4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

SOUDY: Dementi z KSČ

Soudní znalci prohlásili, že doposud žijící členové komunistické strany Jan Fojtík a Lubomír Štrougal trpí demencí a nechápou smysl soudního řízení. Vratislavu Vajnarovi jakési chápání zůstalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Vaněk 31.7.2022 18:30

8-o;-D

J. Lukavsky 31.7.2022 8:48

Ano, je to - 1,5 GKč kupř. a je to v červených číslech. Ale možná, že u státních financí se to nerozlišuje a je jedno jestli je to plus či mínus..... J.L. end

M. Vaněk 29.7.2022 15:41

Vy znáte nějaké "negativní" saldo? ;-D

J. Lukavsky 29.7.2022 9:01

"v roce 89 jsme měli saldo cca 1,5 bilionu" asi myslíte pozitivní saldo že? No i já pamatuji jak v rádiu hlásili státní rozpočet na halíře... no ale jaksiž reálná situace byla poněkud jiná, a ten přebytek byl dán tím, že se prostě nic neopravovalo, nemodernizovalo a jelo se na doraz. Stačí se podívat jak vypadaly ulice tenkrát a dneska, jak vypadaly paneláky tenkrát a dneska když patří majitelům bytů. No kupř. ten vodovod vám zašantročil Havel? Pokud jste si zvolili do Zastupitelstva hlupáky tak ti vám prodali vodovod, my jsme neprodali. No docela se vám divím, že v tak hnusné zemi ještě žijete, dneska už po vás na hranici nebudou střílet. Kampak zamíříte? J.L. end

M. Vaněk 28.7.2022 15:56

Jsme zadluženi "relativně málo"? Kdo vám to nakukal? dlužíme cca 4,5 bilionu, a jen úroky z úroků nasplatí ani vnuci našich vnuků, zatím co v roce 89 jsme měli saldo cca 1,5 bilionu. Tzn., že za dvaatřicet let vlády sametové Chátry sedm sedm a jejichzlodějských pohunků v čele s lhářem havlem, tito doslova pro *je* bali skoro bilionů. A výsledek? Nic nám tady nepatří, jsme zkorumpovaná, rozkradená, zotročená a zadlužená kolonie, naši vodu si z poloviny kupujeme od lichvářů ze zahraničí, naše půda je rozprodaná a dokonce nám už napatří ani Říp. A vaše směšné rady o chození za posranci patří mezi veselé vtipy; opravdě věříte, že v zemi kde se dosazují firugky z Aspen Institutu do vlády, mají "zástupci" lidu nějakou skutečnou moc cokoliv změnit?

J. Lukavsky 28.7.2022 14:37

Takže vy přináváte, že statistiky se falšovaly, falšují a falšovat budou. Takže proč bych je měl brát študovat je a vzrušovat se? Kouknu se kolem a vidím obrovský rozdíl oproti dřívějšku. Máte pravdu, že jsme zadluženi a to neschvaluji. Ale jsme zadluženi relativně málo a škudlit za každou cenu se také nevyplácí. Někdy a někde je lepší jet na dluh, také jsem se zadlužil na dům. Ale už je splacen. Také nesouhlasím se směšnými tresty za závažná provinění, ale proč nejdete za svým poslancem a nezačnete konat? Kritizovat umí každej a jak říkají staří Římané: "slova jen povzbudí, příklady táhnou!" J.L. end

J. Lukavsky 28.7.2022 13:45

"Počkéme, jak nás "zachrání" Westnghaus" No rozdíl oproti dřívějšu je v tom, že dříve jame měli na vybranou Rosatom a pak Rosatom a pak Rosatom, kdežto dneska to nemusí být Westinghaus, ale někdo z Francie nebo Jižní Koreje, nebo ....... Je to jen a jen na nás. J.L. end

J. Lukavsky 28.7.2022 13:40

"blábol o lékárničce" no ty spousty řidičů co zaplatili pokutu za prošlý obvaz nebo chybějící .... díl něčeho možná by byli jiného názoru. J.L. end

J. Lukavsky 28.7.2022 13:37

"přiznávám, že statistiky se falšovaly, falšují a falšovat budou" takže bych soudil, že nemá cenu je brát příliš vážně. Tedy statistiky ekonomické, kde právě záleží hodně na tom co se kam zaškatulkuje. Proč bych měl brát vážně statistiku, jak dobře jsme si žili tenkrát, když jsem to prožil a vím jak "dobře" jsme si žili. Když jsem se dostal do Švédska (ještě za totáče) tak jsem jenom zíral. J.L. end

M. Vaněk 27.7.2022 19:46

Těžká otázka. Jistou cestou by byla odvolatelnost politiků, veřejná kontrola, a především smysluplný trestní zákoník se skutečnými tresty, a nikoliv pseudotresty. Možná by nebylo od věci rozkategorizovat jednotlivé skupiny občanů: Ti nejvyšší (poslanci, soudci, policisté...) by měli v případě úmyslného tr. činu mít dvojnásobek sazby automaticky, recidivistům by se měli nové tresty sčítat s minulými, a za vraždy a zvěrstva proti dětem, únosy, atd. by měl existovat V. stupeň -bez možnosti odvolání, bez práv, se suchým chlebem a vodou jednou denně, 12h směna na Pahorku, a teplá voda jednou týdně; jen tak lze vynutit Právo a Spravedlnost, bez kterých společnost zahyne.

J. Lukavsky 27.7.2022 19:39

Ano, máte pravdu. Rozdíl je v tom, že dneska přes čáru nemusíte natož riskovat kulku, prostě vezmete pas a na letišti v Praze vsednete do eroplnánu a odletíte si skoro kamkoli chcete (tedy mimo S.Koreu, Rusko... a pár dalších). J.L. end

J. Lukavsky 27.7.2022 19:22

A podle pohledu na obnovené ulice, nové obchody, obézní občany tlačící plné koše ze supermarketu... musíme přiznat, že to výpalné USA a EU nás zatraceně tíží! Jó za Rusa, to se nám žilo! Chleba za 5, pivo za 1.20 Kč. J.L. end

J. Lukavsky 27.7.2022 19:18

"tento režim je zlodějský, jelikož ho stvořili kriminálníci" zatímco minulý režim byl ........ jelikož ho stvořili ........... nu oproti padesátým létům či dokonce létům válečným jistý pokrok je. Problém asi bude, že lítáme od pankejtu k pankejtu. V jistých dobách neměl obžalovaný skoro žádnou možnost obrany, dneska je tomu naopak. Obé je špatně, ale jak to ustálit na rozumném středu? J.L. end

M. Vaněk 27.7.2022 14:13

Tak ještě jednou a naposledy: přestože statistiky neznáte, nabízíte velmi závažná tvrzení, byť vám přiznávám, že statistiky se falšovaly, falšují a falšovat budou. Stejně tak, a ještě mnohem hůře, se trestné činy dnes nejen přesouvají do kolonek přestupků, ale i nevyšetřují, zvláště když jde o naši známou asociální komunitu - viz nedávný případ, kdy k prostituci byla nucena nezletilá, ale pachatel dostal podmínku za slib, že už bude hodný... (podobně to bylo v mnoha případšech, kdy k prostituci, a obchodu s lidmi docházelo dokonce v organizovaných skupinách, ale naše havloidní soudy rozdávaly podmínky) :-/ To, že josu dnes trestné činy a především jejich odsuzování spíše kosmetickou záležitostí, svědčí nejen NV hotely, ale i forma výkonu trestu, kde jsou bachaři doslova sluhy trestanců. A jen douška nakonec: až vám nějaký kriminálník způsobí třeba invaliditu, pak poznáte, kde to žijete - on bude mít Práva, a vy povinnosti, on bude mít fullservis a vy si budete vyběhávat nuznou podporu, a neustále dokládat, že jste se ještě neuzdravil. A až ho pustí, bude vám vyhrožovat, ale PČR vám ukáže dlouhý nos, a poradí vám, abyste si najal soukromou ostrahu. (reálný případ policisty, kterého, když se snažil zabránit trestnému činu, vyhodili ze druhého patra, a přestože byli všichni pachatelé identifikováni, odsouzen byl jen jeden, a to na celých 24 měsíců..., ostatní dostali podmínky) ČÍMŽ SE VRACÍME NA ZAČÁTEK - tento režim je zlodějský, jelikož ho stvořili kriminálníci. Tečka.

J. Lukavsky 27.7.2022 9:06

Srovnávat statistiky kriminality dříve a nyní je ošidné protože se neustále mění klasifikace činů. Kdysi byla homosexualita trestná, dnes mají svatby a pod. Stejně tak se mění klasifikace jiných činů. A že se dříve falšovaly statistiky úmyslně není nic tak nového, plán se prostě musel malinko překročit (ale ne o moc aby nám nezpevnili normu) a kriminalita v socializmu musela klesat, jinak to nešlo. Čili bral bych ta čísla nepříliš vážně a určitě mě z nich nebere amok. J.L. end

M. Vaněk 27.7.2022 8:46

Sám jste se přiznal, že nic nevíte... Ale k meritu: argumentů jste dostal mnoho - z vaší strany to bylo šermování s lékárničkou (což je opravdu "k tématu"), kičkování po silnici, statistiku kriminality neznáte, ale s určitostí jste věděl, že se falšovaly... Tak co to tu plácáte o docházejících argumentech - ani na jediný jste nereagoval relevantním protiargumentem.

J. Lukavsky 27.7.2022 7:58

Takže argumenty došly a zbývá jen dehonestace oponenta? J.L. end

D. Rajninec 27.7.2022 7:58

Naozaj som si nevšimol , že platíme výpalné do USA !

Stále vozíme do USA ročne 20 milionov párov topánok , tisíce Tatroviek, stovky elektrických lokomotív Škoda a tisíce fabrík čo sme v CCCP postavili za cenu nižšiu ako bola cena surovín a a materialu....a pri lokomotívach na hraniciach dávame dole škodovácky znak a montujeme "amerického orla" , ako pri Škode. V Čope to bola lokomotíva Škoda Made in Czechoslovákia a v Užorode sovietská lokomotíva s červvenou hviezdou na čele Sdelano v CCCP!

Pán Čermák ! V živote ste sa v celej historii vašej rodiny od 1918 nemal tak dobre ako dnes pod kuratelou toho hnusného USA a EU !

M. Vaněk 26.7.2022 15:09

Když nic o tématu nevíte, proč vstupujete do diskuze? POtřebujete upustit ventil, nebo, jako většina ofvačů tady na diskuzi, máte potřebu demonstrovat ty "správné" názory, které jsou v kurzu? Ani bych se nedivil, kdybyste si na auto vylepil ukrajinský hadr.

J. Lukavsky 26.7.2022 11:45

Kontroly lékárniček byly nedavno oblíbenou kratochvílí policie, naštěstí mě nechytili. Jinak nemusím vědět všechno, od toho mám adresu M.Vaněk.... J.L. end

M. Vaněk 26.7.2022 10:44

Vy jste dementní? "doháníme západ.." ? Tak leda v podvodech a krádežích...

M. Vaněk 26.7.2022 10:40

Takže vy nic nevíte, ale víte, že je vše jinak. Váš blábol o lékárničce je jasným dokladem vašeho "rozhledu". Tečka.

J. Lukavsky 26.7.2022 10:38

"Přespříliš složité..." ale není. Bránily občanům této země aby odešli jinam. Stejně tak jako bránily dráty v koncentráku aby vězni utekli ven. I když občas někdo utekl. J.L. end

M. Vaněk 26.7.2022 10:26

Přespříliš složité...

J. Lukavsky 26.7.2022 10:21

Kolik nesouhlasících bylo popraveno, kolik zavřeno...? J.L. end

J. Lukavsky 26.7.2022 10:19

No problém asi je, že dříve se o té kriminalitě jaksiž nehodilo psát neb by to vrhalo špatné světlo... ale jistě máte pravdu v tom, že by současné tresty měly přitvrdit. Neznám statistiku kriminality dříve a nyní ale obvykle ta srovnání dopadnou trochu jinak. Stačí přeřadit chybní parkování či prošlou lékárničku do zločinu a je vše jinak. No navrhněte zpřísnění trestů, kdo vám brání? Zajděte za svým poslancem a dejte se do toho! J.L. end

M. Vaněk 26.7.2022 10:10

Tak doporučuji pro osvěžení paměti ČSÚ, a pamatujte, že nás bylo o polovinu více. kriminalita dnešní doby je na úrovni roku 89, ale je nás o pět milionů méně, trestné činy se bagatelizují a přesouvají do roviny přestupků skoro v 50%: za únos dnes vyfasujete podmínku, stejně jako asociální "podnikatelka, která přejede dítě, a odjede na slavnost bez toho, aby zavolala záchranku, nebo poskytla alespoň první pomoc, o holčině, která se dle naší policie zasebevraždila 13-ti bodnořeznými ranami, z toho dvěma do srdcce a jednou do plic, kdy se ještě její srdce ztratilo přímo ze soudní budovy, ani psát nebudu, to by vám asi způsobilo mírné rozčarování. Stejně tak o vhození láhve do okna, kde pachatelé předpokládali prázdný prostor, a všichni vyfasovali (asi tu láhev vhodili společnou rukou..., ale s tím si náš "nezávislý soud nelámal hlavu) 24 let natvrdo, zatímco když asociálové vzali mačety, sekuru a železnou tyč, a vydali se v organizované skupině vraždit do baru (jen zázrakem jeden těžce napadený nezemřel), dostali 17,15,13 a podmínky... Ještě mne chcete přesvědčovat o něčem, plakající neznalče?

M. Vaněk 26.7.2022 9:59

Lidé jsou bez řádu jako zvířata, a to jen přesně ten prvek, který hýbe dějinami - ti, kteří to vědí, mistrně manipulují s davy a stylem cukr a bič je posouvají po šachovnici života. Na západě byli v té době lidé hypnotizováni stejně jako jsme my dnes: měli "demokracii", což je ale iluze volby, a doufali, že se něco jednou změní. Nic se ale nezměnilo, leda k horšímu. My tady procházíme oním primitivním kapitalismem také, a také tak skončíme. Víte,co je to tzv. "americký zázrak"? To je obyčejný podvod - ničím nekrytá měna, kterou tiskne soukromá společnost FED (tzv. Rezervní banka), a půjčuje je vládě USA. USA donutila pod vojenskou hrozbou v 60 ́ letech SAE a další blízkovýchodní země, aby svou ropu prodávaly výhradně za americké dolary, čímž se tato měna stala obchodovatelnou v celosvětovém měřítku. A protože jde jen o papírky, mohli si jimi američané podplatit každého, kdo se nechal. Tady ale byla měna vázána na tzv. Zlatý standard, což znamenalo, že každá jedna koruna měla svůj ekvivalent ve zlatě, uloženém v fejfech tehdy ještě ČNB. Dnes už nemáme ani ČNB, ani zlatý poklad, který "ČNB" rozkradla z 90% . To je ten váš "vyspělý západ", který jen krade století za stoletím z celého světa.

P. Kmoníček 26.7.2022 9:24

Pane Vodvářko, Váš článek je nejvíce přínosný podle mého názoru v tom, že ukazuje jací hajzlové v tomto státě ještě stále žijí a vzpomínají s láskou na zločince, kteří nařizovali zabíjet Čechy i jiné LIDI !

J. Macků 26.7.2022 8:28

Co dělaly spravedlivé soudy v devadesátých letech, když tito lidé byli šedesátníci a jejich trestání by mělo nějaký význam. Teď, když jim mnoho nechybí do stovky to už valný smysl nemá. Nejvýše formálně odsoudit jejich zločiny, ale to by zároveň bylo potřeba odsoudit současné vládnoucí činitele za zločiny proti občanům této země.