20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
franta 24.5.2007 20:24

ale panove, ono zde nejde o rakety, ale o to,

aby americane mohli smirovat to co se deje v Rusku. Laskave se  vratte o 12 let (nebo vice) zpet, kdy Rusko se zmitalov v poskomunisticke krizi, a kdy Americane spolu s Brity se olizovali nad tim, jak si rozporcuji prirodni bohatstvi  v byvalem SSSR. Skoro se jim to povedlo, ale alkoholik Jelcin se na nestesti pro ne vzpamatoval, a odesel od valu.

Nastoupil Putin, ktery zachranil zbytek prirodniho bohatsvi, ktere rusti zidi nemohli nastesti zasantrocit, a zacal budovat znova Rusko jako suvereni entitu. Jak jiste vite, Americane okamzite spustili ramus, ovsem k porcovani post ruske "tucne zdechliny" se nedostali.

No a ted ci v nedavne minulosti se tato zdechlina ma cile ke svetu, a  z ameriky se uz tak neozyva pokrik, ze jsou nejmocnejsi, nejmohutnejsi nejvyspelejsi super velmoc na nasi male zemekoulicce.

No a protoze se rusaci uz nedaji tak okrikovat jako (pomerne nedavno za neboztika Jelcina) tak je nutne na ne davat pozor, pres to, ze rusaci uz bolseviky vyhodili, a dokonce i Putin chodi do kostela.

ono by se toho dalo napsat vice, ale je to zbytecne, jen mne boli, ze kde vetsina z nas vi, ze skutecne nejde o hrozbu z Iranu, vuci evrope, ale o naprosto drze smirovani co se deje v zapadni casti Ruska, nase vlada spolu s vycuranym Klausem, se nam snazi presentovat spionazni radar, jako obranu proti iranskym raketetam. Je skoda, ze Putina jeste nenapadlo pozadat Kubance nebo nekoho v latinske americe o instalovani radaru a raket proti "take Iranskemu" nebezpeci

Jiří K. 24.5.2007 19:59

Sofistika, demagogie, selekce nevhodných otázek.

Tak by se dal charakterizovat propagandistický článek pana ředitele. Pan Joch si buď dělá legraci, nebo je článek psán pro hlupáky, kteří o problematice nic nevědí.

V první části nám nějak zapomněl povědět o smlouvě o omezení protiraketové obrany a o tom, jaký měla vliv na omezení závodů ve zbrojení a na to, že ani jedna ze supervelmocí si neriskla strategické (ani jiné) rakety odpálit. Také nám zamlčel, kdo tuto smlouvu jednostranně vypověděl.

V druhé a třetí části hodně zjednodušuje a dost účelově si ohýbá historii i fakta tak, jak se mu to hodí do krámu. Hodně to připomíná blamáž s iráckými ZHN, nasaditelnými do 45 minut.

V závěrečné části článku si sám vybral dvě jemu se hodící námitky, které označil za významné a jako školený propagandista, trénovaný v užívání sofistiky a jiných demagogických a manipulativních technik je zručně vyvrátil. Bravo. Jenom nám nějak pan ředitel opomněl vysvětlit, k čemu vlastně rozmisťovaný systém bude, když prostředky, Írán již vlastní či vyvíjí a které by mohly ohrožovat Izrael jsou příliš daleko mimo dosah, prostředky, které by ohrožovaly nás i Evropu sestřelit z principu své funkce sestřelit nemůže a prostředky které by sestřelit mohl (vícestupňové mezikontinentální rakety s jadernou hlavicí směřující na USA) prostě neexistují a dohledné době existovat nebudou, to je pravděpodobnější, že se ještě najdou ty jaderné zbraně "zakopané" v Iráku. Nebo je snad skutečný důvod rozmístění jiný? Proč?

Také nám zapomněl vysvětlit, zda a jak se světu vyplatí zhoršení mezinárodních vztahů jak uvnitř NATO, tak mezi EU/NATO a Ruskem, které vlivem nedostatečně projednaného jednostranně prováděného plánu rozmístění již nastává a sílí, dále co přinese světu rozjetí nového kola závodů ve zbrojení. Zda to vše má smysl ve jménu rozmístění nevyzkoušeného, proti oficiálně oznamovaným hrozbám neúčinného nebo nepotřebného (protože reálná hrozba neexistuje a nebo je hudbou hodně ale hodně vzdálené budoucnosti) systému obrany proti neexistujícím raketám.

Blabol 24.5.2007 19:36

Bu bu bu

Už se bojím raket z Iránu, každý Iránčan jde po nás, zvláště po Tupolánkovi. Bu bu bu

Martin 24.5.2007 19:23

souhlas

a jeho rakety za 20 minut zasahnou prahu :-D

olaf 24.5.2007 19:14

že by nomen omen?

No a kdo rozhodne, že střely z Plska, zachycené radarem z Česka vyletí na objekt letítící na územé Fučiska (zde nejde o překlep, jde o fiktivní zemi, která ani není členem NATO a s USA má nedobré diplomatické vztahy). V případě USA rdaru a raket rozhone USA kdo má právo přežít a kdo má právo využít milosti velkého bratra.

No a mj. kdo rozhoduje o sestřelení letadla (berte jako přímé ohrožení) ministr je v zahraničí, ministrzyně je na bohoslužbě,  ngš je v nemocnici a zástupce na dovolené. Safra vy máte argumenty. Skoro mne rozdrtily. Promiňte sarkasmus, ale vaše otázka kdo rozhnodne o někom jiném tu už byla (třeba Mnichov). Mimochodem NATO se nemusí sejít, existuje něco jako průběžné velení (třeba jako v americe pod Mount Cheyen /tam co je velitelství hvězdné brány/).

ps 24.5.2007 18:17

Re: Iran muze do 45 minut ziskat jadernou zbran.

Když se Ahmadínedžád nažere fazolí.

ps 24.5.2007 18:16

Re: HM

Určitě napadla, jenže rusové, po zralé úvaze, museli dojít k názoru, že na něco takové technicky ani finančně nemají.

Polsko požaduje antirakety krátkého dosahu Patriot ale nikde nepadla zmínka, že by je požadovalo proti RUsku.

PRoti raketový systém je otevřený, může být doplňován o další prvky, které budou chránit i východní a střední Evropu.  Prozatím veškeré finance jdou z USA, takže nevím proč by nás mělo zajímat jestli bude systém o pár centů dražší, když ho budou obsluhovat američané. A taky nevím proč by američané měli prostřednictvím radaru řešit nezaměstnanost v ČR.

Poslední odstavec je dost zmatený. Co jím autor mínil?

Antonim Blair 24.5.2007 17:59

Iran muze do 45 minut ziskat jadernou zbran.

Sekac 24.5.2007 17:58

Chytte Jocha do site a poslete na Guantanamo.

Trpi teroristickymi vidinami. Mozna z nej GWB vymlati nejakou dulezitou informaci o nezvestnem Usamovi.

Trotl 24.5.2007 17:49

Re: To je pěkně a romně napsáno, ale pokuste se vysvětlit

Jestliže systém zjistí odpálení mezikontimentální střely, tak jak dlouho potrvá než dorazí do cíle...? No a než se sejde NATO aby rozhodlo co s tím jako budou dělat....

S/k/ep/ticus Maxi/mus 24.5.2007 17:27

Další nášup x-krát vyvrácených ustrašených blábolů od nesoudného amerikanofila

Zajímalo by mě, proč by každá země nemohla mít atomové zbraně? Osobně bych to viděl na mírovou idylku a rozhodně se nebojím, že by je kdokoli zneužil k útoky. Možná USA, ale zase jen jednou ;-D

AKIBUA 24.5.2007 16:34

HM

Pro autora mám několik otázek?

Proč stejná úvaha o nutnosti vybudovat protiraketovou obranu nenapadla také Rusko a bylo nutné jednostranně vypovědět smlouvu z roku 1972 o nebudování protiraketové obrany. Proč Rusové tento systém nebudují (tedy smlouvu dodržují) a mají přitom stejné ohrožení?

Proč Polsko, které má mít druhou část vázanou na radar a nepokrytě požaduje systém protiraktové obrany proti Rusku. Náš radar nebude proti Rusku a bude řídit rakety, které má na svém území země, která je přijímá jako protiruské. Naleznete v tom nějaký soulad.

Podíl na obraně nějaké civilizace je nutný a dobrý pouze ve formě darujte své území a my si to použijeme dle naší úvahy nebo se dají hledat i jiné. Já bych byl ochoten přispívat svými daněmi na americký systém obrany, pokud by bránil i moji zem a aby to vyšlo levněji tak s obsluhou českými specialisty. Nebo zde nepatí zákony trhu práce,  

Proč si myslíte že lze zkracovat časy. Nejdokonalejším zkracováním času je mít antirakety co nejblíže k nepříteli a to tedy darabáckým státům neděláme.

www racek 24.5.2007 16:29

Re: Re: Re: agitka

milý marde, já pokakaný nejsem. snažím se proti šmejdům, co zneužívají naši malou zem, vystupovat.

koukááám 24.5.2007 16:25

Re: Re: Re: Re: děkuji za objasnění

Lafayette  zemřel 20.května 1834, Robespierre 28.července 1794. Ten  Robespierre  byl ale ŠIKOVNÝ :-D

Sarka 24.5.2007 16:13

Nejak Vam uniklo, milanku,

ze davani moznosti Rusum neni na Americanech ale na Cesich. A ti jim tu moznost dali, dokonce nekolikrat. A radi. S serikem a dvojitymi Breznevy.

milan 24.5.2007 16:13

Re: Re: Komatsch

OBAVAM SE ZE TENTO SKVELY NAPAD,SE KTERYM 100% SOUHLASIM,NENI TAK SNADNO K PROVEDENI....CI SNAD PRECE ? BRATRE ZIZKO POPOJEDEM-HR..HR ..NA NE

jirka 24.5.2007 15:48

Re: Re: A není to trochu jinak?????????????

Ponorka Jurij Dolgorukij zadny zazrak neni. Staveli asi to 17 let . Nese 12(16) raket. Kazda ma 10 hlavic. Naproti tomu Spojene staty maji ve sluzbe 14 ponorek tridy OHIO . Kazda nese 24 raket Trident II D5. ..

V tomto clanku byla uvedena jeste jedna zajimava skutecnost. Rusko nema vsechny sve hranice pokryte radary a pokud by bylo napadeno raketami z urciteho smeru. Utok by nezjistili, tedy dokud to nekde "nebouchne"....

Jinak ruske ponorky temer necvici, ale vetsinou jsou zakotvene v pristavu. Neni snadnejsi cil.....

John 24.5.2007 15:42

Re: Re: Aktualita - Co na to místní antiami boys?

Ano blb bude trpělivě jako ovce čekat až mu grázl dá po papule.

komantsch 24.5.2007 15:25

Re: Re: Vyjmuto z diskuze...

Myslim kdyz je tam zlocinec Bush atd. proc se tam vsichni tak cpou?;-D

komantsch 24.5.2007 15:24

Re: Vyjmuto z diskuze...

Vetsina Cechu USA nenavidi, ne?

komantsch 24.5.2007 15:20

Re: Re: Re: Re: Re: agitka

Na to nemas od KSCM zadne instrukce, tudiz mlceni!;-D

Muff 24.5.2007 15:10

Re: Re: Re: Re: Propaganda

Je samozřejmé, že mozky vymyté současnými masmédii nepoznají takovouto pravičáckou militaristickou propagandu, protože ta je všudypřítomná.

darny 24.5.2007 15:09

Re: a celkově:

R^R^R^R^R^

darny 24.5.2007 15:00

Re: Aktualita - Co na to místní antiami boys?

Jde o to, kterým směrem kráčí ten rozvoj jaderných technologií. Je naprosto přirozené, že vedlejším produktem by mohla být zbraň. A je taky naprosto přirozené, že země, kde jsou nerostná bohatství se při dnešní světové politice, kdy pod smyšlenkou zničení ZHN je země bombardována, zahyne 20 000 civilistů a žádné ZHN se nenajdou, cítí být ohroženy

fousek 24.5.2007 14:58

Re: a nevšil jsem si

:-), to je usmevne, bydlim v Jincich a jeden radar uz tu stoji, je vzdalen necelych 7 km od Jinec, vzdusnou carou to bude tak 3-4 km a nikomu tu nevadi. Je to civilni radar a asi nejspis neni tak velky jako bude ten americky, ale je o dost bliz k zastavenym plocham nez by mel byt ten americky (od Berina je vzdalen vzdusnou carou tak 2 km) a zatim si nikdo na zdravotni problemy nestezuje a stoji tam pres 20 let, takze ja se nebramim at mi americani postavi rovnou za barakem, ja tim nic neztratim, mozna na tom i neco vydelam

darny 24.5.2007 14:55

Vyjmuto z diskuze...

Novotny 08 May 2007fromPraha

Přátelé mají mít stejná práva /víza/jinak nejsou přátelé

U.S. Embassy Prague

V současné době probíhají jednání o možném zařazení dalších zemí, včetně ČR, do programu bezvízového turistického styku. Tato iniciativa má plnou podporu současné americké administrativy.  To je otázka a odpověď na stránkách US zastupitelství. Otázkou je, jestli ta víza, resp. bezvízový styk není platbou za umístění radaru.

Také jsem se tam dozvěděl, že vlastně je to stejná technologie, kterou používá letiště Ruzyně. V tu chvíli mne napadá, proč vyhazovat peníze za výstavbu základny a její přestěhování z Marshallových ostrovů, když vlastně ten radar máme tady. K české obsluze můžeme přidat 5-6 amerických vojáků a je to vyřešené. Ušetříme tím americe dost velké finanční prostředky, které určitě investují třeba do programu zůrodnění Sahary, nebo jiné pouště.

Fojt 24.5.2007 14:40

Re: Re: Jak jsem prohlédl

Tuhle jsem z důvodů otestování, jak mí spoluobčané jsou ochotni respektovat můj majetek nechal otewvřené dveře do garáže, ale jako pojistku jsem nechal zapojený alarm (infračidlo). Je pravda, automobil nikdo neukradl. Zato se za hlasitého pištění čidla vypařila dvě kola......

komantsch 24.5.2007 14:38

Re: Re: Re: Re: děkuji za objasnění

A co slovanska rada starsich u posvatne lipy, nebo rimsky senat?

darny 24.5.2007 14:36

Re: Re: Radar

Jo, já jsem pro, ale nabídněme to i muslimům, aby to tedy bylo spravedlivé

John 24.5.2007 14:36

Aktualita - Co na to místní antiami boys?

Ředitel Mezinárodní agentury pro atomovou energii varoval, že pokud

bude Teherán pokračovat ve stejném tempu obohacování uranu a rozvoji

jaderných technologií, mohl by nejpozději v polovině příštího

desetiletí vlastnit atomovou zbraň.