15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
clay 10.11.2007 12:41

Re: Re: Naprosto souhlasím s autorem

"..rád bych vám dal po hubě. Samozřejmě legálně.." toto samozřejmě JE DEMAGOGIE. Přiznejme si, že v zájmu demokracie saháme i k nelegálním akcím. To se v akutních případech ospravedlnit dá. Nelžeme si do kapsy. Když selhává demokracie, když selhávají rodiče. (P.S. nikdy jsme nemuseli sahat k násilů vůči dětem)

P 10.11.2007 12:35

Re: Chronický kasař si koupil kladivo a hasák, ale nebudeme ho dopředu podezřívat z recidivy, počkáme, až tu káču "udělá".

(1) Právo pokojně se shromažďovat je zaručeno.

(2) Toto právo lze omezit zákonem v případech shromáždění na veřejných místech, jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, ochranu veřejného pořádku, zdraví, mravnosti, majetku nebo pro bezpečnost státu. Shromáždění však nesmí být podmíněno povolením orgánu veřejné správy.

Toto je součástí naší ústavy.

clay 10.11.2007 12:35

Re: to clay

"rád bych vám dal po hubě. Samozřejmě legálně" toto samozřejmě JE DEMAGOGIE. Přiznejme si, že v zájmu demokracie saháme i k nelegálním akcím. To se v akutních případech ospravedlnit dá.

Hledajíci 10.11.2007 12:35

LISTINA ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD

Lidé jsou svobodní a rovní v důstojnosti i v právech. Základní práva a svobody jsou nezadatelné, nezcizitelné, nepromlčitelné a nezrušitelné. ----- Stát je založen na demokratických hodnotách a nesmí se vázat ani na výlučnou ideologii, ani na náboženské vyznání. ----- Státní moc lze uplatňovat jen v případech a v mezích stanovených zákonem, a to způsobem, který zákon stanoví. ----- Každý může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá. ----- Základní práva a svobody se zaručují všem bez rozdílu pohlaví, rasy, barvy pleti, jazyka, víry a náboženství, politického či jiného smýšlení, národního nebo sociálního původu, příslušnosti k národnostní nebo etnické menšině, majetku, rodu nebo jiného postavení. ----- Každý má právo svobodně rozhodovat o své národnosti. Zakazuje se jakékoli ovlivňování tohoto rozhodování a všechny způsoby nátlaku směřující k odnárodňování. ----- Každý má právo svobodně rozhodovat o své národnosti. Zakazuje se jakékoli ovlivňování tohoto rozhodování a všechny způsoby nátlaku směřující k odnárodňování. ----- Nikomu nesmí být způsobena újma na právech pro uplatňování jeho základních práv a svobod.

Liberta 10.11.2007 12:34

Re: Naprosto souhlasím s autorem

Přijde mi, P, že jste ve stadiu, které jsem musela poučena dobou opustit. Jinak bych s Vámi souhlasila všemi deseti. Je to takový idealistický záśadový povzdech demokrata...Výchova malého dítěte mě naučila, že ho mohu milovat, mohu ho vychovávat demokraticky a liberálně, ale jakmile sáhne na mantinely nebo za ně poleze, tak dostane na zadek. Pro dobro jeho i všech okolo. Buď by se mohlo zranit nebo zabít nebo ublíží jiným. - Náckové, svazáci a republikáni jsou mentálně v této kategorii. A pokud nerozumí mantinelům (=zákonům, morálce, slušnosti), mají dostat na zadek.

clay 10.11.2007 12:29

Re: Jenze oslava Kristalove Noci

ano, ale čistě metodologicky mám problém i s vaší argumentací: tolerance, pane sociologu, prestava byt toleranci, kdyz toleruje tu vasi netoleranci.

nehrajme si na to, že nevidíme, že čistá demokracie na nácky nemá, nesnažme se obléknout nedemokratická opatření do svůdné noční košilky, pod níž prosvítá leckterá kosmetická vada. Oblbujeme jen sebe.

Liberta 10.11.2007 12:22

to clay

Není to laciná demagogie. ! Je to přesné. !!a je to jediná účinná odpověď (pěstí do nosu) komukoliv, kdo nerozliší demokratické dění od něčeho neskutečně nebezpečného a destruktivního. S bezbřehým liberalismem se jděte vycpat. ;-O Ohlédněte se na dějiny 20. století a na důsledky liberálních přístupů k náckům všeho druhu! - (Kromě toho tady za synagogami bydlím a zase budeme mít počmárané zdi, očůrané domy a auto už jsme radši přeparkovali...do placené zóny, samozřejmě:-()

clay 10.11.2007 12:19

Re: Chronický kasař si koupil kladivo a hasák, ale nebudeme ho dopředu podezřívat z recidivy, počkáme, až tu káču "udělá".

vy jste stejné prase jako ti náckové

Ivan 10.11.2007 12:16

Ano, tak to je.

Je s podivem, že se v propagandistickém mediu jako je Neviditelný pes objevil tento rozumný článek. Však se taky na něho sesypou primitivní pravičáci s pokřikem, že přece "nelze zneužívat svobodu projevu proti demokracii". Primitivové, kteří nechápou, že svoboda projevu spočívá právě v tom, že lze svobodně vyjadřovat jakékoliv názory, tedy samozřejmě i názory zcela odmítající demokracii, dokonce i názory volající po tom, aby byla demokracie zrušena.

dada 10.11.2007 12:11

Svoboda oslavovat zlociny nacistu

Svoboda oslavovat zlociny nacistu, to oc Vase partaj usiluje?:-/

oakman 10.11.2007 12:10

Tím, že se nedrží Internacionály...

Jinak jsou to kluci dobří, škoda! Paramilitární křídlo je to poslední, co komoušům k dokonalostí schází....

oakman 10.11.2007 12:09

Chtěl bych mít dost trpělivosti to napsat takhle hezky...

R^

oakman 10.11.2007 12:08

Chronický kasař si koupil kladivo a hasák, ale nebudeme ho dopředu podezřívat z recidivy, počkáme, až tu káču "udělá".

Tak nějak přemýšlíš.

Ten buzerpochod se zapovídá "známým firmám" z neonazi podsvětí, mají toho "za sebou" dost, a to, že je ještě benevolentní soudy neposlaly tam, kam patří, neznamená, že to nejsou darebáci.

Takže nebudeme čekat, až zkopou někoho zase na ulici, ale rovnou zkopeme je, aby sem pro jistotu nelezli.

P 10.11.2007 12:01

Re: Co má tohle žvanění společného s pochodem nácků???

Právo vyjádřit názor, který si mi nelíbí, to je demokracie. Pokud půjde o porušování zákona - od toho je policie. Ale říkat předem, že bude porušován zákon, to jsem si užil za socialismu.

xyz 10.11.2007 11:57

Čím jsou pravicoví radikálové pravicoví?

To snad vědí jen novináři a politici - tedy lidé, kteří tyto pojmy používají jako nadávku.

cb 10.11.2007 11:56

Re: Bezduchý výklad zákona

Az pote, co akce probehne.

clay 10.11.2007 11:55

soudruhu oakmane

podejte si ruku se soudruhem čumilem, ten taky když neví, jak reagovat, vytáhne na diskutéra Hitlera.

text

clay 10.11.2007 11:48

Re: To bude chtít čajíček

vy jste těžkej primitiv. "Adorace zvířecí síly" (kde ji vidíte....hledejte ji ostatně především u sebe), "pravici vzhůru", "soukmenovče"......................................................"jenom nadáváte" - jen v tomto se nemýlíte. Ranní diazepam nezabral?

oakman 10.11.2007 11:38

Co má tohle žvanění společného s pochodem nácků???

To je téma, na kterém se tehle trotlík "dělá". Tak neodskakujte k obecnému "kdákání po dvorku".

Dík.

oakman 10.11.2007 11:37

To bude chtít čajíček

Koukam tichá adorace zvířecí síly, spojená s takovou tou česou urputností teorektika je vlastní kdekomu.....

Polemiku zde nevedu, jen nadávám idiotovi, který si nevidí ani na špičku nosu....

Vás jsem čekal do party, tak ani nevadí, že jste se poněkud pozval sám....

Tak pravci vzůru, soukmenovče!!

Václav 10.11.2007 11:33

Re: Jenze oslava Kristalove Noci

Rád se pod váš kiomentář podepíši.

clay 10.11.2007 11:33

Re: Pane Hamerský

ad 1

tak zájmy měli vždy obdobné, jen spolu bojovali o stejnou cílovou skupinu obyvatel.

P 10.11.2007 11:29

Naprosto souhlasím s autorem

po přečtení některých komentářů chápu, že jejich autoři nechápou slovo demokracie. Znal jsem socialistickou demokracii, ale to demokracie nebyla. Pánová a dámy, nic v životě není zadarmo. Ani demokracie. Zdá se mi, že Evropou obchází strašidlo komunismu. Všichni budou určitě šťastni, když na všechno dostanou návod. Ať se jedná o kauzu koblihy či zabíjení kaprů. Bohužel, jsme, stejně jako celá EU, příliš zranitelní. Začínáme zaostávat po všech stránkách, ať je to energetika, konkurenceschopnost či úbytek obyvatelstva. Ve společnosti jsou určité skupiny, které ji beztrestně manipulují. Tady souhlasím s Havlem, že za rozpuštění UOOZ a nevyšetřené úniky z policejních spisů by měl Langer bez milosti vyletět. Jsem pro demokracii, ta není dokonalá, ale lepší systém neznám. A demokracie buď je, nebo není.

clay 10.11.2007 11:26

Re: A co chcete ulehčit? Vždyť jste si sám odpověděl.

citujte, kde jsem napsal, že řekl, že náckové jsou nebezpeční a nedokážou svůj názor prezentovat jinak než pěstí do nosu.. To jen pro dokreslení toho a abyste viděl, jakým způsobem vedete polemiku...takhle to prostě nejde.

o tom jaký máme pohled na demokracii si děláte poněkud předčasný obrázek. Já jsem ve FS dával do paragrafovaného znění zákaz všech hnutí směřujících k potlačování osobních svobod a jmenovitě ksč, kss a jejích právních nástupců. Takže můj pohled na demokracii je jednat, když je to možné a ne plamenně žvanit v diskusích. text

clay 10.11.2007 11:18

Re: Re: A co chcete ulehčit? Vždyť jste si sám odpověděl.

...a když už mě citujete, tak nezkresleně. Ten argument s pěstí do nosu platí i pro PetraH, nejen pro nácky.

clay 10.11.2007 11:15

Re: A co chcete ulehčit? Vždyť jste si sám odpověděl.

já polemizuju s prezentovaným názorem, že rána pěstí do nosu by snad měla být ekvivalent pro svobodné projevení názoru. "...rád bych vám dal po hubě. Samozřejmě legálně..."

s demagogií se nedá úspěšně bojovat proti demagogii. Takové názory nejsou pro mě cenné...

jk-jiny 10.11.2007 11:07

Re: Re: A nějaký argument by nebyl?

Pochod nemusi ohlasit formalni sdruzeni, staci skupina fyzickych ci pravnickych osob. Cim mene znalosti faktu, ti vetsi rozhorceni a sebejistota, ze?

jk-jiny 10.11.2007 11:05

Steigerwald se leci ze sveho komunistickeho obdobi

...snazi se odcinit, jak opevoval Stranu.

Helena 10.11.2007 11:05

Re: A co chcete ulehčit? Vždyť jste si sám odpověděl.

VVVR^R^R^R^