1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Historik 2.11.2009 16:34

Vy si představujete svět jako Hurvínek válku (nebo jako salónní levičáci).

Dokonce i komunista Ernesto Guevarra viděl pro partyánskou válku místo pouze v některých režimech. Totiž nikdy v těch, kde jsou alespoň nějaké volby, co by něco rozhodly.

Ozbrojený boj je oprávněný pouze proti režimu, který vraždí.

Roy Boehm 2.11.2009 14:40

Pokud jde o Mašíny,

srovnejte si jejich "odboj" proti komunistickému režimu, s odbojem jejich otce proti Nacistům. Lze stejně hodnotit přepad pokladníka, jako bombový útok na berlínské Ministerstvo letectví? Dá se srovnat pokus o bombový atentát na Himmlera se zapalováním stohů, či podřezáváním policistů? Tři králové prováděli sabotáže významných cílů a poskytovali cenné zpravodajské informace. A to si troufnu tvrdit, že za mnohem obtížnějších podmínek. Dokonce byli schopní zasáhnout v centru okupační mocnosti. Srovnatelně by se bratři Mašínové museli pokusit třeba o odstranění Beriji! Pokud jde o hmotné škody, které komunistické totalitě způsobili, trumfne je každý druhý lupič (pokud jde o toho pokladníka), nebo pár dětských partiček (stran těch stohů). Těžko říct, jak dva mrtví policajti a jeden pokladník ztenčili lidské zdroje českých komunistů (byl-li pokladník vůbec komunista) a jestli čtyři zastřelení policajti pomohli rozložit východoněmecký režim? O tom, jestli nákup motocyklů z uloupených peněz byl přípravou na rozsáhlou odbojovou činnost, nebo jen puberťáckou frajeřinou, spekulovat nebudu.

Pamětník 2 2.11.2009 14:26

Bratři Mašínové by v Polsku byli národní hrdinové.

Věnoval jsem příspěvkúm na téma Mašínové hodně času,abych si vytvořil svůj názor.Nevím v jakém věkovém rozsahu jsou autoři příspěvků,proto se mi nepatří jednotlivé autory komentovat.Celkově však mám dojem,že znovu odhalujeme naši národní mentalitu.Když probíhaly soudy s politickými vězni,vždy se našlo dost lidí,kteří toto schvalovali.Možná mezi nimi bylo i dost příbuzných těch,kteří dnes nemohou přenést přes srdce,že Mašínové nedostali státní vyznamenání.Sám jsem k tomuto problému  postoj nezaujal.Nevím co bych obdivovatelům bratrů Mašínů dnes řekl,kdyby v zájmu boje proti komunismu zastřelili  mého otce,který prožil 4 roky v koncetračním táboře Mauthausen a po skončení války pracoval jako pošťák a byl by zrovna tam kam oni šli.Na závěr jen položím otázku.Což uspořádat referendum co a kdo je hrdina?Někdy mám totiž dojem,že všichni lidé,kteří se dostali do vězení do roku 1989 ,by byli nejraději hodnoceni jako političtí.

tic-tac 2.11.2009 14:42

Re: Bratři Mašínové by v Polsku byli národní hrdinové.

O jakém pošťákovi je řeč? Nějak se nemůžu dopátrat, že by Mašínové nějakého pošťáka zastřelili.

J.S. 2.11.2009 15:11

Re: Bratři Mašínové by v Polsku byli národní hrdinové.

Tak v referendu by někteří spoluobčané hlasovali až by se člověk divil. Myslím si, že by objektivní nebylo a to ani náhodou. Dopadlo by asi tak, jak včera jeden politik v telce prohlásil, moje práce na Plzeňské fakultě byla O.K. A dnes si v tisku sype popel na hlavu. No a jaký pašák i když ne ve všem jeho tatík byl.

lynx 2.11.2009 15:19

Re: Bratři Mašínové by v Polsku byli národní hrdinové.

Jenom žvaníte,nulo.

Pamětník 2 2.11.2009 16:10

Re: Bratři Mašínové by v Polsku byli národní hrdinové.

lynx,Vy tomu musíte rozumět,protože jste jejich vrstevník.Čím jste se proslavil?Já myslím,že nuly si to rady přečtou.

potomek 2.11.2009 14:23

Stejně je to prima,

že šli komunisti po r. 1989 od válu, teď to jen musí vyhnít :-D. Dvakrát se do stejné řeky nevstupuje. Sice si společně s veksláky trochu víc nakradli, ale každej špás něco stojí :-P

Za padesát let po nich neštěkne pes.

Lidé, taky musí přijít na to, že jim nikdo nic zadarmo nedá, protože blahobyt není pro všechny, ale jen pro přičinlivé, nebo privilegované ( což budování komunismu potvrdilo výhodami členství ve straně).

Antiúnor neměl takové militantní zázemí jako Únor 48, proto se konal formou veselého happeningu.

Sumo 2.11.2009 14:12

A co se divíte

Když národní hrdost živí takoví experti, jako je Bohumil Doležal, například se svým dnešním článkem na psu, nebo eurohujerka Hybášková, která nikdy nenajde dost eurozadnic, aby se jejich prolezáním dostatečně realizovala.

Sam Křepelka 2.11.2009 14:03

účetní

Někde jsem četl, že účetní, kterého Mašínové podřízli v rámci svého svatého boje za získání peněz za účelem koupě motocyklu, nebyl účetním firmy, ale jejím prokuristou a co je nejvíce paradoxní, současně byl také jejím býv. majitelem. Takže komunista ho okradl, a bojovníci " za svobodu a proti komunistům " mu vzali život !

Sherudan 2.11.2009 14:14

Re: účetní

Totální blbost. A)podříznutý nebyl účetní, ale policajt. B) účetní byl zastřelen poté, co na ně vytáhl pistoli - měl ji jako ochranka při přepravě výplat. A pochybuji,že pistoli by bolšáni svěřili bývalému třídnímu nepříteli.

Sam Křepelka 2.11.2009 16:11

Re: účetní

Oprava. Sherudan má pravdu, Mašínové účetního zastřelili. Ale v ostatním pravdu nemá. Při přenášení peněz musel mít dotyčný zbraň. A v tomto případě to byl zastupující nešťastník prokurista. A ještě navíc nepochopil, že lopežné přepadení je protikomunistický odboj. Blbec !!!

PROKOP BUBEN 2.11.2009 14:01

NO ANO

Bratři Mašínové a spol měli být oceněni již počátkem devadesátých let....Namísto toho nebyli potrestáni bolševičtí zločinci a jejich nejhorlivější pochopové......I když se jejich některé činy zdají být sporné,  omluvu není třeba hledat v jejich věku......Celý bolševický zrůdný systém, který se zásluhou našich předáků i nás všech stále promítá do společnosti jim dává za pravdu.....

Jura 2.11.2009 13:30

NAPROSTÝ SOUHLAS!!!!

Jak může Klaus dát bratrům Mašínovým vyznamenání, když je mezi ním a komunisty úzká vazba.  Klaus je populista stejně jako Paroubek - bez vlastního názoru a hlavně - bez zmiňovaného žebříčku hodnot. Hodnota pro něj je - když získá něco víc v basketbalovém zápase, třeba když rozhodčí přehlídne jeho faul - toto prohlásil Ježek, který s nim basket hrál. Takže jaký má žebříček hodnot? ŽÁDNÝ!!!!! A O TOM TO JE>-

Peman 2.11.2009 13:29

Lůza zuří.

Hrdinové bratři Mašínové a postoj k nim jsou nejlepší indikátor na bolševický ksindl. Jak zpíval po revoluci J.Dědeček: "...i ta krysa z kanálu nosí trikolóru, i ta svině ze chlíva volá na vás Pane! ". Jinými slovy, bolševičtí zločinci a jejich poskoci se nám po sametové revoluci pouze demokraticky zakamuflovali, mají, jako ostatně vždy ve své historii, když zrovna nepáchali obludné zločiny jako strana s vedoucí úlohou, plné huby demokracie, odsuzování násilí atd. Jsou dnes mnohem drzejší, než hnědí fašisté, těžko si lze totiž představit, že by někdo v Německu dnes veřejně hanobil aktivní bojovníky proti hitlerovkému režimu. U nás mají rudí fašisté tu nehoráznou drzost "přispět" na pomníky svým obětem (Horáková) - zřejmě podle hesla "hlavně že třídní spravedlnost vykonala své, omluva nás nic nestojí". Ti, co se třídní spravedlnosti ovšem dokázali postavit (jak jinak než se zbraní) a bolševickým katům unikli jsou dnešním bolševickým ksindlem považováni za zločince a kdyby to šlo, zřejmě by je lůza, která se prezentuje i zde v této diskusi, lynčovala nebo alespoň dodatečně popravila. Smutný výsledek po 20 letech ......

waekri 2.11.2009 13:46

Re: Lůza zuří.

Ta luza, jak rikate jsme my vsichni, jsme Cesi, neni specialni geneticky upraveny chov bolsevickeho ksindlu - bylo to tu, je a bude, proste si to oblekne ten spravny kabat a rikejte tomu jak chcete. Nejsem komunista, nechci byt, ale Masinove si podle mne vyznamenani nezaslouzi, stejne jako kupa dalsich, co uz ho ma v kredenci. Udelali co udelai, ale moje predstavy o idealech, lidskych vzorech vhodnych nasledovani jsou proste jine. Preji pekny den.

Sly 2.11.2009 14:00

Re: Lůza zuří.

Horakova je prave ten pripad neprimitivniho antikomunismu, po kterem soudruzi tolik volaji. Hlasovat v duchu socialismu, umest komunistum cesticku k moci a pak strcit bez odporu hlavu do opratky. Takove antikomunisty komousi primo potrebuji, je vsak nutne dodat, ze bylo legalni mucit a zavrazdit kohokoli a ze v USA popravili Rosenbergovy, takze si demokracie nema se stalinismem co vycitat.

SPQR 2.11.2009 14:19

Re: Lůza zuří.

Hezky postřeh s tou Horákovou ;-D Nicméně přeci jen stalinismus byl nesrovnatelně horší než vcelku demokratický režim v USA.

Sly 2.11.2009 15:16

Re: Lůza zuří.

Soudruh Belohradsky vam to vysvetli, tech par desitek milionu mrtvol a par set milionu zkur*enych charakteru jsou jen podruzne rozdily dvou represivnich rezimu. Prilis na to upozornovat neni politicky korektni, je to lacine primitivni ocernovani lidi, kteri chteli lepsi svet...

Vodák 2.11.2009 13:17

vrah

Komunisté, ne Mašíni, vyhlásili boj s kulaky, živnostníky, buržoasií, třídním nepřítelem, kapitalisty atd. Komunisté, ne Mašíni, hlásali že kdo nejde s námi jde proti nám a s tím kdo jde proti nám nemáme slitování. Pak se divili, i nyní dělají, že se diví, že se našlo pár lidí, kteří výzvu k boji přijali. Podle jejich logiky,  se museli lidé bez odporu dát okrást, zavřít a nebo popravit.  Podle jejich logiky, měli Mašíni soudruha esenbáka nechat žít a nechat se pověsit. Podle komunistické logiky by byli sice  jedni z několika stovek pověšených ale nebyli by vrazi. Važme si těch, kteří takoví nebyli. Nebylo jich mnoho a kdyby jich bylo víc, zachránilo by se naopak nespočet  životů našich nejlepších lidí. 

SPQR 2.11.2009 13:21

Re: vrah

Podle té mašínovské logiky teď zabíjejí i muslimští teroristé a je otázkou, která strana konfliktu je lepší.

Glutaman 2.11.2009 13:27

Re: vrah

Ano, to je opravdu trefná a vhodná analogie. Tak do cirkusu.

SPQR 2.11.2009 13:44

Re: vrah

Co jiného než cirkus tu nyní žijeme?

Glutaman 2.11.2009 13:57

Re: vrah

Prosím, mluvte za sebe. Já osobně nesnídám na pilinách potřísněných velbloudí močí.

SPQR 2.11.2009 14:20

Re: vrah

Já bych řekl, že snídáte rovnou ty výkaly a zapíjíte to zmiňovanou močí. Poté z Vás lezou v nezměněné podobě ven.

Poklop 2.11.2009 13:27

Re: vrah

Vlastně by měl dostat vyznamenání také Mrázek,který zabil asi sedm žen,protože jistě mezi nima byla jistě i nějaká soudružka.On byl vlastně odbojář.

GRUNTORÁD 2.11.2009 13:30

Re: vrah

ŠKODA, NEBYLA.V>-

magi 2.11.2009 14:44

Re: vrah

Poklop! Dovedeš si představit,jakej odbojář musel bejt s.K.Gottwald? Ten něco nechal popravit svojich soudruhů. K tobě můžu jen dodat : komunista zůstane komunistou i kdyby trakaře padaly! Ty už to nerozchodíš.

Poklop 2.11.2009 14:51

Re: vrah

Prostě debil.Když nesouhlasím,tak jsem hned komunista.To byl možná tvůj táta i dědek,tak mě mezi Vás netahej,A mě neřeš.Starej se o svou manželku.Děkuji.

magi 2.11.2009 15:04

Re: vrah

jak se to říká o tý potrefený huse? Nepřipomímá ti to soudruhu něco? Jinak,moje manželka je v pohodě a já zatím vakuovou pumpu nepotřebuju. Je legrační,jak vy soudruzi debila poznáte na takovou dálku.