1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Michal 30.4.2008 9:22

Re: Knihovna na Letné

R^R^

venca 30.4.2008 10:05

Re: Knihovna na Letné

Pekny prispevek a plne s nim souhlasim;-)

jm0 30.4.2008 14:29

Re: Knihovna na Letné

ehm .. jenom technickej dotaz .. neznamenalo by připoutání se řetězem k chrchlu spíš snahu zabránit jeho zbourání??

Kazan 30.4.2008 14:33

Re: Knihovna na Letné

Byla tu řeč, že předsedkyní komise co to schválila byla bývalá milenka arch. Kaplického. Pak tu byla řeč že v knihovně mají se skladovat knihy a ty se nesmí skladovat pod ůrovní okolní země. Takže emoce stranou, knihovna se staví pro potřebu knih a né pro extravagantní archytekturu.

Ja bych přidal, že to musí být i opatrné na peníze, je  jich málo a penzistů přibývá.

Aleš 30.4.2008 8:00

je zajímavé

že nikoho nevzrušivá slova , která by člověk o d politika bojujícího za svobodu nečekal

To, že se mi návrh knihovny zásadně a absolutně nelíbí, nijak nezakrývám a dost dobře nechápu, že někdo může mít názor opačný.“

inspektor Trachta 30.4.2008 8:25

Re: je zajímavé

No co co, pan prezident má přeci na svůj estetický názor právo...;-D ovšem jako prezident bude mít o něco větší šanci, že ho bude slyšet...chce to jen zachovat si soudnost (což se zjevně nedaří). Už Nikita Chruščov kdysi v souvislosti s kultem osobnosti prohlásil: "Víte, pokud jde o obrazy, mě se líbí takové ty břízy se srnkami...ale to vážně neznamená, že to musíte malovat všichni...";-) 

Ondon 30.4.2008 10:27

Re: je zajímavé

Taky mě to zaujalo, hlavně ta druhá půlka, která je ostatně pro p.prezidenta typická. Vzhledem k tomu, že to má i na svých stránkách (http://www.vaclavklaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id=Vm6euJaOGDia), tak bude těžké to omlouvat tím, že to zas někdo úplně překroutil.

Otakar 30.4.2008 7:34

O knihovnu jde až na posledním místě.

Celá mediální kampaň, článek autora nevyjímaje je zcela manipulativní a nestydatá. Cování pana arcitekta (a i jiných aktérů) je zcela účelové a v tomto případě nestydatost sama. Nejde o knihovnu, jde o to umístit svůj "výtvor" do panoráma Prahy (hradčan) a tím vyhovět egu pana architekta. Žádné médium nezveřejnilo studii umístění blobu s pohledu s pražských mostů a nábřeží s uvedením nadmořské výčky chrámu sv. Víta a blobu, tak aby prokázali, že panoráma nebude narušeno, nebo jak bude narušeno. Veřejnosti se lže a manipulace v médiích jsou obludné. Páni "žurnalisté" se mají v tomto případě za co stydět, ale na to jsou jak vidno zvyklí, drzé čelo lepší než poplužní dvůr.

Petr K 30.4.2008 7:46

Re: O knihovnu jde až na posledním místě.

Otakare hluboce s Vami souhlasim, Kaplicky, Jezek (tem jde hlavne o penize) a novinari z cele zalezitosti udelali medialni kauzu za ucelem prosazeni nesmyslneho projektu. Pan Hvizdala si od sveho navratu do Cech osobuje pravo komentovat i veci kterym evidentne nerozumi, ale v zajmu zachovani sve nepopiratelne tendencnosti (urcite si vsichni pamatuji jeho komentare na podporu Svejnara)  se nechal Jezkem a spol. zlanarit i k tendencnimu a navic velmi hloupemu komentari, ktery neopomel zpolitizovat, skoda ze takovy novinar s velkym N (coz si o sobe Hvizdala mysli) se nezkusil zabyvat pozadim souteze popripade z jakych duvodu Jezek na stavbu talci at bude kde bude, ale to si kazdy umi domyslet a pan Hvizdala si chce opet ohrat svou proti Klausovskou polevku, takze pane Hvizdalo co kdybyste se vratil do Rise a nechal nas na pokoji se svymi komentari, ktere jsou prilis tendencni nez aby je a vas nekdo bral vazne 

Tino 30.4.2008 7:53

Re: O knihovnu jde až na posledním místě.

 Podmínky soutěže byly dány zcela jasně a Kaplický tyto podmínky dodržel. Vyhrál soutěž právem. Že si dodatečně politici vymysleli problém s panoramatem, je věc jiná. Jiná a účelová!

 Vaše oko nechce akceptovat Blob v panoramatu, neb vy tam chcete mít jen špičky věží a oblost se vám nelíbí. Politikům to patrně vadí spíše z jiných důvodů a podle mně zištných. Takový sportovní areál, to by byl dobrý kšeft pro zaběhnuté firmy u nás. Bloby totiž nejsou to co se běžně staví a tak technologie pro to potřebné by dodaly jiné, než zaběhnuté firmy. A v tom je celý problém ukrytý!

ok 30.4.2008 8:34

Re: Re: O knihovnu jde až na posledním místě.

Problém s panoramatem si žádní politici nevymysleli, problém s panoramatem prostě existuje. Ta obrovská(!!!) příšera se na to místo prostě nehodila.

Který politik to "uchopil" je mi šuma fuk.

betynka 30.4.2008 8:55

Re: Re: O knihovnu jde až na posledním místě.

Tino, přečtěte si o soutěži něco v odborném tisku. Podmínky byly možná dané jasně, ale byly v průběhu soutěže ZMĚNĚNY! Resp. podmínka umístění knih  (ač na dotazy soutěžících potvrzována jako závazná) byla před posuzováním došlých návrhů ZRUŠENA- i když právě ona určovala podstatně objem stavby.

A hádejte, který projekt tuto podmínku ignoroval, a přesto nebyl vyloučen?

sci 30.4.2008 9:06

Re: Re: Re: O knihovnu jde až na posledním místě.

R^

Aleš 30.4.2008 7:57

Re: O knihovnu jde až na posledním místě.

opravdu, do prezidentova přivazování k bagru se nenašel  politický hlas,   s výjimkou architektů, kteří v soutěži nezvítězili, který by stavbu zpochybňoval, potom se přihlásel Chcrchel-Vodrážka a potom rozjel p. Bém obrat o 180 dní. Je obdivuhodné, že toto bikdo nevidí.

a23 30.4.2008 8:01

Re: O knihovnu jde až na posledním místě.

Ale zveřejnilo...stačí jen trochu hledat ;-)

http://aktualne.centrum.cz/foto.phtml?gid=3842&id=125541

ok 30.4.2008 8:31

Re: Re: O knihovnu jde až na posledním místě.

Ty vizualizace jsou bohužel úmyslně zkreslující. Bylo by to obrovské monstrum viditelné z celé Prahy.

a23 30.4.2008 11:30

Re: Re: Re: O knihovnu jde až na posledním místě.

No jo, no - všude samé úmyslné manipulace a zkreslování...je to holt asi celosvětové spiknutí proti panoramatu ;-)

ok 30.4.2008 8:29

Re: O knihovnu jde až na posledním místě.

souhlas s Otakarem, o to jde, to je jádro pudla

havránek 30.4.2008 9:03

Re: Re: O knihovnu jde až na posledním místě.

no hlavně, že Vám tam nebude vadit hotel Marriot, který bude na místě NK postaven

ok 30.4.2008 10:54

Re: Re: Re: O knihovnu jde až na posledním místě.

z čeho usuzujete, že mi hotel nevadí? ;-D nenapsal jsem o něm ani slovo. A také jsem neviděl žádný návrh. Pokud bude dvoupatrový jako izraelská ambasáda a malý a elegantní jako secesní domy na okolních baštách, nebudu s ním mít problém. Pokud to bude věž, je to stejný problém jako blábol-chobotnice - symbol státu je prostě nevhodné zastiňovat.

sinatra 30.4.2008 7:24

Pane...

Chápu že jste z opačného pole názorů pravdy a lásky než onen politik.Ale i politik je občan a má právo říci co se mu nelíbí.I guru pravdy a lásky prohlásil kdysi že se mu králikárny nelíbí.I když právě on majitel luxusního bytu na to neměl žádné morální právo.Takže Hvížďalo važte slova.:-/

Tino 30.4.2008 7:40

Re: Pane...

Hvížďala je novinář a ne politik. Králikárny se dnes úspěšně inovují ve vzhledu a minimálně aspoň barvou se chtějí od sebe navzájem lišit, takže se už nemůže stát, žebyste vstoupil do úplně stejného vchodu domu, leč ne svého. Minimální možné rozměry bytů se postupně předělávají na uživatelnější prostorově, bytová jádra se přezdívají na pohodlnější koupelny a venkovní zateplení a povětšinou plastové okna činí z bytů obyvatelnější domov v horkých i studených dnech.

Dnes lze nalézt v panelácích i luxusně přestavěné byty na špičkové úrovni a je otázka vaší kapsy, jestli si je můžete dovolit koupit - pronajmout. Že jsou lidé, kteří nemají na svůj byt pro svou mladou rodinu? Já pamatuji za socialismu případy, kdy žily v jednom třípokojovém panelovém bytě i tři rodiny jednoho rodu patnáct let, než jim stát milosrdně přidělil jeden panelový byt a snížil tím množství bydlících v jednom. To ale byli ti nepohodlní kverulanté v režimu. Kdyby spolupracovali s režimem, mohli mít samozřejmě po známosti přidělené byty daleko dříve.;-P

Robin 30.4.2008 14:24

Re: Re: Pane...

Nebo se mohli přičinit a stavět svépomocí nebo v bytovém družstvu stejně jako dnes. Když budu dnes čekat, až mi město přidělí byt, nedočkám se ne za 15, ale ani za 50 let (leda bych dělal binec a ohně na náměstí)

rasputin 30.4.2008 7:40

Re: Pane...

A proč by na to neměl mít právo ty demokrate?

Petr Kohout 30.4.2008 7:17

Trapná poznámka - pan Lauder NEVLASTNIL televizi NOVA. Pouze se jí úspěšně pokusil

ukrást panu Železnému.

Tino 30.4.2008 7:24

Re: Trapná poznámka - pan Lauder NEVLASTNIL televizi NOVA. Pouze se jí úspěšně pokusil

Dobrý pokus.:-) Železný použil Lauderovy peníze ke skoupení většinového podílu Novy a z peněz Novy pak Laudera vyplatil. Tenhle tunel Laudera je jistě ukázka šikovnosti, zvláště  když následnou arbitráž zatáhnul stát. Mistr českého finančního kouzelnictví Železný je těžce za vodou a momentálně usiluje o svou finanční účast v Primě. Můžeme se tedy těšit na další arbitráže. :-)

Pišta 30.4.2008 7:54

Re: Trapná poznámka - pan Lauder NEVLASTNIL televizi NOVA. Pouze se jí úspěšně pokusil

A pan Železný jakošto zaměstnanec pana Laudera si na tu televizi potřebné miliony vybral z prasátka do kterého jako pionýr  ukládal peníze za sběr starého papíru.

abc 30.4.2008 7:02

Nejde o nic jiného než o pravidelný útok Pravdy a lásky na ODS a Klause

Ta umanutost Klausem a ODS je zřejmě patologická.

Pišta 30.4.2008 7:04

Re: Nejde o nic jiného než o pravidelný útok Pravdy a lásky na ODS a Klause

Stejně jako Klausova umanutost kecat do všeho. Třeba blbosti, hlavně že je slyšet!

PROKOP BUBEN 30.4.2008 7:17

Re: Re: Nejde o nic jiného než o pravidelný útok Pravdy a lásky na ODS a Klause

Kdyby jenom kecal, ale on bohužel i koná a bere si za rukojmí republiku a její občany.....