29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

POLICIE: Floyd dítě

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kuhaj 18.3.2021 12:08

Tedy u vás bych byl, pane Hašku, anarchistická cukání opravdu nehledal. Prostě je tady nějaké nařízení vlády, a policie je od toho, aby jeho plnění vyžadovala. Co řešíte? Těmihle úvahami pouštíte z lahve džina úvah typu: ukrad jsem jen flašku rumu, no bóže, v tý peněžence byly jen dvě stovky, za to mě chcete zavírat, jo?, a podobně.

J. Pokoutný 18.3.2021 9:23

R^

I. Polák 18.3.2021 8:26

Zajímavé, v Italii karabinieři ozbrojení až po poslední zub a přeci v dobách, kdy se ještě dalo cestovat, jsem se v Itálii cítil bezpečně.

Výchovná lekce pro dítko, otec neposlechne policii, kterou má ze zákona poslechnout ,provokuje a to velmi výrazně. Pokud policista s úsměvem pokyne, tak si dítě do života vezme jediné. Otec Bůh, policista tajtrlík. Vyžadujete nestresovou výchovu i pro otce?

L. Beneš 18.3.2021 9:16

Schvalování nepřiměřeného policejního násilí přispívá k tomu, aby se stalo pravidlem. Jednou se jeho obětí můžete stát vy.

Š. Hašek 18.3.2021 9:44

Trefná poznámka!

Sloužil jsem čtyřicet let, podle přísných předpisů, kde se zahrávalo s neštěstím, škodou, mrtvými.

Velice rychle zjistí, ti schopní, ti kteří nejsou vyřazeni "ku škrábání brambor a úklidu dvora" - kde je možno "zapomenout paragraf". "Prostě nesprávná barva ponožek mrtvé nedělala"! Dneska právě "ty ponožky jsou znak vrahů". Smůla, tam večer ..... a hlupáci v uniformě!

I. Polák 18.3.2021 9:46

Dotyčný byl slušně vyzván k zákonnému úkonu. Sám v době výjimečného stavu porušil ,co mohl . Nechápu termín "nepřiměřené násilí".

R. Langer 18.3.2021 10:19

Ano, jednodušší poseroutkové s kovidem na mozku to většinou nechápou. Tedy do té doby, než se to stane jim. To už je pak ale často pozdě... :-P

J. Hoza 18.3.2021 8:06

Za děti se schovávají jen Paloši, migranti a podobní zbabělci.

M. Baloun 18.3.2021 8:48

co to je Paloš?

J. Hoza 18.3.2021 9:33

Smečka lokálních Arabů, co si začali říkat Palestinci.

R. Langer 18.3.2021 11:09

Tak tak. Tady se ovšem za děti nikdo neschovával, prostě s ním byl jenom na procházce. Ale máte pravdu, Palošovi by se to určitě nestalo. Z těch jsou totiž opicajti po*raní strachy. :-P

J. Hoza 18.3.2021 12:31

Nepsal jsem o konkrétním případu, ale teoriích, které rozvíjí mistr Zrno.

J. Lukavsky 18.3.2021 8:02

"scény plně srovnatelné s praxí Gestapa" no nějak mi ušlo, že dotyčný tatínek byl odvlečen rovnou do sekyrárny v Petschkově paláci a druhý den rodina dostala krabici s jeho kabátem. Asi autor trošku fabuluje, ale to je u romanopisců zvykem. J.L. end

P. Jirkovský 18.3.2021 7:59

Myslím, pane autore, že jste si svou argumentaci hned v úvodu tak trochu znehodnotil až k nule. Ten váš na zemi ležící rodič se tam neoctl proto, že by si odmítl nasadit roušku, ale že ani na opakovanou výzvu se odmítl legitimovat, a tím odmítl svou možnost se zachovat jako civilizovanej člověk. Policie, ba i obecní, může požadovat po občanovi, aby prokázal svou totožnost, případně ho k prokázání totožnosti předvést. Kdo to nepochopí, nota bene dělá naprosto zbytečně pouliční virvál před vlastním dítětem, je prostě vůl.

J. Uzel 18.3.2021 8:55

Předvést neznamená válet se s ním po zemi. Jsou to profíci.

L. Beneš 18.3.2021 9:20

Policie je cvičena ke zvládnutí celé řady účinných chvatů, z nichž dnes tak oblíbené zaklekávání (díky Andreji) je až někde na konci. Obzvlášť je-li tam policajtů více. Ale i naši policajti se rádi dívají na přiblblé americké kriminální filmy, kde se to nadměrným násilím jen hemží, takže osoby slabší mysli to považují za standard.

J. Pokoutný 18.3.2021 9:25

Když ony jsou chvaty povolené, zatímco výchovná facka ne. Quod est demonstrandum.

L. Beneš 18.3.2021 9:42

Prokazatelně je možno dát výchovnou facku i někde pokoutně.

J. Plzák 18.3.2021 10:24

Pán ráčí být civilizovaný? Aha!

Leckde ale neexistuje povinnost občana mít nějaký průkaz s sebou.

Mohli si ho třeba vyfotografovat.

P. Dvořák 18.3.2021 7:40

Byla jednou jedna blbka, tedy ona stále je a blbkou zůstala. Ta si vzala děti a šla do míst, kam ji nechtěli vpustit, protože se předpokládalo, že tam dojde k policejnímu zákroku.

A ejhle, došlo.

Pak seděla na zemi, děti se plácaly kolem ní, řvala "JAU! JAU!" a hlavně se u toho nechala natočit. Policista, který jí sáhl na rameno byl málem stíhán za ublížení na zdraví. Nakonec se ukázalo, jak bylo dobře, že to bylo natočeno.

Jak správně píše pode mno pan F. Kokoška, evidentně patřila do čeledi "vzdělaný machr" ve smyslu vlastnictví glejtu o absolvování nějakého typu školy. Z probírané látky neznala ani základní pojmy jako biomasa a pod.

M. Baloun 18.3.2021 8:50

A bylo to Žako :-)

J. Plzák 18.3.2021 10:28

"vzdělaný machr" ve smyslu vlastnictví glejtu o absolvování nějakého typu školy.

Jejej, to mi připomnělo Bursíka. Není on už taky pirát?

F. Kokoška 18.3.2021 7:19

Zakleknutý tatínek zřejmě patří do čeledi "vzdělaný machr" - o tom svědčí i jeho výmluvy "chtěl jsem se nadýchat čerstvého vzduchu" nebo "nejdřív dám dítě do auta" - každý, kdo ví, že strážníci většinou nejsou žádní mediátoři, si v klidu ihned nasadí respík, okamžitě je po problému - a dítko si bude do života už pořád pamatovat, že tatínek je rozumný a že pravidla se mají dodržovat...

R. Vacek 18.3.2021 7:12

Proto rozumné země používají smart metody jak lidi vést k dodržování předpisů. Díky tomu nemusí policie vůbec obtěžovat ty zodpovědné, ale může se zaměřit jen na ty problematické - psychický nemocné (olizují tlačítka ve výtahu aby nakazili ostatní, popřípadě aby se sami nakazili) a novodobé disidenty (mám testosteronu na rozdávání a proto neuznávám autority).

Používat za pandemie prostředky středověku může jen hlupák, protože to moc nefunguje, je to moc drahé a vadí to i těm zodpovědným.

A. Renjascu 18.3.2021 6:38

Ten článek je naprosto mimo a srovnávat postup policie s gestapem, tak to je vidět, že chlapec neví o gestapu vůbec nic a nebo jen nehorázeklama •

0:13

Přeskočit na video budete moci za 4

Komentáře

Přidejte veřejný komentář...

A. Renjascu

Jsem si jist, že kdyby k něčemu podobnému toho pána vyzvala německá, britská, americká či rakouská policie, tak sklapne, nasadí roušku a běží si radostí, že z toho vyvázl tak lacino domu vyměnit trenky. Pohybuji se v bezpečnostních složkách již mnoho let a vím, že podobné rozmazávání takovýchto případů a nasazování psích hlav na zakročující policisty vede postupně k tomu, že se policie v mnoha případech k porušování zákona otáčí zády a dělá, že nevidí. Postupem času dochází k proměně, kdy se ze složky dohlížející na dodržování zákona stala složka soustředící se na vybírání pokut za špatné parkování.

A. Renjascu 18.3.2021 6:46

...nebo jen nehorázně manipuluje...

F. De Winter 18.3.2021 7:24

...Postupem času dochází k proměně, kdy se ze složky dohlížející na dodržování zákona stala složka soustředící se na vybírání pokut za špatné parkování...

-což je v podstatě tento případ...

Mluvíme-li o tom zásahu na toho otce s 3-letým dítětem, tak tady se nezachovali jako gestapo, ale jako hlupáci. Zásah zcela neadekvátní vzniklé situaci. :-/

F. De Winter 18.3.2021 7:29

PS Dodávám, že ten tatínek byl zřejmě také idiot. To jen pro pořádek.

J. Vorlický 18.3.2021 7:28

Souhlas s autorem článku. Starejme se hlavně o to, co je doma. Až pak jinde.

Srovnávat českou policii s britskou, německou, rakouskou a možná i americkou (byť tam asi hodně občanů má u sebe střelné zbraně), je jako srovnávat našeho prezidenta s anglickou královnou, respektive prezidenty. To - myslím - fakt - nejde.

Dohlížet na dodržování zákona? Dobře, nechejme stranou gestapo. Co dělaly čsl bezpečnostní složky za KSČ? Dohlížely, pokutovaly a zabíjely. A to se prosím některé nechaly nazývat Veřejná bezpečnost! Zvyk je železná košile. Denně nám veřejná média hlásí kolik pokut bylo již vydáno; v ČR.

Konečně zákon: Je třeba si uvědomit, že - aspoň ve státě, který má v Ústavě, že je demokratický - zákony nedělají ministerstva nebo vláda. Bezpečnostní složky by neměly vycházet z toho, že to tak je. Ono totiž to tak vůbec být nemusí. Nouzový stav, příklad, trvající rok již nemůže být nouzový. Ono by se mohlo zjistit, že vláda zákony porušuje a pak bezpečnostní složky byly spolupachateli. Příklad, z prohlášení vyšetřující policie, že zákrok proti občanu byl nepřiměřený, ale ZÁKONNÝ (sic!!!) zavání aspoň mírnou formou brutality. To fakt chceme?

F. Svoboda 18.3.2021 9:18

RvRvRv!!!!!!