17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jean Laroux 7.10.2008 15:52

Re: Aha, takže nejlepší je, zlu nečelit, a čumět jak nabývá na síle?

Budete se divit ale čím dál více lidí si uvědomuje že ti co křičí "ZNIČTE ZLO" jsou sami tím největším zlem. Kritizují nacistické metody a sami je hojně používají. Lidé se ozvou a najednou zjistí, že i z nich oponent místo diskuze dělá nacisty nebo komunisty.   Dokud se jen hádáme a nadáváme si je ještě vše OK. Kdo má argumenty nechť je použije. KATASTROFA a KONEC VEŠKERÉ SVOBODY (NÁSTUP TYRANIE) se pozná podle toho, že lidé začínají být za své názory perzekuováni. To platí v každém systému a ani náš systém není výjimkou. Nejnebezpečnější extrémisti nejsou ti hlásící se ke zdiskreditovaným režimům ale ti dosud neoznačení, kteří se ještě nestihli historicky znemožnit. Ti, kteří čekají na svou příležitost. Čas není statická veličina. To co platilo včera může být dnes naprosto naopak. Šikanovaný se stává šikanujícím. Bývalé oběti mohou být nyní vrahy. Disident se může stát despotou. SVOBODA SE MŮŽE ZMĚNIT V TYRANII. Aby se historie neopakovala NESMÍ ZÁKONY ZASAHOVAT DO SVOBODY PROJEVU 

Jean Laroux 7.10.2008 15:37

Re: Re: Re: Re: hájíš právo nacistů dělat si co chtějí

Hitler začal jako žvanil a jako žvanil by i skončil, podobně jako komunističtí žvanilové. To, že se dostali k moci bylo zapříčiněno především tím, že je někdo finančně podpořil. ONO SE TAKOVÉ HNUTÍ DÁ KRÁSNĚ VYUŽÍT K ZISKU. Proti dnešním žvanilům by se mělo používat opět jen žvanění. SLOVA PROTI SLOVŮM. Pokud ale chcete aby se našel někdo kdo tyto nové žvanily podpoří, nechte je vystoupat na piedestall zájmu. Udělejte ze žvanila mučedníka a někdo s penězi už ho použije jako svůj nástroj

Jean Laroux 7.10.2008 15:22

Re: Re: Ale o to nejde, jestli je to tím či oním.

SVOBODA SLOVA V NAŠÍ ZEMI NEEXISTUJE. KDO TVRDÍ OPAK JE ABSOLUTNÍ BLB NEBO VĚDOMĚ LŽE

Jean Laroux 7.10.2008 15:19

Souhlasím ve všem

Naprosto přesně pane Čermáku. Zakazování "nevhodných" názorů nevyřeší problém, který se za nimi skrývá ale NAOPAK .. zvýší to těmto názorům popularitu. Jsou i omezenci, kteří by nejraději jako "nevhodný" zakázali i Váš článek. Dokonce by Vás za Váš rozbor poslali do vězení. Co to je za svět když lidé s chováním těch nejsprostších nacistů obviňují druhé z nacismu  ?! 

JAPA 2.10.2008 12:29

generální štáby

armády se zpravidla připravovaly na tu minulou válku. Dnešní potenciální nepřátelé jsou mititantní islamisté a z tohoto pohledu náckové mohou být mnohem užitečnější nežli bezbřezí humanisti.

RomanL 1.10.2008 15:30

Re: Re: National Socialist Education Center

A jaké je kázání cigánů, když zanožují gadža? Zachraňují hnědou rasu?

Vodník 30.9.2008 21:40

Re: National Socialist Education Center

Někdo jo. Kázáním extremistických imámů věří taky jen hrstka, což o to. Problém nastane, když se z té hrstky někdo odpálí v metru. Tak se nějaký hololebec může ožrat a zanožovat cikáma, protože mu Sedlis-Diehard na webu řekl, že tím zachraňuje - jako jeden z mála - bílou rasu.

Kadil 30.9.2008 21:19

National Socialist Education Center

Je totalni pitomost, bezte se na to podivat, politicke porno. Ze za to nekoho trestaji vezenim je absurdni, hloupe a taky kontraproduktivni. Veri zde snad nekdo, ze by takove tlachy skutecne dokazaly vyrajcovat populaci k nejakemu nasili?

Vodník 30.9.2008 21:11

Re: Ale o to nejde, jestli je to tím či oním.

Já bych řekl, že o to jde! Chceme-li věci uchopit, musíme je správně pojmenovat. Nelze mluvit o svobodě a socialismu a mít přitom kommunistickou diktaturu, politické vězně a censuru. Nelze mluvit o svobodě slova a demokracii a mít přitom - jak Vy říkáte - "novodobá tabu". Na tom nemění nic to, co v tom mr/dníku nadpoloviční většina schválí a co ne.

Schumacher 30.9.2008 21:02

Ale o to nejde, jestli je to tím či oním.

Někdo to navrhnul, prošlo to nějakým legislativním procesem, nadpoloviční většina volených zástupců to schválila, tak to platí. Berte to jako novodobé tabu a nehledejte v tom logiku.

AndyO 30.9.2008 17:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hájíš právo nacistů dělat si co chtějí

dobře. Ty vysvětluj nacistům, že nemají být nacisty a já zatím podpořím ty, kteří mají v úmyslu nacisty nastrkat do kriminálu a nechat je tam shnít. To je myslím spravedlivé rozdělení.

AndyO 30.9.2008 17:51

Re: Re: Re: Věc se má jinak:

víte že existují "režimy", které nejsou ani totalitní ani bezbřeze demokratické? Nosíte jen černé nebo jen bílé oblečení, nic jiného?

A popravdě, "totalitní režim", který vám nedovolí dělat si absolutně co chcete tady zrovna máte. Kdybyste měl dodržovat všechny zákony, nařízení, vyhlášky a příkazy, tak nevylezete ani z postele, aniž byste byl zralý k trestu. Akceptujete, že nemůžete jezdit po dálnici dvoustovkou? Ale bacha, je to omezení svobody pohybu.

Vodník 30.9.2008 17:10

Abychom si to ujasnili

pročetl jsem cca 30% těch Posledních generací. Nikde jsem nenašel žádnou výzvu k ničí likvidaci. Pokud jste ji někdo našel, dejte mi vědět, jinak prohlásím, že v tomto ohledu media lžou a dělají z pomatených blbů potenciální vrahy, aby je dostali tam, kam chtějí, tj. do basy.

Propagace hnutí, které má na svědomí genocidu, by ani podle mě neměla zůstat bez odezvy. Ovšem jestliže jde Sedláček sedět skoro stejně dlouho, jako ten, co ubodal svoji babičku, pak je tato persekuce zcela bolševická. Buď Sedláčkovi pokutu nebo vrahovi babičky 20 let s ostrahou.

"Popírání holokaustu" není propagací hnutí, směřujícímu k potlačování práv...(atd.), proto je jeho trestání ryzím bolševismem na štítě řady tzv. "demokratických" zemí.

Minutus 30.9.2008 15:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hájíš právo nacistů dělat si co chtějí

Zase jsi to nepochopil. Nejde o to vysvětlovat něco nacistům, jde o to, vysvětlovat to ostatním, aby se nacisty nestali. Podle tebe by měl státní úředník rozhodovat o tom, jestli některý z tvých výroků není náhodou nacistický? Nebo třeba revizionistický, komunistický? To už tady bylo.

Ovšem v jednom s M.Č. tak úplně nesouhlasím. Soudce by neměl dělit zákony na důležité a nedůležité. To by byl konec právního státu. I  špatný zákon je zákon.

Petr 30.9.2008 15:41

Re: Re: Věc se má jinak:

Takže recept na zabránění nástupu totalitního režimu,  je totalitní režim zavést.Blahopřeji ke geniální myšlence.

RomanL 30.9.2008 15:40

Re: Re: Věc se má jinak:

... ano, že úřady "dovolí" - no a to je ten drobný rozdíl mezi demokracií a diktaturou.

RomanL 30.9.2008 15:27

Re: Re: Re: Aha, takže nejlepší je, zlu nečelit, a čumět jak nabývá na síle?

Je to stejná levicová sebranka jako komunisti. Co si lidé zvolí, to budou mít. Ale pochybuji, že by se v Rakousku na ulicích hailovalo...

portwyn 30.9.2008 15:25

Re: Re: Demonstrace = předvádění, ukazování

Jasně, v podstatě nejsme ve sporu, chci napsat toto: Jasně vymezit, co je zakázáno  (maskování se při demonstraci), ostatní je móda.

Komunisté nikdy dlouhé vlasy nezakazovali de iure. Za nekalé živly považovali i ty krátkovlasé, pokud dejme tomu četli co neměli. "Háro" byla jen záminka.

"Perzekuce" ve školách už v 80. letech moc nebyla, dost spolužáků byli klasičtí džískoví vlasáči a na gymplu (echtkomunistické Semily) je s tím nikdo neotravoval, o vyhazování nemluvě. 50. a 60. nevím, nebyl jsem na světě :-)

Klacky v rukou jsou právě ta hranice. Za komoušů jste šli slušně oblečení, neagresívní a stejně vás osprchovali. Dnes jde banda agresívních feťáků nebo nácků a nic. Podle mne je blbě obojí.

MaR 30.9.2008 15:15

Re: Celý ten paragraf o verbálních trestných činech je třeba zrušit

Nojo, ale jen si představte tu mediální masáž, kdyby to někdo navrhl zrušit. Bude obviněn z podporování extremismu a kdoví ještě čeho... Zavést v *dobré víře* je jednoduché, zrušit ale téměř nemožné - ale to je v článku myslím pěkně napsáno.

AndyO 30.9.2008 15:04

Re: Věc se má jinak:

tedy, historicky vzato to je přesně naopak- kdykoliv úřady dovolí někomu žvanit veřejně co se mu zlíbí, končí to miliony mrtvol a totalitou- počínaje francouzskou revolucí a konče bolševikama- kupodivu tu krev neprolévá cenzurující  dodělávající starý režim ale ti noví, co začínali projevama na bedně od pomerančů.

jezevec 30.9.2008 14:56

Re: Re: Aha, takže nejlepší je, zlu nečelit, a čumět jak nabývá na síle?

ano vidím jak nabývá na síle a v rakousku se dostalo i do parlamentu. nemám zapotřebí na to čekat u nás - ostatně panu hitlerovi se taky všichni smáli, dokud jen žvanil.

Petr 30.9.2008 14:41

Věc se má jinak:

jakmile úřady dostanou právo zakazovat šíření nějaké ideologie, je to konec svobody slova. Dnes zákaz krajní pravice, zítra zákaz kritiky feminismu, politické korektnosti, vládní politiky všeho druhu atp. Je to cesta k totalitnímu státu.

Schumacher 30.9.2008 13:49

Trestní postih má tři důvody.

Jeden je legislativně historický - rozvinutý relikt  socialistického trestního zákona. Druhý - ochrana těch, kteří přežili nacistické hrůzy, jejich potomků a potomků zavražděných před projevy způsobilými jim způsobovat duševní utrpení. Třetí - absence liberální tradice. Chápu, že je nějaký rozdíl mezi svobodou projevu a vysmíváním se něčímu utrpení. Výlučně z tohohle důvodu chápu tohle omezení absolutní svobody projevu. Mělo by být výjimečným a dočasným, nanejvýš po dobu několika desítek let. Hanobení vyznání a přesvědčení by nemělo být trestné už nyní. Nechápu, co všechno se vejde pod pojem "přesvědčení".  Třeba i přesvědčení, že Země je placatá ? Nebo dokonce přesvědčení o vyvolenosti Arijské rasy nebo nějakého národa, vyznávání nějaké zhovadilé ideologie  a podobně. Za označení takového názoru za stupidní a nositele  takového názoru za hovado před soud ? Zdá se vám to absurdní ? Tenhle paragraf tohle umožňuje. Není hodnocena kvalita onoho přesvědčení. Dám příklad. Při důsledné aplikaci trestního zákona je chráněno přesvědčení oněch odsouzených nácků. Kdo jimi hlásané přesvědčení označí za zhovadilé, dopouští se hanobení přesvědčení. Bez ohledu na to, že projev tohoto přesvědčení je trestný. Protože není chráněný projev, ale svoboda přesvědčení. Jakéhokoli. Absurdní ? Jistěže. Ale takový je zákon. Kritizovat je dovoleno, ale nehanobícím způsobem. Chápu, že hranice v některých případech může být nezřetelná. Ale v každém případě, pokud o stoupenci jakéhokoli přesvědčení prohlásíte, že se mýlí, nevystavujete se nebezpečí odsouzení. S výjimkou diskutovaného přesvědčení chráněného proti popíračům.

RomanL 30.9.2008 13:41

Re: Aha, takže nejlepší je, zlu nečelit, a čumět jak nabývá na síle?

Vy jste si všiml, že by nacistické hnutí nějak nabývalo na síle? Už je zvolili do parlamentu? Já tam pořád vidím jenom tu zakázanou internacionální lůzu, ne tu nacionální...

crw 30.9.2008 13:41

A co myslíte, Septikus je...

Sedláček nebo Budík? 8-)

RomanL 30.9.2008 13:36

Re: Demonstrace = předvádění, ukazování

Já jenom že si dobře pamatuju režim, kdy osoby s dlouhými vlasy nebo například v maskáčové bundě a kanadách byly považovány za nekalé živly a byly často kontrolovány VB, STB a podobnými "bezpečnostními" ozbrojenými složkami státu, nemluvě o perzekuci ve školách a podobných budovách. Neřekl bych, že to tehdy mělo něco společného s "módou", a to ani nechodili demonstrovat s klacky v rukou... ;-P

jezevec 30.9.2008 13:29

Aha, takže nejlepší je, zlu nečelit, a čumět jak nabývá na síle?

historia magistra vitae

bohužel ne pro každého

Historik 30.9.2008 13:24

Oni už své mučedníky mají a také je připomínají

patří k nim jeden skinhed zasřelených v Pardubicích z okna!! dvěma Cikány, z nichž žádný nebyl potrestán, prý se nepodařilo zjistit který ze všech dvou bratrů vystřelil. Další byl zavražděn tuším v Mostě a oni se dopustili hanobení národa tím, že si dovolili řikat, že vrahem byl Cikán (ten sedí, dostal jen 10 let).

A pak také připomínají oběti Cikánů, kteří s jejich hnutím nemají nic společného.

AndyO 30.9.2008 13:14

Re: Re: Re: Re: Re: hájíš právo nacistů dělat si co chtějí

nepochopitelná je na tom blbost těch, kteří už jednou zažili, jaké jsou konce a přesto blábolí o tom, jak se má nacistům něco vysvětlovat. Pozvěte k netu nějakého pamětníka , ať nám povypráví, jak vysvětloval nacistům, že nemají pravdu a  měli by se napravit a přestat s tím ošklivým vražděním.

Minutus 30.9.2008 12:57

Re: Re: Re: Re: hájíš právo nacistů dělat si co chtějí

Je to totéž, jako schvalovat komunistům cenzuru. Proti nacistům je třeba bojovat jinými způsoby, například vysvětlováním co a proč je na jejich ideologii špatné. M.Č. to řekl správně. Zákazy jim v této situaci JEN POMOHOU, co je na tom tak nepochopitelného?