8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

PRAHA: Imám Konvička zasahuje

Dělám to nějak moc často, ale opět se musím Martina Konvičky zastat. První informace médií byly, že protagonisté svojí akcí vyvolali šok a paniku u kolemjdoucích, vznikl zmatek, lidé utíkali a zranili se.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šimek 23.8.2016 10:23

Re: Když lidé slyší nebo čtou

Po tomhle ovšem při reálném nebezpečí už budou lidi otupělí, to vás nenapadlo, co?

J. Šimek 23.8.2016 10:22

Re: Nebyl jsem tam...

A vy chápete rozedíl mezi divákem produkce a nic netušícím kolemjdoucím?

J. Vintr 23.8.2016 10:06

Na Novinkách je video

z pražské restaurace poblíž Staroměstského náměstí, ukazující paniku hostů. Je na něm názorně vidět, jak lidé zcela ztratili instinkty, potřebné pro přežití. Chovají se jak hejno slepic (tímto se omlouvám těm inteligentním tvorům). Myslím, že by se (podobně třeba jako na lodi) mělo s lidmi nacvičovat, jak se chovat v případě ohrožení, aby se v situaci, že se opravdu něco stane, chovali aspoň trochu racionálně. Konvičkův happening by k tomu mohl být dobrým začátkem.

M. Vondráček 23.8.2016 9:33

Re: Nebyl jsem tam...

Pokud nepoznáte , přijede-li chlap na velbloudu a dělá islámského bojovníka, že jde o nějakou "taškařici" , tak to o Vás dost vypovídá :-)

M. Vondráček 23.8.2016 9:30

Re: Hloupoučký článek

Váš komentář taky nic moc :-)

J. Vintr 23.8.2016 9:28

Re: Když lidé slyší nebo čtou

Ano, je třeba se na to připravit. Je lépe být připravený na to, co třeba nepřijde, než nebýt připraven na to, co přijde.

J. Šimek 23.8.2016 9:21

Re: No, nějak velkou paniku jsem neviděla

Infantilní nic - od vás standard :o)

J. Šimek 23.8.2016 9:20

Re: No, nějak velkou paniku jsem neviděla

Kdy naposled proběhla estráda se střelbou nad hlavami nic netušících kolemjdoucích?

J. Šimek 23.8.2016 9:18

Re: Nebyl jsem tam...

Ano, porovnejme - kdo z nich střílel na náměstí slepejma nad hlavou části nic netušících lidí?

M. Prokop 23.8.2016 9:15

Re: No, nějak velkou paniku jsem neviděla

Když vám přišla, tak třeba zase odejde ...

... nebo jste zase něco nepochopil.

M. Prokop 23.8.2016 9:13

Re: Hloupoučký článek

To je snad účel, aby se neukázali, ne?

J. Aspirin 23.8.2016 9:12

Nebyl jsem tam...

... ale jsem přesvědčen, že paniku, zděšení a šok domalovala média (jako ostatně u většiny dění u nás).

Pravdou je, že když dva dělají totéž tak to totéž není... porovnejme akce Hate Free, Z toho ven a různých jiných - třeba pod hlavičkou "umělecká performance" a akci Konvičkovců.

M. Valenta 23.8.2016 9:06

Hloupoučký článek

Konvička bez muslimů totiž neexistuje, takže když se dlouho žádný neukáže, tak si je vyrobí sám.

V. Heidlerová 23.8.2016 9:06

Re: No, nějak velkou paniku jsem neviděla

V naší zemi se běžně dějí estrády, s nimiž nejsou všichni srozuměni, a mnohdy jsou i na hranici trestných činů - a nic se neděje. Myslíte, že činy hlavy státu a jeho spolupracovníků jsou vždy košér???

M. Šejna 23.8.2016 9:01

pane Krásenský

pokud si vzpomínám, tak se nepošklebovali Klausovi, ale jeho ochrance, která totálně selhala. Toho dementa se "vzduchovkou" měla Klausova ochranka na místě zlikvidovat.

J. Šimek 23.8.2016 8:58

Re: No, nějak velkou paniku jsem neviděla

No estráda typu střílení do vzduchu v místech, kde rozhodně nejsou všichni srozuměni s tím, co se to děje, mě přišla, jako trestný čin.

J. Šimek 23.8.2016 8:54

Re: Á v diskusi máme hrdiny

URNA je moc, stačilo, aby tam byla naše první dáma a pohotově tasila z kabelky svoji zbraň a zasáhla. Pan prezident Zeman už ji za pořízení zbraně veřejně chválil a následovníků a následovnic má určitě už tisíce ... takže snad příště.

J. Šimek 23.8.2016 8:51

Re: Když lidé slyší nebo čtou

A tak je nejlepší na to lidi připravit fingovanou střelbou na náměstích ... :o)

O. Horák 23.8.2016 8:51

Á v diskusi máme hrdiny

Proč by tam měla vtrhnout URNA, tu by totiž na povolenou akci bylo dost blbé volat, ne?

A srovnávat to s airsoftovým atentátem? On byl ten atentát nahlášený a povolený?

Mám pocit, že panika je spíše dodatečně domalována našimi korektními médii a jak sleduji, tak je den ode dne větší a odsouzeníhodnější.

Tomu kdo tam nebyl doporučuji shánět se po videozáznamech, ne ovšem po těch účelově sestříhaných. Natočit obraz paniky dokáže zručný kameraman a střihač i když žádná panika po ruce není.

V. Heidlerová 23.8.2016 8:50

No, nějak velkou paniku jsem neviděla

Ze zveřejněných dokumentů jsem nepostřehla, že by lidé panikařili a prchali, vždyť seděli dál na lavečkách nebo přihlíželi, v restauraci prchali jen ti, co dostali nějakou zprostředkovanou informaci nebo nechtěli platit. Na svátek Tří králů u nás jezdí také velbloud, háááááááá, už to je znamení, že jde spíše o legraci než o přepadení. To je zajímavé, že se lidi poplaší při takové blbé akci, a nevadí jim srazy a projevy komunistů, které jsou opravdu nebezpečné. Přiznávám ovšem, že jsem akci neviděla na vlastní oči, tak jen komentuji zveřejněné dokumenty. Mohu se mýlit.

M. Šejna 23.8.2016 8:47

tohle se panu Valenčíkovi nepovedlo

Konvička se na Staromáku předvedl se svými soudruhy jako totální magor bez sebemenší dávky sociální inteligence. A je úplně jedno, že ta jeho debilní demonstrace byla řádně nahlášena (pochybuji, že nahlásil i střelbu slepými náboji nebo "vzduchovkami"). Pan Valenčík lže, když tvrdí, že k žádné panice nedošlo. Viz zde:

https://www.facebook.com/tomas.sagl.1/videos/163729394061913/

A ještě větší traparnou je Valenčíkovo tvrzení, že Konvička měl konflikt s kolemjdoucími muslimy. Kde se tam proboha mohli ti kolemjdoucí muslimové vzít, když u nás skoro žádní nejsou?

Mimochodem ten videozáznam, který pan Valenčík zveřejnil, neukazuje vůbec nic, ani ukončení akce policií, ani střelbu, ani konflikt s muslimy.

Podle toho videozáznamu na tom náměstí Konvička nejspíš vůbec nebyl.

K. Zelený 23.8.2016 8:28

Zkrátka, opět se podařilo demaskovat hloupost ...

ovšem či ? Mám pro vás dva odkazy, Valenčíku:

http://1url.cz/NtiI4 a

http://1url.cz/ktiID

Ti kluci se za své lhaní omluvili.

L. Černín 23.8.2016 8:23

Mno

Zastávat se blázna, který způsobil paniku v davu, kde hrozilo ušlapání, může jen blázen, pane autore. Víc k tomu není co dodat. Doufám, že tentokrát za to výtržnictví a šíření poplašné zprávy nějaký ten trest odnětí svobody už padne.

M. Hatlák 23.8.2016 8:05

Zopakuji troch jiný scénář od p. Stejskala

A co by se teď psalo a říkalo kdyby ...? Kdyby se URNA okamžitě probudila, přilítla na Staromák a ty promiňte mi výraz, šašky by prostě postřílela?

J. Krásenský 23.8.2016 5:06

Když dva děljí totéž, není to totéž...

Pamatujete na "airsoftový atentát" na pana presidenta Klause? Najděte si kdo a jak reagoval a jak se pošklíbali Klausovi.

J. Vintr 23.8.2016 3:29

Když lidé slyší nebo čtou

o zverstvec zvěrstvech, která se dějí v takzvaném Islámském státě, jistě jim ani v nejmenším nepřijde na mysl, že by se něco takového mohli o dotknout i jich. Přitom v sousední zemi jsou minimálně tisice, ale možná desetitisíce lidí stejného ražení, jako ti fanatici, kteří vraždí a terorizují lidí na území Islámského státu. A že nám ty hrůzy nemusí být až tak moc vzdálené ...

P. Dvořák 23.8.2016 3:07

Konvička veleben všemi Bohy (a že jich máme) i magistrátem.

Ovšem Konvička vjíždějící na Staroměstské náměstí, vyhledávající přítomné muslimy a předávající jim poselství i pro jejich zatím nepřítomné soukmenovce:

"Přijmeme vás všechny, zvládneme to!"