28.5.2024 | Svátek má Vilém


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Glosator 22.11.2008 22:18

Re: moc by me zajimalo, zda je pravdiva informace,

To, že se jedná o "přestupky" je dáno tím, že na návrh soudruha Rychetského je krádež trestným činem až od ceny ukradených věcí 5000 Kč. Tam se schová většina kapesních i jiných menších krádeží.

Navíc, naše "humánní" společnost vylučuje fyzické tresty, které jedině by byly účinné. To se samozřejmě netýká jen Cikánů.

Ypsilon 22.11.2008 22:24

Re: moc by me zajimalo, zda je pravdiva informace,

Nechci rejpat, ale kdyby měly soudy řešit každou ukradenou flašku chlastu, jak by to asi zvládaly, když už dnes jsou zahlcené.

Glosator 22.11.2008 22:37

Re: moc by me zajimalo, zda je pravdiva informace,

Tak, jako to řešil soudce Ti v pověstných románech či jak o tomtéž píše v Číně Marco Polo. Pachatel byl odsouzen k sedmi až 107 ranám holí a rozsudek byl ihned proveden. Nemluvím o zvycích našich předků, kde byl přistižený zloděj pověšen ještě v ten samý den, kdy ho dopadli ani o Šariji se sekáním rukou a nohou.

AeroKarel 22.11.2008 22:58

Re: moc by me zajimalo, zda je pravdiva informace,

Té presumpce viny ze soudce Ti a Číny obecně bych se raději nedržel.

AeroKarel 22.11.2008 22:57

Re: moc by me zajimalo, zda je pravdiva informace,

Existovala v Anglii instituce zvaná policejní soudy. Stálo by to za napodobení. K ukradeným jeans ze šňůry nemusí být proces, zároveň by pachatel neměl vyváznout prakticky beztrestně. 

Ypsilon 22.11.2008 23:46

Re: moc by me zajimalo, zda je pravdiva informace,

Ono něco podobného existuje i u nás - trestní příkaz. Je to určené pro rychlé odsouzení za trestné činy s nízkými sazbami trestů

Vlad 23.11.2008 1:43

Re: moc by me zajimalo, zda je pravdiva informace,

Pokud by soudci pracovali, byli ochotni rozhodovat a byli postižitelní za svoji špatnou práci (neměli to nadosmrti), nebylo by to tak neschůdné.

Představte si: a) vyšší soud zruší rozsudek toho předchozího, sudí, který špatný rozsudek vynesl zaplatí náklady.

b) vyšší soud rozsudek potvrdí, náklady zaplatí advokát, který se odvolal.

Soudy by přišly o 80 % své "důležitosti".

Bopo 23.11.2008 21:23

Re: moc by me zajimalo, zda je pravdiva informace,

R^R^R^R^:-)!

AeroKarel 22.11.2008 23:00

Re: moc by me zajimalo, zda je pravdiva informace,

Problém není v limitu, ale v tom, že se nesčítá. První zlodějna nic moc, druhá už by mohla být přes limit. Neřku-li třetí!

Milan Pavel 22.11.2008 20:48

Romská otázka?

Vážený pane autore, Váš článek vychází z většiny informací, které máme všichni. Nemyslím, že by vedl k nějakým konkrétním důsledkům, máme totiž na vedoucích místech příliš mnoho sobců s hroší kůží, i tak je ale Váš text burcujícíí a záslužný. Netvrdím, že vždy a se vším co napíšete bez výhrad souhlasím, domnívám se ale, že je dost důvodů si Vás vážit. A proto doufám, že se některými slabomyslnými kritiky nedáte odradit a že se s lidmi, kteří buď nic nepochopili nebo pochopit nechtějí, nebudete pouštět do zbytečné diskuze.

Předpokládám, že víte sám velice dobře, že to, co nazýváte "romskou otázkou", není bohužel už dávno jenom romskou otázkou.

Přeji Vám nezbytný nadhled a zásadní vytrvalost.  

aalle 22.11.2008 21:44

Re: Romská otázka?

Ti co hnoji pudu a vladnou vědi co čini-budoucnost ma jen totalni bordel anebo pořadek totalni.Ti co vladnou  maji  silu jen  mediapolitrukach.

Glosator 22.11.2008 20:40

Pokud mohou volně působit komunisté a nosit trička

s komunistickým vrahem Ernesto Guevarou, není důvod, aby tady nemohla působit nacostická strana a mít na tričkách třeba Rudolfa Hesse.

jirka.s. 22.11.2008 20:50

Re: Pokud mohou volně působit komunisté a nosit trička

No, mám obavy, že by stejně i každý zákon o protiprávnosti nacistických stran dopadl stejně jako tento: http://web.mvcr.cz/archiv2008/sbirka/1993/sb51-93.pdf ;-(

Mistr Jan Hus 22.11.2008 21:06

Re: Pokud mohou volně působit komunisté a nosit trička

Che nebyl žádným vrahem, to si pleteš s Bushem a Blairem.:-)

Fišta 22.11.2008 21:11

Re: Pokud mohou volně působit komunisté a nosit trička

Neplete Jene Hnuse... Neplete.

AeroKarel 22.11.2008 21:45

Re: Pokud mohou volně působit komunisté a nosit trička

Nebyl žádným obyčejným vrahem. Nýbrž vrahem komunistickým.

aalle 22.11.2008 21:26

Re: Pokud mohou volně působit komunisté a nosit trička

Maš pravdu,fašizmus jako fašizmus.Neofašizmus a islam v Německu-radost pro Hitlera,bohužel rovu nema,ale pohrobci satisfakci maji.

Mistr Jan Hus 22.11.2008 20:37

DS se jako jediná zabývá jedním z největších problémů této země.

Ten problém je cikánská pakáž. ;-€;-O Už aby šla do (Y).

jirka.s. 22.11.2008 20:46

Re: DS se jako jediná zabývá jedním z největších problémů této země.

Tož mistr hnus se domnívá, že cikáni jsou náš největší problém !!! ;-D Omyl, hnuse! Největším problémem tohoto státu jsi stále  ty a tví rudí vafenbrudři! ;-€;-€;-€

Mistr Jan Hus 22.11.2008 21:07

Re: DS se jako jediná zabývá jedním z největších problémů této země.

Drž fekál modré prase.;-D

jirka.s. 22.11.2008 23:26

Re: DS se jako jediná zabývá jedním z největších problémů této země.

Hezké, takové signifikantní od rudé svi\ně !!! ;-€;-€;-€

JC 22.11.2008 20:28

Vynikající, nevídané, neslýchané !!!!

14 mld. na výstavbu bytů I.kategorie - ZDARMA!!! Ovšem až na to, že tento fantastický záměr je určen výhradně pro celoživotní povaleče, vandaly, zloděje a násilníky. Kdo žije spořádaně a pracuje, ten nemá šanci. Ten si může si leda požádat banku o hypoteční úvěr, který bude muset splácet příštích 20 let. Pravidelně, každý měsíc cca 15 tis., jinak banka jeho byt či dům zabaví.  

Co takhle kdyby přidělení bytu zdarma bylo podmíněno prací na stavbě??  Samozřejmě pod vedením odborníků. Každodenně, min. 8 hod. (jako pracují všichni ostatní dělníci), ve stavu střízlivém, bez absencí z vážného důvodu. 

Nebo snad je taková představa, že pracovat budou výhradně Češi, případně Ukrajinci .... a příslušníci preferovaného etnika se budou jen chodit dívat a šikanovat, že stavba pokračuje pomalu? Případně, co za den dělníci postaví, to jim v noci zničí nebo rozkradou? 

 

Kiki 22.11.2008 20:38

Re: Vynikající, nevídané, neslýchané !!!!

No vidíte i to je málo - teď nám vyhrožují emigrací. Dobrý bydlo holt pálí.

Dolly 22.11.2008 20:24

Američany moc nemusím,

ale jejich metoda rezervací by možná pomohla. Republika sice není veliká nicméně tak 3 rezervace, mezi kterými by kočovali sem a tam, by se vešly. Kočování by se dalo třeba i regulovat, když to jde u kamionů.

jirka.s. 22.11.2008 20:37

Re: Samozřejmě, že by šlo kočování regulovat!

Když už to šlo za první republiky !;-D

http://www.bwd.sk/pub/cigani/Ucebnice_patraci_taktiky.pdf

Kiki 22.11.2008 20:44

Re: Samozřejmě, že by šlo kočování regulovat!

No jenomže jak to jejich kočování za prrvní republiky vypadalo, kam přijeli, tam kradli.Jak by se jinak živili když nedělali? Jako dítě si pamatuji, že když přijeli cikáni do vesnice hrnula se banda ženských s dětmi do sednice, žebrali a kradli. Slepic se nikdo nedopočítal, zmizelo pomalu vše co jste si neohlídal.

jirka.s. 22.11.2008 20:59

Re: Samozřejmě, že by šlo kočování regulovat!

No, nevím ! Z vyprávění svého otce vím, že když k nám do vsi "zavítali" cigáni, tak vajda šel za starostou a se ždímanou čepicí v ruce ho žádal, zda-li by nemohli zůstat nějaký čas za vsí na místě k tomu určeném! A starosta vždy odpověděl: "Ano, do první ztracené slepice!" Tož asi tak za tři čtyři dny byl v permanenci obecní policajt a jeli! A jak probíhal vztah cigán - četník, to popsal poměrně slušně právě major Košťák !

AeroKarel 22.11.2008 21:54

Re: Samozřejmě, že by šlo kočování regulovat!

Pěkné, díky.

Minutus 23.11.2008 12:01

Re: Samozřejmě, že by šlo kočování regulovat!

Dobré počteníčko. :-) Ovšem dnešní cikáni nechtějí kočovat, ani to neumějí. Kdyby jezdili do Kanady kočovat, asi by snimi neměl nikdo problém.

Problém je, že se ani jinak neumějí o sebe postarat. Bohužel, je to tak, že potřebují nad sebou dohled a železnou ruku. Skuečně soustředení na několik málo míst neobydlených naší kulturou a s bezvadně fungující policií. Přestěhovat ven by měli mít možnost jen učit se, anebo v případě, že mají trvalé zaměstnání. Časem by to pomohlo. To všechno se dá zařídit vhodnou bytovou politikou, to vymyslel Čunek dobře. Žádné "rasistické" příkazy. Tady máš nerozbitnou buňku s minimálním nájemným, levným teplem a levnou vyvařovnou, ovšem patřičně vzdálenou od obydlených oblastí. Chceš bydlet jinde? Sežeň si byt za tržní nájemné a počítej s tí, že pokud ho zdemoluješ, budeš vyhozen.

Kali 23.11.2008 21:39

Re: Samozřejmě, že by šlo kočování regulovat!

Tolik bylo kasáren po rusech a práce tam bylo, rekultivovat zničenou půdu, přírodu, ale to by byla diskriminace. Tak jsme ty budovy nechali radeji rozkrást....T