2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Budař 15.1.2010 13:50

Re: ne milost ale president je na vině

Nejsem od vás z ústavu, dobře nerozumím co jsou veřejné zdroje, že by to byl " Blesk " nebo " Aha ", nebo jedna paní povídala ?  Mne zajímají pouze podložená fakta, článek jsem četl a myslel si o něm své, zkrátka bulvár.

yenda 15.1.2010 13:47

Re: Pane Jemeliku,

Ano, protože jsem (podle vás) ostatní v článku nepochopil, tak se k nim nevyjadřuji :). Zatímco vy se vyjadřujete ke všemu, i když nemáte k čemu

Budař 15.1.2010 13:42

Re: Otázka, proč je naším prezidentem

Jsi provokatér, nebo tak postižený ?

Schumacher 15.1.2010 13:41

Systém udělování milostí je třeba změnit.

Aby byl čas na kvalifikovaný přezkum důvodnosti žádostí. Připomínám, že může-li být milost podmíněná, mělo by se toho využívat.

Tencokida Hnuj 15.1.2010 13:40

Já jsem spokojený

Před rokem 1989 jsem byl v KSČ a StB. Teď mám firmu, znám se s lidma z ODS i ČSSD. Nechci na tom nic měnit. Když tak dám hlas TOP 09. :)))

Budař 15.1.2010 13:30

Re: ne milost ale president je na vině

Oprava : zprávy

Libor.w 15.1.2010 13:28

Re: Lži a bludy.

Jen bych rád věděl co by tady bylo kdyby lidé tenkrát v listopadu 89 nevyšli do těch ulic?Asi ten Jakešův ráj po kterém tay kdekdo teskní.Zajímavé že lidi do těch ulic nejdou teď,když je to všechno tak na draka,ale to by vlastně museli před Teskem nebo Kauflandem nechat ty svoje přecpané vozíky s nákupem v akci.Jo ale tihle revoluci dělat nebudou,nato jsou moc spokojení a v klídku.

ranbow 15.1.2010 13:27

Re: Pavko Korčagin ostatní spravedliví

No tak to jste mne špatně pochopila. Strach z vyhrožování blízkým, pochopitelně. Jenže, najednou, po vynesení rozsudku, lup ho a už se nebojí a odvážně na ty podvodníky co jí vyhrožovali vyvolává trestní řízení?? To už se o své blízké nebála??

Ludva 15.1.2010 13:27

Re: Pane Jemeliku,

Když se může postavit Ústavní soud nad parlament, tak proč by se prezident nemohl postavit nad soudy ? A těch soudních chyb bylo a bude požehnaně.

Budař 15.1.2010 13:25

Re: Pane Jemeliku,

Pane, jasné je že máte pravdu v té poslední větě, to ale autor v článku píše jaké jsou důvody pro udělení milosti, ostatní jste asi dobře nepochopil.

Budař 15.1.2010 13:22

Re: Usmálo se na ně štěstí

Jarošu, dobrá reakce. Kdyby jsi ogare věděl co já toho vím, to bys čubrněl. U tebe je vidět že jsi méně chápající, to IQ bude tak 75.

Budař 15.1.2010 13:18

Re: Usmálo se na ně štěstí

Zapomněl si dodat, že s ním měla ještě milostný poměr, no a co ? Nebyl jsi také do toho případu zainteresován, že máš takové informace ? Ale to určitě ne. Ty jsi spíše nechápající dub.

K. Babák 15.1.2010 13:17

Re: Četnické právo

Procenta se učí už na základní škole. O dysprocentii jsem ještě neslyšel.

emil 15.1.2010 13:13

Re: ne milost ale president je na vině

Budaři, jsi sprosté hovado, které neumí argumentovat. Ty Jemelíkovi vyhovuješ.

Budař 15.1.2010 13:11

Re: Usmálo se na ně štěstí

Tak tomu Barry věř. Nemají ho opravdu, ale opravdu takoví lidé, kteří mu závidí jeho vzdělání, to že je chytřejší než oni, že na něho nemají, že např. nebyli schopni se naučit pořádně česky a on umí několik jazyků a že je pracovitý a oni ne. S tím rychloprofesorem jsi to přehnal, najdi si jeho stránky kde zjistíš, kdy dělal docenturu a kdy se stal profesorem. Pak múdruj. Ty asi budeš patřit k těm lidem, o kterých se zmiňuji, takže si nic zjišťovat samozřejmě nebudeš.

emil 15.1.2010 13:11

Re: Usmálo se na ně štěstí

Ona ta chudinka paní s ním jenom nebydlela ve vesnici, ona ještě měla Mrázkovu firmu a pro Mrázka dělala Bílého koně.. Asi  si to nejsi ,hlupáčku, schopen přečíst. Ale pak neměj blbé kecy.

Jarda 15.1.2010 13:05

Pane Jemelíku,

nesouhlasím s "nošením židovských hvězd", ale s obezřetností k lidem, co selhali. Selhali z hlouposti nebo bezcharakternosti. Někdo jako zloděj, jiný jako agent STB. Žádají soucit, který oni sami nemají.

yenda 15.1.2010 13:02

Pane Jemeliku,

pokud by prezident měl opravdu udělením své milosti napravovat evidentně špatná soudní rozhodnutí, jak píšete v závěru článku, potom by to bylo hodně zlé. To by znamenalo, že prezident se staví nad soudní výrok o vině a trestu a svým rozhodnutím ho mění. Je to ale trochu jinak. Důvody pro udělení milosti jsou většinou povahy lidské, týkající se zdraví odsouzence, jeho rodinných záležitostí atd.

Budař 15.1.2010 12:59

Re: Pane Jemelíku ,vemte ho do hrsti

Vy máte v ústavu také semestry a probíráte úsavní právo ? To jsem nevěděl a ani úsavní právo neznám, přestože jsem v zákonech celkem zběhlý. Nyní jsem již v důchodu, tak mi ta novinka z právního světa asi utekla. Ale určitě vím, co se posuzuje při žádosti o milost, mám totiž Jáklovu univerzitu.

Jarda 15.1.2010 12:58

Re: Usmálo se na ně štěstí

Jste důkazem toho, že nejvíc útočí vždy ten, co kulový ví.

Vlali 15.1.2010 12:56

Re: ne milost ale president je na vině

Kmenta použil veřejné zdroje (jak píši výše) ze kterých je jasno kdo s kým podnikal. Tys ten článek nečet, že jo?

Barry Goldwater 15.1.2010 12:54

Re: Usmálo se na ně štěstí

Nevěřím, že by pana rychloprofesora Klause někdo opravdu, ale opravdu neměl rád.

Vlali 15.1.2010 12:51

Re: Usmálo se na ně štěstí

U mafiánských vražd se to málokdy zjistí. Třeba jsem o udělal já nebo ty.

milan 15.1.2010 12:51

Re: Pane Jemelíku.

Přesně !

Budař 15.1.2010 12:50

Re: ne milost ale president je na vině

Jaké máš argumenty ty, nebo přiblblý Kmenta ? Kde jste je vzali ? Kmenta chodil po vesnici a zjišťoval kdo s kým se zdravil a Klaus to před udělením milosti také zjišťoval ? Zůstaň svůj, budeš mít kliku, až něco na tebe najdou, že nebudeš potřebovat milost, oni tě nemůžou ani odsoudit, protože jsi asi zbaven svéprávnosti.

Vlali 15.1.2010 12:49

Re: Pane Jemelíku ,vemte ho do hrsti

Zjisti si fakta troubo a pak nadávej. Při žádosti se posuzuje trestný čin jehož se osoba žádající milost dopustila. A ten byl braní úplatků na cizinecké policii v KV (to není Klaus ale Karlovy Vary). o se bere v prvním semestru při probírání úsavního práva.

Důchodce 15.1.2010 12:44

Re: Jedním z hlavních důvodů,

Správně jste to napsal.Za to,že nemáme prezidentem Švejnara,musíme být vděčni paní Bobošíkové a komunistům.Přiznejme si to a poděkujme jim.

Budař 15.1.2010 12:43

Re: Usmálo se na ně štěstí

Vážně ? Kdo prosím tě ? Já myslel že se střílí jenom na večírcích u Paroubka a ono je to takhle ? Díky za prozrazení.

Budař 15.1.2010 12:38

Re: Pane Jemelíku ,vemte ho do hrsti

Klaus ho má určitě, to ti dám i písemně. Ty troubo, ty jsi hň.p, že to nemá obdoby. Přečti si ten článek znovu a když mu nerozumíš, tak někoho chytřejšího požádej, ať se ti ho snaží vysvětlit. Hlavně to, co se posuzuje při žádosti o milost. Určitě ne to, jestli někdo vybíral od Vietnamců. Zřejmě tvoje IQ, se bude pohybovat těsně nad lehkou mentální retardací u které je IQ 50 - 69 bodů, tak u tebe to bude kolem 80 bodů, zatím.

Vlali 15.1.2010 12:38

Re: ne milost ale president je na vině

Hloupost se zjevně projevuje nedostatkem argumentů ale přehršlí nadávek. Zůstaň svůj třeba až něco na tebe najdou tak tě omilostní pro blbost.