6.6.2024 | Svátek má Norbert


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Burky na nás!

Imigranti a strach z nich jsou jednoznačně v dnešní Evropě tématem číslo jedna. Ale řekněme si: Co vlastně na imigraci ty, co se tolik bojí, irituje nejvíc?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Lenc 25.1.2016 8:46

Re: Genderisti, feministi, ekoteroristi, homosexulisti...

Máte pravdu, ale mám strach, že naše civilizace je již plná metastáz.

A. Alda 25.1.2016 9:09

Re: Genderisti, feministi, ekoteroristi, homosexulisti...

O to plošnější bude asi to ozařování.

J. Schwarz 25.1.2016 8:28

Máte pravdu,

ale obava z muslimské imigrace je na místě právě proto, že i u nás existuje vlivná pátá kolona oněch "intelektuálek a feministek" a taky "intelektuálů a feministů" co se sami označují za lidi "pokrokové a proevropské". Díky struktuře našeho vysokého školství a převaze obskurních humanitních oborů vyučovaných ještě obskurnějšími figurami s titulem "profesora" tato rozvratná skupina bobtná a má vliv v médiích zcela neodpovídající své početnosti. Má taky podporu u "obyxvatelstva vyspělých zemí" , a tato klika dovede kdekoho umlčet či skandalizovat, proto se jí politici bojí. No a právě muslimští imigranti působí synergicky, takže existuje oprávněná obava že imigranti posílí domácí blbce a rukou společnou a nerozdílnou podstatně změní naše životy. Reagují totiž stejně - jsou extrémně "citliví", urážliví a vyžadují, aby jejich úchylku ostatní bezvýhradně respektovali a jim se přizpůsobovali.

Z. Mikulášek 25.1.2016 11:22

Re: Máte pravdu,

Tak... lépe to nelze vyjádřit

M. Jelínek 25.1.2016 8:08

souhlas

Souhlas

P. Lenc 25.1.2016 8:46

Re: souhlas

Ano!

P. Remeš 25.1.2016 8:03

Jak v Kalvínově Ženevě

Pro nás, co jsme zažili šedesátá léta s jejím nudistickým hnutím, co jsme zažili útoky na "sexuálně tmářskou" katolickou církev za její odmítání předmanželského sexu, co jsme zažili ještě počátkem 80. let požadavek německých Zelených, aby byla zrušena trestnost pedofilie (protože prý omezuje práva dětí na svobodné praktikování sexuality), je současná doba skutečně stále větším a větším překvapením. Já to osobně považuji spíše za zákonitý výkyv v oblasti společenského vědomí, prostě po období velké svobody a liberálnosti, se kyvadlo sexuální morálky přechyluje opět k viktoriánské prudernosti. Nicméně o faktu samém nelze pochybovat. A nelze zřejmě ani pochybovat o tom, že sledování dodržování přísné sexuální morálky zejména ze strany nejrůznějších lidskoprávních organizací "ochrany" žen či dětí už téměř připomíná aktivity sexuální policie v Kalvinově Ženevě. Pouze snad, že do manželských ložnic zatím nikdo neleze .... :o7

F. Matousek 25.1.2016 7:36

souhlas

souhlas s autorkou a clánkem.

Ted jsem zvedav zda zareaguje nejakej zamindrákovanej jedenokulcák, nebo nejaká bezpohlavní frigida, aby nás poucili o "správném" chování, chápání a smyslu sexuality.

D. Polanský 25.1.2016 7:09

V něčem souhlas, ale v něčem ne.

S lidmi je to všelijaké. Vemem si např. studentské nepokoje koncem šedesátých let na Západě. Hodně z vůdců rebélií byli synkové a dcerky z bohatých rodin. Rebélií si užívali, jak by také ne, byli dobře finančně od rodičů zajištěni, žádné běžné starosti, co bude zítra, tak jaképak copak, ať je vzrušo. Dnes jsou to poklidní bohatí lidé, kteří spokojeně podnikají a v pohodě si užívají bohatství. Kdepak nějaký radikalismus. Kdyby opět vypukly podobné rebélie, jistě by se pohoršovali. A kdybyste jim připomněli události z minula, usmáli by se a řekli by: Nojo, to víte, byli jsme mladí, chtěli jsme si užít. Takže ne za vše mohou islamisté.

M. Krátký 25.1.2016 9:51

Re: V něčem souhlas, ale v něčem ne.

No jistě pane Polanský - máte pravdu, ale problém je v tom, že tito bývalí mladí a neklidní si nyní osobují právo nás vést k zářným zítřkům. Já je považuji za samozvance a zásadně s nimi nesouhlasím - já je nechci poslouchat v jejich funkcích v Bruseli i jinde

P. Scheck 25.1.2016 2:51

V lecčems souhlas

V mnohém s paní Šichtářovou souhlasím, jen bych chtěl upozornit na to, že hranice mezi puritánstvím a free sexy stylem je velice vachrlatá. Na obou vidím cosi zajímavého, byť výraz puritánství zní dost jakoby předem odpudivě. Někde jsem se dočetl, že období rokoka bylo velice sexy právě díky oblékání žen s mnoha volánky, závoji, různým nabíráním a mnoha sukněmi. Docela tomu věřím, protože když si představím to intimní sblížení, kdy bych musel ze ženy strhávat spostu blůzek a desítky sukní - no mohlo to mít docela "drajf". Opakem toho je představa, že budu celý den ležet na nuda pláži vedle okukované ženy (dámy prominou) pyšně "rozcapené" se svým pohlavím proti sluníčku, přiznám se, moc mě to nerajcuje. Večer bych měl pak spíš pocit, že si dávám výnikajíci zákusek nabízený už celý den, ze kterého si každý kolemjdoucí malinko olíznul. Ale je to věc názoru a komu se to líbí, proč ne?

Má žena má podobný hrdý pocit při kojení a je ochotna kojit kdykoli a kdekoliv, když se dítě ozve. Už jsem ji párkrát upozorňoval, že tím častokrát uvádí muže při komunikaci do rozpaků, když neví, kam se mají dívat a přitom chtějí být zdvořilí. Že by si mohla aspoň něco kolem hrudi přehodit. Ona vždy jen mávla rukou, že to je jejich problém a že si nebude dělat násilí s nějakým zakrýváním. Přijde mi to trochu neslušné k těm mužům.

J. Schwarz 25.1.2016 8:33

Re: V lecčems souhlas

Možná by vaše žena kolem sebe spíš ocenila muže, kteří by jí zálibně na ňadra hleděli a třeba i komentovali krásu jejích "dud". A kdyby se jí to třeba nelíbilo, možná by si zase ti chlapi říkali že je to "její problém".

A. Ruščák 25.1.2016 8:36

Re: V lecčems souhlas

Nesouhlasím s tím pohoršováním se ohledně kojení. Kojení je naprosto přirozené a když má kojenec hlad, tak má prostě hlad, punktum. A že se někomu nelíbí pohled na něco? Mně se toho nelíbí. Kdybychom měli zakazovat všechno, co se někomu nelíbí, tak nebudeme moct vycházet z domu. Některým mužům (i ženám, dodávám) se nelíbí kojení na veřejnosti. Jiným se nelíbí žena bez burky, jiným se nelíbí žena v burce. Dalším se nelíbí muži v rozepnuté košili a "havajských" kraťasech, ještě jiným se nelíbí ponožky v sandálech a tak bych mohl pokračovat. Kdyby každý z těchto lidí se měl přizpůsobovat těm, kterým se nelíbí na něco koukat, tak tu budeme muset mít v uniformách chodící roboty místo lidí. Není jednodušší prostě zavést jediné pravidlo, že nelíbí-li se někomu něco, bude se prostě koukat jinam a nechá si to pro sebe? Tahle doba je taková, že se hodně řeší "já-já-já", kdy každý prohlašuje, jak má právo na to, aby se ho něco nedotklo a ostatní se přizpůsobte. Houby, naopak, každý člověk potřebuje jako prase drbání denně připomenout, že on není nejdůležitější osobou na světě právě tím, že bude nucen potkávat věci, které se mu nelíbí, a s nimiž nebude smět cokoliv dělat.

A. Alda 25.1.2016 8:41

Přesně tak.

Kojení je naprosto přirozená věc a papež František vyzval katoličky, aby klidně kojily v kostele, když mají jejich děti hlad. A moje snacha to směle udělala i v kostele u nás na vsi. A nikdo se nepohoršil. Nikdo.

P. Dvořák 25.1.2016 1:58

V tomto vyniká rubrika Super, která automaticky naskakuje

při rozkliknutí Seznamu.cz. Ti se o kdejakém rozparku na sukni, o trošinku hlubším výstřihu nebo o ženě ležící (jdoucí) po pláži v bikinách rozepisují, jako by šlo o meziplanetární senzaci.

Jistěže to jde odfajfkovat, aby se to neobjevovalo, ale kdo to udělá? A každým přečtením se vygumuje ždibinek mozku.

J. Anděl 25.1.2016 0:16

Nadějný stav

Ano, taky jsem si všiml, že naše tak či onak korektní společnost připomíná svým přístupem veřejně populární znaky odsuzované šarie. Mravnostní policie hlídá a aktivně zasahuje, kdekoliv zahlédne náznak diskriminace, nevhodné sexuality, zkrátka nedostatečné ochoty podřídit se skupinám, definovaným iniciativně zapálenými vyhledavači nadějných problémů. Jako by den nebyl úspěšný, nenajdu-li ve svém okolí nějakou zkaženost, nějaký ten defekt v charakteru, nějakou nedostatečnost v agilním nadšení spět s moderním světem k zářným zítřkům.

No, s těmi zářnými zítřky mi to samozřejmě připomíná opět nejen islám či jiná náboženství, která spočinutí oveček umístila do v čase a prostoru vzdáleného ráje, ale i materialističtější (doslova) směry, jako je komunismus a další utopie. Tyto materialistické utopie se od náboženství mimochodem liší tím, že zatímco ráj je možná po smrti, při splnění vstupních podmínek (jednou z nich je existence nějaké posmrtné existence), tyto utopie nejsou možné nikdy. Vážně, pro jednotlivce jsou zcela nedosažitelné - děláme to "pro naše děti". Ale to jsem odbočil.

Osobně ale právě v tomhle vidím jistou naději právě v nastalé kotroverzní situaci (konflikt s islámem, uprchlíci), protože třeba nás to přiměje toto zaslepené klopýtání se spirálkami sjetých animáků v očích za stále prchajícím cílem zarazit. Jinak bychom se totiž mohli uhnat k smrti.