19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Burky na nás!

Imigranti a strach z nich jsou jednoznačně v dnešní Evropě tématem číslo jedna. Ale řekněme si: Co vlastně na imigraci ty, co se tolik bojí, irituje nejvíc?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Babková 25.1.2016 11:01

K tomu španělskému příkladu

Zmíněná poslankyně patrně myslí jen na svá práva a o dobro dítěte jí zas tak moc nejde. Prostředí parlamentu mi nepřijde ideální pro pobyt kojenců. Velká šance, že chytí nějakého bacila. A jistě má ona dáma nějakou svou kancelář, kde by si v klidu se svým mimčem mohla být a nemusela provokovat své kolegy. Nebo je teď žádoucí, aby si maminy svá děcka braly s sebou třeba do prasečáku nebo na kombajn?

P. Klouda 25.1.2016 11:12

Re: K tomu španělskému příkladu

V prasečáku by to přece bylo "tak nějak blíž přírodě"... 8)

J. Lepka 25.1.2016 12:26

Re: K tomu španělskému příkladu

Doporučuji komunistický zákoník práce, kde byly definovány "přestávky na kojení".

M. Prokop 25.1.2016 13:30

" Velká šance, že chytí nějakého bacila."

A potrénuje tak imunitní systém.

Ze sterilní výchovy vycházejí velmi málo odolní jedinci.

J. Anděl 25.1.2016 14:09

Re: K tomu španělskému příkladu

Já nevím, že vy ženy tak řešíte, jestli je jiná dobrá máma, nebo špatná.

R. Brzák 25.1.2016 14:52

Re: K tomu španělskému příkladu

Ale víte - přeci ze strachu, že sama není nejlepší - jak smutné, ale pochopitelné...

J. Svoboda 25.1.2016 16:03

Re: K tomu španělskému příkladu

Paní Babková, o tom, jaké prostředí je ieální pro kojení nebylo řeči. Dítě projevilo chuť v parlamentu a máma poslankyně ho v parlamentu nakojila a basta. Víte, jak dítě získává imunitu?

Myslím, že spíš než nad chováním poslankyně byste se měla pozastavit nad chováním uvedeného ministra, který se opravdu chval jako malý kluk. Snažte se prosím vždy postupovat od důležitého k méně důležitému a nikoliv naopak.

Srovnání práce poslance s prací v prasečáku, nebo na kombajnu se mi zdá trochu za vlasy pžitažené.

Z. Švrček 25.1.2016 10:52

Nejspíš budu pedofilní nekrofil.

Nejlepší je totiž studená dvanáctka.

P. Klouda 25.1.2016 11:14

Re: Nejspíš budu pedofilní nekrofil.

»Teplé pivo je horší než studená Němka!«... 8)

J. Lepka 25.1.2016 12:29

Re: Nejspíš budu pedofilní nekrofil.

Superargument pro výrobu vícestupňových piv! Gratuluji, máte potenciál pro reklamní průmysl.

P.S. Asi brzo poznáte, zda p. Bernard sleduje tento plátek.

F. Matousek 25.1.2016 15:00

Re: Nejspíš budu pedofilní nekrofil.

je rozhodne lepsí, nez teplej Dudák, ( Strakonice ), nebo teplej Schwarzenbeg, ( Protivín )

M. Hoblík 25.1.2016 10:06

Žena , kojící dítě je zcela přirozená.

Pokud tak nečiní na veřejnosti! Stejně přirozený může být člověk, vykonávající potřebu, co může být přirozenější a zdravější, ale veřejně tak činí přirozeně možná v Indii.

M. Prokop 25.1.2016 10:33

Re: Žena , kojící dítě je zcela přirozená.

Zřejmě jste si co díťátko také počkal až matinka najde dostatečně intimní soukromí a následky toho se na vás projevují dodnes.

J. Svoboda 25.1.2016 15:39

Re: Žena , kojící dítě je zcela přirozená.

Pane Hoblíku, jednak matláte páté přes deváté a jednak bych řekl, že jste se už před mohamedány pedposral.

Je, jak jistě uznáte velký rozdíl v tom, zda je žena přirozená, nebo zda se přirozeně chová. Kojení je tím druhým případem.

Slušný a kulturní člověk, když uvidí kojící ženu, řekne si, to je krásná symbioza těch dvou suverénů! A nebude se chovat tak, že by se jiný pozorovatel mohl obávat, že tomu prvnímu vypadnou oči důlků.

T. Kočí 25.1.2016 10:00

Tak tak

A nekojená slonice v Ostravě už uhynula. To je smutné.

K. Janyška 25.1.2016 9:37

Sakra, ne všem Evropanům, paní alternativní ekonomko.

Jen těm zpitomělým a zločinným... Dzp.

P. Švejnoch 25.1.2016 8:47

Tentokrár nesouhlasím

článek je založen na zcela chybné tezi, že naše kultura je postavena na jakési sexuálně-erotické frivolitě, což je očividný nesmysl.

Ať se to autorce líbí či ne, naše kultura (naše = křesťanská) je založena mnohem spíše na puritánství než na sexuální otevřenosti. A jakkoli chápu její postoj ke kojení, mám za to, že kojení je poněkud intimní záležitostí mezi matkou a dítětem a jako takové ho není třeba zbytečně předvádět a zdůrazňovat (ostatně si myslím, že předvádění a zdůrazňování kojení na veřejnosti je doménou právě různých feministek, které tím chtějí světu demonstrovat, jak jsou pekelně "in").

Napadá mě jedno srovnání: Hlad mimnka je jistě výsledkem fyziologického procesu, a utišení tohoto hladu je pro matku určitě kategorickým imperativem. Znám ovšem i jiné výsledky fyziologických procesů, jejichž okamžité utišení je kategorickým imperativem pro každou lidskou bytost. Přesto i završení tohoto fyziologického procesu probíhá v skrytu oné místnůstky a nikoli demonstrativně na veřejnosti.

Článek považuji za myšlenkově poněkud zmatený.

P. Klouda 25.1.2016 9:54

Re: Tentokrár nesouhlasím

Než abych »v potu tváře« hledal ty pravé formulace, dovolím si bez dovolení připojit souhlas s Vaším komentářem, pane Švejnochu. Snad mi to prominete, a jestli mi to promine autorka dnes citovaného blogu, je mi srdečně jedno... 8)

(Poznámka na okraj: Vaše zmínka o skrytu oné místnůstky a ne zcela pravdivé tvrzení autorky o sexuálním puritanismu u nás za socialismu mi přivolala vzpomínku na "scénku", která se odehrála sice v zimě, a tedy už za tmy, ale přesto teprv v půl deváté večer v roce 1981na jedné z pražských tramvajových zastávek; jedna žena se v oné otevřené, jen plexisklem "cloněné" prostoře vymočila ~ po předchozí příslušné úpravě svého oblečení ~ vedle lavičky; byla na cestě z hospody domů, možná nakojit své dítě...)

P. Švejnoch 25.1.2016 11:03

Re: Tentokrár nesouhlasím

Vidíte? Ta žena byla pokroková již v roce 1981 tak, jako bude paní Šichtařová (a spolu s ní ostatní zastánci přirozených potřeb vykonávaných na veřejnosti) pokroková až za takových 5 či 7 let... :-D

P. Klouda 25.1.2016 11:11

Re: Tentokrár nesouhlasím

Legrační je, že paní Šichtařová píše o kojení "na veřejnosti" jako o něčem, co si u nás teprve hledá místo ve společnosti, a tato forma mateřského exhibicionismu je u nás přitom zažitá dobrých 15 let ~ určitě. (Tedy... ~ bohužrl.) A to, že na nenudistických plážích už je zase styl "nahoře bez" na ústupu, není naškodu ~ mnohdy se tak odvaZ/Žovaly ženy, jejichž vnadám podpora horního dílu plavek jen a jen prospěje... 8)

J. Rechnovský 25.1.2016 12:56

Re: Tentokrár nesouhlasím

Tak stejný fyziologický proces říkáte. Takže podle vás je v podstatě na stejné úrovni přijímání potravy jako její vyměšování.

V tom případě vám navrhuji optimalizaci procesu. Vybavte si doma onu skrytou místnůstku stolečkem a ušetříte spoustu peněz za jídelnu. Případně zvolte si vhodný koutek v jídelně...

P. Švejnoch 25.1.2016 13:24

Re: Tentokrár nesouhlasím

Milý pane Rechnovský, nejenže je přijímání potravy a vyměšování jejích zbytků na stejné úrovni, ale, což Vás asi překvapí, ony jsou to součásti jednoho a téhož procesu....!

A jakkoli jsou Vaše návrhy na stravování podnětné a pravděpodobně vycházející z Vaší praxe či alespoň Vašich představ (myslím, že se té poruše říká koprofilie), přeci jen si ponechám svůj vlastní názor, kterak vykonávat obě činnosti - byť úzce související. A dokonce si, navzdory Vašim neprůstřelným argumentům, ponechám i svůj názor na to, co se hodí konat veřejně a co naopak nikoli... ;-)

J. Škodák 25.1.2016 15:08

Re: Tentokrár nesouhlasím

V podstatě bych souhlasil,ale Vaše premisa je vyjádřena tvrzením,že naše kultura je křesťanská,ale tomu tak není. Naše kultura stojí na Anticko-křesťansko-židovské tradici. Z antiky je to erotika,která se projevuje zvláště v době renezance(Sixtinská kaple,socha Davida ve Florencii...) a v baroku se projevuje v nadsazené formě(obrazy od Rubense v arcibiskupském paláci v Kroměříži..).Např.u nás v kostele sv.Máří Magdaleny je na oltáři její socha v podobě dobře vyvinuté ženy,jejíž nahotu zakrývají pouze spoře dlouhé vlasy. Protestantská část Evropy má tradici puritánskou,zvláště tzv.viktoriánská tradice. Judaismus pak literárně na základě SZ opěvuje smyslnou erotiku. Papež František pak zastává tu katolickou tradici,která není tak prudérní.

J. Anděl 25.1.2016 15:20

Re: Tentokrár nesouhlasím

Já myslím, že je to někde mezi. Přeci jen, když není místnůstka po ruce, tak si nějak poradíte, trpíte tím ale jenom vy. Až to nakonec nevydržíte a hups do nějakého křoví či jiného soukromí.

Druhá věc je, že nakojit lze opravdu stranou, bez zbytečné okázalé šou a provokace, decentně, ovšem nevyžaduje to nezbytně samostatnou místnůstku.

To, co popisujete, udělat nelze, například kvůli tomu, co tam po vás na tom místě zůstane. Nemůžete "to" nechat na lavičce.

Pak píšete, že jsme křesťanská společnost. Co myslíte, dokáže takový křesťan rozlišovat mezi kouskem ňadra a vystrčenými genitáliemi? Nevím, možná je to na něj moc složité :-)

Samozřejmě lze kojit aktivisticky. Prostě přijdete do zasedačky na začátku jednání, sednete si, plácnete prso na stůl, a výhružně se rozhlédnete po kolemsedících, jestli si nááááhodou někdo netroufne něco namítnout. Ale takhle to myslím moc často nebývá.

J. Svoboda 25.1.2016 16:33

Re: Tentokrár nesouhlasím

Pane Švejnochu, když zůstanu u vaší přízemnosti - rozhodně je neskonale příjemnjší pohled na kojící ženu, než na ženu vykonávjící velkou potřebu, například ve srovnání s pohledem na ženu plnící své útroby v restauraci.

Myslící čtenář by si však mohl uvědomit, že na Západě a v Evropě nejde v nedávné i současné době zdalka jen o kojení. Na kojení je však možné ukázat, jak zhoubné a debilní je myšlení evropanů, jak Západ bohužel ochotně podléhá debilnímu a děsivému poždavku, jen se proboha těm mohamedánům neprotivit a nezlobit je.

Buďme sví a suveréní a budou li se mohamdáni rozčilovat, rozhodně a rázně je VČAS vykažme do příslušných mezí.

A. Sedláčková 25.1.2016 19:43

Re: Tentokrár nesouhlasím

Pane Švejnochu, plně s Vámi souhlasím. Jako matka sice už přestárlá, ale pamatující si dobu, kdy jsem děti kojila musím říci, že kojení na veřejnosti jsem se snažila nepraktikovat ze dvou důvodů: ze studu, ale hlavně z důvodu, aby miminko mělo co největší klid a pohodu. Což jde těžko zajistit na veřejnosti. Za mého mládí se samozřejmě nám maminkám stávalo, že děťátko potřebovalo nakrmit a z různých důvodů to nebylo doma. Pak se maminka snažila najít co nejklidnější místo a tam praktikovala kojení. Všichni to chápali a snažili se, aby se maminka cítila co nejlépe. Jasně hulváti byli a jsou, ale v takovém případě neměli šanci. Obecně panovala k maminkám úcta. Ale dnes? Maminky se cítí bohyněmi, které si mohou vše dovolit a málokdo si dovolí jim říci, že s tím ječícím a vše ničícím spratkem by měly něco udělat. Viz veřejnou dopravu nebo restaurace. Jedna má známá se o to pokusila a dostala odpověď "chceš přes držku krávo?". Jinak pro paní Šichtařovou - nahota je také přirozená, proč tedy nechodíme nazí třeba v parném létě? A muslimáckou kulturu bych do toho nepletla.

J. Fridrich 25.1.2016 8:40

Ony ty burky a vztah muslimů k sexu - jsou velká

Ony ty burky a vztah muslimů k sexu - jsou velká hloupost a projev jejich středověké necivilizovanosti - ale není to to nejdůležitější.. On totiž normální Evropan s nimi a vedle nich nemůže žít. Jejich chování a zvyky hygienické, vztah k pořádku, uřvanost, nepořádnost - a hlavně hluboké nepřátelství k nám - zcela znemožňuje soužití těchto dvou rozdílných světů.

Integrace muslimů ? Ona se někde povedla ? Nepovedla se za 70 roků od II. světové války, kdy byli pozvání na rekonstrukci Evropy ani v jedné evropské zemi - ani ve Francii, Německu, Anglii, Dánsku, Holandsku, Švédsku, Finsku, Norsku, Španělsku, Belgii, Rakousku..... prostě nikde se za desítky let integrace těchto k nám nepřátelských vetřelců nepovedla. A nyní se povede za týden ? Nebo za měsíc ? Nebo za rok ? Nebo nás rozvrátí a zničí ? Hádejte jaká je odpověd', pokud nedojde ke změně vůdců evropských zemí...

P. Vaňura 25.1.2016 10:26

Není migrant, není problém!

J. Lepka 25.1.2016 12:34

Re: Ony ty burky a vztah muslimů k sexu - jsou velká

Jen upřesním: Ona se nepovedla ani jednou za 1400 let!

A. Alda 25.1.2016 8:38

Genderisti, feministi, ekoteroristi, homosexulisti...

příliš mnoho nádorů vykazuje organismus naší civilisace. A cytostatika v nedohlednu.