29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Kylchap 22.8.2010 12:10

Re: Ano.

Ten seznam si připravujete pro "Es kommt der Tag"?

J. Stejskal 22.8.2010 12:02

Re: Ano.

Některé názvy připomínají i Járu Cimrmana. A to ještě nevím čím se zabývají!

J. Stejskal 22.8.2010 12:00

Nejvíc mne pobavilo, že

"Roman Joch by dokonce uvítal afirmativní akci, pozitivní diskriminaci národnostních menšin, kdyby se jí dobrovolně zhostil soukromý sektor." Pokud si to začnete představovat, budete mít také veselou neděli.

Jinak instalace pana Jocha bohužel ukazuje, jak je to od zdi ke zdi. Vždyť ten pan Nečas je ze stejné strany jako jeho předchůdce.

Měl jsem výhrady proti panu Kocábovi, mám je i proti panu Jochovi. Na obou stranách jsou názory se kterými lze souhlasit, i takové, které jsou k zblití. Obě cesty jsou špatné. Bohužel se asi nenašel nikdo s rozumným konsensem. Osobně jsem proti pozitivní diskriminaci. I v USA se už přiznává, že to moc nevyšlo. Na druhou straně nejde kormidlo otočit najednou o 180 stupňů. V ničem. Pokud na tom budou trvat, nedovládnou.

Možná, že ten pan Joch je pokusný balonek, co to udělá s první signální. Nebo může sloužit třeba i k odvedení pozornosti od něčeho jiného.

J. Štrobl 22.8.2010 11:16

Re: Ano.

Váš seznam je velice výmluvný. Názorně ukazuje na propojení levicových radikálů, islamofašistů, feministek, zelených a dalších. Spousta z nich jsou marginální organizace, ale nebylo by moudré je podceňovat.

J. Kulheim 22.8.2010 11:11

Re: Sofistikovaní zloději a lháři,

Socialismus (z latinského socialis družný, společenský) je v užším slova smyslu demokratická[ ideologie, která klade hlavní důraz na solidaritu a která věří, že by ekonomika i další odvětví společnosti měly být do značné míry centrálně řízeny. V širším slova smyslu zahrnuje vedle demokratického socialismu též komunismus. Socialismus odmítá soukromé vlastnictví.

V nejpokročilejších zemích může však být téměř všeobecně použito těchto opatření : 1. Vyvlastnění pozemkového majetku a použití pozemkové renty na výdaje státu. 2. Silně progresívní daň. 3. Zrušení dědického práva. 4. Konfiskace majetku všech emigrantů a rebelů. 5. Soustřední úvěru v rukou státu prostřednictvím národní banky se státním kapitálem a výhradním monopolem. 6. Soustřední dopravy v rukou státu. 7. Zvýšení počtu národních továren, výrobních nástrojů, získávání nové orné půdy a meliorace pozemků podle společného plánu. 8. Stejná pracovní povinnost pro všechny, zřízení průmyslových armád, zejména pro zemědělství. 9. Spojení zemědělské a průmyslové výroby, úsilí o postupné odstranění rozdílu mezi městem a venkovem. 10. Veřejná a bezplatná výchova všech dětí. Odstranění tovární práce dětí v její dnešní podobě. Spojení výchovy s materiální výrobou atd

Vyvlastnění soukromého majetku je nahrazováno podporou vzniku monopolů, které silně ovlivˇmují chod podniků a zásahy státu do ekonomiky těchto podniků. Stát na sebe přebírá "starost o občany", kteří se po čase dostávají do područí "státu.

H. Lukešová 22.8.2010 11:07

Považuji

organizace a seskupení, které vypsal pode mnou pan Slanina za daleko nebezpečnější sebranka, než holohlavé hajlující kluky. Protože od nich vím, co očekávat a většina lidí se jich bojí.

Zatímco tyhle organizace si hrají na ušlechtilé, používají beránčí hábit, ale ve skutečnosti se jedná o sebranka. Když soudruh Májíček pogratuloval Hizballáhu k vítězství nad Izraelem... Chtějí získat sympatie občanů, ale ve skutečnosti lžou, není v nich ani zrnko pravdy.

M. Bílý 22.8.2010 11:00

Díky za odkaz, pane Slanino! Hned jsem si uložil

H. Lukešová 22.8.2010 10:56

Re: Ano.

Pěkný póvl pane Slaniko. Tyto lidi považuji daleko horší než vyholené hajlující kluky, protože o nich vím, co očekávat.

Kdežto tito lidé si hrají na ušlechtilé, přetvařují se, jedná se o vlky v beránčím hábitem.

J. Štrobl 22.8.2010 10:53

Re: A co je na

Patrně neznáte Hitlerova památná slova: "Der Kommunisten Sie sind guten Kameraden."

J. Slanina 22.8.2010 9:52

Re: Sofistikovaní zloději a lháři,

 Nezdá se vám, paní Brousková porovnávat německé SPD a FDP s našimi bolševiky a sosáky kapánek ujeté?

J. Slanina 22.8.2010 9:44

Re: A co je na

Zajímavé, paní Brousková.

http://www.holocaust.cz/cz2/resources/documents/antisemitism/nazi/programNSDAP1920

Doporučuji vaší pozornosti obzvláště body 12. - 17. Dzp.

J. Slanina 22.8.2010 9:35

Ano.

Již jsem si Pro-Alt připsal k tomuto rozsáhlému seznamu:

Seznam organizací podporujích iniciativu Ne základnám:

Humanistické hnutí, Mezinárodní mírové hnutí ,Centrum kultur ,Socialistická Solidarita ,Hnutí za přímou demokracii ,Humanistická strana, Komunita pro lidský rozvoj, Socialistický kruh ,Česká mírová společnost ,Obrana životního prostředí ,Společnost Berty Suttnerové ,České národní hnutí za mír a lidská práva ,o.s. Vojáci proti válce ,Nesehnutí ,o.s. Mladí zelení ,ZO Strany zelených Domažlice ,.Islámská nadace v Praze ,Sdružení Zdravý životní styl ,proFem ,Strana rovnost šancí ,GITA - Genderová informační tisková agentura ,Iniciativa ženských a genderově senzitivních nezisk. organizací ,Agentura GAIA ,Jihočeské matky ,hnutí Země především, Svaz palestinských studentů ,Ekumenická akademie ,o.s. Podněty.cz ,Sustainable.cz - internetový portál pro trvale udržitelný život, Strana zdravého rozumu ,Strana 4 vize ,publikační server Nový směr ,Hnutí na podporu dobrovolných hasičů a dalších dobrovolníků, Evropská unie pro lidská práva ,International Commission of Conscience ,Křesťanskosociální hnutí ,SOP - Socialistická organizace, pracujicích ,Palestinský klub ,Pražská organizace Mladých sociálních demokratů ,Socialistická alternativa Budoucnost ,Křesťanský dialog ,Autentičtí sociální demokraté ,Hnutí za spravedlivou společnost a lásku k bližnímu ,Všeobecný svaz muslimských studentů v ČR, Muslimská unie ,o.s. Slovanský výbor ,Česká strana národně sociální ,Levý blok ,REVO - organizace revoluční mládeže ,o.s. Horní mlýn ,Společnost Julia Fučíka ,Ček Árya Sabhá - Árjasamádž České republiky ,Ostravský levicový klub, Klub českého pohraničí

B. Brousková 22.8.2010 9:28

Re: Sofistikovaní zloději a lháři,

Ti vaši tzv.levičáci vládli to znamená "byli u moci" jak říkáte v západním Německu i v době , kdy byly naše hranice zadrátované víc než ty u koncentráků. Že by tam tehdy někomu zabavovali majetek není vůbec známo. Máte snad jiné informace? To samé platí i pro skandinávské země.

B. Brousková 22.8.2010 9:21

Re: A co je na

Pokud jde o nacisty a Hitlera, za " levičáky" je považuje jen a pouze, část naší veřejnosti totálně zblblá výroky pana Topolánka a několika dalších filosofů s jeho rodné strany. Jinak na celém světě nikdo. Patrně došli v ÚV ODS k závěru,, že co je pravicové musí být dokonalé, Právě Hitler je důkazem , že to není pravda. Základním rozdílem mezi levicí a pravicí je vztah k SOUKROMÉMU MAJETKU. Hitler ani jeho náckové nikdy nikde nic "neznárodňovali". Pokud mi nevěříte, zeptejte se nějakého pamětníka z doby protektorátu. Hitler sám ve svém Mein Kampf a i ve svých projevech používal slova levice a levičák poze jako nadávku. Že by nevěděl co je sám zač,  je dost nepravděpodobné. Kupodivu slovo komunista nepoužíval téměř vůbec. Jen bolševizmus , levičáctví a pochopitelně židovství. Právě sociální demokracii obviňoval z toho, že je organizací mezinárodního židovstva, která svým "internacionalismem", prohrála Německu první světovou válku.

J. Slanina 22.8.2010 9:20

Re: Co by na to řekla iniciativa?

Ovšem Váš požadavek z poslední věty je naprosto z říše sci-fi. Po poslední volební kampani mají všechny strany, nejen sosáci, kasičky vymetené jak po tornádu.

J. Slanina 22.8.2010 9:15

Re: Sofistikovaní zloději a lháři,

Von nám kadlec nejspíš konzumuje ve velkém nějakou pančovanou vijágru. Po té schválené SÚKLem si stává vidění pouze modrým.

http://ona.idnes.cz/zdravi.asp?c=A081203_123533_vase-telo_bad

J. Slanina 22.8.2010 9:08

Re: Sofistikovaní zloději a lháři,

Když to máte těžké, pane Kusý! Takhle to dopadne vždycky, když vnoučata pustí dědečka-komouše k PC.

J. Kulheim 22.8.2010 8:48

Re: Iniciátoři petice ........

Pane Kulheime, chcete příliš mnoho.

Souhlasím. Je to tak jak píšete. Potěšující je, že se našel někdo, kdo to všechno co se děje,  nejenom u nás, pojmenoval. Napsal to co si mnozí z nás myslí. S tím, že se to nebude "saloním" intelektuálům líbit, se dalo počítat. Tristní je, že stejně tak jako komunisti, používají polopravdy k tomu, aby pana Joch očernili. O jiné názory nemají zájem. O tom svědčí i to, že k petici nepřipustili žádnou diskusi.

Pan Joch není neomylný, ale jeho myšlenky si zaslouží pozornost.. Zatím nikdo z těch, kteří nesouhlasí, žádný solidní argument nenapsal.

V. Kusý 22.8.2010 8:37

Re: Sofistikovaní zloději a lháři,

Pane Matlasi!

Vaše neustálé obviňování pravice ze zlodějství a lhářství hraničí s duševní poruchou.Ostatní odpůrci alespoň argumentují, byť s nimi nesouhlasím, je to ale diskuze. Vy jen obviňujete a pomlouváte.Nikoliv kyvadélko, ale zdravý rozum mi říkají, že jediné co pro Vás mohu udělat je, srdečně Vás politovat.Jste v jádru nešťastný člověk, když ve Vás hlodá vytrvale taková nenávist. Navíc zcela kazíte obecnou představu o moudrém a vyrovnaném stáří.

J. Kejkrt 22.8.2010 8:37

Re: Přeji všem fans

Kdepak, pane Schwarzi, ona francouzská revoluční égalité není stejná s bolševickou rovností v chudobě a stejně holými zadky.

Ona původní égalité znamená rovnost občanů, např. před zákony, žádné stavovské výhody. Později přidala Amerika rovnost šancí.

Takováto rovnost je naopak ke svobodě nutná.

L. Písařík 22.8.2010 8:30

Re: Iniciátoři petice ........

Pane Kulheime, chcete příliš mnoho. Chcete totiž, aby stát normálně fungoval v duchu demokratických principů. Po více než dvaceti letech snah o demokracii vidíte výsledek, právo, které se ohýbá podle toho, komu slouží, policie propojená s mafií, lobistické a nátlakové skupiny, různá a podivná hnutí, nedostatečně kvalifikovaní lidé v poslaneckých lavicích, nekvalitní zákony zpotvořené lidovou tvořivostí, atd. Napsal bych tlustospis výčtem nedostatků. Dodnes jsem nepochopil, proč nelze převzít zákony fungující demokratické země a aplikovat je s minimálními obměnami.Možná, že by hromada lidí přišla o to, čemu říkají "práce pro republiku". A to by byla hrůza, kdyby zjistili, že jsou nepotřební. Těch nezaměstnaných.

Proto fandím těm, kteří se konečně snaží do tohoto státu zavést pořádek a právo. 

J. Kulheim 22.8.2010 7:42

Re: Iniciátoři petice ........

Pane Kadleci nemám rád pušky a sřílení. Chci jenom solidně žít v takové zemi, kde nebudu mít strach vyjít na ulici. Tam kde nikdo nebude beztrestně terorizovat svoje okolí, jenom proto, že má jiné názory nebo jiné zájmy. Tam kde budou mít lidé stejná práva a taky stejné povinnosti.

Snad zese toho tolik nechci. 

J. Štrobl 22.8.2010 2:53

Re: Levicová lůza

Nojo, ty jsi soudruhu na pána ještě nedorostl.

J. Štrobl 22.8.2010 2:27

Re: A co je na

Milý soudruhu tykat si můžete jen ve své stranické buňce. My dva jsme spolu husy nepásli.

J. Štrobl 22.8.2010 2:25

Re: Sofistikovaní zloději a lháři,

Byť byste se snažil o vytvoření nové terminologie, nebude Vám to nic platné. Váš pseudohumanismus Vás jen usvědčuje z příslušnosti ke krajní levici. Vy levičáci jste humanisté pouze do té doby, než se dostanete k moci. Pak už žádné mravní ani morální zásady nemáte. O tom jste nás tady přesvědčovali několik desítek let. Váš hlavní problém je intelektuální prázdnota a tak si musíte vypomáhat přihlouplými termíny. Je docela veselé poslouchat vaše fabulace, které jsou téměř vždycky bez hlavy a paty. Ovšem dobré na tom je, že vy nejste demokracii nebezpečný, protože vám to vaše omezenost nedovoluje. Jsou tady mnohem horší.

O. Kadlec 22.8.2010 2:12

Re: A co je na

Blbneš písemně. Vysvětlí to jedině tato pozdní hodina.

J. Štrobl 22.8.2010 1:50

Re: A co je na

Nemusíte se obávat. Führeři (Hitler nebo Stalin), kteří zavraždili miliony lidí, pocházejí z levicového spektra. Pravicoví diktátoři (Franco, Pinochet) dokázali své občany před těmito zvěrstvy levice ochránit.

O. Kadlec 22.8.2010 1:37

Re: Sofistikovaní zloději a lháři,

Ale je vedle jen trošku - nejpřiléhavější název pro to co vyznává Štrobl, nebo Slanina je "černý bolševismus."

Jinak je ovšem Pan Matlas mimo, protože vůbec nerozlišuje co všechno se označuje na našem politickém spektru za pravicovou politiku. Pravičáka poznám snadno: všechno relevantní je od něj nalevo. Ti podle pana Matlase "hnědnou", ale spíš jsou černí.

O. Kadlec 22.8.2010 1:27

Re: A co je na

Tak na panu Jochovi je těžko přijatelných dost věcí. Napříkla legitimizace terorismu - ovšem jen toho "správného". Z citovaného článku o gentlemanech, který je jinak zajímavou historicko-romantickou exkurzí, především poslední věta. Ta je nepřijatelná a zatím vypadá legračně. Dokud se ovšem neobjeví schopný fýrer. Pokud by se to stalo, přejde sranda a nebude nám než bojovati o svou svobodu.

O. Kadlec 22.8.2010 1:22

Re: Levicová lůza

Právě proto že do naší společnosti nepatříš nejsi pan Štrobl.