějaká žena (nebo on sám) bude chtít děti, ale zda to půjde, či ne.

Konečně, nevím kolik je vám, ale já jsem ve skupině, na kterou bylo naléháno nejdříve, aby se nechala očkovat a rozmnožovat se fakt už nechystám. Pořád mne máte za vola?

P. Vychodil 11.8.2021 12:22

nejsem zastáncem součaného covid vakacinačního fašismu

jsem ve skupině tzv. ohrožených, v mém přípdě starších než x let, tudíž naprosto ignoruji rady mediálních "mudrců"

za vola vás samozřejmě nemám, jako nikoho jiného, kdo, na základě svého přesvědčení, získaných informací, se rozhodnul, jak se rozhodnul...za vola mám ty, kteří informace, z ideologických, či jiných, důvodů odmítají

nicméně, jsa důchodcem, mám mnoho hodin času hledat, validovat, porovnávat informace. ale to se dneska nenosí...

tudíž otázka k vám: z jakého důvodu/podnětu jste se nechal, či nenechal opíchat ?

J. Vorlický 11.8.2021 13:09

Nenechal (jsem ročník 1951) a těch důvodů je několik:

Nevidím důvod, nejsem přesvědčen, že to má smysl. Stejně jak proti chřipce nejsem a nikdy nebyl. Nemám z toho strach. Zastávám názor, že žít znamená více než mít strach z nemoci a smrti. Smrt je přirozená součást našich životů a nevadí mi. Jest-li se na něco netěším, tak je to umírání.

Mám pocit, že je činěn pokus mne vmanipulovat do určitého stavu mysli a učinit mne závislým na něčem, co mi nebylo vysvětleno a co jsem vlastně ani nepochopil. Jde o to nemít strach.

Nezastávám názor, že zdraví je nade vše. Než abych se vzdal dobrovolně své svobody (přirozené) pohybu a rozhodování o svém těle, raději strávím týden v posteli, v horečkách a rozhodně si nemyslím, že svým chováním ohrožuji druhé, anebo ne více, než když řídím auto (cca 40 let bez nehody).

Dalo by se rozvést. Srdečně.

P. Vychodil 11.8.2021 14:52

R^R^R^

V. Braun 11.8.2021 16:44

Také je otázkou jaké informace si kdo vybírá a jak je ověřuje. Třeba vámi šířená informace o soudu v Lisabonu je typické šíření nesmyslů, viz odkaz.

https://fullfact.org/online/lisbon-portugal-covid-deaths/

P. Vychodil 11.8.2021 17:05

hahaha, umíte číst ? a dokonce nglicky ? odkaz na článek, naprosto nic neříkající...ale nevadí,žijte si ve svém světě spokojeně dále

V. Braun 11.8.2021 20:25

Článek říká docela dost, zejména proč je vaše "zpráva" nesmysl.

J. Vintr 11.8.2021 10:59

Obávam se, že až na očkování přestanou chodit lidi dobrovolně, nastoupí donucování. A možná dojde i na to zaklekávání. Unikne jen ten, kdo prchne do lesů a bude se skrývat jako partyzán.....

J. Vorlický 11.8.2021 9:41

Redukce lidské populace?

No jo, ale pak to ale selhává! Kolik bylo lidí na světě před 2 lety a kolik dnes?

J. Vintr 11.8.2021 11:05

Vy jste to nepochopil. Ten vymyšlený covid má za úkol nahnat lidi pod jehlu. Vypustit smrtící virus by bylo moc nebezpečné, protože nad ním ztratíte kontrolu. A kromě toho je žádoucí, aby se ta redukce populace rozložila v delším čase.

J. Vorlický 11.8.2021 11:34

No, vždyť to píši.

Pakliže cílem této "pandemie" je nějak snížit, zredukovat počet lidí na Zemi, jak sám píšete zde dříve že by mohlo být, tak to očkování (nahnání lidí pod jehlu) by mohl být prostředek, jak toho docílit. No a potom, ta vakcína by musela obsahovat nějaký mechanizmus, který by rozložil umírání očkovaných do delší doby (bylo by blbé, kdyby všichni naočkovaní umřeli během řekněme jednoho roku - to by se naplnily ty předpovědi o mrazácích na ulici!), a ideálně zabránit tou vakcínou lidem, aby se mohli dále množit. A vyřešilo by se tím spousta problémů - důchody, nedostatek bytů, CO2, atd., atd. Mohli by se více množit lišky, ryby ve vodě, divocí koně atd. ne? Pochopitelně píši s nadsázkou (aby mne někdo neobvinil z šíření poplašných zpráv), byť logiku by to dávalo. Jedna vakcína znamená, že umřete do roka, druhá do 2 let,atd. Proč si myslíte, že je tolik druhů vakcín?

Hlavně to neříkejte těm, což už se nechali očkovat!!!

P. Vychodil 11.8.2021 11:38

radikální redukce populace by skončila kataklysmatem...

příklad za všechny: jaderné elektrány nemá kdo obsluhovat...

čína již zjistila,že doktrína jednoho dítěte vede k tomu, že narůstá, relativně,počet důchodců...

z tohoto a dalších pohledů se dá s úspěchem usuzovat, že dnešní covid "pandemie" a vakcinace plní zároveň více úkolů:

a/ dlouhodobé: omezení budoucí porodnosti

b/ střednědobé: eliminace starých a nemocných, což ozdraví důchodový systém

c/ krátkodobé: posílení moci státního aparátu...

probuzení jistě dodají další kousky do celé mozaiky...

J. Vintr 11.8.2021 11:46

Nečekejte od lidí, kteří se snaží řídit svět, že jsou nějak zvlášť chytří a že dokážou myslet na všechno.....

J. Vorlický 11.8.2021 12:09

Úplně vážně, teď:

Souhlasím s Vámi.

Co se týče Číny a jednoho děcka, mne již tenkrát zarazilo, jak si takovou blbost mohli dát za úkol - že je nenapadlo, kam to povede; asi nejsou tak chytří, Na druhou stranu, mají tam teď proto méně dospělých žen, následně dětí. S čínskou chřipkou se ale zlepšují.

Jaderné elektrárny - ano, tady nebezpečí a velké by hrozilo při nedostatku schopných lidí. Pan P.Rada, který zde také přispívá to určitě ví. Proto asi prosazuje tzv. přírodní zdroje. Když se vybije baterie, nebo slunce zajde za mrak, popřípadě nebude foukat vítr, tak se moc nestane, až nás tady bude jen pár (možná, že pan Rada by se mohl svěřit, zda se nechal očkovat).

Porodnost - o tom jsem již psal.

eliminace starých a nemocných - ano, jak píšete

posílení moci státního aparátu - jistě krátkodobé, protože v okamžiku, kdy by všem očkovaným došlo, na co si naběhli, tak státní aparát by vzal za své.

P. Vychodil 11.8.2021 11:43

každý proces musí být řízený...přečtěte si komentáře níže...

V. Braun 11.8.2021 7:55

Společnost je rozdělená. Bohužel řada lidí přestává myslet selským rozumem a místo toho raději čtou řetězové emaily a nadávají na FB. Pak se neshodneme ani na tom, jestli je Cocid smrtelný nebo ne, a to ani když existují docela průkazná data o nadúmrtích.

https://www.czso.cz/csu/czso/v-roce-2020-zemrelo-pres-129-tisic-obyvatel-ceska

F. De Winter 11.8.2021 9:19

Za rok 2020 zemřelo 129 289 lidí. Pětiletý průměr je 111 130. V roce 2018 zemřelo např. 112 920 lidí.

S pozitivním PCR testem (nikoli s covidem, neb to nevystihuje pravdu) zemřelo 11 941 lidí v průměrném věku cca 78 let, což je u nás také tzv. naděje dožití. Když žijete déle, můžete si olíznout všech deset, že přesluhujete.

Nad průměr umřelo 18 159. To znamená, že „navíc“ (zjednodušeno! – žádný rok neumře přesný průměr) zemřelo 6 218 lidí, ze kterých se ten kousek RNA nepodařilo PCR testem vydolovat. Kdo jsou a proč zemřeli, to je každému.

K září 2020 žilo v ČR 10 707 839 lidí. Navíc tedy zemřelo 0,16% populace. S pozitivním testem pak pouhých 0,11% populace.

Když to přepočteme na 1000 obyvatel, zemřelo 12,7 lidí. V roce 1980 byla tato míra úmrtnosti dokonce 13,1 v roce 1990 12,4. Byla tehdy nějaká šílená opatření? Zahodila se budoucnost všech ve jménu ochrany naprosté, ale naprosté menšiny obyvatel?

J. Vintr 11.8.2021 9:37

Jasně že je to podvod. Na základě běžné chřipky a vydaného mediálního strašení se podařilo vyděsit většinu světové populace a teď už ten strach stačí jen přiživovat. I podle reakcí některých lidí na této diskuzi, už se jich žádné racionální argumenty nechytají. Řekl bych, že si tu buzeraci oblíbili a že už se vyloženě těší na každé vládní buzerační opatření.

Š. Hašek 11.8.2021 9:41

Je to jasné!!!

Čísla jsou jasná!!! Matematika a zdravověda osmé třídy!!!

Rozmařile hloupnoucí politici/společnost a šíbři to ale potřebují zcela jinak!!!

P. Vychodil 11.8.2021 10:05

Lisabonský soud po auditu zemřelých vyhlásil, že pouze 0,9% velkového počtu kovid zemřelých lze přisoudit kovidu...přepočteno na nás by to bylo 300 ! zbytek nadúmrtí je jasný: stres, sociální deprivace, náhubky, nedostatek pohybu, zanedbaná péče !...ale takové logické závěry jsou za možnostmi mnohých ovčanů...

F. De Winter 11.8.2021 10:43

Nejspíš to tak nějak bude.

J. Vintr 11.8.2021 11:01

Ano, to je v rozmezí působení běžné chřipky, kterou vydávají za jakýsi covid.

V. Braun 11.8.2021 16:40

Typická fake news. Soud pouze odpověděl na dotaz kolik úmrtí na Covid bylo potvrzeno pitvou. Drobný, ale podstatný rozdíl, že.

https://fullfact.org/online/lisbon-portugal-covid-deaths/

V. Braun 11.8.2021 13:01

Nevzal jste do úvahy, že se jednalo v podstatě jen o závěr roku a to ještě po opatřeních, které prokazatelně srazily špičku a počet mrtvých tak byl nižší bez opatření. Selský rozum není jen o procentech, ale i o celkových okolnostech.

M. Hoblík 11.8.2021 7:54

Nikdy nesmíme dopustit, aby pandemie skončila! Už jsme do toho vložili příliš peněz na to, aby se investice nevrátila! Covid je věčný, Babiš je náš mesiáš a kravinec je chutný...

J. Uzel 11.8.2021 10:35

R^

R. Langer 11.8.2021 6:31

Žádná pandemie nikdy nezačala, nemůže tedy nijak skončit... :-(

Už to všichni pochopte, a vykašlete se na ty LŽI!

J. Vorlický 11.8.2021 7:39

Hmmm, je vymyšlená, a to je mnohem horší.

Š. Hašek 11.8.2021 8:33

Přesně!!!

Všelijak zapsaných 10 000 zemřelých z 10 600 000 neznamená epidemii.

Jedu teďkonc tramvajkou do štatlu. Poňádž aktivních případů zas nějak narostlo, navlíknu si igelitpláštěnku, rukavice a soustružnický brejle.

Končí sranda, vypadá to, že "to" bude "dočasně".

P. Vychodil 11.8.2021 9:04

co je to tramvajka ? za mých brněnských časů se jezdilo šmirglem:-)