1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Historik 4.9.2009 15:00

Re: Uznávám,

Tak pozor. Polák už má tuším stejné právo žádat tady o práci, jako Čech. A s těmi Ukrajinci je to tak, "nabízím místo stavebního dělníka za 10000 hrubého, přesčasy se neplatí. Berete?"

Vietnamci se převážně živí jako obchodníci a to může každý, kdo to zvládne. A když už bude vietnamská firma, majitel si klidně může dát do podmínek přijetí znalost vietnamštiny. Německá firma také může chtít pro některé pozice znalost němčiny.

maikl.leeds 4.9.2009 12:14

Re: Uznávám,

lidi v cesku a madarsku maji milne a skreslene prectavy o demogracii,,misli si ze muzou na verejnych mistech propagovat fasismus a urazet jaky koliv narod a mensinu,,tose nemuze stat ani dit v anglii,,toby poznaly jak pracuje policie a jak tady soudi rychle soudy,,jak se rika ...moralka jde od zhora dolu..kdyz vlada stoji za h..tak lidi si delaj co chtej..pak to stoji za vil...

Jenda 4.9.2009 12:42

Re: Uznávám,

A Anglii se to stava bezne. Prakticky vzdycky kdyz muslimaci vytahnou do ulic tak urazi bile a vyhrozuji jim fyzickou likvidaci. A policie a soudy nic.

jirka.s. 4.9.2009 10:29

Proč mu nepřelámete kosti?:

Nu, ne každý je takový hrdina, maximální septiku, jako ty, aby se hned ozbrojoval krátkou kulovou zbraní!!! ;-D ;-D ;-D

Autor: Skept/icus M/axim/us IP: 81.201.60.xxx Datum: 25.05.2007 16:30

Takže v noci nechodím na místa, kde očekávám přepadení a když tam jít musím, tak se ozbrojím dle situace, třeba krátkou kulovou zbraní Nu a také jsem tak dospělý a zkušený v bojových uměních, že vím, že hlavně záleží na momentu překvapení a už málo na tom, že se cítíte jako velký pašák, což je příkladem Vaší tragické nedospělosti a mírné demence.

Albireo 4.9.2009 10:28

Smrt je mým řemeslem

Tak se jmenuje románové zpracování Hössova života od R. Merleho. Vřele doporučuji ke čtení!!

astor 4.9.2009 10:28

Extremismus je reakcí na nefunční společenský systém!

To napojení žhářů z Vítkova na DS se již důkazně prokázalo?Nebo je to zase nějaká "dobře míněná" novinářská manipulace?Jejich fotografii na shromážděních této partaje za takový důkaz nepokládám,je třeba prokázat,že to bylo oficiální akcí této strany.V okamžiku,kdy se toto začne tvrdit,začnu si i já myslet,že korupční selhání členů našich hlavních stran vyplývá z jimi aplikovaných stranických doktrín.

zbyněk 4.9.2009 10:24

Rudolf Hess

Nacistický pohlavár se jmenoval Rudolf Hess,nikoliv Rudolf Höss.

honzak 4.9.2009 10:29

Re: Rudolf Hess

jsi dost vedle Zbyňku... Přečti si to ještě jednou, možná pochopíš.

Pan_Ptakopysk 4.9.2009 10:32

Re: Rudolf Hess

... anebo ať zkusí Google :-P

JaS 4.9.2009 11:04

Re: Rudolf Hess

Když se podíváte na Google, tak zjistíte, že byli oba, oba dva byli nacisté.

Pan_Ptakopysk 4.9.2009 11:12

Re: Rudolf Hess

Děkuji, já vím. Jeden vyskočil padákem a druhého pověsili.

magi 4.9.2009 11:53

Re: Rudolf Hess

vaše starosti,bych chtěl mít soudruhu!

Mortimer 4.9.2009 10:20

Lze jen doufat

ze tyto diskuse monitoruje BIS a provede příslušná opatření.

jirka.s. 4.9.2009 10:50

Re: Lze jen doufat

Ale kdepak!!! Současná BISka nemá na takovéhle pitomosti čas! Požádejte randáka, budete to mít s fotodokumentací!!!  ;-P

Dušan Streit 4.9.2009 10:07

Extremismus zůstává, historie se mění

Máte pravdu, ale přeceňujete okrajové jevy. Historie se nikdy neopakuje úplně, leda jako fraška.Takže dnes demokracii neohrožují tzv. extremistické strany, ale extremisté v parlamentu:

http://streit.blog.idnes.cz/c/99797/Studena-sprcha-po-dovolene-II-po-vejcich-kamen.html

http://streit.blog.idnes.cz/c/99975/Jaka-ze-politicka-sebranka-to-kejha-a-hrozi.html

vita 4.9.2009 10:03

"Přirozená přirozenost daná rodem"?

Každý máme nějaký rod - jak se projevuje "přirozená urozenost"?

Tím, že dotyčný šišlá, patlá a usíná na sezeních?

lesov 4.9.2009 10:06

Re: "Přirozená přirozenost daná rodem"?

Ano, to je naprošto pširožené a je to od pširožení... ;-D

jirka.s. 4.9.2009 10:22

Re: "Přirozená přirozenost daná rodem"?

Ale no tak, vošle, nemusíš na sebe hned prozrazovat každou svou nedostatečnost. Úplně stačí ta mozková! Tu pozná každý na první pohled!!! ;-P

lesov 4.9.2009 10:35

Re: "Přirozená přirozenost daná rodem"?

Vyliž si zmrzlinu, demente retardovanej...& kiss me my (Y)

jirka.s. 4.9.2009 10:48

Re: "Přirozená přirozenost daná rodem"?

Hezké, takové milé, no maminčin rukopis se nezapře, viď, voslíčku ??? ;-D ;-D ;-D

BTW: Jak ti říkají děvčata ??? Zřejmě: "ty bejku", viď?

lesov 4.9.2009 10:56

Re: "Přirozená přirozenost daná rodem"?

Ještě máš vycházky, neměl už jsi bejt na injekci?! ;-)

jirka.s. 4.9.2009 11:06

Re: "Přirozená přirozenost daná rodem"?

U mého doktora to nechodí jako na té tvé adrese, Ústavní 91, 181 02 Praha 8 !!! ;-P

lesov 4.9.2009 11:41

Re: "Přirozená přirozenost daná rodem"?

Musíš opravdu reagovat na každý podnět, žebříčkovitá, nervová soustavo, než dostaneš tu injekci?! To je filosofická otázka, nereaguj! ;-O

franta tyčka 4.9.2009 9:59

Byla včera v TV diskuse " máte slovo"

Bylo mi pana starosty líto,jak se musel sám bránit dvěma profesionálním a dvěma neprofesionálním  cikánským aktivistům z nařčení z poulismu a málem i extrémismu.Tedy jenom v případě když zřídka dostal slovo. Bývají v tomto pořadu přizváni dva občané takříkajíc z lidu. Proč ne tentokrát?Zajímavé bylo také jak jeden z aktivistů vyhrožoval exodem cikánů z této země. Akorát zapomněl vyjmenovat kam by je ještě pustili. Už ani v Rumunsku je nechtějí. Také bylo zajímavé,když starosta mluvil o tom,jak lidem nabídli x pracovních příležitostí a přihlásila se jich sotva desetina ,jak to pan Giňa okamžitě vztáhnul na Romy.Asi ví.

xy 4.9.2009 9:52

Cui prodest?

Komu slouží antisemitismus v jinak tolerantní české společnosti? Jací lidé stojí v čele Národní strany, Dělnické strany a dalších? Co dělá stát pro to, aby řešil problémy, které eskalují mezi Čechy a Cikány? Jaká existuje vazba mezi vládními politiky a předáky extrémních formací? Odkud jsou tyto formace financovány a kdo jim poskytuje ideologickou a mediální podporu? Náklady na jejich činnost musí dosahovat desítek milionů ročně, to neumí policie a BIS odhalit jejich sponzory? Nebo nechce či nesmí?

jirka.s. 4.9.2009 10:25

Re: Vážil možná, ale určitě je potřeboval pro větší slávu Říše.

Správně, vosle, ani ve snu by mne nenapadlo, že bys augerechnet ty oplýval větší inteligencí než mí spolužáci cca ve druhé obecné, kdy na mne takhle volali! Oni z toho ovšem vyrostli, tobě to už, bohužel, zůstane až do penálu!!! ;-(

lesov 4.9.2009 12:02

Re: Vážil možná, ale určitě je potřeboval pro větší slávu Říše.

Jseš nějak mimo, že? Už ti z toho klikání šibe?! Dej si pauzu a řekni doktorovi o koňskou dávku vália! ;-)

jirka.s. 4.9.2009 13:31

Re: Vážil možná, ale určitě je potřeboval pro větší slávu Říše.

Až ti dojede, blbečku, že zde byla díky septikovi vymazána půlka diskuze, tak se zase ozvi!!! ;-P

jdhf 4.9.2009 14:16

Re: Vážil možná, ale určitě je potřeboval pro větší slávu Říše.

To jisrka s.: Nenadávej zbytečně, kdopak má poznat, kde pan admin v rámci boje za politickou korektnost něc vymaže?

Jinde bývá milý admine zvykem, hodit místo toho hlášku, že bylo vymazáno a nějakou tu frázi jako pokus o zdůvodnění zásahu. Pokud se za cenzuru příspěvků nestydíte, možná byste to mohl také uvážit. Diskuse je přehlednější a lidi maj trochu představu, co a proč konkrétně jim neprojde napsat. A to má myslím něco do sebe i z Vašeho pohledu.

xy 4.9.2009 9:33

Jak dopadla Benešova Národně socialistická strana?

Po listopadu 1989 měla ČSNS našlápnuto k svobodnému rozvoji bez komunistické národněfrontovní kurately. A co se stalo? Stačí se podívat na jména jejích polistopadových předsedů - Hirsch, Dienstbier, Bodenlos, Šula, Stanislav. Strana zmizela z parlamentu, přišla o svůj rozsáhlý majetek a živoří v politickém suterénu. Důvod? Hrozilo, že zorganizuje středové voliče, jak politicky tak příjmově, kteří jsou vlastenecky zaměřeni. Místo toho jim byli nabídnuti exkomunističtí Sládkovci a další klony holohlavců, kteří kompromitují národní  a republikánskou myšlenku. Tedy pokračování komunistické a internacionalistické kurately jinými prostředky.