17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

PRÁVO: Kopni si do lékaře, (skoro) nic se ti nestane

Jen málokdo z laické veřejnosti si umí představit rozpoložení lékařů a sester, kteří byli v době pandemie Covid v tzv. „první linii“ , tedy na odděleních, která byla přeplněna těžce nemocnými a umírajícími jedinci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Vlasák 11.8.2023 22:18

Pane Vychodile, Vaši páni rodičové Vás jaksi nenaučili, že se druhým vyká. Tak Vám to připomínám alespoň já.

M. Vlasák 11.8.2023 22:16

R^ Díky za jasné vyjádření problému.

P. Sykora 11.8.2023 21:02

On, Veličenstvo, umí být jen povýšen nad námi, obyčejnou luzou...svým treskutym sarkasmem...

P. Vychodil 11.8.2023 19:57

Jen se nevymlouvej na můj projev ...umíš odpovědět na moji otázku ?

T. Vodvářka 11.8.2023 19:34

Pane Vychodile, vzhledem k Vašemu písemnému projevu Vás nemohu nijak zatěžovat čímkoli, co by jen vzdáleně mohlo způsobit jakékoli myšlení na Vaší straně.. Nicméně jedna dobrá zpráva je, že Vám rozhodně nehrozí mozková mrtvice.

P. Vychodil 11.8.2023 19:07

vodvare, můj názor na doktory znáš...

můžeš mi vysvětlit, jak je z medicínského hlediska možné, že ta hrozná pandemie covidu zmizela během pár dní po tom, co Putin poslal cca 200 tis žoldnéřů směrem na Kyev ?

btw, těch článků, pokud čteš nejenom seznam.cz o tom, jak byli diskriminováni covid pacienti s/bez vakcinace, světově příbývá...

J. Kulheim 11.8.2023 18:54

Zdraví je nejcennějším majetkem každého z nás. Není to majetek premiéra, prezidenta ani ministra zdravotnictví. Nedá se koupit supermarketu ani v nemocnici. Každý by se o něj měl starat především sám. V nemocnici se léčí nemocní.

Říkají, že máme demokratické zřízení. Nechejte pana Duška , ať se o svoje zdraví stará jak uzná za vhodné.

V. Němec 11.8.2023 16:04

Vzdáleně to souvisí, takže:

Zrovna jsem narazil na YouTube na 4 roky starý rozhovor: Jaroslav Dušek - "Moje tělo nepotřebuje léky."

Nehodlal jsem si to ani poslechnout. Mám známého, který se ve svých 70 letech vrátil nadšeně z Číny s novými vědomostmi o alternativní čínské medicíně a doslova plival po té naší - evropské. Půl roku nato se škaredě vyboural, multitrauma, m.j. roztržená játra, několik zlomenin...týden v kómatu. A ta naše "hnusná" medicína ho z toho po pár letech dostala, že má jen jedno ucho s dírou v bubínku a pár drobných defektů.

I tělo pana Duška bude jednou rádo za nějaké ty léky.

J. Ganaur 11.8.2023 13:20

Na lékařských fakultách se snad učí, že lékař je bůh.Aspoň si to o sobě myslí!:-(

J. Ganaur 11.8.2023 13:17

2+8!!!Málo?;-€Kdo drží hubu, souhlasí!!!:-/

V. Kučer 11.8.2023 12:44

Na pandemii moru vymírali celé národy. Proti neštovicím již bylo očkování, francouzský král šel příkladem a nechal se očkovat i s celou rodinou, jiná věc je že skončil pod gilotinou i s manželkou. Nechtěl byste už přestat lhát? :-P

J. Lukavsky 11.8.2023 12:32

No určitě by ti co nebyli očkovaní a umřeli s vámi rádi měnili. No když je někdo zdrchaný i obyčejnou chřipkou tak by asi neměl řídit motorku že? Stačí když má pomalejší reakce. Čili jisté spoluzavinění tam asi bylo, tedy pokud to nebyly takové ty hospodské plky. J.L. end

J. Jurax 11.8.2023 12:31

No vidíte, a já jako očkovaný jsem neměl ani tu teplotu ... :-)

J. Jurax 11.8.2023 12:26

Souhlas.

Dotyčný pán z toho vyšel ještě levně.

J. Lukavsky 11.8.2023 12:14

Pokud by v každé rodině musel někdo umřít... tak by mrtvých byly 3 miliony. Je nás 10 M a rodiny jsou obvykle 3členné...No máte kliku a modlete se aby vám to vydrželo. J.L. end

R. Langer 11.8.2023 12:13

No, a já jsem jako neočkovaný měl 3 dny teplotu. Hrozná choroba. Jo, a to se pamatuju, jak v hospodě povídali, že ten rozsekaný motorkář umřel na kovid. Strašná smrt vám řeknu. ;-D

R. Langer 11.8.2023 12:10

Ano. Také je zdokumentováno, že na mrtvici umřeli mnozí očkovaní. ;-D

J. Lukavsky 11.8.2023 12:09

"Kolikátou už máte dávku?" Čtyři, a žádné problémy, ani když jsem toho covida dostal (po třetím očkování), tak to byla opravdu jen chřipečka. No že vám nikdo neumřel je dobře, ne každému se to povedlo. Občas v hospodě povídali že ten či onen... na tu chřipečku odešel. J.L. end

R. Langer 11.8.2023 12:09

Myslíte jako u těch neočkovaných, jo?

R. Langer 11.8.2023 12:08

Váš nepřítel trvá na tom, že ho máte sežrat vy. :-P

R. Langer 11.8.2023 12:07

Jasně, kdežto očkovaní se rozhodně nenakazili, a už vůbec nikoho nakazit nemohli. Nechtěl byste už přestat lhát? :-P

R. Langer 11.8.2023 12:06

Jo, 30000 za skoro 3 léta. To je jeden mrtvý navíc každý rok v každěm městě a dědině v republice. Kdyby vám to nikdo neřekl, V ŽIVOTĚ BYSTE SI TOHO NEVŠIML!

Tak už konečně toho blbnutí nechte. :-P

R. Langer 11.8.2023 12:04

Vážně? A mně neumřel NIKDO. To je zvláštní, co? Jo, jasně a ti s očkováním neumřeli, jo? Kolikátou už máte dávku?

Pěkně vám vymyli mozek, pěkně. :-(

O. Mayer 11.8.2023 11:23

K článku bych ještě doplnil, že se že soudu s oním pánem se stalo odporné divadlo zcela v režii jistého Jindřicha Rajchla. Se svědky bylo za benevolentního přihlížení soudce nakládáno jako kdyby oni byli ti obžalovaní , byli desítky minut zkouseni ze znalosti všech (převážně zfalšovaných) studii s ivermektinem, atd. Výsledek mi z hlediska práva přijde hodně chabý, zvláště když si vzpomenu kolik let v té době hrozilo chlapovi co ukradl 4 rohlíky

P. Khail 11.8.2023 11:10

Těch 30000 navíc tedy způsobilo co, pane Salaquardo?

S. Rádl 11.8.2023 10:42

Nevím co pokládáte za přísný přístup, z klinické dokumentace dostupné v té době nemohli mít žádné podezření. Spíše než o přísný přístup se jednalo o zdlouhavé administrativní řízení, které bylo v důsledku uplatňování antiimportních opatření u léčiv ze západu zcela běžné. A týkalo se bohužel i léků užitečných.

Mimochodem Contergan nebyl schválen ani v USA, tam to ale bylo z jiných důvodů. A tak se teratogenní působení objevilo dříve, než byl lék v USA schválen.

S. Rádl 11.8.2023 10:37

Zcela bezpečný by měl být ivermectin u lidí v dávce 200 (a snad i 400) mikrogramů/kg. To je prokázáno u pacientů s strongyloidózou nebo lymfatickou filariózou. Samozřejmě nějaké vedlejší účinky byly popsány, do značné míry ale jsou přisuzovány zánětlivým procesům způsobeným usmrcenými parazity.

L. Harvánek 11.8.2023 10:12

Naprosto souhlasím, těch magorů je víc než by mohlo být únosné. Oni totiž věří, že se přírodní zákony dají změnit (a když to nefunguje, tak přehlasovat) a budou fungovat podle jejich představ. Jenže každý soudný člověk ví, jak to doopravdy je. I v případě lidského života si musíme uvědomit, že každý z nás jednou musí zemřít: někdo sešlostí věkem, jiný v důsledku nemoci. A když se těch nemocí objeví v souběhu několik, je naděje na uzdravení o hodně menší. Tak tomu bylo i v případě kovidu. Nám nezbývá než že tuhle skutečnost v pokoře přijmeme. V posledních letech jsem se s lékaři v nemocnici setkával mnohokrát a vždy se mnou jednali ohleduplně a dělali všechno pro, abych se uzdravil. Věřím, že takových je nejméně 99,99% a tak bychom jim neměli kvůli tomu, že nám něco není po chuti, život ztrpčovat.

C. Berka 11.8.2023 10:09

R^

V. Kučer 11.8.2023 10:07

Ženy které odmítly lék Contergan nemohli nikoho nakazit jako se to stávalo v případě Covidu.