17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
AndyO 11.5.2008 22:46

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Do NATO jsme se hrnuli....

Hastrmane, ty pr/delko růžová, narozdíl od tebe, upravence z Nizozemí česky umím. Nemusím se proto opičit po Pítrsovi a sázet do slov spousty zdvojenců:))Takže poučuj o češtině sám sebe a nezapomeň, že na tebe míří všechny radary světa...včetně těch vašich rusáckých.

ps 11.5.2008 21:24

Re: Re: Re: Re: Do NATO jsme se hrnuli....

Ten někdo bude zdravý rozum. Nedo si komunisti jako mnohokrát předtím spletli skutečnost s vybájenými představami.

Vodník 11.5.2008 21:46

Re: Re: Re: Re: Re: Do NATO jsme se hrnuli....

Nevím, na co reagujete, ale řeč byla a zemích NATO, nikoli o kommunistech.

Ludva 11.5.2008 19:31

Re: Do NATO jsme se hrnuli....

Ale jděte, nepodceňujte Evropu. Když dokáže celý arabský svět udržet na uzdě šestimilionový Izrael, myslíte, že by to nedokázala třeba Francie nebo Anglie? Levou zadní. Pořád to jsou velmoci. Záměrné podceňování všech kromě USA, to je demagogie jak vyšitá. Konečně, co zbývá 18 %ní menšině horlivých zastáců radaru.

F. Čech 12.5.2008 14:14

Bez podpory USA by Izrael dávno neexistoval

To ale asi ví všichni kromě vás.

Ludva 12.5.2008 17:13

Re: Bez podpory USA by Izrael dávno neexistoval

Samozřejmě, máte pravdu, Evropa je bez radaru úplně bezbranná proti takovým vojenským gigantům jako je Severní Korea a Írán. Třesu se strachy. A ještě jste mě poučil, jak Američani bojovali za Izraelce proti Arabům. Asi hlavně ve francouzských stíhačkách Mirage ?

Karel 11.5.2008 13:30

nazdar

Radaru zdar, jdu se projít, pro dnešek končímR^

............... 11.5.2008 13:31

Re: nazdar

Tedy 34% voličů ODS cizí vojska na území ČR nechce.

Ať tě netrefí psotník, ideologu :-D

............... 11.5.2008 13:23

34ˇ% voličů ODS na území ČR cizí vojska nechce

http://www.ihned.cz/c4-10112060-21651800-000000_pdadetail-temer-dve-tretiny-cechu-nechteji-americky-radar

 hlediska stranických preferencí má případné umístění radaru v ČR většinovou podporu mezi příznivci ODS v poměru 60 procent ku 34 procentům.  Tedy 34% voličů ODS cizí vojska na území ČR nechce.  Ale ROZHODNĚ ho chce POUZE 17 % voličů ODS. Naopak ho ROZHODNĚ chtějí i 3 % komunistů.... Z TOHO VYPLÝVÁ, ŽE JE TO OTÁZKA NADSTRANICKÁ.  pro jsou i komunisté. Tím padá zdejší hloupá propaganda že pravice je pro. )Naopak, rozhodně ho chce pouze 17% voličů ODS. Dá se předpokládat, že jsou donuceni držet basu se svými špičkami ale uvnitř si myslí něco jiné. V případě svobodné diskuze a probrání pro a proti by asi situace vypadala jinak )

Rozhodně pro je  pouze 6 % obyvatel ČR. Na  vlastizrádce je to tak akorát...

http://www.ceskenoviny.cz/domov/radar/index_view.php?id=290162

nesouhlasí 70% lidí

billis 11.5.2008 16:47

Re: 34ˇ% voličů ODS na území ČR cizí vojska nechce

Obecne se soudi, ze opravdu chytrych je v kazdem narode tak 5%. Takze jsme 10% nad prumerem.

Karel 22 11.5.2008 17:21

Re: Re: 34ˇ% voličů ODS na území ČR cizí vojska nechce

8-o Jste vtipálek nebo nemístný optimista.... :-):-D;-D;-D;-D;-D;-D

F. Čech 12.5.2008 14:16

Vlastizrádce se pozná podle toho, že aktivně sabotuje ochranu našeho území

Nemyslíte?

............ 12.5.2008 21:08

Re: Vlastizrádce se pozná podle toho, že aktivně sabotuje ochranu našeho území

kolaboranti zvou cizí vojska. Většina národa nemohou být koaboranti. C cizí mocností vždy kolaboruje menšina ,pane důchodče. Ohnul jste se před komunisty, máte kolaboraci v krvi - že jste vítal Hitlera na Václaváku hajlováním a udával spoluobčany po 68mém? ;-D

pahejl 11.5.2008 12:58

jeste jednou

vysledky pruzkumu lze nalezte kuprikladu zde   cekam ktere pako ho zacne zpochybnovat jako prvni ;-) 

Karel 11.5.2008 13:04

Re: jeste jednou

Snad ani nemám potřebu to zpochybňovat. Jen je zajímavé, ža v článku se píše, že referendum chce cca 70% obyvatel, zatímco v hlasování hned vedle je uvedeno, že cca 70% hlasujících je proti radaru a bez referenda.

pahejl 11.5.2008 13:24

Re: Re: jeste jednou

staticke pruzkumy byvaji obvykle provadeny na jinem, duveryhodnejsim vzorku lidi nez byvaji ankety na tech ci onech serverech. stejna anketa by jinak dopadla na novinkach, halo novinach ci na tomto pofidernim eplatku.

Karel 11.5.2008 13:27

Re: Re: Re: jeste jednou

S tím se nedá než souhlasit.

Hrad 11.5.2008 15:38

Re: Re: jeste jednou

Co není přízemní, přízemním se stává, když je to schvalováno davem.

hulwat 11.5.2008 17:25

Re: Stále jsi mi nevysvětlil, kdes přišel k tomu, že Churchill o sobě tvrdil, že byl komunista.

Odkaz je na ... neb tam nic takového není a ani být nemůže. Nejspíš sis upšoukl hlavou a teď nevíš jak to zamaskovat. Holt, blbost se těžko maskuje přesto že nesmrdí. :-P

Autor: Hrad IP: 80.78.146.xxx Datum: 24.04.2008 23:59

A pro tvou rozhleděnost: "Kdo není ve dvaceti letech komunistou nemá

srdce. Kdo ve třiceti ještě komunistou, nemá rozum"(Churchil).

Abys stále nežvanil někde hňupoviny, tak ten Churchillův bonmot zní: „Kdo není ve dvaceti socialista, nemá srdce a kdo jím je ve čtyřiceti, nemá rozum“.  Churchill ho vyslovil při příležitosti, kdy mu bylo připomínáno jeho členství v Labour party ( 1904 - 1924).  Kde je tu zmínka o nějakém komunistovi? Zajímalo by mě, zda jsi ten bonmot  četl nebo jen slyšel a zda jsi ho překroutil vědomě a nebo je to u tebe pouhý hosip. Nebo jste to probírali v hodinách PŠM či VUMLu? Pro tvé poučení: Churchill byl do svých třiceti let (1904) konzervativec. V roce 1904 přestoupil do Labour party, aby se v padesáti letech v roce 1924 vrátil do konzervativní strany. Až budeš chtít zase někoho poučovat, tak si to ověř než něco plácneš abys pak nebyl za blba.

Hrad 11.5.2008 19:05

Re: Re: Stále jsi mi nevysvětlil, kdes přišel k tomu, že Churchill o sobě tvrdil, že byl komunista.

Nepoužil slovo socialista ale levičák a pro takové "skvosty" jako jsi ty,  je rozlišování, které tady prezentuješ stejně  pleonasmus. Pro sebe jsem ještě něco daleko horšího než říkáš. Když to nikdo neslyší nadávám si: "ty ošklivé káčátko".

hulwat 11.5.2008 19:30

Re: Skvoste, píšeš o sobě?

Ten tvůj pšouk zní: komunista. Čili dle tvého výkladu je Labour party komunistická strana Albionu.:-P

Hrad 11.5.2008 19:47

Re: Re: Skvoste, píšeš o sobě?

Jsem rád, že existuje někdo komu nevadí, že vypadá jako by tlačil;-€ na záchodě. Víš o tom, že někdy je to klacek, jindy pachnoucí koberec?Důležité jsou však upřimné pocity. Těch tu prezentuješ "habaděj".  

.................. 11.5.2008 11:58

Americký expert : za zradar těžce zaplatíte:

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clanek.phtml?id=518717

"Ale koneckonců, vždyť nemusíte poslouchat mě: Pentagon zrovna včera vydal zprávu, ve které jen o něco opatrněji říká přesně to samé co já (vytahuje z tašky vytištěné stránky zprávy a předčítá/vysvětluje): systém ve své současné podobě není dostačující a jelikož nechtějí, aby nepřítel mohl cíleným úderem vyřadit ze hry radary v Grónsku a Velké Británii a celý štít tak oslepit, chtějí rozmístit další prvky systému ve střední a východní Evropě.

Takže jim jde v první řadě o ochranu těchto radarů, potom o ochranu Spojených států a až potom o ochranu jejich spojenců v Evropě. Pokud zde tedy podle této logiky postaví radar, bude to ta první věc, na niž by nepřítel zaútočil. Pokud ho tu nepostaví, bude první úder směřovat do Grónska a Velké Británie, kde stojí existující radary."  .. KDE JE OCHRANA ÚZEMÍ EVROPY A ČESKÉ REPUBLIKY????

--------------------------------------------------------

pouze lži a agresivita příznivců opětovného vstupu cizích vojsk. Jsou jako zvíře zahnané do kouta. Obviňují, útočí pouze oni sami. Potřebují si kompenzovat své komplexy a vědí, že neexistuje ani jeden argument pro.  Nejsou schopni reagovat na racionální úrovni. Proto ta křeč :-D naštěstí, většina občanů ČR si zachovala rovný hřbet  VV>-

Karel 11.5.2008 12:03

Re: Americký expert : za zradar těžce zaplatíte:

Tak jsem se podíval na ty blogy, na které níže odkazujete. Na to můžu říct jediné: zalez, nácku(Y)

.................. 11.5.2008 12:06

Re: Re: Americký expert : za zradar těžce zaplatíte:

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clanek.phtml?id=518717

na to mohu říct jediné - nauč se číst na aktuálně centrum.

Útočit na osobu, která nesouhlasí, je už ohrané, naučil jsi se to od komančů. Zkus polemizovat s napsaným v oněch článcích, jestli na to máš  ;-);-D

Karel 11.5.2008 12:22

Re: Re: Re: Americký expert : za zradar těžce zaplatíte:

Mám na mysli Národní stranu a Tribun.

Ten článek na Aktuálně jsem si pročetl - na to není co dodat. To, že vědci mají na stejné věci různé názory, je celkem běžné.

............ 11.5.2008 12:30

Re: Re: Re: Re: Americký expert : za zradar těžce zaplatíte:

všechny šlánky jsem našel ve vyhledávači. Nezajímá mne, kde jsou zveřejněny, ale co je v nich za obsah.

Komunisti potlačovali nostitele odlišných názorů ne polemikou s těmito názory, ale osobními útoky na jejich nositele. Tento článek na PSu dělá to samé. I ty pokračuješ v této komunistické praxi. Polemizuj o tom, co v nich je.

Máš pravdu, že vědci mají na věci různé názory. Tento vědec je nezávislý, protože není hmotně na zařízení zainteresován. A, bohužel, opravdu ještě nikdo nedokázal (kromě obecných prohlášení pro veřejnost), že se jedná o zařízení na naši ochranu, které naopak nebezpečí nezvyšuje.

Karel 11.5.2008 12:38

Re: Re: Re: Re: Re: Americký expert : za zradar těžce zaplatíte:

Doporučuji zahloubat se do studia hermeneutiky. Tam byste se dozvěděl, že je dost důležité kde jsou články zveřejněny, komu jsou určeny, kdo je psal atp. Tvrdí se zde, že proti radaru jsou komunisti, zelení a náckové - tak jste to svým výběrem odkazů potvrdil. Jedinou výjimkou zůstává ten Američan-vědec.

............ 11.5.2008 12:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Americký expert : za zradar těžce zaplatíte:

přes 1/3 voličů ODS tu nechce cizí vojska. Naopak, nějaké to procento komunistů a zelených ano. Zkus se podívat na STEM.

Zpíváš obehranou písničku. Nepolemizuješ s myšlenkami, ale osobně napadáš jejich nositele. Co se v mládí za komančů naučíš..... :-D

Karel 11.5.2008 12:50

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Americký expert : za zradar těžce zaplatíte:

Bohužel myšlenky cituješ jen od těch nácků.