27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Semiramis 26.1.2007 7:17

Re: Je to marné

Sabaus, tedy vy jste tupec k pohledání! Vy toho Klause určitě vidíte, i když otevřete ledničku, co? Mlynáře soudí soudci a ti vůbec, ale vůbec nejsou v žoldu ODS, spíše naopak (viz Brožová).  Ani modrý dav si nemyslí, že by měl být Mlynář trestán. Aspoň ne všichni.

Kiper 26.1.2007 7:12

Re: Re: Mlynář public relation

Od kdy je za porušování rozpočotvých pravidel 5,5 roku na tvrdo. To byste musel pozavírat většinu starostů a ministrů. Plácáte blbosti.

Kiper 26.1.2007 7:09

Re: Re: Já z těch tupců zblbnu!

A proč to tedy Rejstříkový soud zaregistroval? Od čeho tam tedy ty doudci jsou? Politik může nést pouze politické důsledky ne právní. Kolik by podle Vás měl dosat Kavan za Srbu, Paroubek za ...

LOJR 26.1.2007 7:05

Re: Já z těch tupců zblbnu!

trpe,víte vůbec, z čeho konkrétně (nemyslím paragrafy, nýbrž popis skutku), byl Mlynář obžalován? Víte, že na nezákonnost založení příslušného s.r.o. byl opakovaně a dopředu upozorňován?

LOJR 26.1.2007 7:02

Re: Re: ale vždyť byl odsouzen za trestné činy

sašo, vy jen provokujete, nebo jste skutečně tak alternativně inteligentní? Zkuste nám tady vysvětlit, jak si soudkyně "vykontruovala kauzu" a z čeho dovozujete, že "je evidentně podjatá".

trp 26.1.2007 6:56

Já z těch tupců zblbnu!

 Je neskutečné, že když se napíše srozumitelně článek, tak stejně se najdou tupci, kteří překrucují očividně fakta. Vůbec jim to není blbé. Neměl jsem rád Mlynáře. Ale to neznamená, že když mu je možno nasadit psí hlavu, tak toho využiju. Pro tupce!! - Mlynář byl ministr, NE úředník! Odborné znalosti práva jsou povinni mít jeho podřízení! Mlynář jako ministr - politik - činí politické rozhodnutí. Za právní správnost odpovídají jeho podřízení. Před jeho posledním razítkem je 7 podpisů zaměstnanců ministerstva. Na základě oněch 7 podpisů teprve ministr podepíše! Zneužití pravomoci by bylo, kdyby se podepsal bez oněch předešlých podpisů svých zaměstnanců. Ti jsou totiž zodpovědni za správnost projektu. V prvé řadě by se oni měli zodpovídat, pokud skutečně došlo k porušení zákona! A že nedošlo k porušení zákona svědčí oněch 7 podpisů!

 Jste jak báby na pavlači. Pomluvy a nic víc!

trp 26.1.2007 6:38

Re: Pokus o vraždu také není trestný čin když ta se nepovede?

Co to melete za nesmysly! 1. Jak by mohl vytahovat peníze a to navíc z rozpočtu? 2. on nebyl úředník, ale ministr! To je politická funkce! Pokud CHCETE být objektivní, tak si znovu přečtěte článek a snažte se ho pochopit. Já jsem sice po noční, ale takovéhle tuposti bych se nedopustil!

doxtan 26.1.2007 6:37

to je ono

"vás mohou zavřít za formální porušení právního předpisu."

no to je binec, zrovna včera jsem jen formálně porušil právní předpis (na volném úseku jsem přejel dvojitou plnou čáru na prázdné a přehledné ulici K přehradám v Praze 5) a dostal jsem pokutu jako hrom. Zastane se mě taky právník Vlk. Taky jsem neměl být potrestán, není-liž pravda.

Netřeba 26.1.2007 6:35

Re: Obdobným způsobem . . .

Kolik byste na to chtěl (spíš musel) postavit kriminálů? Viděl bych řešení: místo všech plánovaných dálnic postavit v příštích letech pouze jednu a ta by vedla do óóóbrovského kriminálu pro úředníky.

doxtan 26.1.2007 6:31

Re: Mlynář public relation

Souhlas, navíc bych přidal, že ony funkce určitě nebyly zadarmo. Peníze za jejich výkon však byly vzaty ze rozpočtu. Hlavní problém je v tom obcházení rozpočtových pravidel. Neznám argumenty soudkyně a doufám, že p. Mlynář všechny protokoly zveřejní, jak slibuje, myslím ale, že soudkyně vcelku správně pojala tento případ jako exemplární, pokud by to mělo projít, založí si každý ministr pár sro a za peníze občanů tam uklidí spoustu svých kamarádů.

Honza 26.1.2007 6:28

Pokus o vraždu také není trestný čin když ta se nepovede?

Mlynář si připravil tunýlek, jak z rozpočtu nadále tahat peníze (i když nepřímo) i po tom co z nejvyšší politiky vypadne. Když byl upozorněn že tunýlek není legální a že by mu to nemuselo projít tak se z otho snažil vycouvat. Podle logiky mnohých jeho zastánců jsou určitě stejně nevinní např. lupiči a vrazi, které těsně před činem v autě vybaveném potřebnými nástroji sebere URNA. Vždyť do té doby vlastně taky nic neudělali

Obdobným způsobem by se mělo postupovat vůči všem úředníků ve státní správě kteří třeba jen nějakým způsobem obešli systém zadávání veřejných zakázek či dokonce jen výběrová řízení, kdy si platí nejrůznější poradce, kteří jim to potom nějakým způsobem vracejí.

Novák 26.1.2007 6:06

Re: Zavřít ho až zčerná!!!

No, s tím Bursíkem by se mi to líbilo!

eMil 26.1.2007 6:00

Myslíte, že kdyby byl Mlynář z ČSSD, dopadl by stejně?

Nebo by šéfoval krajské partajní organizaci jako  Kakaový Boby, či užíval si svého těžce vydřeného vzdělání jako Standa Gross?

Pavel 26.1.2007 5:52

Kdo potrestá soudce,

který společnost zapsal do rejstříku? Kdyby tento soudce konal podle "zákona" tak žádný problém nevznikl. Myslím, že měl sedět s Mlynářem na jedné lavici obžalovaných.

saša 26.1.2007 4:33

Re: ale vždyť byl odsouzen za trestné činy

Soudkyně evidentně předpojatá, vykonstruovala sai kauzu a trvá na ní - takoví "soudcové" by neměli mít právo soudit. Odvolání dá jistě zapravdu obhajobě.

saša 26.1.2007 4:30

Re: Kajinek, Roztocil, Hucin jsou o dva rady zavaznejsi kauzy

Jak si opovažujete přiřazovat Hučína, který byl, což asi nevíte, zproštěn obžaloby a je to čestný člověk, k nějakým kriminálníkům? Nevcíte, o čem tlacháte

Ladislav N. 26.1.2007 4:30

Naprostý souhlas s obsahem článku.

ČR není právní stát.

saša 26.1.2007 4:27

Mlynář je obžalován neoprávněně,

nedopustil se žádného trestného činu, což pochopí každý, kdo má potuchy, co je právní řád a není předem předpojatý. |Navíc znám Mlynáře a vím, že je to čestný člověk - pokud o něco šlo, pak o nedodržení nějakých úředních předpisů. Je zajímavé, že milionové krádeže a povody nejsou stíhány, nebo se procesy vlečou a nikde konce nevidět.

Ozývají se "komentáře" lidí, kteří nemají tušení, o čem se vyjadřují a jen štěkají

jinak by tekly miliony 26.1.2007 3:13

Kajinek, Roztocil, Hucin jsou o dva rady zavaznejsi kauzy

Pan Vlk si z nas tentokrat dela srandu - kdyby se vec neprosvihla, tak by to byl bajecny PENEZOVOD ze statniho rozpoctu do kapes par chytraku. Jinak, kauzy jako Kajinek, Roztocil, Hucin, ... jsou dulezitejsi nez kauza Mlynar, ktery nakonec stejne dostane jen podminku, protoze patri k pravde a lasce.

Ada 26.1.2007 3:03

Mlynář public relation

1. co je v založení sro, která měla obcházet omezení pro  rozpočtové nebo příspěvkové organizace, politickým rozhodnutím.

2. samo založení sro stálo peníze daňových poplatníků a i přes její krátké působení stačila sro přidělit milionové zakázky bez výběrového řízení.

3. nejednalo se o činnost nějakých úředníků, kteří něco předloží ministrovi k podpisu ale přímo o iniciativu ministra a jeho odsouzených kamarádů, kteří si v sro rozdělili posty.

Pokud Mlynářova obhajoba použila podobné argumenty jako v tomto článku pak se nedivím výši uděleného trestu.

honza 26.1.2007 1:35

ale vždyť byl odsouzen za trestné činy

Podle soudu se dopustil zneužití pravomoci veřejného činitele a formou spolupachatelství rovněž zneužití informací v obchodním styku. Myslíte, že by za to neměl sedět? Tak to jste na správné adrese, Ondřej Neff se podílel na krádeži Mladé fronty, ten má pro zloděje pochopení.

68 26.1.2007 0:46

Re: Zavřít ho až zčerná!!!

Holka, už si někdy viděla černýho mlynáře? Dyž ne, tak na barikády!

Sebaus 26.1.2007 0:17

Je to marné

Mlynář je a zůstane zrádce ODS a pana profesorissima. A kromě toho se určitě najdou tací, kteří připomenou, že si měl vybrat jiné rodiče.

Takže pro rrud^Wmodrý dav je trest zasloužený. Tečka

občanka 26.1.2007 0:16

Zavřít ho až zčerná!!!