22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Čeští muslimové za zničení izraele

Ne, v názvu židovského státu není gramatická chyba. Čeští vyznavači Alláha a učení proroka Mohameda skutečně píší Izrael s malým „i“. To ale není na jejich postoji k němu to nejhorší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Lesniak 3.8.2014 1:17

Re: Pane Stejskale!

Myslím si, že se Stejskalem nemá smysl diskutovat. On je židovský rozleskávač a je zbytečné očekávat, že vymění váleček ve svém flašinetu.

F. Lesniak 3.8.2014 1:16

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Proč nazýváte hovadem někoho, kdo napíše pravdu? Vy jste patrně neskutečná kráva, která chodí tři kroky za svým obřezancem.

S. Landa 3.8.2014 0:24

Re: Malý testík pro každého "mírumilovného" muslima:

Jasně, ženská obřízka je zásadní muslimská záležitost.

Máte v tom zmatek, drahý pane Nováčku. Doporučuji Vám méně kritizovat a více studovat. Přeji hezkou neděli.

J. Vlasák 3.8.2014 0:04

Re: Máte dnes přímo před očima

Jsem rád, že Vy to máte v hlavě srovnané. Vaše argumentace tomu odpovídá.

B. Novacek 2.8.2014 23:06

Re: Malý testík pro každého "mírumilovného" muslima:

Racte prominout pri vasem vzdelani, blabolivy pane Lando...ale pokud se uterkari mydli mezi sebou kvuli nepochopeni vlastniho nabozenskeho manualu, je to jen dobre...ale tady se diskutuje o eskalaci pomateneho hnuti do pomerne klidne a mirulovne reality, za kterou se Cechie, myslim, dosud pokladat da...takze; co to tady kecate? Az budou vasi vnucce rezat spinavym strepem klitoris, doufam ze si na vas a na vase blaboly s laskou vzpomene!

S. Landa 2.8.2014 22:31

Re: Malý testík pro každého "mírumilovného" muslima:

Promiňte pane Cimbalniku, ale to víte odkud? Z článků takových autorů, jako je ta vepřová hlava Stejskal, která napsala tento potrat? Sledujete třeba arabský tisk? Uvědomujete si, že jsou to především muslimové, kdo umírá v bojích s těmi fanatiky?

J. Cimbálník 2.8.2014 22:18

Re: Malý testík pro každého "mírumilovného" muslima:

Problem je,ze ti ne- fanatici ty fanatiky neodsuzuji, naopak jim tleskaji... Nebo prinejmensim mlci...

P. Vaňura 2.8.2014 21:27

Re: Směs pogromistických, antiintelektuálských skinhedů

A KOMU podle Vás patří Evropa? A komu patří Česko, komu Německo, komu Rusko a komu Čína????

A nezapomeňte, že už soudruh Stalin říkal "Nět čelověka, nět problema."

J. Švejk 2.8.2014 19:57

Re: Pane Stejskale!

Je to tak.

H. Lukešová 2.8.2014 19:44

Re: A k těmto zločincům ze stránek Šaria, teroristům

Multikulti politkorektnická levice je založená na bezbřehé sebevražedné toleranci k úplně cizím kulturám, které jí vlastní chtějí zničit. Evropa je multikulti, USA též, co takhle chtít aby i muslimské země byly multikulturní, aby zajistila absolutně rovná práva i všem nemuslimům, mužům a ženám, všem náboženským menšinám (zejména křesťanům, Židé už ve většině muslimských zemích nežijí, až na Turecko a Írán..., alawitům, alewitům- muslimské sekty, jezidům...To však evropský multikulti politkorektnický levičák nevyžaduje!

A. Hrbek 2.8.2014 18:57

Re: Pane Stejskale!

Vážená paní Lukášová, jsem dlouhodobým přítelem Židů (což automaticky neznamená Izraele) a kde jsem mohl, tak jsem jim nejen vyjádřil podporu, ale i realizoval. Bible je mým pravidelným čtením a jen lituji, že se český národ od židovského neučí. Křesťanství není vše. Ale nikdo není dokonalý a je jen fanatismus nevidět obě strany problémů.

O modlitbách za zničení nepřátel byla zde již dlouhá diskuse a vyjadřoval se v ní i bývalý vrchní rabín Sidon.. Jde jednak o každodenní modlitbu, jednak o modlitbu výroční a příležitostné. Např. na zničení křesťanů byla původně zaměřena modlitba: And for slanderers [sectarians] let there be no hope, and may all the evil in an instant be destroyed and all Thy enemies be cut down swiftly; and the evil ones uproot and break and destroy and humble soon in out days. Blessed art You, LORD, who breaks down ememies and humbles sinners."

Z nové produkce pak např. Mordechaj Elijahu - Modlitba za ostřelované obyvatele jižního Izraele: Bože náš a Bože našich otců, budiž vůle Tvá, smiluj se nad námi a obyvateli „Jihu“. Ochraň nás ve svém velikém milosrdenství a rozviň nad námi stan míru. Dej sílu rukám vojáků, kteří nás chrání a jsou připraveni obětovat svůj život za nás.Střež a ochraňuj je před neštěstím.Zmař plány našich nepřátel, kteří nás nenávidí. „Nechť jejich meče protnou jejich srdce a nechť se jejich luky zlomí.“ Vládce Světa, dej těm, kdo nás vedou, moudrost, odvahu a sílu zničit všechny naše nepřátele a nechť se vyplní modlitba krále Davida, jehož památka budiž požehnána: Budu pronásledovat své nepřátele, abych je dostihl, a nevrátím se, dokud nebudou zničeni.

Ale ne podle slov, ale podle skutků jejich poznáte je. Takže lépe je posuzovat některé věci sub specie aeternitatis.

S pozdravem

H. Lukešová 2.8.2014 18:36

Re: Pane Stejskale!

No nevím o to, že by se Židé v každé modlitbě modlili za zničení nepřátel Izraele.

Jistě, v Bibli jsou texty historické, např. Jozuovo dobývání Kanánu, tyto veršíky jsou násilné, nicméně jiné pasáže SZ mluví i o lásce a slitování. Jozef odpustil svým bratrům, kteří ho prodali do otroctví, Žalmy jsou rovněž nádhernou literaturou, Píseň písní, text plný lásky.

Je třeba rozlišovat mezi texty historickými a věroučnými.

A. Hrbek 2.8.2014 18:05

Pane Stejskale!

1. Zapomínáte na to, že v každodenní židovské modlitbě je část žádající Boha o zničení nepřátel Izraele, kteří ho chtějí pošpinit a zničit.

2. Patříte k národu,který systematicky psal "němci".

Takže si nejprve zameťte před vlastním prahem.

S. Landa 2.8.2014 17:55

Re: Malý testík pro každého "mírumilovného" muslima:

Nevím, kterak jste dospěl k té "nejméně polovině muslimů"... Že je mezi muslimy velké množství fanatiků je fakt, o tom žádná. Jenže odsuzovat plánovitě všechny považuji za hloupé...

L. David 2.8.2014 17:39

Re: Malý testík pro každého "mírumilovného" muslima:

Poton tedy Alláh nemiluje nejméně polovinu muslimů. Neboť cca polovina muslimů se dopouští prokazatelného bezpráví na křesťanech, Židech, nevěřících. A dokonce na svých vlastních souvěrcích, které ti muslimští pomatenci kamenují za kdejakou pitomost, kterou oni ráčí uznat za hřích proti satanskému Koránu.

S. Landa 2.8.2014 17:36

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Nikoliv, sledujte vlákno a zjistíte, s kým jsem diskutoval. Pan Brzák mne v minulosti vyzval, abych na příspěvky autora Baldové-Sohorové nereagoval, že to k ničemu nevede a já se jeho doporučení držím. Přeji hezký den

M. Kodeš 2.8.2014 16:41

Re: A k těmto zločincům ze stránek Šaria, teroristům

A asi ji hlavně oslňuje bod 3. programu svou tolerantností, neb je třeba "zachovávat a rozvíjet to dobré, co česká kultura obsahuje v souladu s islámem". 

 Což je s pravděpodobností blízkou nule taky nula.

Z. Baldova 2.8.2014 16:22

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Jestli Vase odpoved patrila me ,tak budte ujisten ze  si z tech hlupaku co me urazi delam tak kulove Nestastnej clovek je ten co me nadava,protoze vim ze ho to hezky zere a rozhodi co  nem napisi Ha Ha Ha

H. Lukešová 2.8.2014 16:01

Re: A k těmto zločincům ze stránek Šaria, teroristům

Omlouvat se nemusíš, překlepy, vynechávky písmen napíše kdekdo, někteří píší i s gramatickými hrubkami. Tak je dobře, že to vysvětluješ, protože chtít masovou vraždu občanů kteréhokoliv státu není přípustné. Izrael, Palestinu stejně nevyřešíme, ty ani já s tím nic nezmůžeme, můžeme akorát psát svoje názory v podobě článků či příspěvků. Já se tím bavím.

S. Landa 2.8.2014 15:56

Re: Který z nás je opravdový B.L.B ???

No a neosvětlíte nám ty věty Vy, když ti lidé z S4C (ať je to kdo je to) zatím neodpověděli?

J. Kombercová 2.8.2014 15:54

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Tenhle "Švejk" má stejnou slovní kapacitu jako míval "major Zeman", předtím "Zahradníček"... asi další reinkarnace. :))

S. Landa 2.8.2014 15:53

Re: A k těmto zločincům ze stránek Šaria, teroristům

A co si třeba představíš, když se řekne, že byl zničen Sovětský svaz? Milióny mrtvých? Asi ne, viď? Obviňovat někoho z touhy po genocidě jen tak (protože prý není jiné řešení) je trochu hloupé, ne?

Odešel mi notebook, tak jsem si pořídil jiný a ten má tak otřesnou klávesnici... Nedá se na něm rychle psát, když budou někde chybět písmena, omlouvám se.

P. Dvořák 2.8.2014 15:48

Re: Který z nás je opravdový B.L.B ???

Řekl bych, že to asi bude ten, kdo nechápe smysl vět a potřebuje jejich výklad. A kdo se na Neviditelném psu ptá "učenců" koránu, kteří píší na portálu Sharia4Czechia (S4C).

Ale mám takové tušení, že zase nepochopíte, o čem píšu.

K. Sýkora 2.8.2014 15:43

jak je to s vkládáním příspěvků

?

H. Lukešová 2.8.2014 15:42

Re: A k těmto zločincům ze stránek Šaria, teroristům

Dobře, ale co si mám představit pod pojmem zničení Izraele?

V. Hajková 2.8.2014 15:22

Re: Máte dnes přímo před očima

Nic  jste  nepochopil!  Diskuze  s  vámi  nemá  smysl!

J. Švejk 2.8.2014 15:09

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Máte slovník havlovců, to je ta vaše "demokracie"?

S. Landa 2.8.2014 14:14

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Nezačínej s urážením. Víš jak to chodí, ti lidé ti to začnou vracet a pak z toho budeš nešťastná...

S. Landa 2.8.2014 14:12

Re: A k těmto zločincům ze stránek Šaria, teroristům

Teď plácáš a dobře to víš...

S. Landa 2.8.2014 14:11

Re: A k těmto zločincům ze stránek Šaria, teroristům

Skutečně? Tak to mi uniklo... :-)