7.6.2024 | Svátek má Iveta, Slavoj


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Svatopluk 4.9.2009 17:08

Re: Jak dopadla Benešova Národně socialistická strana?

Od xy zajímavý příspěvek. Zbývá dodat, že od vlivu na tuto stranu byl velmi zajímavým způsobem odstaven br.Lesák.

rumburath 8.9.2009 9:51

Re: Jak dopadla Benešova Národně socialistická strana?

Tušíte vůbec, jak ta strana vypadala za první republiky? Asi moc ne...

xy 4.9.2009 9:26

Volání a "volání" podle pana Hvížďaly

Nedávno Vrchní soud v Praze vynesl rozsudek, podle něhož volání "bílá svině" za současného mlácení nositele tohoto označení zlomenou násadou od lopaty není rasistické. Pachatelé těžkého ublížení na zdraví, dva mnohonásobní cikánští recidivisté, násilníci a dealeři drog, odešli od soudu se směšnými tresty. To cikánský policista, který se je snažil krýt a vyhrožoval těžce zraněné oběti smrtí, dostal o chlup víc. Nechce se věřit, že pan Hvížďala náhodou přehlédl tuto kausu. Jeho výčet  rasistů je tak neúplný a nezdá se, že by se tak stalo náhodou.

Pan_Ptakopysk 4.9.2009 9:36

Re: Volání a "volání" podle pana Hvížďaly

Mám za to, že soud nic takového o "bílé svini" nevyřkl. Je to rozšířený omyl - nebo rozšířená lež.

magi 4.9.2009 9:39

Re: Volání a "volání" podle pana Hvížďaly

prosím vás,copak nevidíte,že Hvížďala a spol. jsou lidi,kteří cikána na vlastní oči neviděli? Žijou ve čtvrtích,kde je nepotkají ani náhodou. Věřím,že se jich přímo štítí,ale mají za ty hovadiny,který z nich padají spousty peněz! To všechno jim radí Havel. Tihle chytráci to dopracovali až tak daleko,že cikáni dneska můžou úplně všechno. Do práce nechodí,protože jich 80% má inalidní důchod,ale přitom pupky mají jak bečky. 5X mi ten samej cikán vykradl chatu,ale já si můžu stěžovat v Budějcích na Jižní zastávce!!!

Pan_Ptakopysk 4.9.2009 9:44

Re: Volání a "volání" podle pana Hvížďaly

80% Cigánů má invalidní důchod? To je lež, nebo jen vaše hloupost?

magi 4.9.2009 10:39

Re: Volání a "volání" podle pana Hvížďaly

pro Pan Ptakopysk a Sem Tam! Vážení soudruzi,až budete žít v blízkosti cikánů jako já 64 roků,pak snad uvěříte,ale vy jste mladí lidé,kteří zřejmě mají radit cikánům,jak obejít zákon,aby nemuseli platit dluhy a máte za pořádnej bakšíš! Pane,až bude zákon o soukromým majetku,tak věřte,že toho indiána zastřelím,než stačí opět mojí zahradu vyplenit! Co se týče jejich invalidních důchodů,pak jste asi spadnul z Marsu,nebo jste v životě nebyl na sociálce. Tam jezdí v taxíkách a musí je vynášet,protože jsou tak tlustý,že sami nemůžou vylézt. Soudruzi,čest vaší práci!!!

Pan_Ptakopysk 4.9.2009 10:53

Re: Volání a "volání" podle pana Hvížďaly

Činíte závěry bez důkazů ("jste mladí lidé,kteří zřejmě mají radit cikánům,jak obejít zákon, aby nemuseli platit dluhy a máte za pořádnej bakšíš"), dokazujete násilnickou povahu (kvůli drobné krádeži ovoce a zeleniny chcete zabíjet) a jako důkaz, že 80% Cigánů má invalidiní důchod uvádíte, že "jezdí v taxíkách a musí je vynášet,protože jsou tak tlustý,že sami nemůžou vylézt". Ba ne, vy nejste moudrý člověk.

magi 4.9.2009 11:21

Re: Volání a "volání" podle pana Hvížďaly

naposled! Klidně si cikány nastěhujte domů! Jestli je u vás vyplenění zahrady,kterou pěstuje důchodce,jen malá krádež ovoce a zeleniny lidma,kteří celý dny nic nedělají,ale jen se drancováním baví,protože můžou,pak jděte do p....e! Kéž by tak vašim rodičům dělali takovou paseku,jako nám. Věřím,že by vám soudruh otec dal pár facek,ale je chyba,že to neudělal už dávno! Máte pravdu,nejsem moudrý člověk,mám střední školu jen večerní,ale vím jistě,že vy jste protekční spratek,kterej vyrůstal v komunistickej rodině. Tady je výsledek! Čest vaší práci!

Pan_Ptakopysk 4.9.2009 12:04

Re: Volání a "volání" podle pana Hvížďaly

"....ale vím jistě,že vy jste protekční spratek,kterej vyrůstal v komunistickej rodině". Vaše myšlenkové pochody jsou podivuhodné. Děkuji Bohu, že mi nadělil alespoň kousek zdravého rozumu...

magi 4.9.2009 12:34

Re: Volání a "volání" podle pana Hvížďaly

vy,že máte aspoň kousek zdravého rozumu? Až přijdete do obchodu,klidně si vemte jedno jablko,jednu hrušku a řekněte jim,aby se ne....a.i! Vždyť jich tam mají dost. Tak vy jste vychován soudruhu! Před lidma,jako jste vy nás neuchrání žádnej radar. To je fakt lepší atomovka. Můžu vám jen dát radu : najděte si konečně holku. Nejraději cikanku,budete mít aspoň početný a veselý příbuzenstvo!

Öman 4.9.2009 10:11

Re: Volání a "volání" podle pana Hvížďaly

Serete poněkud mimo mísu. Slyšel jste snad někdy cikána provolávat "bílí do plynu", nebo "smrt bílým"? Myslíte, že mají zájem nás "vyhladit"? Já ne (a to často, leč ostražitě, procházím cikánskou kolonií). Naproti tomu neonasistická prohlášení a výzvy ke genocidě cikánů slýchávám pomerně často :-/. Pan Hvížďala má pravdu a předpokládám, že jste poznal, že ve svém příspěvku píše i o vás.

lesov 4.9.2009 10:41

Re: Volání a "volání" podle pana Hvížďaly

Vy byste poslal do plynu někoho, kdo Vás živí?! Ne ale zkopat ho můžete, to je jenom taková legrace. A pan Hvízdadlo má pravdu...ale na háku! R^

tom 4.9.2009 9:25

Bacilonosic

A ty jsi nacek

Pan_Ptakopysk 4.9.2009 9:23

Proti základům svobodné společnosti

Naši rasisti mají pro své protiromské tažení vysvětlení, že jsou jenom proti "zvýhodňování" Romů, že jim pouze vadí jejich "nepřizpůsobivost" a kriminalita. Za to se ukrývají a část populace jim to věří. Ve skutečnosti uplatňují kolektivní vinu na základě příslušnosti k určitému etniku. Je to krásně vidět v internetových diskusích. Je-li pachatelem zločinu Rom, hned se plive na celé etnikum. Je-li pachatelem Čech, nic takového se samozřejmě neděje. Ať už tyhlety lidi označíme za rasisty nebo ne, je zřejmé, že zpochybňují základní principy svobodné demokratické společnosti, zejména co se týče osobní zodpovědnosti individua.

lesov 4.9.2009 9:42

Re: Proti základům svobodné společnosti

A ty si laskavě uvědom ptačí pysku, že chápání a vnímání rasových rozdílů je nám dáno od přírody - je to přirozené. Každý člověk bude přirozeně radši pracovat a žít vedle příslušníka stejné rasy, stejných zvyklostí, názorů, vzdělání, priorit. Toto platí pro všechny, pro bílý, žlutý, rudý nebo černý, Číňany i Němce. Pokud dojde k soužití dvou rozdílných ras na jednom místě, bude vždycky docházet, díky rozdílům a "výhodým" jedněch oproti druhým, k problémům, které jsou navíc podporovány, překrucovány a zveličovány médii. Jsou to právě média, která se nám snaží vnutit pocit viny a myšlenku, že jsme si všichni a ve všem rovni. To vede logicky k rasismu, ať už to slovo chápe každý, jak chce. Na tomhle a tzv. multikulti společnosti někdo systematicky pracuje a každý snadno pochopí kdo, když si položí otázku, kdovlastní média?! :-(

Pan_Ptakopysk 4.9.2009 9:48

Re: Proti základům svobodné společnosti

"Chápání a vnímání rasových rozdílů" není totéž, co násilí a diskriminace na takovém základě. A to, že jsme si všichni před zákonem rovni bez ohledu na etnickou příslušnost, to je snad základem civilizované společnosti.

lesov 4.9.2009 10:32

Re: Proti základům svobodné společnosti

"Chápání a vnímání rasových rozdílů není totéž, co násilí a diskriminace na takovém základě."

Ano, původně, když jednotlivé rasy a národy poznávaly příslušníky jiných společností, nedocházelo k žádným excesům, naopak, jedni druhé obdivovali, pro jejich vlastnosti, dovednosti a schopnosti. To, o čem je teď řeč, přišlo později, s nuceným soužitím, s potlačováním práv, zvýhodňováním, s mediální masáží, s multikulti... ;-)

Všimněte si na příkladu Ameriky, velké problémy, "našich" Romů, 700 let problémy (Giňa v TV uvedl 20 let :-) ), Vietnamci, možná časem budou problémy, možná ne. každopádně Vietnamci si hrajou (pracujou) na "svém" písečku a nikdo z nich by si Čecha na návštěvu nepozval a naopak, takže žádná velká láska ale ani problémy...

Pan_Ptakopysk 4.9.2009 10:46

Re: Proti základům svobodné společnosti

Mýlíte se, rasismus lidstvo provází mnohem déle. Boj proti diskriminaci je ale až výsadou vyspělejší civilizace, demokracie a právního státu.

maikl.leeds 4.9.2009 11:32

Re: Proti základům svobodné společnosti

panove sem rom a ziju ve velke britanii,,jiz dlouho,,ale cesko si pamatuji dobre ,,nebot jemi 50let..nechtel jsem psat sem do tyhle diskuze ale neda mito,,nejsem zadni byvali komous ani svazak,,ale do cose deje v cesku se rovna ukrajine,,zadna poralka zadna cest,,za komousu bylo lepe ,,to vam rekne kazdy skuseny clovek,,tyhle polityci nejsou zadny vlastenci ale zlato kopove,,od presidenta dolu,,muze mi rict co udelala tato jejich demogracie neco dobriho ,,od roku 1989 do roku 20009,,tovarny zavreny rozkradeny ,,zadny obchod z jinymi staty,,kazdy spekulat si rika podnikatel ,,a pritom z podnikanim to nema nic spolecneho jde o hnusnou zlodejnu,,bydleni draz nez v cizine,,a orasizmu ani psat nema cenu,,v cesku nejde o rasismus ,,ale o fasizmus,,,to cose tam deje a v madarsku toje hnus,,lidi co bojovaly za valky z fasizmem se musi obracet v hrobe,,vsechno se stavy a upravuje za euro dotace,,a na dluh..jinak by tam v cesku nic nebylo,,krimynali jeste vice plny nez za komosu,,,,ja sem taky pro demogracii ale takovou jako je v anglii ,,na kazdeho stejny petr,,od zhora dolu..at jeto klaus nebo melcak,,aby bila prace a by bylo bydleni,,fasisty pozavirat na 20let a bude klidR^

lesov 4.9.2009 12:55

Re: Proti základům svobodné společnosti

,,od roku 1989 do roku 20009,, Trochu sis zapřeháněl Myšáku :-) ale jinak máš pravdu. R^

xy 4.9.2009 10:05

Re: Proti základům svobodné společnosti

Mám za to, že některé věci prostě nemohou fungovat. Například bezproblémové soužití cikánů s většinovou populací. Proč by měli ti kdo pracují, platí daně, řádně vychovávají své děti, nekradou a respektují právo ostatních na noční klid tolerovat pravý opak u svých opálených spoluobčanů jen proto, že jsou to cikáni? O tom mohou mluvit všichni ti kdo jsou nuceni žít s cikány v jednom domě nebo čtvrti. Proč by měli bílí rezignovat na svá lidská práva? Architekti světového chaosu ví, že dnes je obtížně realizovatelný transfer menšin mimo stát nebo nějaká forma apartheidu a ví také, že patrně jedinou cestou je asimilace menšin do většinové populace. Právě proto dělají vše proto, aby k této asimilaci nemohlo dojít a aby dříve nebo později došlo k nějaké formě destruktivního konfliktu, pokud možno v celoevropském měřítku.

Pan_Ptakopysk 4.9.2009 10:19

Re: Proti základům svobodné společnosti

Hájíte se proti tomu, co snad ani nikdo netvrdí, a zároveň v jiné větě dokazujete, že mám s tím uplatňováním kolektivní viny pravdu.

honzak 4.9.2009 10:29

Re: Proti základům svobodné společnosti

další totální blb.....

Já o svobodu platit množení Cikánů vůbec nestojím. Nestojím ani o multikulti obohacování z jejich strany, realizované za moje peníze povětšinou kapesními krádežemi a naprosto diletantskými krádežemi kovů.

Těch pár slušných Cikánů to bohužel i díky pitomcům tvého formátu nebytrhne.

Pan_Ptakopysk 4.9.2009 10:39

Re: Proti základům svobodné společnosti

Jsem rád, že se v úvodu příspěvku sám představujete jako "další totální blb....." Já bych vás tak asi neoznačil i přesto, že reagujete na něco, co v mém příspěvku vůbec nebylo.

Honza 4.9.2009 9:13

Myslím, že by nás mělo znepokojovat něco jiného,

než pár desítek nebo stovek nablblíků, kteří neví nic o historii a kteří si hrají na stoupence dávno mrtvé nacistické ideologie. Je to několik set tisíc (a desítek až stovek milonů po celém světě) obdivovatelů ideologie mnohem krvavější a nebezpečnější, než byla ta, kterou si vymyslel soudruh Hitler a jeho parta a která ještě není ani zdaleka v posledním tažení, jak se nám mohlo zdát před dvaceti lety.

Pan_Ptakopysk 4.9.2009 9:08

Že by chyba v příjmení Hössovy oběti?

Hledal jsem toho Kadowa Hösse a našel Waltera Kadowa. Nevím, proč mu autor článku přisoudil stejné příjmení, jaké nosil jeho vrah.

Jezek 4.9.2009 9:03

Pravicoví extrémisté ?!

Já vím, že je to házení perel sviním a takový "zasloužilý novinář" by to měl vědět. Ale na  nacionalistech není ale opravdu vůbec nic pravicového.

havránek 4.9.2009 8:42

pane Hvížďalo

už jednou jsem napsal, že jste senilní a na tom trvám,prosím neobtěžujte svými výpotky. Nedávno v TV jste se skoro poslintal.

tojuska 4.9.2009 8:38

Pane Hvížďalo,

nesměšujte tady nechuť k Cikánům, která vychází ze zcela konkrétních a doložitelných fakt a zkušeností s tímto etnikem a všeobecnou rasovou nesnášenlivost, založenou na různých instinktech, emocích a iracionálních pocitech. Ta druhá u nás s výjimkou pár vyholených blbečků podporu nemá. Tu první je třeba řešit přísným dodržovaním rovných práv i povinností pro všechny bez rozdílu, což se zatím neděje.