7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Co jsem na Hradě nemohl říci

Vyznamenaní nedostanou příležitost pronést pár slov. Kdybych takovou možnost měl, tak bych připomenul několik samozřejmostí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Houžňák 31.10.2016 11:02

Cpete si taky často veřejně zmrzlou

nebo i rozmrazenou slepici tam, co ona neohrožená bojovnice z Pussy Riot (v překladu Vzbouření krnd, abych prošel automatem)? Proti čemu tím nacpáním vlastně bojovala?

V. Povolný 31.10.2016 10:58

pane Robejšku

nemůžu si pomoct, ale tentokrát nesouhlasím. Mám 2 připomínky:

1. Já respektuji volbu Miloše Zemana prezidentem i když jsem to od začátku nepokládal za dobrý nápad. To, že respektuji demokratickou volbu ale neznamená, že nebudu zvoleného politika sledovat a kriticky posuzovat jeho jednání. To je sice u nás v ČR takový zvyk, že politik je zkrátka zvolený a nedá se s tím nic dělat až do přištích voleb, ale já s tím nesouhlasím. Podle mě by se politik měl odpovídat ze své činnosti v průběhu celého volebního období a ne jen při volbách.

2. Vkrádá se nepěkná myšlenka, jestli náhodou váš postoj v této záležitosti není ovlivněn a obvyklé kritické myšlení otupeno faktem, že jste od prezidenta dostal ocenění.

M. Klas 31.10.2016 10:56

Re: Bylo to demokratické?

Buďte tak hodný a najděte v mém textu nějaké fňukání, ano?

Dále už za mě odpověděl níže pan Šimek, tímto mu děkuji!

F. Houžňák 31.10.2016 10:55

To nevím, ale Zemana jsem naživo ještě

lhát neslyšel, Její Jasnost ale ano. Teda v televizi.

M. Bílý 31.10.2016 10:55

Ono je to složité

Pan Robejšek je nesporně chytrý pán. Mám jeho články rád a jeho Institut 2080 považuji za dobrý odrazový můstek ke zlepšení společenské i politické situace v České republice. Bohužel se najdou tací, kterým lidé nějak angažovaní a tím i známí, nejsou po chutí (na vrcholu mají Václava Klause) a musí na ně permanentně dštít oheň a síru. Zřejmě si tím léčí své mindráky. Tento článek pana Dr. Robejška je jeden z možných pohledů a lze v něm najít mnohá poučení.

Podle mne nejsou na vině za současnou společenskou a politickou situaci jednotlivci, ale hlavně socialismus, který produkuje neúměrně velké množství lidí líných a závistivých, podporuje je, včetně neschopných a nerozlišuje mezi skutečně chudými a chudobu předstírajícími. Jejich množství, zdá se mi, se už bude blížit k 50% populace. Co stím?

Pokud jde o současného prezidenta: podle mne je to jeden z nejhorších (domnívám se, že hned po Gottwaldovi a Zápotockém), nevolil jsem ho, ale je to můj prezident.

S. Donát 31.10.2016 10:55

Děkuji, pane Robejšku

zcela souhlasím.

J. Šimek 31.10.2016 10:46

Re: Bylo to demokratické?

Soud konstatoval, že Zeman prokazatelně lhal třikrát. Poprvé, když Karla Schwarzenberga obvinil, že ze zámku v Čimelicích vyhnal nájemnici. Podruhé lhal o nacistickým symbolech v rodinném sídle Schwarzenbergovy manželky a potřetí, kdy tvrdil, že Schwarzenbergovi gratuloval Bernd Posselt.

To ona bude nacistická celá ta jejich famílie, když to vzal Zeman tak ze široka :o)

K. Frauknecht 31.10.2016 10:45

Re: Mne by zase zajímal

No právě :-)))

J. Šimek 31.10.2016 10:42

Re: "A měli bychom ho slavit společně."

Jo, jste Ovčáček, dokážete vysvětlit nevysvětlitelné :o)

J. Šimek 31.10.2016 10:39

Re: Bylo to demokratické?

Naprosto respektuji zvolení Zemana, přesto je kritizovatelný za výkon své funkce i osobní selhávání, nic víc, nic míň.

B. Brousková 31.10.2016 10:38

Re: No, jediná nepochybná lež ve volební kampani

A kolik už Kárl prohrál soudů a byl pravomocným rozsudkem označen za lháře?Zeman už prohrál celkem čtyři soudy. Gentleman je pátý v řadě.

P. Lenc 31.10.2016 10:36

Re: Bylo to demokratické?

Buďte tak hodný a najděte ta slova o nacistovi.Já mám sice sto plus jedna výhrad vůči Zemanovi, ale válku vůči němu vedou lidé, kteří o demokracii ví asi tolik, a také ji tak využívají jako komunisté.Máte možnost dát svůj hlas ve volbách, pokud k nim přijdete, svému kandidátovi.Ale nefňukejte, když nebude zvolen.Zeman byl zvolen většinou a i když nemám radost, tak tuto volbu respektuji.Nic víc, nic míń.Ještě jednou dík za článek.

P. Lenc 31.10.2016 10:26

Dík za článek.

J. Sinnreich 31.10.2016 10:24

Re: Pan Robejšek analyzoval českou realitu

V totalitnich rezimech se idioti dostavaji k moci intrikami a nasilim. V demokracii-svobodnou volbou.

J. Vlček 31.10.2016 10:19

Re: Mne by zase autore zajímalo

Pane Rudolfe, jak jinak, opět prokazujete svoji nebezpečnou hloupost a nadutost. Vy, pátá kolona tohoto státu, co vy jste toho pro tento stát vykonal? Co váš příspěvek, to slova podrazníka.

A. Alda 31.10.2016 10:15

Velmi jsem se snažil zjistit,

co ten Brady udělal pro Českou nebo Československou republiku. Nenašel jsem nic než finanční pomoc Lidovým novinám.

Znám desítky lidí a jsem schopen poměrně rychle vyhledat informace o stovkách lidí, kteří pro náš stát skutečně něco vykonali, mnohdy s nasazením života, mnohdy s následkem mnohaletého žaláře a zničení nejen kariéry, ale i rodinného života nejen svého, leč i svých nejbližších.

Brady jako dítě přežil německé vyvražďování Židů. To není zásluha, to je štěstí.

M. Klas 31.10.2016 10:13

Bylo to demokratické?

Byla to opravdu demokratická volba, když současný prezident získal spoustu hlasů tím, že svého soupeře lživě dehonestoval jako nacistu?

A dále, co je špatného na tom, že s jeho činy nesouhlasím? Když byl zvolen většinou, musíme s ním všichni souhlasit na 100%?

A. Alda 31.10.2016 10:12

Děkuji.

Mluvíte mi ze srdce.

I. Schlägel 31.10.2016 10:01

Re: Bylo opět na výběr ze dvou zel to menší.

Ach, na ty čínské soudruhy jsem úplně zapomněl...

I. Schlägel 31.10.2016 9:57

Re: Pan Robejšek analyzoval českou realitu

Je pozoruhodné, jak někteří jednodušší lidé vydávají oprávněnou kritiku Zemana automaticky za obdiv ke knížeti. Ona ta čísla o skladbě obyvatelstva z hlediska inteligence a politické či jiné gramotnosti jsou naprosto vypovídající. Sledování zákulisí politiky s přehledem fanouška zápasu v čutané Sparta vs. Slávie a následné jeho komentování je dominantním jevem v našem veřejném prostoru. Sranda musí bejt.

Z. Šafránek 31.10.2016 9:57

Re: "A měli bychom ho slavit společně."

A právě proto, aby nebylo poškozováno dobré jméno univerzit křupanským chováním a odmítnutím pozvání pan prezident těmto situacím předchází. Víte, stádní chování mají i páni rektoři. Stačí jeden bl...ec a ostatní se toho okamžitě chytají, aby se zviditelnili.

J. Šimek 31.10.2016 9:56

Re: Bylo opět na výběr ze dvou zel to menší.

Čína je znepokojena ... :o)

J. Šimek 31.10.2016 9:55

Re: Mne by zase zajímal

zkuste wiki :o)

I. Schlägel 31.10.2016 9:50

Re: Bylo opět na výběr ze dvou zel to menší.

Pan Horáček se jako potenciální kandidát na funkci prezidenta nesmí občansky angažovat? A čím se u Vás diskvalifikoval? Svým postojem odlišným od Vašeho?

K. Frauknecht 31.10.2016 9:41

Re: Mne by zase zajímal

A nějakej ten odkaz by nebyl, profesore :-)?

S. Netzer 31.10.2016 9:35

Re: Autore, mám z vás tak trochu špatný pocit.

To je snad poprvé, co s Vámi souhlasím.

Napověděly Vám to Vaše "zvířecí instinkty"?

J. Šimek 31.10.2016 9:30

Re: "A měli bychom ho slavit společně."

Kam se poděla argumentace, že hosté tam jdou za instituci?

Kdo nešel, poškodil instituci, kdo nebyl pozván, je to kvůli jeho kádrovému profilu.

Nejste vy Ovčáček? :o)

P. Rudolf 31.10.2016 9:29

Re: Čím se zasloužil o tuto zem?

Jo, v tý vyniká. Takže to s námi vlastně myslí dobře (jak Klaus či Zeman).

S. Netzer 31.10.2016 9:28

Re: Mne by zase zajímal

Ovčáčkova slova jsou směrodatná. :-(

J. Farda 31.10.2016 9:28

Re: Co to je, respektovat?

A také řečené osobní nepřátelství, ješitnost a pomstychtivost plus zavedení primitivní lži jako standardní pracovní metodiky do hradní administrativy.