21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

PRÁVO: Alena Vitásková a řecká uklízečka

Vždycky jsem měl hrůzu z justiční mašinerie (mašinerie, nikoli mafie, aby nedošlo k omylu). Řídil jsem se vlastním heslem: Do budovy soudu můžeš vejít jako svobodný občan – a vyjít jako kriminálník.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Krejčí 27.11.2018 23:45

Re: Jakým způsobem lze postihnout prokurátorskou mafii?

Jste obětí jisté mediální kampaně. Stává se to spíše lidem méně inteligentním, ale z toho si nic nedělejte.

Ale zkusím to s vámi. Tedy ještě jednou: Stáhněte si obžaloby v obou věcech a rozsudek (v první věci) ze stránek provozovaných samou Vitáskovou:

http://www.drzaholka.cz/trestni-rizeni-ks-brno/

Pak čtěte. Nesplést pořadí, tj. napřed stáhnout, pak číst. Až pak si udělejte názor, na základě podstatných informací. Jistě, Vitáskovou nakonec odvolací soud zprostil, i ten ale její angažmá ve věci zhodnotil takto:

„U Vitáskové je dáno maximálně možné a důvodné podezření o tom, že se trestné činnosti účastnila a vytvořila jakousi podporu Schneidrové pro její nezákonné rozhodnutí, nicméně takový závěr bez pochyb učinit nejde,“ řekl tehdy soudce Pavel Göth - jde o citaci z článku na webu ct24.cz

J. Vintr 27.11.2018 23:35

Re: To s tou řeckou uklízečkou je naprosto šílené

Řekl bych, že slovo psychopat je odvozeno od pojmů psychika a patologický. Takže psychopat je každý člověk který svým chováním výrazně vybočuje z normálu. Třeba postrádá rozlišovací schonost pro míru věcí a staví na roveň těžký zločin a naprosto banální administrativní administrativní nedopatření.

L. David 27.11.2018 22:58

Jakým způsobem lze postihnout prokurátorskou mafii?

Co je to za křiváky, kteří na politickou objednávku dokážou neprávem zničit lidský život?

V. Církva 27.11.2018 19:24

Re: "Nezávislost" justice je v našich podmínkách chyba.

To máte pravdu. Přesto mne nikdo nepřesvědčí, že Americký či snad už Britský systém, kde se čeká až doživotně zvolený ústavní soudce spadne do hrobu není přežitý.

J. Krejčí 27.11.2018 18:26

Re: Soudy se snaží, ale jde to ztuha. Jsou osazeni tupci,

je k mání v Levných knihách. Hned vedle stěžejních děl vašeho guru.

J. Krejčí 27.11.2018 18:24

Re: Nedivím se

Píšete nesmysly. Pokud byste si problematiku blíže nastudoval, doznal byste, že Vitásková s žádnými solárními barony nikdy nebojovala. Na ERÚ nastoupila až poté, co "boje" byly ukončeny (dotace zákonem sníženy).

Stáhněte si obžalobu a rozsudek ze stránek provozovaných samou Vitáskovou:

http://www.drzaholka.cz/trestni-rizeni-ks-brno/

Jistě, Vitáskovou nakonec odvolací soud zrostil, i ten ale její angažmá ve věci zhodnotil takto:

„U Vitáskové je dáno maximálně možné a důvodné podezření o tom, že se trestné činnosti účastnila a vytvořila jakousi podporu Schneidrové pro její nezákonné rozhodnutí, nicméně takový závěr bez pochyb učinit nejde,“ řekl tehdy soudce Pavel Göth - jde o citaci z článku na webu ct24.cz

J. Krejčí 27.11.2018 18:18

Uštěpačná poznámka

Jen taková uštěpačná poznámka: Občas se objeví pojem "solární mafie". Kdo to je a jaký má vliv? Čeho ta mafie dosáhla? Jakože ve své podstatě retroaktivního zdanění svých zisků a omezení dotací? A to je nějaká mafie? Trochu bezmocná, ne?

Je zajímavé, že tato "mafie" zjevně nedosáhla toho, na čem jí muselo bytostně záležet (původní úrovně dotací, původní míry zdanění), ale plýtvá svou energií na "šikaně" nějaké Vitáskové, která už s nimi nic nemá. Tak nevím. Možná jsem se ale dostatečně nepřizpůsobil způsobu myšlení většiny účastníků této diskuze.

J. Krejčí 27.11.2018 18:04

Re: Díky pane Stejskale

Jasně, pokud se vám nějaká kauza z jakéhokoliv důvodu nelíbí, může za to nějaká mafie.

J. Krejčí 27.11.2018 17:55

Nesouhlas

Milý autore,

všude v civilizovaném světě o vině a nevině v trestních věcech rozhodují soudy, nikoliv dav či nějací grafomani.

Pokud jde o definice praxe pro výkon funkce dle energetického zákona, za praxi v oboru energetiky se považuje trvalá činnost ve výrobě, přenosu, přepravě, distribuci, rozvodu či dodávce elektřiny, plynu nebo tepla, činnost v oblasti obchodu s elektřinou, plynem nebo teplem nebo činnost v orgánech státní správy a operátora trhu v těchto oborech.

M. Prokop 27.11.2018 16:37

Re: "Nezávislost" justice je v našich podmínkách chyba.

Volením soudců vyměníte jednu sadu problémů za jinou sadu problémů, nemenších.

R. Fiala 27.11.2018 15:34

Díky pane Stejskale

že se nevěnujete jen Izraeli ale i pro nás daleko palčivějším domácím svinstvům. Když tak sleduji celou tu nehoráznou kauzu je jasné odkud vane vítr - od fotovoltaické mafie. Proto mi čím dál víc vadí prolhané a často i drzé žvanění o svobodě, demokracii a právním státu. Křivou zločineckou logiku ovšem vztahuji i na kauzu Rathovu a vlastně i Babišovu atd. Jistě se ve své pozici (jako MNOZÍ jiní) dopustil toho či onoho přehmatu ale rozhodující bylo, že komusi PŘEKÁŽEL!

K. Janyška 27.11.2018 15:20

Re: Soudy se snaží, ale jde to ztuha. Jsou osazeni tupci,

Ano, máte pravdu, znalec kompozitivní teorie, mimochodemm tato čistě vědecká materie je k mání pro každého nadmíru inteligentního, skutečně se jeví ostatním jako marťan. Vždyť říká něco úplně obráceného, než oni... Dzp.

F. Žůrek 27.11.2018 15:11

Je v tom osobní nenávist proti Vesecké a Vitáskové

Nedělejme si iluze. Komunistická nenávist pokračuje.

I. Lyčka 27.11.2018 14:34

Re: Nesouhlas

Připadá mi, jako byste právě spadl s Měsíce. Když se hledá zaměstnanec, vždycky mají přednost známí a kamarádi před neznámými uchazeči. Nevidím v tom nic až tak špatného, pokud ti známí a přátelé jsou odborníci, většinou víte, co od nich očekávat. A pokud jsou nekompetentní, tak stáhnou do ostudy i vás, který takoého b,bce do firmy přivedl. A pokud je to soukromá firma, tak si majitel rozmyslí, jestli kamaráda nebo cizího.

I. Štípek 27.11.2018 13:23

Re: Nesouhlasím

Díky za jiskřičku rozumu.

I. Štípek 27.11.2018 13:20

Re: Nedivím se

Konkrétní příklady? Důkazy?

I. Štípek 27.11.2018 13:19

Re: Soudy se snaží, ale jde to ztuha. Jsou osazeni tupci,

No vida, a pak že nemáme důkazy o přítomnosti mimozemšťanů mezi námi...

I. Štípek 27.11.2018 13:15

Re: Jenom paní Vitásková?

A to jako v kterém vesmíru? Přečtěte si to po sobě, člověče, a styďte se. Takovým, jako jste vy, bych klidně sebral občanství. Pro začátek si nastudujte, co je to "demokracie". Ištvánové jsou jen daň za tuhle úžasnou vymoženost, tak to sakra nepřehánějte. Nebo jste na stejné estrádní úrovni jako náš Snaživec?

I. Štípek 27.11.2018 12:19

Snaživec

Náš Snaživec, největší přítel Izraele, mj.nadšený zastánce izraelského vojáka, který zavraždil těžce zraněného ležícího palestinského teroristu, náš neúnavný grafoman...a chudák paní Vitásková. Budiž jí útěchou, že její osud je jen jednou malinkatou hvězdičkou v nekonečné galaxii témat, kterým náš nepokojný psavec zcela určitě rozumí a zcela určitě nás jimi bude dnes a denně zahlcovat. No jo, ale jak k tomu přijde ondy skvělý NP???!

A. Alda 27.11.2018 11:43

Všude bylo popraveno mnoho nevinných.

Proto velká část států patřících do okruhu bílé evropské civilisace trest smrti zrušila.

V. Petr 27.11.2018 11:35

"Nezávislost" justice je v našich podmínkách chyba.

Je třeba, aby soudci byli VOLENI!

V. Petr 27.11.2018 11:34

Soudci a státní zístupci jsou ovšem na politické

moci nezávislí. Někdy mám pocit, že jsou nezávislí dokonce i na zákonech...

M. Prokop 27.11.2018 11:30

Re: Nesouhlasím

Ne, že by "trafiky" neexistovaly, jsou oblíbené ve všech státech a u všech stran, ale tady bych usuzoval spíš na to, že Vitásková chtěla někoho, na koho by se mohla spolehnout. A ani Vesecké nehrozila nezaměstnanost.

Právníci na ERÚ mohli být taky ti, kdo léta neviděli nebo nemohli ...

Bez znalosti okolností bych se zdržoval příliš kategorických soudů.

M. Prokop 27.11.2018 11:27

Re: Jenom paní Vitásková?

Těch bylo ...

https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_ministr%C5%AF_spravedlnosti_%C4%8Cesk%C3%A9_republiky

Vy asi myslíte někoho konkrétního, tak si vyberte.

P. Lenc 27.11.2018 11:03

Re: Jenom paní Vitásková?

Jestlipak víte, že ti co byli-jsou u moci nejsou soudci ani st. zástupci? Vy jako "bytostný demokrat" to nevíte?

O. Prokop 27.11.2018 11:03

Re: To s tou řeckou uklízečkou je naprosto šílené

pokud slovo psychopat užíváte jako nadávku, tak jo. Ale pokud jako poruchu osobnosti, tak si prosím prostudujte těch 20 charakteristik, která patří psychopatii II. typu. Nikoho osobně neznáte, určení této poruchy ( ne diagnosy) lze s odstupem času. Spíše si myslím, že Babiš s Trumpem jsou psychopati- viz jiný článek zde. S pozdravem

M. Valenta 27.11.2018 10:36

Re: Jenom paní Vitásková?

Jestlipak víte, kdo byl u moci, když byl ještě čas s tou naší úletovou justicí (zažil jsem v devadesátých letech dvakrát na vlastní kůži), jak správně píšete, která už např. zírá deset let do krabice na víno vystlané milióny a neví si s tím rady, něco udělat?

M. Valenta 27.11.2018 10:30

Re: Nesouhlasím

Oni jako na energetickém úřadu po letech zjistili, že nemají právníky? A že si museli vybrat zrovna Veseckou? Říká se tomu trafika.

P. Lenc 27.11.2018 10:20

Jenom paní Vitásková?

Těch "úletů" české justice je tolik, že se o právu na spravedlivém procesu v mnoha případech nedá mluvit ani z legrace.A naprosto neomezená a neodvolatelná moc státních zástupců, kteří naprosto beztrestně ničí život nevinným lidem je bezpříkladná.

M. Prokop 27.11.2018 10:15

Re: Všechno je OK.

Jistěže se může "odklonit", ale musí chtít.