27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
libero 14.4.2008 14:34

Re: Musím číst Váš ubohý,hloupý a buranský článek do konce?

Pan Jakl, ne?

libero 14.4.2008 14:33

Re: Protože

Já neposlouchám "hradního troubu", ten už tam není, já souhlasím s panem presidentem.

libero 14.4.2008 14:31

Re: Dožadování je jedinou cestou

Taktéž souhlas.

libero 14.4.2008 14:31

Jo, to sedí

jak Jandák na hrnec. Teď to ještě vysvětlit pitomci Borisi Šťastnému a podobným.

Queribus 14.4.2008 14:20

No, blíží,

ale není. Je to služba platícímu zákazníkovi.

Queribus 14.4.2008 14:19

Možná

ty debaty už zasebou mají, proto v Bavořích vyhlásili, že o kuřáctví či nekuřáctví v lokále, si rozhodne sám majitel putyky...

zajicek8 14.4.2008 14:15

Re: Kuraci zabiji obsluhujici personal

Pokud jsem nekurak, tak se sam postaram, abych pracoval na nekurackem pracovisti.

miki 14.4.2008 14:10

Re: Protože

30 let za západní Evropou nejsme kvůli kuřákům, ale kvůli rudým blbům (ke kterým se bezpochyby řadíš i ty), kteří si myslí, že mají patent na rozum a dirigují člověka příkazy a zákazy. Jak to dopadá, všichni víme.

miki 14.4.2008 14:01

Re: takže nekuřáky likviduje ruka trhu

nevím, jak zdraví násvětěvníků, ale zdraví návštěvníků si každý chrání sám. Tebe někdo nutí povinně navštěvovat hospody? Jediné, co mohu poradit, otevři si nekuřáckou hospodu sám a konkuruj těm kuřáckým.

ceskej Honza 14.4.2008 13:54

Re: Re: Jsem témer militantní nekurák., presto

souhlasím a bez ironie.  Pri rízení by se nemelo ani jíst.

Vlado Z 14.4.2008 13:51

Dožadování je jedinou cestou

S Vaším článkem souhlasím, až na ten závěr. Jedinou cestou, jak si vymoct na provozovatelích restauračních zařízení prostory pro nekuřáky je-říct jim to. Zeptat se, zda má podnik i nekuřáckou část, a když ne, tak odejít. Jinak budou žít v rozšířené představě, že nekuřáci do podniků nechodí a že o nekuřácké občesrstvení nemá nikdo záujem.

Zhrnuto: učme se bojovat si za své věci sami, místo křiku, aby to za nás udělal stát.

miki 14.4.2008 13:48

Re: Ale jak oddiskutujete pane Jakl následující domací cvičení

a co s tím má společného majitel kuřácké restaurace?

Martin 14.4.2008 13:46

Re: Ale jak oddiskutujete pane Jakl následující domací cvičení

...i tady platí : najdi si jiné zaměstnámí,kde se schůze nedělají v hospodě.;-D

ad homini 14.4.2008 13:44

soukromé podnikání kalkulující s hromadnou osobní účastí více osob ve stejném čase a na stejném místě ...

... se "službě veřejnosti" zatraceně blíží ... nebo snad ne ??

regulace chování osob (raději přísnější - neb regulace benevolentí ku h...u většinou jsou )) ___týkající se pak podmínek onoho shromažďování osob na jednom místě v určitém čase pak má zajisté své oprávnění!!

Kenavp 14.4.2008 13:44

Re: Jses zastydle hovado, Jakle. A nechod do mesta sam. Muzes me tam potkat. To vis, s idiotskymi nazory je zivotu nebezbecne parazitovat jako zamestnanec statu.

Jsi debil. Jak ses naučil na počítači?

Kylchap 14.4.2008 13:44

Re: Re: Když mne na zastávce

Denně vidím při příjezdu školního vlaku jak vystupují puberťáci a už se jim klepou ruce od nedostatku nikotinu. A to abstinovali jen půl hodiny.  To ve škole kouří pod lavicí? A kdepak se to naučili?

Kenavp 14.4.2008 13:41

Re: občanská uvědomělost

Ty jsi především velký magor. Rozumíš si jistě s Rathem, který mluví o stovkách umírajících na chodbách ordinací a nemocnic, protože nemají 30 Kč na návštěvu u lékaře. A já si to vysvětloval tak, že těch 30 Kč prolejou hrdlem, nahází do automatů nebo prokouří. Tvůj diskuzní příspěvek mi konečně umožnil "prozřít". Tak oni nemají ani na ty cigarety a musí zbírat vajgly a ničit si jimi zdraví. Tak že teď už zbývají pouze ten chlast a automaty. Otevřel jsi mi oči sockomouši.

brána 14.4.2008 13:31

Ale jak oddiskutujete pane Jakl následující domací cvičení

Jsem na svém zaměstnavateli závislý občan. Majitel  úřadu  mě zve pouze do společenských prostor pro kuřáky. Má loyalita daná jak mentální tak fiskální závislostí mě tak činí nesvéprávným. Rád bych, kdyby mému zdravotnímu stavu bylo pomoženo sociálním opatřením vstřícným nám závislákům.

Jirka 14.4.2008 13:25

no konečně

no konečně to někdo dokázal zformulovat tak, aby to pochopil každý

Štváč 14.4.2008 13:14

Protože

to jde nekouřit v restauaracích v zemích od nás na západ, tak si profesor se svým  "poradním" sborem usmyslel, že bude mít jiný názor. A na ten si nedá vláda sáhnout. Jeho věčná opozice v levných problémech je směšná, tak jako on. Jsme 30 let za západní Evropou a přesto posloucháme hradního troubu, kterej některej svým obdivovatelům nabulíkoval, že to ví líp. Neví a žádný stát z postbolševické stáje to vědět nemůže. Všechny tyto debaty mají oni totiž dávno za sebou. Nic než národ, "vlastenci."

klaaarka 14.4.2008 13:13

Re: reakce?

Ještě jednou pro ty pomalejší: Tak nechoďte, paní, s dětmi do kuřácké hospody.

Sam Křepelka 14.4.2008 13:13

takže nekuřáky likviduje ruka trhu

Takže nekuřáky likviduje dle pana prezidenta ruka trhu a ne kouř cigaret. Nekuřáci vlastně nemají právo výběru. Tedy,když nechtějí zmrznout, umřít hlady, nebo jako ten nešťastník, kterého přepadlo na horách zlé počasí promioknout a následně nastydnout. 

Jenom mi od autora článku schází několi odpověďí. Co je normální ? Kouřit či nekouřit ? Co je zdravé. Kouření či nekouření ? Má mít nekuřák stejná práva jako kuřák ?  Jsou hospody, restourace či hotely veřejně přístupné, nebo nejsou. Jedná se tedy o veřejně přístupné místa, kde by mělo být chráněno zdraví násvětěvníků ?

jerry, one surprised mouse 14.4.2008 13:10

Musím číst Váš ubohý,hloupý a buranský článek do konce?

nemusím!;-D Pan Dobeš píše správně a rozumně. Ale mohl si ušetřit práci.Na lidi jako jsteVy ,slušnost neplatí.Jen zákaz,chovat se buransky v restauracích v přítomnosti dětí, když už nejde zakázat lidi, jako jste Vy ,zákonem.:-)

JJ 14.4.2008 13:09

Kuraci zabiji obsluhujici personal

Prokazatelne. Jak se s tim kuraci srovnavaji, nevim, asi jde o psychopaty.

Keci o liberalnosti si nechte od cesty. Nikdo nema pravo nicit zdravi mych deti.

Fafa 14.4.2008 13:07

Pozorovateli:

nevyhovují ti smrtonosné dálnice? Jezdi zanedbanými a zapomenutými okreskami a polními stezkami a nebraň těm, kteří se mocí mermo chtějí, s některými dalšími náhodnými účastníky, moderním a mediálně vděčným způsobem zabít

Dalnice jsou placene z verejnych penez. Takze lepsi analogii by byl soukromy zavodni okruh pro auta. A tam se jezdi v rozporu s beznymi dopravnimi predpisy a vsichni ucastnici a (pro Claye) zamestnanci okruhu chapou, ze je to o neco riskantnejsi, nez bezny provoz. 

MGM 14.4.2008 13:00

Re: Když mne na zastávce

Docela jste se trefil. Krok před cedulí již není zastávka a odtud vám bude mládežík klidně foukat do obličeje. A nakonec zašlápne vajgla na zemi, protože tu není popelník. A, pokud nejste respektuhodná vazba, můžete být rád, když to vaše "napomínání" skončí jenom několika sprostými slovy a výsměchem na vaši adresu. Já vím, že jste v právu a že vy nikomu svobodu neomezujete. Jenom jsem chtě naznačit, že v praxi to tak nechodí, protože asi odjíždíte z jiné zastávky, popřípadě se míjíme a ostatní se tak hrdinně jako vy nechovají (ani já ne). Přirozeně, také můžu volat na 158, jenže já bych raději, aby policie stíhala jiné grázly. A lidé kolem mne evidentně také, protože jsem podobné dobrovolné strážce zákona ještě nepotkal. A jestli máte z ciziny zkušenost, jak se všichni rádi podrobí zákonu, který omezuje jejich neřest, tak já podobné zkušenosti z téhle republiky nemám. Proto jsem skeptický i ke skutečným výsledkům toho nově očekávaného. Jestli někde obyvatelstvo najde způsob, jak policejně nezajistitelný zákon obejít, tak to bude u nás. Pokud se však takový zákon naplnit podaří, tak (jak píše pan Jakl) budete nejspíš muset požadovat po státu, aby zřídil dostatečný počet restaurací odpovídajících zákonu a všichni na ně budeme doplácet z daní, i ti, co jaktěživ do hospody nepáchnou. Protože pokud se klientela dobrovolně nevzdá kouření tak hostinští  nebudou mít z čeho ztrátové firmy dotovat. Ale to se mi nezdá, protože na základě výsledků dalšího naivního pokusu, kdy každá krabička cigaret musí být opatřena varováním ministra zdravotnictví, kdy došlo k takovému nárůstu kouření a zvláště mezi mládeží a děvčaty, že mi z toho jde hlava kolem, nemám už žádnou důvěru k podobným proklamovaným tvrzením.

Pokud ale budoucnost ukáže, že ve všem jste měl pravdu vy, budu šťasten a pro ten případ vám dopředu a veřejně děkuji. Může se stát, že tu radost ani nepřežiju a to už bych vám poděkovat nemohl.

JE 14.4.2008 12:59

Re: Naprostý souhlas...

O.K. A proč tedy všechny ty složité hygienické předpisy pro restaurace? To je přece také omezování svobody podnikání, ne?

sdf 14.4.2008 12:53

Re: Vždycky, když máte pochybnosti...

Ptá se vás ten co jede tou čmoudící Avií nebo Tatrovkou kolem té vaší zastávky zda může projet ? Kouř z 200m vzdálené chemičky vypouštějící za minutu do vzduchu to co vypustí milion kuřádků zarok vám nevadí ? trošku se zamyslete

sdf 14.4.2008 12:49

Re: Jsem témer militantní nekurák., presto

V autech by se také mělo zakázat mluvit a komunikovat vůbec, zrušit handsfree, zákaz dívat se jinam než jenom dopředu a jíst. To vše je nebezpečné pro provoz vozidla pro po pozemní komunikaci :-))

ceskej Honza 14.4.2008 12:46

Jsem témer militantní nekurák., presto

povazuji plosný zákaz kourení za nesprávný a nic neresící.  Naopak. Ztrapní zákon samotný a nebude se dodrzovat. Za to: 

jiz dávno by mohlo být zakázáno kourení ridicúm v autech. Kdyz vadí mobilování, vadí zacházení s otevreným ohnem za jízdy dvojnásob!   Také by mel stát, který na kourení nejvíc vydelává více investovat do prevence .  Kazdý kurák je v podstate závislák a na to , ze je kourení drahá pitomost skodící nejenom jemu, ale i okolí, musí prijít sám a také vetsinou prijde, jestlize pred tím neumre.;-)