5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

POLEMIKA: Pan Vlk a Milion chvilek

Milion chvilek má transparentní účet, na kterém jsou vidět dary přispěvatelů, stejně tak vykazuje náklady na jednotlivé akce. S tím se autor vůbec neobtěžoval, spekuluje, kdože to platí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Han 25.7.2019 10:14

Re: Obrana protivníka

No právě. Tohle je jedno z mála vašich pravdivých tvrzení. Zhruba odpovídá tvrzení Růže je růže je růže je růže.

J. Jurax 25.7.2019 19:45

Ano.

A co je co rozhodujete Vy.

S. Netzer 25.7.2019 10:13

Re: Obrana protivníka

Vy tedy souhlasíte s tvrzením Vlka st., že "Aeronet to viděl tentokrát celkem dobře", že pan Minář je "tak trochu nácek".

To je podle mého názoru žalovatelná urážka na cti.

P. Čech 25.7.2019 11:18

Re: Obrana protivníka

Naprosto každý názor je možno nazvat účelovým lhaním. K něčemu takovému se ovšem sníží jen ten, kdo žádný vlastní názor nemá, pouze papouškuje názory někoho jiného.

P. Pavel 25.7.2019 10:29

A kdo prosím vás vlkovi v čemkoli brání? Nikdo. Kromě Voltairova citátů také platí přísloví, že na hrubý pytel patří hrubá záplata.

I. Hendrych 25.7.2019 9:48

No comment...

Vlk st. je magor a vůbec nemusí plkat zrovna o Milionu chvilek...

V. Čermák 25.7.2019 10:02

Re: No comment...

A proč né? Mimochodem, jak titulujete sám sebe?

J. Vlček 25.7.2019 10:06

Re: No comment...

V očích magora je každý kolem něho magorem.

S. Netzer 25.7.2019 10:25

Re: No comment...

Není nad vlastní zkušenosti.

J. Vlček 25.7.2019 10:33

Re: No comment...

To vám rád věřím, paní Netzerová.

P. Brich 25.7.2019 11:38

Re: No comment...

Sybille Netzer 1* za odvahu se přiznat!

P. Lenc 25.7.2019 9:43

Problém pane autore je ten,

že to svolávají "neziskovky".O jejich "práci" a levičáckém,multikulturním zaměření neví pouze slepý a hluchý.A ano, Babiše a Zemana opravdu nemusím, ale tato partička co to svolává není o nic lepší, možná dokonce nebezpečnější.

J. Vlček 25.7.2019 9:40

Pane Ševčíku,.....

...málokterá vláda byla tak úspěšná, jako je ta současná. Proto také není moc toho, co této vládě vyčítat. Chvilkaře tak spojuje jediné téma, kterým je "antibabišismus", a to je pro většinového voliče nepřesvědčivé a nepřijatelné.

Své vystupování nesměřují chvilkaři proti chybným krokům vlády, ale motivem jejich demonstrací jsou osobní averze vůči úspěšnému premiérovi, který mimochodem by byl ještě úspěšnější, kdyby měl vedle sebe solidnějšího koaličního partnera, než je ČSSD.

Chce-li se tedy přesto někdo mermomocí zbavit úspěšného premiéra, vede k tomu jediná cesta - porazit ho ve volbách.

J. Svoboda 25.7.2019 10:19

Re: Pane Ševčíku,.....

Pardon, co je tak báječného, mít za premiéra STBáckého fízla, toho času trestně stíhaného oligarchu, který byl usvědčen z křivé přísahy na zdraví svých dětí?

Pěkný den.

J. Vlček 25.7.2019 10:30

Re: Pane Ševčíku,.....

Pane Šimku, přejmenovaný na Svobodu 169, hlavně neblbněte víc, než je vaší ustálenou normou.

P. Pavel 25.7.2019 10:43

Tvrdit, že vláda agenta bureše je úspěšná, je projevem blbnutí, a to totálního.

J. Vlček 25.7.2019 10:57

Re:

Pane Pavle, vy, jako odborník, jistě vysypete z rukávu, v čem je tato vláda neúspěšná, nebo alespoň v čem je méně úspěšná, než vlády předchozí. To si se zájmem vyslechnu.

P. Pavel 25.7.2019 12:08

Normální jedinec by se zeptal v čem byla tato (A minulá) vláda úspěšná. A normální jedinec s alespoň základním ekonomickým vzděláním by odpověděl, že chybí důchodová reforma, investice jsou dnes za světové kojunktury nižší než za světové krize, přestože vláda rozhazuje jako smyslů zbavená, eet katastrofa - daně se víc nevybírají, personální politika nemůže být horší, atp. atd.

J. Vlček 25.7.2019 12:37

Re:

Škoda, že takoví jedinci jako jste vy, namísto aby seděli ve vládě, sedí u počítače a planě žvaní, žvaní, a žvaní...

P. Pavel 25.7.2019 18:08

Takže, když už víme v čem bureš a jeho podržtašky

prokázaly totální diletantsví, co kdybyste k počítači zasedl vy a pro změnu sdělil v čem byla ta slavná burešova vláda (nebo ta kde ministroval) úspěšná.

J. Jurax 25.7.2019 19:53

Inu, když si tak promítnu vlády 20 až 30 let dozadu, tak nelze tvrdit, že je z nich Babišova vláda nejméně úspěšná. Vždyť my jsme vlastně nějakou extra úspěšnou vládu za tu dobu ani neměli.

Mohu se mýlit, jistě, ale schválně - kterou z předchozích vlád máte Vy za úspěšnější a konkrétně proč?

P. Pavel 25.7.2019 22:31

Tak znova, co konkrétně se burešově vládě a té ve které ministroval podařilo? Nevím, jaké fantasmagorie si ty promítáš, že ti uniká prostá skutečnost, že bureš řešil a řeší jen svoje podvody a zlodějiny a není si u ovara schopen prosadit ani vlastní ústavní právo. Takového diletantismu se neopustila žádná předchozí vláda.

J. Kulheim 25.7.2019 10:47

Re: Pane Ševčíku,.....

To jste zjistil dnes? To se ví dávno. Určitě od té doby, když se jeho hnutí účastnilo voleb do poslanecké sněmovny. To už je víc jak 6 let. Já jsem Babiše nevolil a proto nebudu mít určitě vliv na jeho zvolení nebo nezvolení.

Doufám, že nemáte tak dlouhé vedení, že vám a vám podobným do "dokleplo" až teď.

J. Lepka 25.7.2019 10:57

Re: Pane Ševčíku,.....

Jo, jo, marjánka je v pohodě, blbne se po koblihách.

P. Götze 25.7.2019 11:20

Re: Pane Ševčíku,.....

No a neco relevantniho tam nemate? Nemate vidte. No jo, jako vzdy.

J. Kulheim 25.7.2019 11:14

Re: Pane Ševčíku,.....

Nenapadá mne nic co bych mohl považovat za úspěch vlád ve kterých byl pan Babiš členem vlády.

J. Kulheim 25.7.2019 9:39

Před volbami všichni věděli

Pan Vlk neudělal nic víc než to, že vyjádřil svůj názor. Má na to stejné právo, jako všichni, kteří přišli demonstrovat. Já si kladu podobné otázky jako pan Vlk.

Jsou lidé kteří o tom co řeknou nebo co napíší, nejdřív přemýšlí a potom konají. Jsou jní lidé, kteří to mají jednoduché, ten kdo nesdílí jejich názory je ......

Máme tady ještě zbytky demokracie. Každé čtyři roky se konají svobodné volby. Demokracie je jeden z mnoha sastémů správy věcí veřejných. Je to především vláda většiny nad menšinou. Existují lidé, kteří mají dvojí metr. Když zvítězí, tak je demokracie dobrý systém a když prohrají, tak voliči udělali něco, co vlastně udělat ani nechtěli a proto je nutné, aby složili reparát.

Nejsem volič ani sympatizant pana Babiše. Před volbami všichni věděli co je Babiš za člověka. Věděli, že je ve střetu zájmů, věděli, že prací nemohl k takovému majetku přijít. O Čapím hnízdě se ví dávno, atd. Přesto ho volilo 30% občanů, kteří přisli k volbám. Všichni věděli jak si představuje vládnutí. To, že vláda, ve které byl ministrem financí, dělala rozpočvé deficity. Atd. Moc by mne zajímalo, kolik spoluobčanů, kteří demonstrovali, se účastnilo voleb a koho volili.

Také bych se účastnil demonstrace, pokud by se konala proti vládě, která nevládne, ale zabývá se sama sebou. Která neřeší problémy, které nás za čas dostihnou. Myslím tím systém organizace a financování zdravotní péče, důchodový a sociální systém, systém vzdělávání ap.

L. Severa 25.7.2019 15:04

Re: Před volbami všichni věděli

Pane Kulheime, valná část z těch .30% nějak moc nezkoumá (možná vůbec) politické dění, ale dobře rozumí tomu, kdo dává, případně slibuje. Kromně těchto darů nepoznávám v čem je ta vláda tak nejúspěšnější, jak zde hodně diskutujících uvádí. Takže jsem např. dověděl, že někteří volili socialisty, protože slíbili odbourat těch 30 kč u lékaře. Nepříjemně mne překvapila vdova po mém příteli která kdysi uvažovala, že bude volit komunisty, protože také tenkrát něco slibovali. "To ovšem nemůžu manželovi (již zemřel)udělat, když byl u PTP". Teď již s dcerou volí stále ANO (přece zvedá důchody, Kalousek 40 kč !) Je legrační to stálé poukazování na neúspěšnost vlád působících v dobách krize. On to říká i Babiš.

V. Pokorný 25.7.2019 9:27

Pan Ševčík

jen blafe. Neuvedl odkdy má ten spolek transparentní účet. Já určitě věřím spíš panu Vlkovi, než členu a příznivci kolaborantského a proti většině občanů státu škodícího spolku placeného i politickými ziskovými neziskovkami a ze zahraničí.

O tom svědčí i ty jejich transparenty v angličtině, pak od těch anglických transparentů upustili. Asi si uvědomili, že to kazí dojem Miliónu, z jejich spontánnosti a poslání. No neberte tuhle sebranku! Ufňukánci havlističtí. Fuj.

V. Pokorný 25.7.2019 9:30

Re: Pan Ševčík

Omlouvám se za dvojí uvedení.