1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Čeští muslimové za zničení izraele

Ne, v názvu židovského státu není gramatická chyba. Čeští vyznavači Alláha a učení proroka Mohameda skutečně píší Izrael s malým „i“. To ale není na jejich postoji k němu to nejhorší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Kulhánková 4.8.2014 4:30

Re: Další protekce muslimům v českém školství

O výsledku první zkoušky nerozhodl učitel sám, rozhodovala maturitní komise. Že by to byl jedem křesťanský fanatik vedle druhého?

S. Donát 4.8.2014 1:50

Re: Je to prosté

Souhlas.

Pane Brodský, pokud na základě příspěvku p. Juraxe soudíte na jeho "neonacismus", připište si mě též do seznamu. Až tu jednou budou mít bubáci většinu, jistě podobné seznamy uvítají.

J. Jurax 4.8.2014 0:28

Re: Nebezpečné je především přemnožení českých

Mýlíte se. Nejsem neonacista.

Nicméně soudím, že nebezpečné je též přemnožení multikulti cvoků a eurohujerů typu Vašeho.

P. Brodský 3.8.2014 23:09

Re: Mimochodem, když se tady mluví o "náboženské

Slovo Alláh (hebrejsky Elohim) znamená v semitských jazycích búh v obecném slova smyslu. Tedy každý búh je Alláh. Muslimové věří, stejně jako křesťané a judaisté, že jediný skutečně existující Alláh je Alláh Abrahámův.

P. Brodský 3.8.2014 23:01

Nebezpečné je především přemnožení českých

neonacistů Vašeho typu.

F. Vokurka 3.8.2014 21:42

Re: A k těmto zločincům ze stránek Šaria, teroristům

on byl sovetsky svaz znicen? to jsou mi ale novoty. ja zil tedy celou dobu v bludu, ze se od nej oddelily nektere byvale svazove republiky - rozpadl se na vice celku.

J. Jurax 3.8.2014 21:04

Je to prosté

neměli bychom dopustit, aby se tu moslemíni přemnožili. Jsou pro náš způsob života nebezpečná škodná.

J. Jurax 3.8.2014 21:00

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Protože ty děti jsou živými štíty zbraní namířených na židovské děti.

A protože jde o vleklou válku, kterou nezačali Židé, nýbrž Arabové později se prezentující jako Palestinci.

A protože tihle vraždící fanatici nechtějí přestat, dokud nezaženou Židy do moře. A protože hubou sice chtějí vlastní stát, ale dělají všechno proto, aby jej neměli - to by totiž museli převzít za ten svůj stát odpovědnost a chovat se jako stát a ne jako území hrdlořezů.

J. Jurax 3.8.2014 20:53

Re: BIS na Astona a neviditelneho psa

Vy byste sedět nešel. Duševně choří se nezavírají do kameňa, nýbrž do šaškecu.

J. Jurax 3.8.2014 20:52

Re: BIS na Astona a neviditelneho psa

Přesně tak.

J. Jurax 3.8.2014 20:50

Re: Mimochodem, když se tady mluví o "náboženské

Dopadla. Neboť jediný pravý bůh je Alláh, jehož jméno budiž pochváleno, a ne nějaký Huitzopočli :-)

Akorát že při tomto tempu obětí by Palestinci ku obětování brzo došli - a pak by ty rakety neměl kdo odpalovat. Leč vyznavačů Alláho mocného a slitovného je jak much, takže by jistě vstali noví bojovníci ... :-)

S. Landa 3.8.2014 20:17

Re: Další protekce muslimům v českém školství

Otázka je, proč to ředitelka udělala. Všichni tu víme kulové, tak to nemá cenu rozebírat a vézt imbecilní řeči o nadržování apod. V jiném článku jsem četl, že ten učitel je vyhlášený křesťanský fanatik, tak čert ví, jak to je. Nechme to k řešení těm, co nesou zodpovědnost.

S. Landa 3.8.2014 20:13

Re: Pane Stejskale!

Tedy protože jsem v něčem souhlasil s panem Ježem, tak vlastně pomlouvám židy? Nech toho...

H. Lukešová 3.8.2014 19:07

Re: Pane Stejskale!

Kde? Vyjádřil si párkrát souhlas s jakýmsi K.Ježem, který obviňuje Izrael z kdejaké špatnosti a pomlouvá ho z genocidy. Izrael genocidu na Palestincích neprovádí, jak líčí K.Jež, civilních ztrát Izrael lituje, stejně jako všichni slušní lidé, je to politováníhodné, smutné, leč velká vina dopadá na Hamas, který mezi civilními lidmi působí a líčí rakety z obytných oblastí.

S. Landa 3.8.2014 18:51

Re: Pane Stejskale!

Ne že se čeští muslimové distancovali, oni ji muslimové prostě neprovádějí (dělají to více méně jen afričtí kašpaři hlásící se ke kde čemu, včetně křesťanství).

A na závěr mi řekni, kdy jsem zde odsuzoval Izraelce? Viděla jsi, že bych vymýšlel nesmysly či nějak jinak pomlouval židy?

H. Lukešová 3.8.2014 18:41

Re: Pane Stejskale!

Neodsuzuji všechny muslimy do jednoho, nemyslím si, že je jeden každý muslim terorista, nenávist k muslimům necítím, jakákoliv kolektivní vina je špatná, ale i ty by bys ses měl řídit svými slovy a neodsuzovat všechny Izraelce do jednoho, od dítěte až po dědečka.

Ano, dal si mi odkaz, tak jsem ho vzala na vědomí a je moc dobře, že se čeští muslimové od krutého praktikování ženské obřízky distancovali.

S. Landa 3.8.2014 18:35

Re: Pane Stejskale!

Nevím proč do toho taháš nějakého Větrovce a nějaké jeho kázání. Pokud jde o Lhoťana, o tom kašparovi si nemyslím nic dobrého a nevidím důvod ztrácet tím vypočítavcem čas.

Je roztomilé, jak důsledky jednání extremistů dáváš za vinu všem muslimům, kteří činy oněch fanatiků trpí také. Moje konstatování o házení špíny bylo spíš o té obřízce či vraždách ze cti...

H. Lukešová 3.8.2014 18:12

Re: Pane Stejskale!

No on Ali Větrovec je postava jinak kontroversní. V brněnské mešitě měl zběsile protižidovské kázání. Lukáš Lhoťan pořídil nahrávku kázání Lukáše Aliho Větrovce. To, že někteří muslimové nenávidí Židy, či další i křesťany je fakt, povívej se, co se děje v Iráku, kde se starobylá křesťanská komunita scvrkla na polovinu, ať už zabíjením, či vyháněním, ústrky koptů v Egyptě, zvěrstva džihádistů v Sýrii. To není žádné házení vymyšlené špíny. V muslimských státech dochází k pronásledování křesťanů či jiných menšin.

P. Vaňura 3.8.2014 18:03

Mimochodem, když se tady mluví o "náboženské

svobodě," co kdyby Izrael přijal náboženství starých Aztéků, které by jim přikazovalo každoročně "obětovat bohům," tedy rituálně zabít a sežrat 20000 válečných zajatců. A např., 70 let Izraele by mohlo být "oslaveno" tak, že by bohu Huitzopočlimu bylo obětováno 10000 Palestinců (toto jsem si tak úplně nevymyslel, tolik lidí dal obětovat jeden aztécký panovník u přítežitosti své korunovace).

Paradoxem je, že pokud by v Izraeli panoval takový režim, nedopadla by na jeho území jediná palestinská raketa...

S. Landa 3.8.2014 17:56

Re: Pane Stejskale!

Jasně, proto jsi předtím házela na muslimy vymyšlenou špínu...

H. Lukešová 3.8.2014 17:43

Re: Další protekce muslimům v českém školství

Vážený pane Hrbku, mají rozhodovat schopnosti a vědomosti, ne rasa, vyznání či sociální původ. Autor dokládá, že studentka napoprvé zkoušku nezvládla, ale její otec si stěžoval na diskriminaci a ředitelka se postavila proti svému vyučujícímu, místo aby svého kolegu podpořila, podlehla vlivu muslimského otce propadlé studentky.

P. Vaňura 3.8.2014 17:34

Pane Hrbek, docela určitě nejste tak pitomý, abyste

nevěděl, že hrozba obvinění z "diskriminace" v našich zvrácených podmínkách, úplně stačí k tomu, aby se podělala celá komise! U Cikánů je toto už veřejné tajemství...

A. Hrbek 3.8.2014 17:14

Re: Další protekce muslimům v českém školství

Vážená paní Lukešová,v článku jsou popleteny dvě věci - maturitní komise uznala že v jednom předmětu (není uvedeno ve kterém) studující muslimka v jedné otázce neuspěla. A že muslimský otec začal na jednoho člena komise útočit (při maturitách přece nerozhoduje jen jeden učitel, ale celá komise). To se ale přece stává v nespočetných případech. Specifikum je, že ho otec obvinil z rasismu a nepřátelství k islámu. Nevím jaké "rasy" je studentka ani jaký směr islámu zastává. Ale i takové zdůvodnění neúspěchu a napadení zkoušejících se často objevuje, Takže proč tím najednou plnit noviny.

Autor článku se nedokázal vyrovnat s tím, že studentka v opravné zkoušce maturitu udělala (což osobně vzhledem k její "rase" považuji za úspěch) a nařkla novou komisi že při opakováni zkoušky už asi byla připosraná strachy a že ředitelka jasně zvýhodnila muslimy. Jestli některý učitel nemiluje islám a ředitelka jej toleruje, je zcela jejich osobní záležitostí. Ale jejich osobní zaujetí by se nemělo při výuce na škola projevovat.

Pokud má autor proti ředitelce konkrétní důkazy z porušování předpisů, měl by vyvolat správní řízení a to by věcně rozhodlo.

Jinak jde jen o další štvavý článek.

H. Lukešová 3.8.2014 17:06

Re: Pane Stejskale!

Jsem rozhodně jiná, nezastávám žádné rasistické postoje. Někteří muslimové jsou protižidovští někdy i protikřesťanští.

V. Stejskal 3.8.2014 16:38

Re: BIS na Astona a neviditelneho psa

nevim, proto se ptam.

S. Landa 3.8.2014 15:57

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Tak to se omlouvám, netušil jsem, že můj příspěvek budete brát doslova.

Nejen rétorika je stejná, i pravopisné chyby a "alternativní inteligence". Ale budu se držet Vaší rady v zájmu zachování plynulosti diskuze.

S. Landa 3.8.2014 15:52

Re: BIS na Astona a neviditelneho psa

A tušíte, v jaké výši? :-)

S. Landa 3.8.2014 15:48

Re: Pane Stejskale!

A ty sleduješ co odsuzují a neodsuzují muslimské autority? Ne, prostě nějaký jouda typu autora tohoto článku to napíše a ty to pak papouškuješ aniž by jsi pohledala, je-li to pravda. V čem jsi jiná než ti lidé, co obviňují židy z otravování studní či užívání krve nemluvňat?

S. Donát 3.8.2014 15:48

Re: Jen se divim

Vám taky lidi odpovídají a přitom se nalézáte hluboko v záporných číslech :)

V. Stejskal 3.8.2014 15:47

Re: BIS na Astona a neviditelneho psa

Mozna, ze mate pravdu, mozna ne. Necht to proveri BIS. Vsazimse, ze vetsi na z vas pujde sedet. Mimochodm, je pravda, ze byla vypsana odmena na skalp psa Astona?