29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jimmy keen 30.11.2006 15:45

Re: Tak to zkusme po Bursíkovsku

Geniální, není co dodat.

Ladislav N. 30.11.2006 15:44

Re: Tato diskuze mě připomněla

U nás by ho hned zavřeli... nebo pokutami zruinovali... soudruzi.

Josef 30.11.2006 15:42

Re: Re: Obchody

Jen s tim rozdilem, ze zeny v tech hyper vykupuji ty nejlacinejsi sojojogurty, kdezto muzi v tech autosalonech posilhavaji po karach, ktere je zadluzi na leta !!

loula 30.11.2006 15:32

Tato diskuze mě připomněla

procházku po Paříži, kde jsem navečer v jedné zastrčené uličce narazil na krámek se sýry. Byla to přebudovaná garáž, takže mrňavé, ale majitel tam měl police pokryté prostěradly a na nich spoustu sýrů. U dveří byl mrňavý stoleček, prkénko, nůž, páratka, tam zákazník mohl ochutnan nakupovaný sýr. A jiný sortiment neprodával, jenom sýry. Myslím, že kdyby u nás něco takového bylo, tak bych ten krámek také navštěvoval.

Ladislav N. 30.11.2006 15:31

Re: Ale u nás se neuvažuje ekonomicky, ale ekonomisticky. (Kylchap IP: 212.209.9.xxx)

Můžete popsat, co tím myslíte? Nerozumím vám.

krmič 30.11.2006 15:31

Re: Re: Re: KAMIONY = ekologická hromadná doprava

MHD existuje i ve spoustě jiných měst než je NY. Dokonce se do USA podařilo před několika lety dodat i pár našich tramvají. (Někde menší serie, někde, jako v New Orleans jen pro zkušební provoz, nevím jak to pokračovalo.)

J. T. 30.11.2006 15:27

Re: Re: Tedy ehm

Aha, takže udělá co? Nebude prodávat mrkev? Nebo si ji nechá vozit z pole osobním autem a propálí tak víc benzínu, než kdyby si poslal pro jeden kamion?

loula 30.11.2006 15:24

Re: Re: Re: EKOLOGISTICKÉ ÚLETY

Spihlas, a těm všem vévodí starosta za Prahu 5, tuším Jandík. Alespoň opodle fotky to vypadá.

krmič 30.11.2006 15:20

Re: Re: připomnělo mi to jeden vtip

Xakru, pochopil jste text? Jak ho chápu já, tak autor komentáře píše o tom, že Lidl má v podstatě malé krámky, kam nikdo nemůže chodit na procházku. A ptá se, jestli znáte jiné Lidly. Já tedy ne, všechny ty, které jsem viděl, jsou jenom něco jako trošku větší venkovské samošky, žádný přepych, spíš ubohost.

Občan 30.11.2006 15:17

To je ale překvapení.

Nevidět s kým se pan Bursík a jeho zelení paktují a kdyby neprosazovali větrné elektrárny (stejně hnusné jako supermarkety) asi bych je volil.  Jinak by mě zajímalo jak pan Bursík pozná původ zboži. Boty v kamenném obchodě jsou stejné jako na tržnici a u potravin se velmi těžko jejich původ pozná. Mám dojem, že pan Bursík od roku 1989 nebyl v obchodě.

MaR 30.11.2006 15:13

Hmm

Takže Bursík chce vyhnat všechny ty otřesný konzumenty do přírody kde nadělají neskutečný bordel. Vskutku ekologické. Jen ať si příznivci konzumu zůstanou pěkne v areálu pod střechou a stráví tam celý víkend. Lepší než kdyby jeli někam 100km autem a ještě z jinak pěkného výletního místa nadělali hromadu odpadků.

muab 30.11.2006 15:08

Pane Bursík

A Vy , že jste pravičák;-D;-D;-D ? Hyper,super,atd.... také nemusím, ale je mi prd po tom co dělají ostatní ve SVÉM  volnu.

Josef 30.11.2006 15:08

Re: Re: KAMIONY = ekologická hromadná doprava

Vite, ono je nekdy nutne ruznymi prikazy a regulacemi, chranit cloveka pred clovekem! V USA  MHD s vyjimkou NY neexistuje. Vysledkem jsou velkomesta protkana a obklopena 8mi proudymi dalnicemi, ktere jsou furt zacpana prazdnymi os.automobily. Presto, ze je temer polovina krajiny v obydlenych oblastech pokryta betonem parkovist a dalnic, doprava to moc vykonna a ucelna neni!

Mílinka 30.11.2006 14:56

Re: Obchody

Díky Alko, souhlasím s každou tvojí větou, protože to líp napsat neumím. Pan Bursík zřejmě takové starosti nemá, protože na nakupování má "lidi".

Mílinka 30.11.2006 14:49

Re: Pane Bursíku

Plně souhlasím. Pan Bursík by měl mít trochu jiné starosti, než osvětlování Hradu zářivkami nebo brečení nad markety. Asi by ale musel rochu více pracovat za ty peníze, které nyní za svoji "činnost" bere. :-D

JoJo 30.11.2006 14:26

Pane Bursíku

Jakou volnou krajinu pro stavbu hypermarketů máte na mysli? Myslíte starou zdevastovanou zástavbu uvnitř měst? Nebo půdu již léta ležící ladem na okrajích sídlišť? Spíš se zamyslete nad tím, že v rámci investičních pobídek řetězcům zaplatil jejich haly každý, kdo platí daně. Dáváte přednost víkendovým výjezdům ala Homolkovi? Vaše věc, tak jako je osobní věcí každého, kdo tráví víkend v Tescu. Neřekl bych, že to je zrovna přesné kriterium kvality života. Pokud by nestály hypermarkety, jezdilo by do republiky méně jídla? Nové tahače přepravující na jeden zátah min 5x větší hmotu zboží než vykotlané Avie s "domácím" zbožím jsou větší ekologickou zátěží?  Dáváte přednost neprodejným českým jablkům za 35 před dováženými, stejně "kvalitními" dotovanými za 20? Měl by jste se spíš jako předseda parlamentní strany zamyslet nad tím, jak je možné že jsou v zimě španělská rajčata levnější než české brambory. Nevím jak ve Velké Británii, ale v okresním městě, kde žiji, nebyl doposud zlikvidován jediný drobný obchod, naopak díky ekonomicky aktivní vietnamské menšině rostou další jako houby po dešti. Jsem snad opovržením hodný konzument Vámi charakterizované nové doby, pokud nakupuji v hypermarketech? Budu rád nakupovat kdekoliv jinde, pokud mi to ubrečení bankrotující majitelé drobných obchodů umožní i v dobu, kdy jezdím z práce. Ono totiž otevírací doba potravin v lepším případě "již" od 8:00 do 17:00 nemůže vést k ekonomickému úspěchu. Zářným příkladem je právě předvánoční doba, kdy čeští majitelé drobných obchodů stále zavírají v pět a pak pláčou nad výdělkem.

Pane Bursíku, uvědomujete si, že na čerstvě halasně troubený průměrný plat zdaleka nedosáhne řekněme minimálně 75% populace? Zkusil Vy jste někdy vyhledat biopotraviny a srovnat ceny se "zlými" potravinami? Nevíte, že existují i Vaši voliči, jejichž kvalita života je určena tím, že chodí do práce, aby vydělali dost na to, aby druhý den mohli jít do práce? Vy chcete kázat pravdy o reálném světě?

J.G. Pašek 30.11.2006 14:08

Ekolog, předseda Strany zelených?

To autora diskvalifikuje být majitelem selského rozumu . . . . .  

honzak 30.11.2006 14:01

Re: Obchody

je smutnou pravdou, že jste mezi ženami bílou vránou. Ty černé jsou většinou v hypersuper v tranzu. Asi jako chlap na autosalonu. S tím, že kapacita autosalonů je mnohem menší, než kapacita hypersuper.

honzak 30.11.2006 13:59

Re: Re: ...drobné obchody chcípají jeden za druhým... a spolu s nimi i drobní místní výrobci.

"vyžraných zadnic"? Nebylo by vhodnější použít přídavné jméno odvozené od jiného slovesa? Samo nakopání je už dlouhou dobu potřebné.

honzak 30.11.2006 13:56

Re: buďme rádi, že lidé nechodí na výlety do přírody

Velmi pěkně a trefně sepsané! Obávám se však, že politický turista by Váš jemný humor nepochopil....

Messalina 30.11.2006 13:55

Re: Re: Kdyby slo jen o vejce z klecovych chovu

Přesně tak, nedávno jsem je musela vyhodit, ačkoliv dle datumu měla být ok, smrděla, takže vece z podestýlky nebrat,  vyhozené peníze.

honzak 30.11.2006 13:54

Re: Re: EKOLOGISTICKÉ ÚLETY

termín "exemplárně vyžraný státní činitel" je naprosto sqělý!!!! Doplnil bych Paroubka, ten už také překročil jateční váhu.

IBO 30.11.2006 13:44

Re: EKOLOGISTICKÉ ÚLETY

Především většina národa nejí ale žere.Doma musí mít "trenkovou teplotu".Je to možná tím že velmi mnozí dělají většinou ho-no.To je zásluha exemplárně vyžraných státních činitelů.To je vzor Škromach ,Pithart a pod.

jerry 30.11.2006 13:43

No ne ,jsem překvapen,

že pan Bursík umí říct taky něco jiného, než ,že chce předčasné volby a více svých poslanců v parlamentu! Tohle mu sluší víc. Pak by mně ale zajímalo, proč se tak bohatý člověk, jako on, soudí o nepodstatnou část svého majetku se svým zahraničním příbuzným. Že by ho ta konzumní společnost přece jenom dostala?;-D

Vladimir 30.11.2006 13:29

...celej zhavej...

...vyrazim k nam "na roh" do vecerky pro orientalni, anebo "na hlavni" pro asijske podani  bio-potravin, ktere svorne nesou znacku ARO a lonske datum.

To vis ze jo, Burseeku !

hodne neRath 30.11.2006 13:18

Re: Re: ...drobné obchody chcípají jeden za druhým... a spolu s nimi i drobní místní výrobci.

presne... to neni nezajem obyvatel, to je zelezna pest KSCSSD ve prospech vsech pracujicich

Kinori 30.11.2006 13:11

EKOLOGISTICKÉ ÚLETY

Bursík by chtěl na stromy spátky či co ?Dnes už umíme vyrobit stromy vizuálno podobné s pravými. Jsou dokonce lepší protože nevyvolávají alergie !

Taky je třeba zamyslit nad řekami ve městech, kde chybí pozemky pro výstavbu. Zakrytím řek zabijeme mnoho mouch jednou ranou :- nové pozemky

- zamezení stoupání chladu z řek -zamezení stoupání mlch

- zvýšená bezpečnost proti utopění

Bursíku, pokrok nezastavíš ! !!

Alk 30.11.2006 13:07

Obchody

Když si s rodinou vyjedu na víkend do přírody - třeba na celou sobotu a neděli na vodu pod stan, potom potřebuji někde nakoupit. Když už musím nakupovat, tak vezmu velký nákup nejméně na čtrnáct dní - ten jen tak v nákupní tašce neodnesu. Takže pro to musím jet autem. Kdybych šla pro takový nákup u nás do obchodu - to toho chcete tolik atd. Nevraživé pohledy ostatních nakupujícíh - to sem nemůžete chodit každý den jako ostatní? Nemohu, když jedu do práce, ještě je zavřeno, když jedu z práce už je zavřeno. Navíc nemají to co chci, ale musím vzít co je a to je kolikrát měně kvalitní, než když si mohu vybrat.

Například majitel s oblibou nakupuje levnější joguty, prodává je za cenu dražších. Naše rodina preferuje Holladnia jogury když jsem se na ně ptala, řekl mi, že by to nikdo nekoupil - bodejť by ne, když si k doporučené ceně přidá pětikorunu. Místo toho tam jsou jogury s různým obsahem škorbů, sóji, želatiny a malým obsahem mléka a jogurtové kultury. Když si vezmu, že sója obsahuje látky podobné ženskému estrogenu, tak si říkám, že by se asi některé ženy co nemohou přijít do jiného stavu divily,kdyby věděly, že nevědomky pojídají antikoncepci. V některých potravinách je prý až pětinásobná denní dávvka.

Takže si rozmyslím, co budu následujících čtrnáct dní vařit a nakoupím podle toho. Pečivo a drobnosti dokupuji průběžně. Nevím jak ostatní, ale mě OPRAVDU nebaví nakupovat každý den. Takže vítám tu možnost, že mohu někam zajet a nakoupit na čtrnáct dní dopředu a potom čas, který bych strávila v obchodě ve frontě (ať už na obsluhu, nebo u pokladny), strávit užitečněji - třeba s dětmi.

Ladislav N. 30.11.2006 13:03

Re: ...drobné obchody chcípají jeden za druhým... a spolu s nimi i drobní místní výrobci.

Ovšem ti drobní výrobci tady "chcípají" díky socialistickým vládám a jejich vysoké odvodové a daňové i buzerační zátěži, zvláště pak za posledních 8 let. Rozvoj drobných živností vyžaduje nejdřív nakopat socialisty do jejich škromachovsky vyžraných zadnic...

Ladislav N. :-))) 30.11.2006 12:59

Re: buďme rádi, že lidé nechodí na výlety do přírody

 ;-D ;-)R^ .... Bingo!!