3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Karim 6.8.2007 16:05

Zajimave je, ze kdyz pan president vi, ze jeho nazory budou dobre rezonovat

..u pivnich mudrlantu, tak si servitky nebere a mluvi znacne zvysenym hlasem. Konkretni vedci jsou "blazni kteri uverili na otpelovani"  dale pekne dotcene "zadne niceni prirody NEVIDIM a NIKDY jsem nevidel atd.

S radarem je to slozitejsi - asi by se hodil, Irance by mohl aspon castecne zastrasit, ale lidi jsou z nej vyplaseni atd atd, jsou zde pro i proti, ale hlavne  JE TO NEPOPULARNI. Na rozdil od navazeni do ekologu, ktere popularni je, tohle at si vyzere Klvana nebo Topol.  

Proto zadna vyhranena stanoviska VK nevydava a mluvi tak jako kdyz maluje a se.e. To je nejbezpecnejsi. A pan Haas to jeste dokaze prodat jako projev statnicke odvahy.  

Starý J. 6.8.2007 16:54

Re: Zajimave je, ze kdyz pan president vi, ze jeho nazory budou dobre rezonovat

Klaus někdy mluví k "pivním mudrlantům"? Posloucháte ho, když mluví? To chcete tvrdit, že "pivní mudrlanti" jsou schopni mu porozumět? K pivním mudrlantům mluví tak akorát Paroubek!

Asi vůbec netušíte, co Klaus mluví, nebo píše. Jinak byste nemohl napsat, že říká o vědcích, že jsou blázni, kteří uvěřili oteplování! Vždyť Vy vůbec netušíte, co ten Klaus říká a proti čemu má výhrady! Z Vašeho zjednodušeného vyjadřování a opakování jakýchsi nesmyslů je zřejmé, že ani nemá cenu Vám vysvětlovat, že Klaus mluví jen o tom, že nikdo neví, jakým dílem se člověk na oteplování podílí a zda náklady na odstranění podílu člověka budou úměrné výsledku. A to je sakra něco jiného, než že Klaus říká o vědcích, že jsou blázni, co uvěřili oteplování.

Ale pochopit ten rozdíl bude jistě nad Vaši schopnost ten zásadní rozdíl vnímat. A to je teprve začátek Klausova názoru. Raději dále nepokračovat - že? Necháte si jistě raději své jednoduché vidění, nemohl byste dělat machra na Klause!

Zkuste si prosím někdy něco od něj přečíst. Na PSU už to bylo několikrát a nevymýšlejte si nesmysly, co Klaus nikdy neřekl, nebo řekl ve zcela jiném významu a souvislosti!

Nebo když je na Vás Klaus složitej, dívejte se na National Geographic, zrovna minulý týden byly tam dva pořady na to témá a budete se divit - s názory stejnými, jaké má Klaus!

VLADIMÍR 6.8.2007 20:18

Re: Re: Zajimave je, ze kdyz pan president vi, ze jeho nazory budou dobre rezonovat

Bylo by dobré, když si VK i jeho pochlebovači uvědomí, že bohužel má prezident mimo jiné, zastupovat i pivní mudrlanty. Jenže v jeho zahleděnosti v sama sebe toho neni schopen. Tím pádem z Vašeho pohledu je složitý pro všechny politiky na celém světě, asi mají jednoduché vidění.

PetrH 6.8.2007 17:01

Re: Zajimave je, ze kdyz pan president vi, ze jeho nazory budou dobre rezonovat

On je vydává, to, že je neznáte, je spíš váš problém, než jeho. Vinit ostatní z vlastní ignorance je trochu hloupé.

nepolitik 6.8.2007 16:00

Díky pane Haasi. Jako vždy výborné.

Protože už naše média dobře znám, pídím se vždy po originále toho o čem mně informují. Je vydět, že bolševiká "žurnalistika" je v novinářích a moderátorech silně zavrtána pod kůží aa hned tak se jí nezbaví. Nejzajímavější je, že když něco čtu v novinách nebo vidím v TV a alespoň něco o tom vím, tak zjištuji, že to co píší, vykládají nebo ukazují je nehorázná lež. Z toho vyvozuji, že ani ostatní informace nejsou pravdivé. Díky redakci virtually, že se snaží seč jí síly stačí desinformace našich médií přivádět na pravou míru.

Lerak. 6.8.2007 15:15

stále platí

Zemanovo hodnocení novinářů. Já dodávám, jsou to .mrd. .

Z jiného soudku 6.8.2007 15:09

Že by cesura?

Žily byly dvě docela zajímavé diskuze, jedna spíše proti :

http://www.strasice.eu/, druhá spíše jednoznačně pro :

http://www.prozakladnu.cz/diskuze.php. Ta strašická zničeho nic na dnešek zmizela. Hodnotil bych ji jako vcelku fundovanou, aktuální a slušnou.

Tak nevím, je ve správě administrátora, který ji "upravuje", nebo jde jen o cenzuru?

Starý J. 6.8.2007 16:58

Re: Že by cesura?

Nemusíte tu strašickou postrádat! Dívejte se na TV, čtete tisk, především PRÁVO, diskutujte na Novinkách a budete na tom líp, jak na strašické diskuzi, která se Vám ztratila! Nevěřte ale, že je v silách někoho ji zakázat! To jen Paroubek si vynucoval odchody moderátorů z médií a dosáhl svého!

Mell 6.8.2007 13:27

Plný souhlas pane Haas.

Nedejte se odradit chytrolíny, co jste jim šlápl na kuří oka, příště ještě přitlačte.

a m i Z .M 6.8.2007 13:15

Cenzurováno,

proto zkrácená verze Pane Hás.

Pane Hás, ani dnes jste neoslnil přehledem. Copak Vám není jasné, že by opravdová veřejnoprávní TV zatočila s Klausem tak, že by nevěděl, jestli je sameček, nebo samička? To by nebylo vzájemné oteplování s Železným juniorem před zdí vylepenou bezcennými diplomy, nebo Profesor se Železným ve znělce ČT, ... Ostatně, ty nahé p_d_lky nepředstavovali jistě hvězdnou hodinu české žurnalistiky, ale nechali se snést lépe, nežli mnohá ješitná, arogantní _rd_l v koverkotu.

Euroskeptik 6.8.2007 13:17

Re: Cenzurováno,

Proti názoru nic, ale ta gramatika, to je jedna hrůza!

a m i Z .M 6.8.2007 13:20

Buďte konkrétní,

ať se něco naučím, ale např. to "i" je tam úmyslně, protože podle mě ty p.. žijou, a dobře si žijou.

AeroKarel 6.8.2007 13:33

Re: Re: Cenzurováno,

Hlavně ta hlava co to plodí, gramatika je jen následek.:-D

Pete Brich 6.8.2007 15:13

Re: Re: Re: Cenzurováno,

Co chcete vydolovat ze senkrovny?;-€

PB

František I. 6.8.2007 16:48

Re: Cenzurováno,

Aha, takže v rámci české žurnalistiky Zima neví, zda je chlapeček nebo holčička. Při jeho postojích také nevíme, zda je rudošek více dočervena či do orandžova. Ovšem jeho humorné pokusy o nadávky či politický kvil jsme už mohli poznat poměrně dobře. Ale jak zpívá Nohavica, respektujme sexuální menšiny...

darny 6.8.2007 12:56

Pane Haasi, Vy jste mi naivka

Vy nevíte, že lidé, kteří nám mají za námi povinně placené koncesionářské poplatky. jsou prodejné děfki ? Vy jste si nevšiml, že kde je něco zdarma a tam přijde novinář, tak se nejdříve letí nažrat a nachlastat, sebrat volně ložené cigarety, domluvit se s obsluhujícím personálem, aby mu něco odložili s sebou domů, případně se domluvit s nějakou "celebritou" na nějakém článku (samozřejmě za prachy) aby ji média opět zviditelnila a potom jde teprve vytvářet tu "vyváženou a ničím neovlivněnou" zprávu?

Měli jsme politika, o kterém média psala, že je hulvát a opilec. Je ale pravdou, že to co on prohlašoval o médiích byla, je a bude pravda.

darny 6.8.2007 13:01

Re: Pane Haasi, Vy jste mi naivka

Oprava: Vy nevíte, že lidé, kteří nám mají za námi povinně placené koncesionářské poplatky podávat pravdivé a vyvážené zprávy,

A podívejte se na Neviditelného psa, tady se otiskují články, které tvrdá cenzura tohoto plátku uzná pustit do světa. Nebavme se o urážkách a vulgarismech, ale politických tématech. To co se nehodí do krámu šéfredaktorovi Wagnerovi, to prostě nepublikují. I to beru jako manipulaci s veřejným míněním.

a m i Z .M 6.8.2007 13:18

Máte pravdu

šéfredaktor Vágner a generální ředitel Ne2f jsou si dobře vědomi společenské odpovědnosti a proto dbají na ideologickou čistotu NP.

nepolitik 6.8.2007 16:04

Re: Re: Pane Haasi, Vy jste mi naivka

vY JSTE UŽ DO PSA NĚCO NAPSAL, ŽE TO TAK DOBŘE VÍTE ???

amiZ .M 6.8.2007 12:55

Testovka cenzurovki nomero tri

Testovka bezsmotrivij sobaki: adín, dva, tri, četýre, mnoga. Vot pašlí Onrejko. Vpěrjot.

Vykulenko 6.8.2007 12:10

Jeden náš bývalý politik novináře jasně definoval. K tomu není co dodat!

Pete Brich 6.8.2007 11:29

Pane Haasi, vy jste spadl z hrušky.

Media byla po 40 let hlásnou troubou KSČ. Jako taková byla prošpikovaná agenty StB, LM a kovanými komunisty. Pod vedením KSČ z nich byl vytvořen dokonalý nástroj desinformace a propagandy, jedno komu několik jednotlivých novin patřilo. Plyšák proběhl s jejich spoluúčastí, protože osvědčené kádry bylo třeba přenést přes onen neklid, což se podařilo. ODS s Klausem v čele mediální politiku podcenila - a podceňuje dodnes. Volební výsledky neurčují inteligentní s vlastním rozumem a názorem, ale tzv. nerozhodnutí - z větší části mediálně zmasírované stádo. Takže státem vlastněná media (ČT, ČTK, ČR) pokračují (i když s částečně obměněným personálem) v propagandě i desinformacích. Poučeněnější a proškolenější, takže vědí, že než čistá lež se lépe prodává lež s malým přídavkem pravdy. Důležité je šíření blbé nálady, která pak má usnadnit převzetí moci politické, anebo slouží jako kouřová clona pro zločiny ekonomické. Tzv. soukromá media pak zas pracují v něčím zájmu. I když tam občas něco prosákne, nemohou zas moc rozzlobit mediální radu a státní aparát. Soustředí se na vlastní zájmy, počínaje prodejem prášku na praní, přes souhlas s kdejakou euroblbostí až po odškodnění (restituce) sudeťáků a bývalých kolaborantů. Od blbé nálady nás "osvobozují" líčením léčení "celebrit" z drogové nebo alkoholové závislosti a zobrazováním různých vnad. Desinformované stádo s blbou náladou se ovládá lépe než informovaní sebevědomí občané. Svoboda informací je nám předkládána právě jenom jako svoboda pohledu na nahé pr***ky.

Co se týká radaru: Kromě domečku s bílou kupolí, jehož celá obsluha se vejde do jednoho dopravního letadla, tu pořádně velkou základnu armády USA potřebujeme jako sůl.

PB

Bohata 6.8.2007 12:12

Re: Pane Haasi, vy jste spadl z hrušky.

Je mi skoro sedmdesát a ledaco jsem s komunisty zažil.Mám 7tis.důchod.pracuji každý den fysicky a když vidím valnou většinu mých vrstevníků jak jsou tlustí a zblblí pivem a žrádlem tak je mi jasné,že ti si neudělají vlastní názor na nic,protože už nemají čím .

  Proto jim camrání hloupých novinářů v TV -ČT jde po srsti. Je mně z toho smutno a mám strach co se stane až nás ruské provazy omotají úplně.

  Americká vojenská přítomnost je naší jedinou možností žít dál v Evropě.

SUMO 6.8.2007 12:58

Re: Re: Pane Haasi, vy jste spadl z hrušky.

Stačí nebýt tak zbabělý jako jste byli vy a můžeme žít v Evropě i bez okupace Američanů.;-P ale to vaše zbabělá generace nikdy nepochopí, že.

Euroskeptik 6.8.2007 13:02

Re: Re: Re: Pane Haasi, vy jste spadl z hrušky.

Podle dikce je Vám kolem dvaceti. O minulosti víte nic, jen melete, co jste si různě přečetl. Chtěl bych Vás vidět, jak si hrdinně stoupáte s prakem před ruské tanky nebo i ty německé. Jděte do háje s takovými řečmi.

Pavel 6.8.2007 13:20

Re: Re: Re: Re: Pane Haasi, vy jste spadl z hrušky.

V tuto chvíli mi je 59 let- Ale zažil jsem dobu, kdyj jsme byli nastoupení v plné polní a ve zbroji( mám na mysli pumpičky) a čekali na rozkaz a vydání ostrých nábojů. V duchu jsem se loučil s mámou, která dva roky předtím ovdověla a nevím jak by přežila kdyby se jí syn nevrátil z vojny. Velitel nám přr nastoupenou jednotkou sdělil, že potomci Žižky nevymřeli. A tím to skončilo.

Sklopili jsme hlavu a rusáci tu byli dalších 21 let. Právě pro toto jsem pro radar.

Martin 6.8.2007 13:27

Re: Re: Re: Re: Re: Pane Haasi, vy jste spadl z hrušky.

Je mi 60 let, onu dobu jsem prožíval stejně smutně jako Vy. Protože vím, že Rusáci 20. srpna 68 informovali americkou vládu, že k nám další den vstoupí za účelem záchrany socialismu a Američani neudělali proto tomu vůbec nic ( stejně jako v Květnu 1945 i únoru 1968 i září 1938) a vydali nás Rusům (1938 Němcům) na pospas, jsem proti radaru.

AeroKarel 6.8.2007 14:09

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane Haasi, vy jste spadl z hrušky.

Vydali nás napospas? My jsme byli nějak u nich, že by nás někomu? Po výsledcích voleb y roku 1946? Není to úžeh?

Euroskeptik 6.8.2007 14:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane Haasi, vy jste spadl z hrušky.

Klid, to je to rozdílné vidění světa. Přesvědčeného nemá význam přesvědčovat:-)

Pete Brich 6.8.2007 15:06

V květnu 1945 Američany

mj. vyhnal s. Smrkovský, velitel LM v roce 1948 a předseda NS o 20 let později.

A proč by měli v roce 1968 zachraňovat  Dienstbiera, když z jeho předchozího působení měli důvodné podezření, že je to jejich nomenklaturní kádr?

PB