26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mc 7.12.2006 19:08

Re: EKOLOGISTICKÉ ÚLETY

mc 7.12.2006 19:05

Re: Hmm

Běž ty křováku do IKEA trávit víkend. Dostaneš možná zadarmo deci coly a s vykulenýma očima tam poběžíš za týden zas s celou rodinou.

mc 7.12.2006 19:02

Re: Bože, to je vůl.

Volové a dementní jste vy, chytrolíni.

mc 7.12.2006 19:01

Re: Re: Chrámy konzumu?

Chodím a doporučuji. Jeden z mála zde v Poděbradech je paradoxně krámek potravin Vietnamců. Mohu potvrdit, že když jsem tam chodil před rokem pro jediné chutné a levné housky (levnější než u výrobce, který je dodával) ane pro ty nemasné neslané hroudy těsta v Albertu, byl jsem jeden z mála. Nyní, v, sobotu je krámek narvaný lidma a k dostání jsou naše výrobky.

LJG 3.12.2006 11:30

Re: Chrámy konzumu?

Tohle je snad parodie ne? Když je v rodině něco v nepořádku tak to nedělní oběd nezpraví. když je v pořádku tak jsou s bagetou všichni na výletě nebo za svými koníčky.

Dtto krámky. Pokud je do nich zákazníci přez větší cenu a menší výběr budou chodit nikdo  krámky nezruší. Chodil jste do malých krámků a doporučoval je svým přátelům?

ValVlk 3.12.2006 5:34

Chrámy konzumu?

Nemám rád obchodní řetězce a jejich hyper a supermarkety, ale co mi za chvíli zbude? Tyto řetězce systematicky ničí malé obchodníčky, kteří se snaží udržet si zákazníky a opravdu, hlavně na vesnicích tlačí ceny ve svůj neprospěch dolů a nevydělají si na sebe. Někteří jsou šizuňkové, to je pravda, ale je už nejvyšší čas, aby stát zakročil ve prospěch malých obchůdků. Jak už jsem řekl, řetězce nemám rád pro jejich agresivitu a bezbožnost! Bezbožnost spočívá v neúctě k Bohu, tím, že nedodržují Bohem stanovený sedmý den, který On určil od počátku světa jako den odpočinku! Určitě není nutné, aby byly jakékoli obchody v neděli otevřené! Tady je odpověď i na otázku proč je tolik infarktů, psychických kolapsů a také rozvodů. Rodiny jsou rozvraceny tím, že se pracuje v neděli! Rodina se nesejde pohromadě a kdo tím nejvíc trpí? Samozřejmě děti! Jsou i případy, kdy děti neznají otce, protože je věčně v práci! Stává se i že naopak, když muž nenajde svoji ženu doma, nezvládne to a jde do hospody. Přijde opilý namol, zbije děti i manželku, která mezitím dorazila z práce a je uštvaná i naštvaná. Pak se nedivte, že je tolik rozvodů!  Navíc zaměstnavatelé jednají se zaměstnanci ještě hůř než s otroky. Už je třeba něco udělat. Je třeba uzákonit neděli a vůbec víkend jsko nedotknutelný, aby zaměstnavatel nesměl požadovat aby šli lidi do práce. Další co mě štve je nepořádek v uličkách mezi regály - všude jsou nastavené palety s nabízeným zbožím, ne se zbožím na vybalení a doplnění. Zákazník je zdržován a nákup, který by zvládl za půl hodiny, trvá dvoj až trojnásobek. Tlačenice v takových uličkách nahrává kapesním zlodějům, někdy mi připadá, že vedení řetězců s nimi jedou napůl! Nervozitu ještě zvyšuje ochranka, která je všude s pendrekem za pasem. Stává se často, že ochranka místo zloděje chytí nevinného! Páni zákonodárci, dělejte něco!Zachraňte malé krámky a zrušte znovu zaváděné otroctví!

miletin 2.12.2006 13:12

Re: Bože, to je vůl.

je,qale

 je,ale v tomto případě má pravdu!!

Sysa 1.12.2006 12:08

Re: buďme rádi, že lidé nechodí na výlety do přírody

Naprosto souhlasím s tímto názorem. Znám z vlastní zkušenosti, co dovedou lidé napáchat při procházkách v přírodě. Je dobře, že pozornost těchto lidí je odvedena jinam. Je to velmi ekologické chování .

I.L. 30.11.2006 23:43

Re: Re: Zelené prodejny

Ano, presne tak :-)

křovas 30.11.2006 23:22

Bože, to je vůl.

bigjirka 30.11.2006 23:10

Bursík je oligofrenik

a v jeho zářivkách je rtuť. Copak dělá pan Bursík s vyřazenou "úspornou žárovkou" - vyhledá ekologickou likvidaturu, nebo ji vrhne v koš?

Nezelený 30.11.2006 21:56

Re: Zelené prodejny

4) Zelení pečivologové se slétnou každým rokem v Nairobi, Wellingtonu, Stockholmu, Kuala Lumpur a v Limě a shodnou se na tom, že nezelené prodejny produkují nadměrné emise oxidu moučnatého a že je tedy nutné zavést Fórský protokol.

5) Řetězec zelených prodejen bude řídit firma EkoMávek, která si v parlamentu zajistí garantované výkupní ceny. Pan Bursík to označí jako příkladný soulad zájmů ve prospěch životního prostředí.

Nezelený 30.11.2006 21:55

Zelené prodejny

Tak, pan poslanec nám poněkud obšírně sdělil, že nemá rád supermarkety. No, je pravda, že zeleným slovo konkurence snižující cenu nahání husí kůži, takže by nám rádi zařídili za naše peníze „kvalitnější život“. Jak by třeba vypadaly takové ideální „zelené“ prodejny pečiva dle pana Bursíka:

1) Ceny pečiva by se stanovily zákonem nejméně na trojnásobku cen nezelených prodejen. Ostatní prodejny pečiva, které své výrobky prodávají v tržním prostředí, by se zdanily o to více; a zdůvodní se to nutností zaplatit tzv. externality a daň z emisí mouky.

2)  Zákazník by měl povinnost zelené pečivo odebrat, a to na příkaz prodejce, který mu povinný odkup oznámí 15 minut předem. Prodejce určuje samozřejmě také množství rohlíků a je chybou zákazníka, že si nevytvořil dostatečné prostředky na uchování pečiva. Zákazník rád bude muset pochopit, že takto přispívá ke skutečné ochraně přírody. 

3) Sdělovací prostředky budou referovat o tom, že zelené prodejny zabezpečí 300 000 000 domácností, zatímco v jedné nezelené prodejně praskla žárovka, majitelka další prodejny se rozvedla a ve třetí prodejně upadl rohlík na zem.

AAA 30.11.2006 21:47

Re: Re: Re: Re: Re: Nikdo nepochopil,

Ano, co je ekonomické to je ekologické. Ale u nás se neuvažuje ekonomicky, ale ekonomisticky. ... jo aha ... takze potom co je ekonomisticke tak to je ekologisticke, jestli to tobre chapu.

AAA 30.11.2006 21:38

Re: Tato diskuze mě připomněla

Hehe, navstevovat by urcite chodil kazdej. Hlavne ochutnavat :)

Papouch 30.11.2006 21:03

Re: Re: Re: KAMIONY = ekologická hromadná doprava

Portland, Chicago, LA, Boston

neni ji tolik jako v Evrope, na druhou stranu obcas zadarmo

Eva D. 30.11.2006 20:56

Re: připomnělo mi to jeden vtip

On to totiž pan Bursík jaksi motá. Hyper a super není totéž, Lidl je typický diskont, tam se toho opravdu moc nenaprocházíte.

Může se ale stát cílem vaší vycházky, to je fakt. To se třeba týká různých starých žen či nemocných, jak jsem si na vlastní zkušenosti ověřila. Když je vám často špatně, motá se hlava, chodíte o holi, do lesa a na luka se i bojíte. Ale cestou do hyper či super se bát tolik nemusíte ( snad by někdo zavolal záchranku), obchody mají být vybaveny i defibrilátory a o velký vozík se dá dobře opřít .. Nedělám si legraci, všimněte si po ránu ve všední den, kdy  super a hyper plní tuto sociální funkci. Přitom, courat tam můžete dost dlouho a prodavačky Vás nebudou uvádět do rozpaků, jako v malém krámku, kde byste překáželi. Jen nesmíte vyrazit ve špičce.

Procházet se dá v i nákupní střediscích, kde mohou být jak hyper a super, tak malé specializované krámky či kino, restaurace, kavárničky. Je to, pravda, takové umělé náměstí s ulicemi, ale vždyť tam nikdo nikoho chodit nenutí.

Ať si pan Bursík nakupuje kde chce, až budeme mít na parádní bio krámky a suši bary, třeba hyper super zaniknou. Já, běžná česká učitelka, zatím na výběr nemám. Ale  zase s kolegyněmi pomáháme recyklovat prostřednictvím "sekáčů". Jenže z donucení. Jestlipak tam pan Bursík a zelení taky chodí?  Re-use, reduce, recycle, pane Bursíku! ;-D

Eva D. 30.11.2006 20:31

Re: Re: Re: KAMIONY = ekologická hromadná doprava

Neexistuje?  Žila jsem v 50 tisícovém městě kde existuje autobusová doprava, vcelku solidní. A to pohodlíčko, toho místa k sezení. Skoro nikdo s ní nejezdil, to je fakt.. Ojeté auto stálo pár dolarů ( kupovali si je i mí spolužáci na krátkodobých studijních pobytech), kdo by tedy tahal nákupy xkrát týdně na zádech v batohu? Akorát já, když mě náhodou někdo z těch spolužáků nesvezl.

EmilXX 30.11.2006 20:21

Re: Re: Obchody

Malí obchodníci mohou nakupovat přes COOP, a ten má takovou vyjednávací pozici jako hypermarkety. A ceny v obchodech na něj napojených jsou bízké cenám v hypermarketech.

Messalina 30.11.2006 20:03

Re: Re: Obchody

Každý neupřednostňuje levnější jogurty, jsou lidi, co vyžadují kvalitu a kvalita není v náhražkách. Když chci kvalitu, koupím si čabajku a nespokojím se se špekáčkem, třebaže je plný zdravé sóji, každý ví, že je nezdravý.

JW 30.11.2006 19:17

Re: Tato diskuze mě připomněla

U nás by ho ani nemohl pro všechny možné hygienické předpisy neotevřel. Sýry na prostěradlech na policích, no, to by si na něm hygienická kontrola pošušňala!

Gerin 30.11.2006 18:50

Re: Nakupni a zabavni centra, katedraly konsumu!

Kdybyste tam bydlel déle, tak byste si třeba také kousek pozemku koupil, oplotil a mohl se po něm procházet...

Triticum 30.11.2006 17:41

Re: Re: Obchody

Fytoestrogeny v sóji jsou a v značném množství! Označují se jako Izoflavony.

dragon 30.11.2006 17:27

chrámy konzumu ...

kde jsem to už slyšel... bylo to někdy v 70. letech. A taky klid na práci se říkalo.

František I. 30.11.2006 16:41

Re: Re: Re: Re: EKOLOGISTICKÉ ÚLETY

Jančík. A do jatek by mohl jít s panem Paroubkem.

František I. 30.11.2006 16:39

Re: Obchody

Soja obsahuje látky podobné ženskému estrogenu?!!! Už jsem slyšel hodně hovadin, ale tato je taková korunovaná. Tady paninka nadává na škroby, ale jistě má v taštičce housky a chleba také plný škrobů. Mimochodem, od té doby, co se do výrobků přidává soja, znatelně se snížil výksyt rakoviny tlustého střeva. Mimochodem v USA je sojová bílkovina povinou součástí výrobků určených pro školní mládež. A želatinu bude panička jistě pojídat či popíjet v geladrincích, až ji začnou bolet klouby. A bude tatáž želatina, nebo jen o něco hůře stravitelná, než ta v tom jogurtu. Ne, že bych chtěl kritizovat hochy z Hollandie, ale jejich výrobky mají nižší trvanlivost. Proto se majitli ani nedivím, že je nemá. A ty penízky navíc platíte za to, že výrobci se musí na někom napakovat, protože řetězce zkrouhnou cenu na minimum a navíc platí většinou až po třech měsících. Takže zaplatit za to musí ten téměř nejníže postavený. Tedy ten malý obchodníček. Když připočteme sockomoušské nesmysly v oblasti hygieny či veteriny, které úředníci od malých narozdíl od velkých tvrdě vyžadují, nedivte se, že platíte více. Takže si jďěte stěžovat k panu Fenclovi, Zdgarbovi, Mládkovi a dalším narudlým šibálkům.

Ali G 30.11.2006 16:37

Re: Voni jsou vůl, Bursík

Helejte Nowak, jdou se vykecat do synagogy

Josef 30.11.2006 16:08

Re: Doprava

Vy nechapete, ponevadz jste oba z venkova! Kamiony, ktere pristavuji k hypermarketum prijizdeji ze Spanelska, a ne z Horni Lhoty, vy chytraci !!

whocares 30.11.2006 15:52

Není nad to,

nechat si poradit od milionáře, jak nakupovat !! ;-D;-D

A ad chcípající malé krámky - pokud vím, tak nedávno chcípla Delvita ...:-/

Novák 30.11.2006 15:47

Voni jsou vůl, Bursík

a kde na to vezmu, když mi všichni tlačí plat dolů a dolů a dolů.