24.6.2024 | Svátek má Jan


Diskuse k článku

POLEMIKA: Nejen kuřáci smrdí

V článku Kuřáci smrdí, se nám autor snaží vysvětli, co jsou kuřáci zač a jak by se jim to mělo všechno pěkně zostra zatrhnout. Pisatel toho článku evidentně uvěřil posedlosti našeho věku a tomu, že se naše společnost dokáže prozakazovat ke štěstí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Graf 2.4.2013 12:33

Kuřáci mi smrdí na ulici, odtamtud by měli vypadnout!

V zahulených knajpách ať si inhalují ty svoje čmoudy bez omezení, tam já nechodím. Ale na ulicích a v dalších veřejných prostorech mne velice obtěžují.

I. Brezina 2.4.2013 12:38

Re: Kuřáci mi smrdí na ulici, odtamtud by měli vypadnout!

Knajpa je verejny prostor a mne tam velice btezuji taky. At si huli doma.

J. Štrobl 2.4.2013 12:44

Re: Kuřáci mi smrdí na ulici, odtamtud by měli vypadnout!

Příznačné je, že Vás ani nenapadne zajít si do cukrárny, když nejste chlap. Raději budete otravovat kuřáky v hospodě.

I. Brezina 2.4.2013 15:19

Re: Kuřáci mi smrdí na ulici, odtamtud by měli vypadnout!

Kdo nekouri, neni chlap? Clovece, vratte se do 60. let. A prestante se myt, protoze tehdy se taky rikalo ze spravnej chlap smrdi i na fotce.

M. Sedláček 2.4.2013 12:44

Re: Kuřáci mi smrdí na ulici, odtamtud by měli vypadnout!

Tak tam nelez, blbe.

I. Brezina 2.4.2013 15:20

Re: Kuřáci mi smrdí na ulici, odtamtud by měli vypadnout!

Typicky hystericka reakce zavisleho fetaka v nikotinovem abstaku. Primitivni verbalni agrese.

J. Jurax 3.4.2013 0:24

Re: Kuřáci mi smrdí na ulici, odtamtud by měli vypadnout!

Typicky hystericka reakce puritánského prudivce. Zakázat!.

L. Handzel 2.4.2013 12:42

Re: Kuřáci mi smrdí na ulici, odtamtud by měli vypadnout!

Více mne velice (na ulicích a v dalších veřejných prostorách) obtěžují blbci Vašeho typu. Bohužel Váš pohyb a kecy asi těžko mohu ovlivnit nebo zakázat. :)

B. Graf 2.4.2013 14:25

Re: Kuřáci mi smrdí na ulici, odtamtud by měli vypadnout!

Z čeho soudíte, že jsem blbec? Z toho, že mi vadí cigaretový kouř na místech, kde se musím pohybovat? Nejde o věc estetickou, jde o to, že se mi i při vdechnutí malého množství toho hnusného čmoudu špatně dýchá. Prostě jsem v tomto respirační invalida. Analogické to je s vozíčkáři - ti se také psím exkrementům na ulici nevyhnou, ať dělají, co chtějí.

Pokud jste kuřák, nejspíš už máte příslušné receptory natolik znecitlivělé, že ani netušíte, jak moc může vaše záliba jiné obtěžovat.

L. Handzel 2.4.2013 17:57

Re: Kuřáci mi smrdí na ulici, odtamtud by měli vypadnout!

Proč jste blbec ? To Vám nelze vysvětlit a stejně byste tomu nevěřil. :) Viz odkaz:

http://www.national-geographic.cz/detail/proc-si-hloupi-lide-mysli-ze-jsou-nejchytrejsi-vlastni-neobjektivita-je-potvrzena-vedci-39473/

Vy se pohybujete v tunelech ? Už "malé množství"....

Chicht, musím se pohybovat v městě, kde "povolené roční penzum znečistění 60 dnů v roce (pěkná zhovadilost) je vyčerpáno v začátku března tohoto roku"! Vaše kuřácké peripetie, jsou pro smích. Viz odkaz:http://portal.chmi.cz/portal/dt?action=content&provider=JSPTabContainer&menu=JSPTabContainer/P1_0_Home&nc=1&portal_lang=cs#PP_TabbedWeather

"Kolečka" u nás jsou většinou červená nebo fialová. Dýchat zde se rovná vykouření 40 - 80 cigaretám denně.

B. Graf 2.4.2013 18:34

Re: Kuřáci mi smrdí na ulici, odtamtud by měli vypadnout!

1. Já jsem nenapsal, že jsem nejchytřejší (i když mám IQ nad 130). To vy jste napsal, že jsem blbec.

2. Ano, malé množství - na ulici cca 5 metrů za kuřákem při mírném větru mám po vdechnutí potíže - to jsem tedy nejen blbec, ale i kripl, že?

3. Nevytahujte se barevnými kolečky, u nás to není jiné. Ale toto znečištění má jiný charakter, ten mi bezprostředně při dýchání nevadí. Takže dokonce kripl selektivní...

Je radost s lidmi, jako jste vy, diskutovat. Cvičím se v trpělivosti a laskavosti.

J. Štrobl 2.4.2013 12:27

Socialisté se nestydí.

Z každým člověkem, který se začne cítit jako jediný spravedlivý a ví, co je pro koho jedině dobré a správné, to začíná jít z kopce. Když takový dobrý muž zjistí, že lidé jsou cháska nevděčná a nechápou či nechtějí chápat jeho dobré rady, tu do nich začne tepat. Nejprve slovem, pak obuškem a když se ještě nepolepší, tak je prostě zabijí. Není člověk, není problém - řekl jeden z těch dobrých mužů, Stalin. Další takový dobrý muž, Adolf Hitler, když se válka vyvíjela dobře, snil o obrovské tisícileté říši, která bude samozřejmě nekuřácká a vegetariánská. Jak jednat s lidmi, kteří stojí v cestě jeho dobrým úmyslům nám převedl docela přesvědčivě, což? Oba tito počtem svých obětí velcí socialisté mají množství následovníků, kteří se v ničem nepoučili. Jejich pravda je tou největší pravdou a kdo jí nevěří je lump. Chtějí svobodu jen pro sebe a svoboda ostatních je nezajímá. Aston by se měl stydět, ale socialisté, ať malí či velcí se nestydí, že?

I. Brezina 2.4.2013 12:31

Re: Socialisté se nestydí.

Paneboze, to je demagogie! Takze treba pozadavaek, aby se neprodaval jedovaty chlast s metanolem je "socialisticky"? Soukromnik ma prece prav nabizet zakaznikum co sam uzna za vhodne, ne?

J. Štrobl 2.4.2013 12:40

Re: Socialisté se nestydí.

Hmm, také ukázka pěkné socanské demagogie.

M. Sedláček 2.4.2013 12:46

Re: Socialisté se nestydí.

Demagog jsi ty a to přímo učebnicový. Ale spíš jsi komunista tělem a duší.

R. Langer 2.4.2013 13:50

Re: Socialisté se nestydí.

Jo, bolševik vydá zákon, a metanol se jako zázrakem vypaří, že, soudruhu. Že ten etanol ten zloděj bolševická zdanil tak, že tam idioti začnou lít 50% metylu, aby to bylo levný, to mu ale vůbec divný není, že? Takže k těm, co tam lili ten metalol patří do kriminálu ti bolševici, co na etylalkohol uvalili takovou zhovadilou spotřební daň! Soudruhu! :-P

P. Boublíková 2.4.2013 14:47

Re: Socialisté se nestydí.

Když se někde hulí, tak to snad poznáte, ne? Metanol ve flašce (a spousta dalšího svinstva) nepoznáte.... takže tam je kontrola státem, zákazy a represe, na místě.

Jak může inteligentní člověk jako vy vymýšlet tak blbé příměry????

I. Brezina 2.4.2013 12:21

Soukromy majetek?

Nesmysl, hospoda neni soukromy majetek ale verejny prostor, kde plati zakony a vyhlasky. Chcete zamerne absurdni priklad? Jeste horsi je, ze do toho, jak nakladat se svym soukromym majetkem, hostinskym urcuji i hygienicke a stavebni predpisy. Pokud by stat nemel mit pravo mluvit do koureni v restauracich, pak by ani nemel mit pravo kontrolovat jestli je v hospode bezpecna elektroinstalace nebo jestli se vam kuchar nevysral do gulase. Hospoda je prece soukroma, tak co...

M. Sedláček 2.4.2013 12:49

Re: Soukromy majetek?

"nemel mit pravo kontrolovat jestli je v hospode bezecna elektroinstalace nebo jestli se vam kuchar nevysral do gulase" Souhlas, to by stát dělat NEMĚL. Jestli si myslíš, že se ti kuchař nevysere do guláše, protože se bojí státní kontroly, jsi nemocný idiot.

R. Langer 2.4.2013 13:51

Re: Soukromy majetek?

Tak si choďte do RAJe, když vám soukromé hospody nevoní. Mně se tam líbí. :-P

P. Čulík 2.4.2013 11:00

Je dobré se podívat, jaké mají zkušenosti v cizině

Byl jsem v Irsku brzy po zákazu kouření v hospodách a Irové byli vcelku spokojeni, šli si zakouřit na chodník a hospody měly kupodivu stejně hostů, spíše více. Já rozumím tomu, že se stát plete do soukromého podnikání, ale každý stát se do něčeho víceméně plete, od toho tu stát je, důležitá je ta hranice, kam až jo a kde už ne. Takže když ortodoxní liberalismus, tak tedy žádné regulace, ani drog, alkoholu mladistvým, sexu a pornografie s dětmi?

Já vidím zákaz kouření v hospodách jako těsně na té hranici ale pořád ještě akceptovatelé, protože ta bájná neviditelná ruka trhu je někdy dost líná a lidí, kteří si na vlastní oči mohou ověřit, jak je to v těch irských pubech příjemné zase tolik není. A že by na nějaké vesnici postavili k té jediné zahulené ještě druhou nekuřáckou, tomu nevěřím. Ale protože jsme v Čechách a ne v Irsku, dopadne to tak, že zákaz nezákaz budou stejně ty naše "hospůdky" zasmrděné.

M. Sedláček 2.4.2013 12:51

Re: Je dobré se podívat, jaké mají zkušenosti v cizině

Vy se brzy budete hodně divit, co Vám stát všechno zakáže. A až to bude za tou Vaší hranicí, uděláte co?

P. Čulík 2.4.2013 13:17

Re: Je dobré se podívat, jaké mají zkušenosti v cizině

Považujete Irsko a další země, které přijaly zákaz kouření v restauracích za nedemokratické? Ta hranice tu vždy z principu je, jde o to, jak je nastavena. Co bych dělal? budu volit stranu, která tu (moji) hranici nepřekračuje.

J. Jurax 3.4.2013 0:28

Re: Je dobré se podívat, jaké mají zkušenosti v cizině

Ano. ledaže by vyhlásili referendum.

P. Čulík 3.4.2013 7:11

Re: Je dobré se podívat, jaké mají zkušenosti v cizině

Tak to vám už zbývá Kuba, Balkán a Severní Korea. Tam o nějakém zákazu kouření v hospodách neuvažují. Ačkoli si ani tím Balkánem nejsem jistý...

P. Boublíková 2.4.2013 12:55

Re: Je dobré se podívat, jaké mají zkušenosti v cizině

Ochrana dětí a mladistvých státem je v pořádku, to jsou skupiny občanů handicapovaných věkem. Plnoprávné voliče by měl stát chránit před násilím a jinak pokud možno nechat na pokoji....

P. Čulík 2.4.2013 13:19

Re: Je dobré se podívat, jaké mají zkušenosti v cizině

a jinak pokud možno nechat na pokoji....No a to je ono, to je ta hranice. Každý ji má jinde.

P. Boublíková 2.4.2013 14:43

Re: Je dobré se podívat, jaké mají zkušenosti v cizině

Ano, právě proto bych v tom  byla opatrná. Jak píše pan Sedláček, nemůžete vědět, co si kdo vymyslí proti vám (dejme tomu zákaz vodit na veřejné prostranství psy - jsem pejskař, ale z hlediska nepejskaře to může být stejně oprávěný požadavek jako zákaz kouření v hospodě z hlediska nekuřáka, případně zákaz chovat psa ve společném domě apod.).

Podle mého názoru to chce trochu velkorysosti, "nechat žít". Na kouření opravdu nic hezkého není, ale nekuřáckou (a vlastně žádnou) hospodu nutně k životu nikdo nepotřebuje. Nebezpečí, které plyne z pasivného kouření, se lze jednoduše vyhnout. Chápu, že se vám nechce ustupovat, ale nemá cenu zarputile bojovat a řešit malé problémy, když hned vedle existují problémy řádově větší (třeba znečištění ovzduší polétavým prachem), které nijak snadno rozumně vyřešit nejdou.

P. Čulík 2.4.2013 15:47

Re: Je dobré se podívat, jaké mají zkušenosti v cizině

Jsme zase u toho, kde je ta hranice. Každý ji má jinde, kdybych se na vlastni oči nepřesvědčil, jak to funguje, také bych váhal. Jenže polovičaté řešení, půl hospody kuřácká a půl ne končí u NÁS tím, že je kouř všude. V USA začali s nekuřáckými částmi hospod v 80tých letech a nekuřácké části byly vždy obsazenější než kuřácké, lidi o to zájem mají. A nebezpečí pasivního kouření se lze vyhnout, ovšem díky zákonu přijatým už za bolševika, že v místnosti, kde si jeden člověk nepřeje kouření se kouřit nebude! Předtím to bylo hrozné. A to není zasahování do svobod kuřáků a podnikání, podnikateli nařídit, kde se nesmí kouřit? Ve všech trochu solidních podnicích v této zemi se už v budovách nesmí kouřit a všichni to akceptují?

P. Boublíková 2.4.2013 20:15

Re: Je dobré se podívat, jaké mají zkušenosti v cizině

Vy jste těma hospodama posedlej, ale nejste sám :-)