30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Čeští muslimové za zničení izraele

Ne, v názvu židovského státu není gramatická chyba. Čeští vyznavači Alláha a učení proroka Mohameda skutečně píší Izrael s malým „i“. To ale není na jejich postoji k němu to nejhorší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 3.8.2014 14:21

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

No a vy muslim, odpíráte práva ženám, křesťanům a jiným lidem, kteří s vámi nesouhlasí. No ne, další omlouvač palestinského terorismu. A jak se to chováte, chováte se jako hulvát, nadávat někomu do krav, to vypovídá o vás.

R. Brzák 2.8.2014 11:19

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Předpokládám, že tak jako zde často diskutujícímu panu Pokornému, i Vám jde o zničení palestinských Arabů za každou cenu (tedy i za cenu vlastní dehonestace jakožto obecního potroubla) a tak jako on, i Vy se snažíte věci Izraele sloužit způsobem, který by někdo mohl nazvat "obrácenou psychologií". Tak jako panu Pokornému (kterému jako by jste argumentací"z klávesnice vypadl") i Vám říkám - toto od Vás Izrael a jeho občané nepotřebují.

Kdybych se přeci jen mýlil a Váš příspěvek by tak byl Vaším bludem - ještě jsme spolu nedebatovali, takže :

1. "humanistům" z EU (v uvozovkách proto, že jejich humanismus je pomýlený a jdoucí proti vlastnímu smyslu tohoto pojmu), ale i každému člověku, včetně Izraelců, mně i Vám, vadí umírání dětí v Gaze, či kdekoliv na světě, ale i umírání každého člověka. Avšak na rozdíl od Vás já vidím příčinu tohoto zbytečného neštěstí v taktice Hamásu, kdy využívá školy, nemocnice či třeba sanitky k umístňování, skladování či odpalování svých raket a dalšího vojenského materiálu - ostatně se tím vůbec netají.

2. řezník v Židovské kultuře se jmenuje šochet - a nikdy děti nevraždili - to ve Vás jen doznívá tisíciletý předsudek vůči Izraelitům.

J. Vintr 2.8.2014 11:35

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Ty děti fakticky i v přeneseném slova smyslu vraždí jejich soukmenovci. Hlavně tím, že ozbrojenou odpověď Izraele sami záměrně vyprovokovali a nedávají Izraeli žádnou jinou možnost řešení. Dále pak tím, že místo toho, aby děti uklidili z míst vojenských akcí je tam zcela záměrně nastrkují, aby pak mohli fotkami jejich mrtvolek demonstrovat, jak jsou ti Izraelci zlí. A v přeneseném slova smyslu ty děti vraždí tím že jim od malička vtloukají do hlaviček vražednou nesmiřitelnou nenávist ke všemu židovskému ...

V. Hajková 2.8.2014 11:52

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

To  jste  napsal  přesně!  Bohužel-  pitomcum  jako  je  značka  ŠVEJK  - to  nikdy  nedojde!

J. Švejk 2.8.2014 15:09

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Máte slovník havlovců, to je ta vaše "demokracie"?

H. Lukešová 2.8.2014 12:02

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Lidi masakrují islamisté, ne Izraelci. Izrael se pouze brání palestinským teroristům.

Z. Baldova 2.8.2014 13:45

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Totiz pan Svejk byl proti tomu co si zde dal profilove jmeno SVEJK, byl moudry clovek. Tento zde je blbej jako hejno slepic

H. Lukešová 2.8.2014 13:59

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

To jednoznačně. Nick Švejk je vůl...

S. Landa 2.8.2014 14:14

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Nezačínej s urážením. Víš jak to chodí, ti lidé ti to začnou vracet a pak z toho budeš nešťastná...

J. Kombercová 2.8.2014 15:54

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Tenhle "Švejk" má stejnou slovní kapacitu jako míval "major Zeman", předtím "Zahradníček"... asi další reinkarnace. :))

J. Slanina 3.8.2014 8:48

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Moc bych za to nedal že je to to samé sviňské rudé hovado, major Grigorij Zahradníček, starší referent referátu VKR 995, posléze vedoucí starší důstojník 968 velitelství vojenské policie Tábor, nádavkem funkcionář Klubu českého pohraničí.

"To byl nějakej Boušek z Libně. Vosumnáctkrát za večer ho vyhodili od Exnerů, a vždycky se jim tam vrátil, že tam zapomněl fajfku. Lez jim tam voknem, dveřma, z kuchyně, přes zeď do lokálu, přes sklep do výčepu a byl by se snad spustil komínem, kdyby ho hasiči nesundali ze střechy."

Z. Baldova 2.8.2014 16:22

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Jestli Vase odpoved patrila me ,tak budte ujisten ze  si z tech hlupaku co me urazi delam tak kulove Nestastnej clovek je ten co me nadava,protoze vim ze ho to hezky zere a rozhodi co  nem napisi Ha Ha Ha

S. Landa 2.8.2014 17:36

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Nikoliv, sledujte vlákno a zjistíte, s kým jsem diskutoval. Pan Brzák mne v minulosti vyzval, abych na příspěvky autora Baldové-Sohorové nereagoval, že to k ničemu nevede a já se jeho doporučení držím. Přeji hezký den

Z. Baldova 3.8.2014 1:49

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Tak takovou pani neznam pane Brzaku Lando  Tak se drzte nejsem na Vas stejne zvedava  Zigmunde se S

R. Brzák 3.8.2014 15:14

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Paní Baldová, přestože s Vašimi příspěvky převážně nesouhlasím, najde se i téma, ve kterém se shodneme. Takovým je i věc Izraele. Pana Landu jsem nevyzval k tomu, aby nediskutoval s autorem "Sohorová- Baldová", takže to si vymyslel. Nevím, jestli jste Sohorová, respektuji, že zde jste Baldová, přestože se může zdát, že Vaše rétorika je velmi podobná té paní Sohorové.

S. Landa 3.8.2014 15:57

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Tak to se omlouvám, netušil jsem, že můj příspěvek budete brát doslova.

Nejen rétorika je stejná, i pravopisné chyby a "alternativní inteligence". Ale budu se držet Vaší rady v zájmu zachování plynulosti diskuze.

Z. Bureš 3.8.2014 8:13

Švejku..................

.....víte jaký je rozdíl mezi skutečným J.Švejkem a Vámi, který se za něho vydáváte ???

Švejk byl chytrý a dělal ze sebe blbého - no a Vy jste blbý jako tágo (doufám, že mi billiard odpustí....)a děláte ze sebe chytrého !!!!

J. Slanina 3.8.2014 8:39

Re: Švejku..................

Omyl. Je blbej a dělá ze sebe ještě blbějšího.

G. Mýtič 3.8.2014 13:03

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Si vyzývej sám, švýku!

J. Jurax 3.8.2014 21:00

Re: Proč mohou judeřezníci beztrestně vraždit děti?

Protože ty děti jsou živými štíty zbraní namířených na židovské děti.

A protože jde o vleklou válku, kterou nezačali Židé, nýbrž Arabové později se prezentující jako Palestinci.

A protože tihle vraždící fanatici nechtějí přestat, dokud nezaženou Židy do moře. A protože hubou sice chtějí vlastní stát, ale dělají všechno proto, aby jej neměli - to by totiž museli převzít za ten svůj stát odpovědnost a chovat se jako stát a ne jako území hrdlořezů.

V. Hajková 2.8.2014 9:58

Máte dnes přímo před očima

příklad   z  článku  na  LIDOVKÁCH!!   Článek-  který  přímo  vybízí  k  nenávisti!   Máte  příklad  v  každých  zprávách  na  čt.24-  které  dnes  a  denně  poukazují   na  rozdíl  ve  ztrátách  Palestincu  a   Izraelcu!   Ale  už  neříkají-  PROČ  - je  tento  rozdíl - že   z  2500  raket  vystřelených  na  Izrael  od  začátku konfliktu  jsou  ty  ztráty   tak  malé  díky   jednomu  z  nejlepších  obranných   systému   IRON  DOME-  Je   to  protiraketový  system-  který  Izraelcum  pomohly  vypracovat  USA-  včetně  nemalých  nákladu-   UŽ  SE  NIKDE  NEDOČTETE  - jak  nákladná  je  obrana   Izraelských  civilistu  -  před  zběsilým  raketovým odstřelováním   Palestincu!   Je  to  strašné  pomyšlení , jak  kruček  po  kručku  se  díky  Socanské   vládě  naše  země  připojuje  k  odsuzování  bránícího  se  IZRAELE-  a  to  i  díky  neskutečné  politice  EU- UŽ  SE  NIKDE   NEDOČTETE- jak   v  EU  se  v  tichosti  připravuje  zákon,  pro  povinné  přijímání  každé  jedné  země  EU  -  MUSLIMSKÝCH  - běžencu  - které  už  zaplavili  Francii   a  Itálii!

D. Švik 2.8.2014 10:06

Re: Máte dnes přímo před očima

Kdyby jste se to nikde nedočetla, těžlo by jste o tom referovala, ale ano, máte pravdu, že ten mainstreamový a veřejnoprávní hnus, už přesahuje všechny meze. Buďme proto vdeční, za novináře, kteří píši pravdu. Je jich žalostně málo.

V. Hajková 2.8.2014 10:09

Re: Máte dnes přímo před očima

Je  to  vyjímečné  a  čest  vyjímkám.  Jen  jste  opoměl  říci ,  že  to  není  v  hlavních  denících  ale  převážně  na  ruzných  stránkách  elektr.  medií!   A  to  je  vážený  rozdíl!

V. Hajková 2.8.2014 10:10

Kmému příspěvku doporučuji si přečíst

co  je   IRON  DOME   http://eretz.cz/souvisi/zelezna-kupole/

V. Hajková 2.8.2014 10:40

Re: Kmému příspěvku doporučuji si přečíst

http://eretz.cz/2014/07/dr-dani-golan-neznamy-zachrance/#more-27522

H. Lukešová 2.8.2014 12:07

Re: Máte dnes přímo před očima

Pro levicový mainstream je palestinský Arab hrdina a levicová média provádějí účinný brainwashing. Ale naštěstí hodně Čechů je proti těmto zvěrským zprávám imunní.

J. Vlasák 2.8.2014 12:08

Re: Máte dnes přímo před očima

Nic proti, ale zprávy by měly právě konstatovat nezkreslené skutečnosti, byť se nehodící do argumentace. Návodné agitky s vysvětleními proč a komu mávat nemají ve zprávách co dělat.

V. Hajková 2.8.2014 12:38

Re: Máte dnes přímo před očima

Ale  jděte-   právě  o  tom  zkreslování  se  celou  dobu  zde  snažím  vše  vysvětlit!

J. Vlasák 2.8.2014 13:10

Re: Máte dnes přímo před očima

Citujte konkrétní zpravodajství ČT24, které jednoznačně straní Arabům. Konstatující zpravodajství o počtu mrtvých nemá s tendencemi nic společného.

V. Hajková 2.8.2014 15:22

Re: Máte dnes přímo před očima

Nic  jste  nepochopil!  Diskuze  s  vámi  nemá  smysl!