21.10.2019 | Svátek má Brigita



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


PRÁVO: Máma a máma mají mimi ...



Výpis zvoleného vlákna. Zobrazit celou diskusi podle vláken, času
počet příspěvků: 19, poslední: 29.3.2012 1:46, přehled diskusí

"Je mi líto dětí, které platí krutou daň za to, že někdo jiný si prosadil právo je mít.":
Autor: S. Netzer Datum: 23.3.2012 8:23

Vaše lítost je selektivní.

Dítě, které je milováno svými rodiči, ať už jsou takoví, nebo makoví, má šťastné dětství, na rozdíl od dítěte Vámi vyzdvihovaného heterosexuálního páru, který svého potomka zanedbává, nebo dokonce týrá.

Re: "Je mi líto dětí, které platí krutou daň za to, že někdo jiný si prosadil právo je mít.":
Autor: R. Langer Datum: 23.3.2012 10:36

Jo, a ve škole z těch otázek: "Kde máš tátu, jo ta máš otku?" a z těch poznámek:" Jé, ty máš za rodiče buzny!" musí být šťastné a negativně neovlivněné zaručeně každé takové "milované" dítě. Navíc nevím, kde berete tu jistotu, že zrovna homosexuální pár by měl být ve výchově nějak úspěšnější, než ten heterosexuální - ten snad nemůže své dítě týrat? To je snad vlastnost jenom heterosexuálů? Máte s tím snad nějakou osobní zkušenost? :-P

A kde máte jistotu, že heteroexuální pár:
Autor: V. Novák Datum: 23.3.2012 10:48

by měl být ve výchově nějak úspěšnější, než ten homosexuální?

Pani Netzer prostě píše o fungujících rodičích bez ohledu na sexuální orientaci - a nefungujících, týrajících, dětmi se navzájem vydírajících, partner(k)y co ponožky střídajících - opět bez ohledu na sexuální orientaci.

Troufal bych si odhadnout - ovšem je to odhad typu "palec do huby", přiznávám předem - že pár, který musí o možnost mít dítě usilovat, se k němu bude chovat lépe, než pár, jenž je zplodil co vedlejší produkt zábavy a třeba i nechtěně.

A ty poznámky... Když se po revoluci uvolnilo a vznikla Nova - pamatujete na Tabu? Šmucler a budka, kam lidi chodili povykládat o svých často sexuálních problémech, orientacích, chování - ze začátku to byla bomba! Mámo, poď se podívat, to snad není možný, mluví tam nějakej teplouš, no co si to... Po pár letech to museli zrušit pro nezájem. Mámo, zase tam mluví nějaká buzna, koho to zajímá, pusť Profesionály. Nuda šedivá.

Re: A kde máte jistotu, že heteroexuální pár:
Autor: R. Langer Datum: 23.3.2012 11:57

Já jenom píši o tom, že to "fungující" rodičovství je nějak příliš často spojováno právě s homosexuálními páry, a přitom k tomu nevidím jediný důvod. Něco se domnívat je zcela bezpředmětné, já se mohu stejně tak domnívat, že biologičtí rodiče pro své dítě vždy udělají to nejlepší, ale pravda to jistě nebude, že?

Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: V. Novák Datum: 23.3.2012 12:17

ve výchově mohou být oba typy párů, a můžem jít od toho. A nic jiného netvrdila ani paní Netzer.

V případě předkládaném v článku mi nesedí ani jeden z protagonistů. Matce ani otce by nemělo vadit, že biologický otec má o dítě sporadický zájem a pokud chlap něco slíbí, měl by to dodržet a necpat se někam, kde o něj nestojí. Ovšem je to jen variace na maléry, které si způsobují heterosexuální ex-manželé dnes a denně. Čili nic nového a specificky homosexuálního.

Re: Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: R. Langer Datum: 23.3.2012 12:36

Ne, to paní Netzerová nepíše. Ta zdůrazňuje týrání dětí heterosexuálním párem, aniž by k tomu měla jediný důvod. A to se mi hrubě nelíbí!

Re: Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: S. Netzer Datum: 23.3.2012 16:05

Pan Novák má pravdu s interpretací mého textu, a Vy máte očividně problémy s chápáním významu psaného textu. Na rozdíl od autorky tohoto ideologického pamfletu nic nezdůrazňuji, jen konstatuji, že nejdůležitější pro vývoj dítěte je rodičovská láska, a ta je nezávislá na jejich sexuální orientaci.

Re: Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: Z. Kulhánková Datum: 23.3.2012 16:47

Tohle dítě o lásku jednoho rodiče přichází, místo něj mu matka nastrčila nějakou úplně cizí ženskou.

Re: Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: S. Netzer Datum: 23.3.2012 19:43

Gratuluji k přízni diskutérů Šulce a Švika.

U rozháraných heterosexuálních párů snad nedochází k situaci, že po sňatku s novým partnerem , jeden z biologických rodičů "nastrčí" svému potomku "nějakou úplně cizí ženskou / muže"?

Paní, pište o věcech, kterým rozumíte.

Dzp.

Re: Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: Z. Kulhánková Datum: 23.3.2012 19:52

U normálních párů dítě začíná s vlastními rodiči a pokud skončí s nevlastním, je to politováníhodné, ale dítě má stále kontakt s oběma vlastními rodiči.

Je velký rozdíl, když se taková politováníhodná situce předem úmyslně plánuje a dítěti se odepře kontakt s vlastním rodičem.

Re: Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: S. Netzer Datum: 23.3.2012 20:11

Respektuji a cením si Vaší věcné reakce.

Nemůžete ale podsouvat Vám kritizovaným párům, že "takové politováníhodné situace předem úmyslně plánují a dítěti odpírají kontakt s vlastním rodičem."

Re: Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: Z. Kulhánková Datum: 23.3.2012 21:17

V článku uvádím dva zdokumentované příipady z různých zemí, kdy lesbický pár úmyslně předem plánoval situaci, kdy dítě vyrůstá bez jednoho rodiče. V obou příipadech se lesbický pár domáhal, aby soud otci zakázal styk s dítětem. To je podle vás "podsouvání"?

Re: Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: D. Švik Datum: 23.3.2012 20:23

Vy gratulujete sama sobě...? Netzerová, že vy jste trošku bumbala ?!

Re: Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: J. Strnadova Datum: 25.3.2012 22:31

A přemýšlela jste, kolikrát "nastrčí" heterosexuální matky svým dětem cizího chlapa? Někdy několikrát za sebou se "strejdové-tatínkové" obmění, stejně tak jako "tety" u tatínků... Rozvodovost je 50%, tak není proč si idealizovat výchovu u heterosexuálních párů!

Re: Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: Z. Kulhánková Datum: 29.3.2012 1:46

Jak pravím výše: Ano, stane se to, ale je to politováníhodná situace a rozhodně se to neplánuje předem. Za druhé má otec dítěte stále rodičovská práva a povinnosti a v případě, že se s matkou něco stane, dostane dítě do výchovy otec, ne nějaká úplně cizí osoba.

To jsou velice zásadní rozdíly.

Re: Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: D. Švik Datum: 23.3.2012 18:05

Sama jste sexuální orientace

Re: Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: J. Fleiszner Datum: 23.3.2012 21:30

Nejdůležitější pro vývoj možná je rodičovská láska, ale i jejich sexuální orientace. Většina lidí, které znám a zastávají se výchovy dětí homosexuálním párem jsou lidé, kteří mají vážné problémy v sociální oblasti a proto nejsou schopni zdravě posoudit dopad takové výchovy. Považuji tedy za velice pravděpodobné, že paní Netzer patří do takové skupiny.

Re: Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: Z. Kulhánková Datum: 23.3.2012 21:42

Velice důležitá součást socializace je naučit se navazovat vztahy s lidmi obou pohlaví a naučit se, jak funguje soužití muže a ženy. To se děti učí v rodině. Dva homosexuálové je to naučit nemůžou.

Re: Takže se shodněmež, že úspěšné nebo neúspěšné:
Autor: P. Sulc Datum: 23.3.2012 18:02

Pane Langere, Netzerka je hadava rafna, ta ma jen cernobile argumenty, ty jdou jen od zdi ke zdi. S tou nema smysl discutovat.