15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Honza42 10.11.2007 11:00

Re: Re: souhlasim, ale...

Zřejmě jste zcela prost životní zkušenosti. Opakovaně si saháte na horký vařič? Opakovaně vycházíte za mrazu jen ve slipech? Ne? A proč to neděláte? I poměrně primitivní organismy se životem učí. A pokud to nezvládnou a tupě své omyly opakují, vyhynou.

Stejně tak společnost má své "životní zkušenosti".

Honza42 10.11.2007 10:53

A co chcete ulehčit? Vždyť jste si sám odpověděl.

Vždyť jste sám řekl, že náckové jsou nebezpeční a nedokážou svůj názor prezentovat jinak než pěstí do nosu. Pokud si myslíte, že takové skupiny lidí mají právo se shromažďovat a organizovat, pak máme na demokracii zcela odlišný pohled.

sociolog 10.11.2007 10:47

Jenze oslava Kristalove Noci

je sama o sobe vyzvou k nasili a utoku na cii majetek. Takze an Hamersky neni ani tak klasickym liberalem, at uz si pod timto pojmem predstavujeme cokoliv, lec liberalem mechanistickym, slepym k intencim hnuti zamerenym na zniceni toho, ceho uzivaji, totiz svobody.

Tolerance, pane Hamersky, prestava byt toleranci, kdyz zacne tolerovat netoleranci.

Asi Vam ani nedochazi, ze Kristalova Noc byla jen prvnim dejstvim procesu destrukce vztahu k majetku a tim ke svobode pohybu a podnikani, ktery o 10 let pozdeji vyvrcholil Viteznym Unorem.

Oslava totalitnich symbolu je jiste dle Voltaira, zjiciho pod vladou slechty pritazlivym folklorem, myslitelna. Ovsem on nezazil ani Jakobiny, kteri pak v jeho jmenu vynalezli gilotinu, aby svou predstavu svobody uskuteccnili rukama popravciho. Po zkusenostech nejkrvavejsiho stoleti lidskych dejin by se snad autenticky liberal uz mel poucit, ze ono to s tim odbopuranim kralovstvi, drzicim ochranou ruku na urcitymi tradicemi, to neni tak jednoduche, jak si to v dobach osviceni urciti naivkove predstavovali. Misto Karla Habsburka obsadil behem pouhych 15 let Rakusan tvorici Treti Risi, paskvil na monarchii!

7 let pozdeji jsme ukradli polovinu majetku na nasem uzemi bez jedineho pravniho rozsudku, a to jen zaklade dvou dekretu, z nicht prvni byl ciste rasisticky a druhy pro potreby Postupimi libive upraven! Vysledek: jen o 3 roky pozdeji byl pak, kdyz jsme hnedou vymenili za rudou, uz cely narod. Jaky div, ze spolu s udajnym liberalem Hamerskym dodnes nechapeme, co je ochrana vlastnictvi, zaklad to jekekoliv liberalni statni formy. V takove situacci vyzyvat k predani zbrane svobodneho shromazdovani do rukou jeho uhlavnich nepratel, upirajicich pravo mensinam nejen na svobodu, ale i na holou existenci, predstavuje zcela obycejnou provokaci, ktera je snnad jen pochopitelna na zaklade jakesi psychopaticke necshopnosti pochopit, oc v dejinach 20. stoleti slo a predevsim v 21. stoleti jde: totiz o boj o preziti demokracie!

Esmerald 10.11.2007 10:43

Wolfe

Jistěže se smíte zeptat.

" Ad 1) Smím se zeptat s čím (?) tady polemizujete? Citovaná věta je IMHO stručným a jasným popisem reality, včetně té druhé části, kterou jste ráčil vypustit "

Polemizuji s KÝM ( !! ), s autorem článku a obhajovatelem neobhajovatelného. Citovaná věta je stručným a jasným popisem reality ( stojící sama o sobě ) gaunerského, hrubého a sprostého ZNEUŽITÍ ( !!!! ) vyšších civilizačních hodnot ke zločinným účelům, tedy o smyslu akce. O volbě data a místa " mírového " shromáždění si račte přečíst dostatečnou měrou v dalších příspěvcích.

clay 10.11.2007 10:42

Re: Pane Hamerský,

to je laciná demagogie. Ta mi problém, zda se postavit jasně na vaši stranu, neulehčí. Jste sice méně než náckové, ale taky nebezpečnej. Snad existují i jiní...kteří dokážou prezentovat názor jinak než pěstí do nosuRv

šimon klein 10.11.2007 10:39

Re: souhlasim, ale...

i s Vámi hluboce souhlasím: Jakmile vyleti prvni sutr do vylohy tak se manifestanti za nejaky nazor stavaji vandaly a zlocinci a policie ma plne pravo je zpacifikovat a vyzadovat nahradu skody - takže až poté, co smějí projít a této sviňárny se dopustí.....nikoliv předem proto, že si myslíte, že - opět vás cituji: Oni se chteji rvat, hazet kameny zapalovat auta, vytloukat obchody....

Jirka 10.11.2007 10:37

Bezduchý výklad zákona

Nesouhlasím s argumentací příště to budou jiné skupiny , kterým zakážeme pochod. Soudce je snad schopen posoudit , zda se jedná o svobodu shromažďování anebo o provokaci proti lidem, kteří trpěli i vraždami svých předků a další perzekucí. Bezduchý  výklad zákonů, který v této kauze zastáváte nedává průchod právu, ale umožňuje vyvolávat  strach  těch, kteří hodně trpěli.

clay 10.11.2007 10:36

s argumenty autora ne zcela souhlasím, ale

Hamerský se k někomu lísá?8-o A když už chcete něco mermomocí naznačovat, pak byste měl vědět, že Cimický je odborné veřejnosti pro smích. Ale to je jedno, hlavně, že jste si posloužil. Vaše metody "polemik" jsou odporné a odpuzující. Nedostatek schopnosti argumentace a faktografickou nevyfutrovanost s neskrývaným potěšením forsírujete podpásovkami, urážkami a demagogickou desinterpretací. Jinak to neumíte?

honzak 10.11.2007 10:29

Re: Re: pan Hamerský

nějak blbí jsme všichni. Ušlechtilci tvého typu bývají víc.

clay 10.11.2007 10:26

kladete otázky do pranice - a je to dobře

já vám dám taky jednu. Kdybyste se mohl vrátit do minulosti, utopil byste malého Hitlera jako kotě?

oakman 10.11.2007 10:26

intelektuální politická spína!!

Pane Hamerský, pokud nedokážete vidět rozdíl mezi obecným právem a konkrétní akcí konkrétních osob, které JIŽ PŘEDCHOZÍMI SKUTKY zavdali příčinu tohoto, že prostě žádné pochodování jim povoleno nebude, být ani nesmí.

Vaše liberalní žvásty o svobodě totiž končí právě na špičce náckova bagánu.

Chápu, pro liberální chudokrevné idiotky ochrnuté vlastní neschopností ukájet své ambice, je nacismus svou rozhodností jistě něčím ochromujícím logické myšlení.

Přestaňte se tu trapně masturbovat, oni ti, kterým se tu lísáte, vám také rádi rozkopou rypák a zapálí barák - až po židech a cikánech. Vs, pane Hamerský, ovšem pražané bránit nebudou, vás ochrání nejlépe Cimický - a to hlavně sama před sebou!!

Esmerald 10.11.2007 10:16

Re: Pane Hamerský,

R^R^R^!!

Harry 10.11.2007 9:18

souhlasim, ale...

Naprosto s Vami souhlasim, kazdy ma pravo vyjadrovat svuj nazor a manifestovat za nej. Cili pochodovat a nest hesla. Hacek je v tom, ze temto skupinam (fasisti, komunisti, anarchisti...) to nestaci - sporadane projit a manifestovat svuj nazor. Oni se chteji rvat, hazet kameny zapalovat auta, vytloukat obchody...) a to je drobet neco jineho. Jakmile vyleti prvni sutr do vylohy tak se manifestanti za nejaky nazor stavaji vandaly a zlocinci a policie ma plne pravo je zpacifikovat a vyzadovat nahradu skody. Nemam nic proti tomu, aby mi do dopisni schranky kdokoli vhodil letacek s programem sve strany, pozvankou na schuzi....., ale jakmile mi zacne popisovat barak hesly ci hazet kameny do oken musim se branit. Nacisto zretelne provokuji stret, uz vyberem data a mista sveho pochodu a tudiz policie musi byt pripravena je poucit ze vybocili na cestu kde se sklizi boule, vezeni, pokuty atd.

Śedrman 10.11.2007 9:18

Re: Pane Hamerský,

R^R^R^

PetrH 10.11.2007 8:46

Pane Hamerský,

rád bych vám dal po hubě. Samozřejmě legálně. Chtěl bych tím jen veřejně prezentovat své názory. Předpokládám, že mi to povolíte, naopak že budete hájit mé právo na to, svobodně se vyjádřit. Teprve až facka dopadne, můžete se odebrat do kavárny a analyzovat, přineslo-li vám to více pozitivního nebo negativního. Případně přemítat, jak si s tím, že facka dopadla a krvácíte z nosu, poradíte. Protože reagovat smíte až ex post. Zakázat mi to předem by bylo nerespektováním mých svobod.

Śedrman 10.11.2007 8:33

o tom to právě je, že vůbec neřešíte, jaký má pochod cíl

a důsledky vás také nechávají klidným. Estét je pěkné, ale nepravdivé označení nezodpovědného žvanila, který v případě, že se zmýlil odmítne zodpovědnost s tím, že ho přeci nemusel nikdo poslouchat.   

Ten pochod sám je činem, není třeba něco rozbíjet nebo provolávat. Pokud to nechápete, udělal byste lépe, kdybyste žádné podobné články na téma pochod neonacistů okolo synagog ve výročí krvavého pogromu nepsal.

marek 10.11.2007 8:02

Re: pan Hamerský

blbost je taky dar ,jen se s ní nemá chodit na trh

pionýr 10.11.2007 8:01

Pokud se chce jedna skupina lidí

sejít a vyjádřit svůj názor! A to je právě jádro věci. Proč při výročí holocaustu a  zrovínka v pražské židovské čtvrti? Tato asociace účastníků pochodu, vyvolává obavy! :-(

Tino 10.11.2007 6:31

Liberální reformní strana je mi zcela neznámá.

Kdokoliv si může založit stranu, pokud je v souladu se zákonem. Pokud taková strana nemá programově na starosti pronásledování nějaké skupiny obyvatel, nebo se jinak neprotiví zákonu, má právo na existenci. Ovšem v případě nacistů to já vidím jinak. Ti by neměli mít právo se vůbec shromažďovat, natož řvát "Nic než národ!" To už tady bylo. Je to jen obroda starého známého vypláchnutí mozků za účelem rozbití demokracie a převzetí moci tupými lebkami, které opět poženou lidi do neštěstí. Pravdou ovšem je, že komunisty tu také trpíme, ač je to stejná sebranka, jen v rudém.

Fleischer 10.11.2007 6:21

Zákaz pochodu

Pan Hamerský by měl naprostou pravdu, kdyby se pochod neonacistů nekonal právě 10. listopadu a nekonal se právě v Židovském městě. Pravdou však zůstává, že by se mělo měřit všem stejně. Extrémní pravici jako extrémní levici!!

honzak 10.11.2007 5:08

pan Hamerský

má tentokrát pravdu.Pakliže ovšem v pozadí pochodu nestojí židovská lobby, která potřebuje urychlení opravy Břehové ulice:-D

Kouba 10.11.2007 3:49

Czech's reputation going down the drain...

ZE ZAHRANICNIHO TISKU: In case you missed it ­ the Czech neo-Nazi party (yes, it is legal there!) is planning a march on November 10 in Prague's Jewish Quarter to mark the 69th anniversary of the infamous 1938 Nazi pogrom.  The Los Angeles-based Simon Wiesenthal Center urged Czech president Vaclav Klaus to ban the march.

C

Viktor 10.11.2007 3:45

autor je omezen

na duchu i znalostech historie - nebo je skrytý rasista a dává to takto najevo? Co tu dělají takovéto ubohé příspěvky?

Kouba 10.11.2007 3:45

Připomenutí si důsledků sametové nedůslednosti a vyjádření podpory výzvě POKRAČUJTE V OČISTĚ!

 17. listopadu 16-20 hod. Praha, Václavské náměstí (Můstek) >-

David 10.11.2007 2:52

RE: "nedojde-li k k porušení zákona ... k výzvám k násilí

Z hlediska notoricky známých historických událostí a s nimi spojené symboliky (nacisty/neonacisti, pochod židovskou čtvrtí, minule to zkoušeli i s pochodněm - uvidíme co dnes, ...), stojí za úvahu, že již pouhý pochod (třeba i zcela tichý) neonacistů (bývalou) židovskou čtvrtí v den výročí prvního velkého a organizovaného násilí na Židech ze strany nacistů - není to výzva k násilí? Nebo alespoň zastarašování, že (někdy) příště k tomu násilí dojde - zastašování třeba i beze slov.

Protože ta symbolika je ja jasná. Právě ta symbolika v kontextu historických událostí z toho pochodu dělá nikoliv provokaci (jak někdo hloupě říká či píše), ale výzvu k násilí na Židech.

Wolf 10.11.2007 2:35

Re: Re: A nějaký argument by nebyl?

Fajn že jsem za blbce a doufám, že se Vám po odeslání příspěvku ulevilo. Vidím, že rád slovíčkaříte, přesto se snad shodneme na tom, že nepřijetí ohlášení prakticky znamená zákaz.

Nemáte pravdu, když tvrdíte, že nikdo jinou trasu neohlásil. 29. října ohlásili hned 8 tras a k tomuto dni už registrovaní byli. Možná byste si měl kromě zákonů občas přečíst k věci také nějaké zprávy, abyste nebyl za blbce jako já...

Wolf 10.11.2007 1:55

Re: Pane Hamerský

Ad 1) Smím se zeptat s čím tady polemizujete? Citovaná věta je IMHO stručným a jasným popisem reality, včetně té druhé části, kterou jste ráčil vypustit.

Ad 2) Vaše reakce vytváří dojem, jako by snad autor žádal pro všechny právo pálit a rabovat. Nic takového jsem v článku nenašel, je tam dokonce pravý opak: Pokud na něm dojde k porušení zákona, např. ničení cizího majetku či

výzvám k násilí, je třeba nesmlouvavě zakročit a pachatele potrestat. Dále tvrdíte, že je třeba rozlišovat hranici mezi politickými zločinci a pokojnými sdruženími typu zahrádkáři, a to zřejmě nějak jinak než podle platných zákonů. Zřejmě by se o tom mělo rozhodovat v mediích a vyhrála by vždy ta strana, která by dokázala vzbudit větší emoce, ne? A závěrem autora nesmyslně obviňujete z omlouvání nějakých (jakých?) gaunerských činů a z militarizace filatelistů, což je tedy vážně myšlenkový vrchol celého Vašeho příspěvku.

Mně Vás trochu líto je. Ze strachu, abyste nepřestal být "slušným člověkem", jste si zakázal o některých věcech přemýšlet. Můžete tím bohužel ublížit nejen sám sobě.

Apea 10.11.2007 1:51

Re: A nějaký argument by nebyl?

Liberální - to znamená také vládu zákona, pokud si dobře vzpomínám.Pochod ohlásilo neexistující sdružení, zákon neumožňuje přijmout ohlášení pochodu od neexistujícího sdružení, ergo bylo v dané lokalitě přijato ohlášení jiného, existujícího sdružení. Nikdo nic nezakázal.

Pochod nemá nikdo co povolovat, ten se jen ohlašuje - a nikdo jinou trasu neohlásil.

Bojujte za svobodu shromažďovací, ale napřed si přečtěte zákony - jinak jste za blbce.

Wolf 10.11.2007 1:31

A nějaký argument by nebyl?

Já s autorem souhlasím. Navíc, k čemu jinému už by se měl vyjadřovat jako předseda strany, která má v názvu liberální?

Vaše myšlenkové pochody jsou mi důvěrně známé: Zakážeme hákové kříže, zakážeme uniformy SS, zakážeme Mein Kampf, zakážeme hajlování a budeme na uzavřené chlastačky těch nahnědlých hňupů posílat agenty, kteří budou s vysílačkou  a minikamerou čekat, až první blbeček zvedne pravici, aby tam mohl naběhnout oddíl URNA... Kdo nesouhlasí, není slušný člověk a nejspíš bude taky neonacista. Proti zlu je třeba se postavit, a proto jednotně zvolejme: "No Passaran!!!"

Fakt, že naprosto stejná levicová pakáž - totiž komunisté - slaví VŘSR, s nostalgií ve svých plátcích líčí zlaté časy svojí diktatury, či kladou věnce na hrob Gottwalda za zpěvu Internacionály, kupodivu většinu národa ani zdaleka tolik nevytočí. Tahle levicová verbež má totiž mezi těmi "slušnými lidmi" 15% zastoupení.

Proč z toho dělat tuhle frašku? Ve jménu "slušných lidí" máme zákonem zakázánu kdejakou kravinu, ale když opravdu dojde na lámání chleba, tak jsou najednou všechny zákony bezzubé. Vyhrožování necháme plavat, fyzické napadení vyřešíme jako přestupek, za zmrzačení možná podmínka, za vraždu 8 let. Hlavně se neukvapovat, zvlášť pokud je pachatel mladý, sociálně vykořeněný, diskriminovaný nebo má alespoň rád zviřátka.

Nejsem si jistý, koho to vlastně Bůh chce zničit, ale rozumu evidentně zbavil všechny zakazovače, alespoň co se týká této kauzy. Povolit pochod, ale jinou trasou, je řešením dobře slučitelným s právním řádem a demokracií. K tomu myslím není co dodat.

Esmerald 10.11.2007 1:22

Pane Hamerský

1) " Do 10. listopadu, kdy se má v Praze konat protestní pochod pravicových radikálů proti naší účasti v Iráku ". No, to je snad výstřel opravdu blbého humoru. Snad aby se dali dohromady s komunisty ve společných zájmech, není-liž pravda.

2) " Vůbec neřeším jaký má pochod skutečný cíl." Co tedy řešíte ? Chcete můj názor ? Společnost MÁ MÍT mantinely únosnosti či slušnosti, dané zákony země. Nejde o to, aby všichni měli právo vytloukat výkladní skříně, podpalovat auta či vykročit s ozbrojenou tovární milicí " na Hrad ", ale rozpoznat hranici, mantinel, mezi zločinci nacistickými, zločinci komustickými, či shromážděním zahrádkářů či filatelistů. A omluvy činů holohlavých gaunerů či plešatých bolševiků je stejně absurdní a odsouzeníhodné jako snahy militarizovat filatelisty. Je mi Vás líto ? NE NENÍ !!