Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ŠKOLSTVÍ: Stávka pro co, proboha!
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R. Langer 4.11.2019 17:55No, ono to dost souvisí s tím, že dnes ledaskde na těch školách není poznat, jestli se zrovna stávkuje, nebo ne. |
J. Schwarz 4.11.2019 17:53Takřka definice stupidity - přidat těm samým lidem na platech a očekávat od nich jiný, větší výkon... Zvlášť když už předtím tvrdili že pracují na hranici svých možností. |
J. Ráž 4.11.2019 17:51Pořád je mi záhadou, proč se na studium pedagogických oborů v době, kdy povolání učitele nemá vysokou společenskou prestiž a je podle zástupců odborů finančně hluboce podceněné, hlásí ročně tisíce studentů a naše university rozšiřují, čti změkčují podmínky přijetí počty přijímaných uchazečů o tento obor. A v době, kdy se ministr školství moc dobře nevyjadřuje o kvalitě učitelských kádrů, chtějí odbory ubrat ředitelům škol možnost lépe odměňovat ty lepší z nich. PS. Podle mých osobních zkušeností, neb dělám rekonstrukci domu, se hodinová odměna, po dopočtu vedlejších nákladů na dopravu, pracovní oděv a ochranné pomůcky, pohybuje v intervalu 300-400 Kč. A přece je řemeslníků nedostatek a absolventů pedagogických fakult ročně přibývá po tisících! Není příčinou možná také to, že řemeslník nedostává ředitelská volna, nemá podzimní, vánoční, jarní, pololetní, letní a další prázdniny a na všechna volna si musí sám vydělat? |
I. Babková 4.11.2019 17:43Mám takový dojem, že téměř všichni diskutující včetně pana autora české učitele mírně řečeno nesnášejí. Pročpak asi? Copak jsme vás nenaučili malou násobilku a pravopis? Ani za bolševika veřejnost učitelům nespílala tolik jako teď 30 let po plyšáku. |
J. Svarda 4.11.2019 17:39V roce 2019 vláda pomohla navýšit školám paty rekordně. Teď se zdá, že odboráři se namlsali a stupňují tlaky na vládu. |
J. Hejna 4.11.2019 16:29Je zřejmé, pane Lenci, že jste nikdy neučiteloval. |
Š. Hašek 4.11.2019 15:54Tak to je!!! Podepisuji!!! Nám klukům na ZŠ, na střední, na vysoké bylo šumák: oblečení, způsob výuky, sucharství, vtipkování, způsob zkoušení, občas překlepy, ........ byli jsme vytočení, pokud jsme zjistili, že polovina z nás je chytřejší v daném oboru než ten vyučující!!!!! Poslouchat o spalovacím motoru, že to je "něco jako štrůdl" ....... to byla síla! NaCl je sacharoza. Hloupý učitel byl odrovnáván stále! Nesympatický nikoliv!!!!!!!! Už v sedmé jsme věděli, že i naši rodiče nejsou hrdiny z knížek! Poněkud zkráceno. |
Š. Hašek 4.11.2019 15:46
|
Š. Hašek 4.11.2019 15:43Jasně, pane Langere. Nejisté, uplakané osoby, které začnou začátkem hodiny křičet ....... ty vykostí dva nezvedenci. velice zjednodušeno. Není to o penězích. |
Š. Hašek 4.11.2019 15:40Souhlas, pane Langere. |
Š. Hašek 4.11.2019 15:39Souhlas s panem Langerem. Ovšem dělat jinou práci znamená (zde) - od základní školy se učit, na gymplu se učit, mít shůry dáno, ........ a nemít v hlavě jen ty dvě aprobace z pedáku. Dost občas problémek!!!!!! Dívky jsou jiné než chlapci, že. Sakra, to jsem tomu dal ...... |
Š. Hašek 4.11.2019 15:36Souhlas! |
Š. Hašek 4.11.2019 15:35Neplatí obecně ....... ale zkouškové místnosti na pedácích by mohly povídat ..... Odřené uši a absolutní neznalost jiných předmětů. Absolutní!!!!! Absolutní, pyšná neznalost! Odkoukáno prakticky, bohužel. |
Š. Hašek 4.11.2019 15:13Zjistil jsem dotazem mezi učiteli z první linie, že ti panáci ze školských odborů nemají podpisové archy s podpisy, nemají strategický plán, neví od kdy do kdy, neví jestli chtějí reálno nebo plat pro nastupujícího učitele vyšší šedesátiletého praktika, ......... Jen mě napadá, kdo vlastně z těch učitelů zvolil ty dementy a kolik procent učitelů vlastně je v těch odborech????? Také jsem byl několikrát popoháněn do stávky, ale tam aspoň to bylo "ňák papírově a bojově vošetřeno". Zkráceno. |
P. Lenc 4.11.2019 13:41Ano! |
T. Torzová 4.11.2019 13:39Nechcela by som učiť, ale kto ide študovať na pedagogiskú fakultu? Najčastejšie ten, ktorý sa nedostane na inu VŠ. |
P. Lenc 4.11.2019 13:29Nojo pane Langře, ono dělat devět měsíců v roce 5-7 hodin denně, tak to u LIDLu ani v nějakém jiném zaměstnání nejde, nemluvě o tom, že mají ten diplom, že? |
P. Lenc 4.11.2019 13:25Ó vy šibale... |
P. Lenc 4.11.2019 13:25Už se to děje, bohužel pro učitele. |
P. Portwyn 4.11.2019 13:22A to je to, o čem píšu výše. Proč suplovala ta paní matematiku, kterou neuměla? No patrně proto, že škola kvalifikovaného "matikáře" nemůže sehnat. A protože tam někdo být musí... |
P. Portwyn 4.11.2019 13:19Oni berou i v těch školách. Z pohledu pravičáka, je to asi podivné, ale pokud za určitou nabídku platu neseženu lidi, musím holt nabídnout vyšší plat. Nabídka a poptávka. |
P. Harabaska 4.11.2019 13:18Vida. Na tenhle kus hovězího dobytku jsem zapomněl. Ale máte pravdu. Free Fridays for Students and Teachers. |
R. Langer 4.11.2019 13:15Možná mi to nebudete věřit, ale jednou jsem naší suplující učitelce z matematiky musel asi v 6 třídě vysvětlovat trojčlenku. Ne vysvětlovat jako zkoušený, ale vysvětlovat jí, jak se má spočítat příklad, protože to neuměla, a polovině třídy dala na písemku špatnou známku, že to mají spočítané špatně. Ale je pravda, že to byl takový divoký supl, a ona měla vystudované nějaké ty divné sociální pavědy, nikoliv matematiku. Nevím ale, jestli ji to zrovna nějak extra omlouvá... |
R. Langer 4.11.2019 13:05Dnes se fandí Grétě... |
R. Langer 4.11.2019 13:03A to je jako čí problém? Na tu práci v LIDLu ale snad kvalifikaci má, ne? |
R. Langer 4.11.2019 13:02Jít dělat nějakou lépe placenou práci? |
P. Harabaska 4.11.2019 12:55Omlouvám se: Správný tvar přechodníku minulého je byvši. |
J. Pavelka 4.11.2019 12:48A kdo je vlastníkem většiny škol? |
J. Pavelka 4.11.2019 12:46No tak učitel asi nemá kvalifikaci pro to bádání ne asi... |
M. Krutý 4.11.2019 12:40a co navrhujete jako lepší řešení? |