11.6.2024 | Svátek má Bruno


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
omaha 11.8.2007 9:48

Re: Pokračování jak je možné v Česku štětináčem ovlivňovat trestní řízení !!!

Zastavuje snad někdo tebe, zhova/dilče, abys tady nepsal ty své nenávistné pitomosti?

doktor 11.8.2007 9:45

Dobrodruh Jaromír Štětina

si neuvědomuje, že svou angažovaností v trestních kauzách na straně vybraných obviněných automaticky jejich nevinu zpochybňuje.

omaha 11.8.2007 9:42

Re: Re: Re: Pan Štětina potvrzuje, že jeho zvolení do senátu byl velký omyl

Mně se strašně líbí, jak se tady každý ohání " skutečnou demokracií", aniž by vůbec tušil, co takový termín znamená!

Mistr Jan Hus 11.8.2007 9:42

Re: JIři Štětina

Kretén a senátor jedno jest -bratře. ;-)

Mistr Jan Hus 11.8.2007 9:40

Re: Senát

Protože měl dobré styky na KGB, jak jinak. ;-D

kaspar 11.8.2007 9:39

JIři Štětina

Autor je kreten. Jo a taky senator.

Ja porad premyslim, co na Vas Hucin vi, ze mu tak jdete na ruku.

Mistr Jan Hus 11.8.2007 9:39

Re: nevadí

Proč by mu to vadilo, sám ve straně byl a to byl nějaký soudruh, ikdyž už soudruhem nebyl (před 89). ;-D

omaha 11.8.2007 9:38

Re: Rozhodují "lidé"?

Použiji-li Vaše tvrzení, že v justici rozhodují lidé, jako premisu, musím dojít nutně k závěru, že soudružky Veselá (starej grebeníček) a Horváthová (Pavel Wonka) nejsou komunistické sv/ině, ale lidé! Myslíte to to skutečně vážně?

Mistr Jan Hus 11.8.2007 9:38

Pokračování jak je možné v Česku štětináčem ovlivňovat trestní řízení !!!

Kdy už ho něko zastaví toho hňupa, co stojí nad zákony a dělá si co chce.  ;-O

Jirka 11.8.2007 9:28

Co k tomu článku dodat,

zřejmě další epizoda ze Štětinovy výpravy za českými čerty, kdy nikdo neví, co je pohádka a co ne. Jak Pražáci mohli zvolit toho exota do Senátu by zasluhovalo sociologický rozbor v dané lokalitě.

bambamore 11.8.2007 9:26

Re: Re: Re: Pan Štětina potvrzuje, že jeho zvolení do senátu byl velký omyl

On vas nikdo nevystehovava, jen doporucuje se vystehovat. K tomu se ja pridavam, voni inteligente! 

PROKOP BUBEN 11.8.2007 9:21

Re: Nechme již těch ideologicky zabarvených pohledů .......

ABSOLUTNÍ SOUHLAS....

Rad 11.8.2007 9:21

Re: Re: Mylý Jene...

kde jste to vygůgloval? na nějaké specielní jyrkově stránce?

PROKOP BUBEN 11.8.2007 9:18

Re: nevadí

Potrestáním Čunkovým by nastal průlom v zavedeném systému.......Kdo, zacházející s veřejnými prostředky a zakázkami je -ČISTÝM.....Čunku, vítej v klubu NEPOSTIŽITELNÝCH !!

celeron 11.8.2007 9:11

Nechme již těch ideologicky zabarvených pohledů .......

Pane Štětino, že naše soudy, státní zastupitelství, policie nefungují zdaleka uspokojivě natož optimálně je asi zřejmé. Co však zejména vy - politici - činíte pro to, aby se tento stav zásadně změnil ? Jenom pokřikujete přes svoji ideologicky zabarvenou optiku (jednou do modra, podruhé do červena, potřetí ... ) a případně navrhujete opatření, která  nejsou k  ničemu ( zákaz komunistů - to jste zaspali minimálně 15 let, výzkumné ústavy totality - to nechte regulérním historikům, nikdy nic nevyšetřící parlamentní vyšetřovací komise).

Dbejte např. na to, aby všem bylo měřeno a se všemi nakládáno stejně.

Kdybych např. na mne bylo podáno stejné trestní oznámení, jako na p. Čunka, tak jsem seděl ve vazbě, abych nemohl ovlivňovat svědky. Policie by prolezla moje příjmy za posledních dvacet let, ve vazbě by seděli i pánové, kteří přemlouvali p. Urbanovou ke změně výpovědi, určitě by o mne nevěděla paní Vesecká, zabýval by se mnou státní zástupce resp. vyšetřovatel, na které zrovna přišla řada, musel bych prodat chatu, abych si mohl zaplatit slušného právníka. V tisku by se o mém případu přinejlepším objevily dva-tři řádky a zřejmě bych již seděl s flastrem "na tvrdo".

Pan Čunek určitě není čístý jako lilium - prostě se tak nějak pohyboval "na hraně" jak už to na té komunální úrovni bývá. K závratné politické kariéře přišel jak slepý k houslím - prostě shodou okolností ( vnitřní boj a mizérie v KDU, zabrnkání na strunu cikánskou, ...). Kdyby ctil standardní politickou kulturu, nemusel ze sebe dělat naivního popletu, prokazovat nedostatečnost své paměti a zároveň sílu superhroší kůže, veřejně dehonestovat svědkyni z parlamentní tribuny a zpochybňovat policii. Nemusel tedy celou záležitost politizovat - mohl prostě odstoupit tak, jak by učinil každý slušný evropský politik (natož křesťanský) a nechat proběhnout v relativním klidu celou kauzu do řádného konce. Případně očištěn by se mohl do politiky vrátit.

Takto pouze prokázal, že se i nadále dělíme na pány a kmány.

bambamore 11.8.2007 9:11

Re: Pripad Cunek ukazal, ze se Cesko vraci pod vladou modrych komunistu,

Tak se mi zda, Jane, ze podle znameho prislovi o zlodeji, ktery rve prvni, aby zlodej byl chycen, zde jako komunisticky sympatizant rvete nesmysly o modrokomunistech. Tuto jednoduchou dezinformantskou hru vsak jiste mnozi jiz prokoukli, takze prijdte na trh s necim novejsim! 

conqueror 11.8.2007 9:07

Je to...

Je to proto, že se po hadrové revoluci nezatočilo s rudou justicí...Jen se udělaly "škatule hejbejte se" z okresu do okresu a bylo hotovo. Hezky česky.

krka 11.8.2007 8:42

nevadí

Jak je možné,že známému komunistobijci Šetinovi nevadí členství pana Salichova v KSČ??? Je to zřejmě tím, že sám ,ač krátkodobě byl členem této zločinecké organizace. Inu potrefená husa nejvíce kejhá.

František I. 11.8.2007 8:41

Re: Senát

Sockomoušku,zarudlý to Frantíku, pravda se strašně špatně snáší, že? Zvláště, když se týká stranicky podložených postaviček typu pana Obsta. Je krásné vidět, jak se vám srpek a kladívko v mozkovně komíhají a vy nemůžete nic. Sockomstrana nemůže vydat direktivu, aby tu odpornou Veseckou odstranili od lizu. Možná, že nedokáže ani zabránit obvinění pana Obsta i dotyčných socpoldů. Pane Štětina, super. Plně se s vámi ztotožňuji. Navíc mne baví, jak komoušci pění vzteky a upadají do svého předrevolučního žargonu.

DS 11.8.2007 8:30

právní stát

6e nejsme právní stát zjistí každý obyčejný člověk,který se se soudy nebo státnímin zástupci dostane do kontaktu.stačí aby si nějaký vlicný podvodník vyhlédl váš majetek a nemáte šanci.já jsem sveřepý a bráním se třináctý rok,ale už mi docházejí síly a možnosti.Malý příkla: otec se synem si nechají zaregistrovat  ZNALECKÝ ÚSTAV.V ten moment mohou beztrestně a bez jakékoliv kontroly dělat pro soud znalecké posudky ,které vůbec neodpovídají skutečnosti a jsou i v rozporu s českými zákony.Přes jednotlivce je kontrolní oddělení na Min.spr.a u Městského soudu/tak mi to na ministerstvu vysvětlili/,ale ústavy  jejich kontrole nepodléhají.Snažil jsem se dát trestní oznámení na znalce pro křivé svědectví.Státní zástupce se vůbec nezabýval posudkem a těch i pro laika   na první pohled viditelným nesmyslům a bylo mi naznačeno,že to je msta ,že jsem neuspěl u soudu.Můžete být 100% v právu a nikdo vám nepomůže./úředníci placení z daní občanů jsou slepí a hluší když se jedná o někoho na kom nezáleží./Je pohodlnější vás odmítnout,než se věcí zabývat a přidělávat si práci.Nikomu nepřeji se do této situace dostat a koukat jak už si ta mafie dělí zatím ještě váš majetek.Já stále ještě doufám,že narazím na slušného a kompetentního soudce a ten tuto zločinnost zarazí,ale mám obavy aby už nebylo pozdě a  majetek naší rodiny už nenávratně mezitím nezmizel.

Tino 11.8.2007 8:28

Vlastnost pravdy...

...je ta, že vyplave časem nahoru stejně jako olej na vodu. Někdy to trvá příliš dlouho, takže až potomci aktérů se dožijí pravdivých informací. Snad to v tomto případě nebude trvat tak dlouho. A o to by se měli zasadit špičky naší politiky a novináři. Stále postrádám hustější zprávy a rozbory ve věci Obst a spol.!

Frank 11.8.2007 8:09

Senát

Pane Štětino, právě jste poskytl další pádný důvod, proč zrušit Senát ČR. Místo své obhajoby Čunka, Hučína Uzunugla a dalších byste měl psát paměti, jak jste cestoval po SSSR i do míst, kde se normální smrtelník nikdy nedostal. Tož napište soudruhu, jak jste to dokázal a co jste proto dělal? Lidé jako vy, by měli mít úředně zakázáno mluvit o morálce, spravedlnosti a podobných atributech.

PetrK 11.8.2007 8:08

Re: Mylý Jene...

Kauzu Čunek spustil člen ODS. Rečte si vygůglovat. Nevím, kdo pak vypadá jako Ydiot. Opozice toho logicky využívá. Cituji Vás = Kreten...hadr !

Mirek_K 11.8.2007 6:57

Mylý Jene...

...jsy tezký neyntelygentný ydyot. Kreten...hadr !

Kauza Čunek byla a dosud je politická kauza ! Jako kriminální byla pouze připravena a měla tak vypadat.

Je to kauza v plné režii Paroubka a jeho tlupy. Proč ..to ti vysvětlovat nabudu,jakožto idiot by jsi to stejně nepochopil a já se nehodlám duševně vyčerpávat.

Nemám pro tebe příměr. Ale jedno ti poradím....méně zoufalého vzteku a sockomančské zpupnosti by tvým zdejším výlevům prospělo. I když....opět házím perly sviním...kde nic není,ano čert nebere !  P.S.: Mnou použitý výraz "idiot" jakožto titul vůči tvé osobě,není nikterak pejorativní výraz....je to tvá společenská kvalifikace !

Vlada Zidek 11.8.2007 6:51

Senat je pojistka demokracie

Senat je pokud vim ustaven jako pojistka demokracie. Co kdybyste prestal psat nic neresici komentare a zacal pracovat na ukolu. Mam za to to, ze jako senator muzete ovlivnit vic nez jako pismak. Jinak s clankem souhlasim.

Jiří Bakkal 11.8.2007 6:37

Re: Re: Pan Štětina potvrzuje, že jeho zvolení do senátu byl velký omyl

Pane Melle, nikoho laskavě nevystěhovávejte ze země. Každý občan, chce-li být občanem má právo zkritizovat své volené či nevolené zástupce či jiné politiky nebo státní či obecní zaměstnance. Ani mně, jako řadě dalších, se nelíbí mnoho věcí v této zemi, v tomto státě! Ale proto mně nikdo nebude z mé rodné země vystěhovávat, voni troubo!

Jan 11.8.2007 6:35

Re: Jeníku, jsi opravdu mimo. Komunisti již desítky let používají zástěrku kriminálních obvinění k politickým účelům. To již dělal Stalin např. u "sabotování dodávek obilí"

Jeste navic, soudruhu, pokud se nemylim, tak trestni oznameni na Cunka podal Jiri Novak z ODS. Ja ho za to obdivuji, udelal dobre, korupce v politice je nejvetsi svinstvo. Je to jeden z mala poctivych modrokomunistu.

Jan 11.8.2007 6:31

Re: Jeníku, jsi opravdu mimo. Komunisti již desítky let používají zástěrku kriminálních obvinění k politickým účelům. To již dělal Stalin např. u "sabotování dodávek obilí"

Mily hochu, Chadimova, Uzunoglu jsou pomnicky z doby vlady ODS. Netroufam si ovsem tvrdit, ze je modri komuniste kriminalizovali z politickych duvodu. Do toho nevidim. Mozna, ze se opravdu pritletli modrym nebo rudym komunistum do cesty.

Cunek je ale jednoznacne kriminalni pripad. Navic Cunek je politikem a mela by u nej platit prisnejsi kriteria. Ten clovek nebyl schopen vysvetlit velke nesrovnalosti mezi svymi prokazatelnymi prijmy na jedne strane a vydaji na strane druhe.

Zajimave je, jak vy modri komuniste, rozlisujete, kdo je podle vas nevinny ciste dle stranicke linie. Proc jsi treba, soudruhu, nekricel, kdyz byl nedavno v tisku vlacen treba Gross? A i ten Gross se k problemu postavil jako chlap, nikoliv jako ch.am Cunek.

Rudla 11.8.2007 6:28

Re: Kdo stojí za obviněním Čunka?

dnes tady blejou samí komunisté ( zasraní).

Dan 11.8.2007 6:23

Je to mag or.

Je to mag or.