6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

POLEMIKA: Lapálie podle Václava Vlka st.

V rozmezí několika dnů došlo na konci února a na začátku března ke dvěma nesouvisejícím pokusům o vraždu: útok na Jána Kuciaka a jeho snoubenku byl úspěšný a útok na Sergeje Skripala a jeho dceru neúspěšný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Houžňák 11.10.2018 9:29

V Německu mají v řadě měst problémy s cikány,

stejné jako v Čechách, tedy sestěhují se do jednoho bloku domů, který patří nějakému bohatému cikánovi, a pak sypou odpadky na dvůr a do okolí domu, terorizují a okrádají lidi v okolí, a tak dál. Zpravidla je to tlupa z Rumunska nebo z Bulharska, a samozřejmě Němci o nich mluví jako o Bulharech a Rumunech. Němci a všeobecně levičáci jako zelení a ostatní takové bandy si totiž myslí, že mají svaté právo každého urážet a sypat ho do jednoho pytle s kriminálníky a cikány, jenom proto, že pochází ze stejné země.

V. Student 11.10.2018 9:24

Re: Oni si tihle lidi holt myslí, že jsou něco lepšího

Souhlasím naprosto.

F. Houžňák 11.10.2018 9:23

Minimálně

sedmihlavá saň. Oni se tam střídají.

V. Student 11.10.2018 9:21

Re: Jen se z novinářů nepo "serte. Jsou to jen běžní lidé

Ač dotaz nesměřoval ke mně, dovolím si názor:

Vraždit nedovoleno. Jednoznačně. Ale když (někteří) novináři píší tak jak píší, nelamajíc(e) (kurník, ty moje přechodníky) si hlavu s tím, jak svým, někdy doslova obětem (viz např. Bartošová nebo manželé Abrhámovi, ti herci), komplikují a ničí životy, musí prostě počítat s tím, že mohou tu a tam narazit na rapla, který se na ně za to bude zlobit. A hodně. Ještě nějaký dotaz?

F. Houžňák 11.10.2018 9:21

Oni si tihle lidi holt myslí, že jsou něco lepšího

a že oni mají právo špinit, pomlouvat a ničit jiné. Holt měl chlapec smůlu a tvrdě narazil. Samozřejmě by bylo daleko lepší, kdyby mu jenom rozmlátili hubu, ale upřímně řečeno, jeho osud mě dojímá daleko méně než třeba osud onoho Řeka a jeho rodiny, kterého před pár lety zavraždili a oloupili v Aténách tři připrchlíci-muslimáci, když běžel shánět doktora pro svoji rodící ženu. A takových osudů je spousta, a nikdo o nich nemluví, a vítači je bagatelizují, že to prý bylo vždy normální a běžné, a vůbec, kdo na něco takového upozorňuje, je nacistická sv.ině.

F. Houžňák 11.10.2018 9:16

Ani jiné lidi než novináře není dovoleno vraždit,

vy si myslíte, že "investigativní" novináři jsou nějaká cennější, lepší odrůda lidí než my ostatní, takže by vražda novináře měla být trestána a odsuzována víc než vražda neinvestigativního nenovináře? Jak se na to díváte?

V. Student 11.10.2018 9:16

Re: Pravdou je,

O mrtvých jen dobře, a toho kluka, a ještě víc jeho přítelkyně, je mi líto. Ale když mu někdo napsal, že ho taky bude sledovat, i jeho příbuzné, a taky na ně bude všechno zveřejňovat, a on ho za to udal, tak si říkám: jak to, že sám slídí, zveřejňuje, pomlouvá, a když mu někdo slíbí totéž, obrátí se na policii (která to odložila zcela po právu, tohle přece není "vyhrožování", byť se nakonec ukázalo, že ten podnikatel ho nakonec nechal zabít, což je hrůza).

S. Netzer 11.10.2018 9:11

Re: No, jak to vypadá, Kuciak nebyl zabit "v boji se starými

Takže je důležité, aby pachatel byl "autentický". Čech, Američan. Rasově a ideologicky čistý a nezávadný.

Ten zmíněný nejmenovaný prezident nebyl autentický, protože byl "šedý", tak jako jako ten blázen, který postřílel vojáky, protože byl zatracený muslim.

Děkuji, to jsem chtěla vědět.

M. Klas 11.10.2018 9:09

Re: Jen se z novinářů nepo "serte. Jsou to jen běžní lidé

Máte na mysli, že proto je dovoleno je vraždit? NZ

V. Student 11.10.2018 9:08

Re: Neděláte z komára velblouda?

nezlehčoval.

M. Malovec 11.10.2018 9:06

Pravdou je,

že část tzv. novinářů pracuje v zájmu "Boha sledovanosti" - až se toho vystříhají a stanou se solidními, pak ubude zlosti a vzteku na ně. Kolik lidí již odmítá zaujaté zpravodajství ČT viz Trump, Zeman, Okamura, Nečas, Nagyová?

V. Student 11.10.2018 9:06

Re: No, jak to vypadá, Kuciak nebyl zabit "v boji se starými

Vy snad nejste normální...! Vražda je prostě vražda, ať už se jí dopustí migrantský fanatik v Německu nebo vychcaný podnikatel na Slovensku! To vy tyhle věci pořád relativizujete, ale snažíte se to podsouvat druhým!!!

Lidí, kteří to dělají tak důsledně jako vy, zase tolik není. Škoda že se nikdy nepotkáme, docela rád bych věděl, jak vy vlastně vypadáte.

K. Janyška 11.10.2018 9:04

Jen se z novinářů nepo "serte. Jsou to jen běžní lidé

živící se zvláštní, většinou pomlouvačnou, činností... Dzp.

V. Student 11.10.2018 8:58

Re: Vražda Jána Kuciaka a jeho snoubenky

Od vás to zlehčování vražd fakt sedí, to vám řeknu! Člověk opravdu neví, jestli jste obětí vlastních představ nebo tak dobře oblbujete. Kurník, když tady někdo poukáže na to, že na západ od nás primitiv bodá do lidí, kteří mu nic neudělali, tak mluvíte o hysterii. Ale když na východ od nás podnikatel nechá oddělat novináře, teprve to je pro vás případ. Jak to?

V. Student 11.10.2018 8:55

Neděláte z komára velblouda?

I z vámi citovaných pasáží je zřejmé, že rozčilení pana Vlka pramenilo z toho, že obviňován z vraždy je Fico. Pan Vlk mimo jiné při výčtu možných pachatelů upozorňuje, že Kuciak napadal kde koho, včetně podnikatelů. Vzhledem k tomu, že jeden z nich si vraždu zřejmě skutečně objednal, lze páně Vlkova slova považovat za téměř prorocká.

Kuciaka nezlečoval, na jeho "bezvýznamnost" upozorňoval v tom smyslu, že by předsedovi vlády za vraždu nestál, nikoli proto, že je to bezvýznamný člověk. O co vám jde?

J. Schwarz 11.10.2018 8:49

Re: Vyborne. A o paradoxech.

Pan Vlk se proti "nebohému zavražděnému novináři" vyhranil až poté, co se maximum mainstreamových novinářů "vyhranilo" proti Ficovi, jakoby si tu vraždu objednal on. Nějak se mezitím zapomnělo, jak se tu v souvislosti s vraždou omílala N'Dranghetta a italští podnikatelé a jejich spojení s vládnoucí garniturou...

J. Schwarz 11.10.2018 8:43

Re: No, jak to vypadá, Kuciak nebyl zabit "v boji se starými

Ani tak, ani ta. Jde jen o upřesnění v případě, že někdo napíše že vrahem byl Bulhar, Čech, Maďar... pak není od věci upozornit na to, že vrahem byl příslušník "etnické menšiny". Sice občan Bulharska, ale nikoli Bulhar...

J. Jelínek 11.10.2018 8:41

Re: Zeptala bych se jen na takový detail

V Rusku je možné všechno. Pamatuji, jak se absolventi nějakého kursu "tajného agentství" fotili při spanilé jízdě Moskvou ve svých BMW a výsledek věšeli na net. Pochopitelně skončili, asi tak jako ona nebohá babička.

P. Dvořák 11.10.2018 8:39

Re: No, jak to vypadá, Kuciak nebyl zabit "v boji se starými

Příklad:

Když jakýsi zatracený muslim postřílel vojáky na vojenské základně v USA, o nic méně zatracený šeďoch ve funkci prezidenta to vykládal (nemohu přesně citovat) jako "politování hodný incident". No také mohl prohlásit, že se jednalo o pracovní úraz.

Když je znásilněná žena v normální lidské společnosti, jsou pachatelé odsouzeni k dlouhým trestům. Když je znásilněná žena v muslimské komunitě, odsoudí ji, protože se dostatečně nebránila.

Takže přestaňte blábolit hovadiny o "přitěžující, nebo polehčující okolnosti". Ovšem vy, jakožto tiskový mluvčí té vaší diverzně-ideologické skupiny, to samozřejmě vysvětlíte jinak.

J. Schwarz 11.10.2018 8:39

Re: Vražda Jána Kuciaka a jeho snoubenky

Jakoby jste vy uvažovala jinak! Vy jste stejná, akorát přepólovaná.

J. Schwarz 11.10.2018 8:38

Pan Vlk označuje

Kuciaka za "bezvýznamného", pan Guttman a jemu podobní zase označují Kočnerův výrok že Kuciakovi oplatí stejným a vyhrabe na něho taky nějakou špínu za "nebezpečné vyhrožování".

S. Netzer 11.10.2018 8:09

Re: No, jak to vypadá, Kuciak nebyl zabit "v boji se starými

Aha, takže příslušnost k určité rasové, národnostní nebo náboženské skupině je přitěžující, nebo polehčující okolnost?

To je opravdu zajímavé, jak vy vlastenčíci uvažujete.

P. Dvořák 11.10.2018 7:25

Re: Správný článek

Souhlas. Ať už byli nebo dnes jsou jacíkoliv, pořád měli víc odvahy, než ti "hrdinové", kteří vzali kramle za kopečky.

P. Dvořák 11.10.2018 7:23

Re: No, jak to vypadá, Kuciak nebyl zabit "v boji se starými

A ne snad? Ovšem není to výmysl F. Houžňáka a neplatí to jenom o vraždě.

S. Netzer 11.10.2018 7:17

Re: No, jak to vypadá, Kuciak nebyl zabit "v boji se starými

Podle lidí jako jste vy, dostává vražda zřejmě naprosto jinou kvalitu pokud je pachatelem Cikán, muslim nebo Němec.

S. Netzer 11.10.2018 7:16

Vražda Jána Kuciaka a jeho snoubenky

není, želbohu, jediná vražda, kterou "emocemi zmítaný Václav Vlk st." bagatelizuje. To je jeho běžná metoda zlehčování, když oběť a pachatel nezapadají do jeho ustáleného černobílého schématu vidění světa.

"My" jsme vždycky oběť, pachatelem jsou vždycky "oni". A jak je možno se dočíst níže v příspěvku jednoho Vlkova duševního blížence, "spravedlivci zase ječeli". Spravedlivci jsou v tomto případě zase "oni".

F. Houžňák 11.10.2018 6:51

No, jak to vypadá, Kuciak nebyl zabit "v boji se starými

strukturami", ale protože se připletl do obchodů mafie a myslel si, že se jemu, "investigativnímu novináři", nemůže nic stát, protože předtím pomlouval politiky a nic se mu nestalo. Teď před pár dny zase spravedlivci ječeli, že znásilnění a vražda bulharské televizní nebo jaké komentátorky je pomsta za její údajné odhalování korupce v Bulharsku. A ono houby, znásilnil a zavraždil ji dvacetiletý "Bulhar" (řekl bych, že cikán, podle vzhledu), který ji náhodou potkal u řeky, kam si šla zaběhat, a po činu utekl do Německa k mamince, která žije v severoněmeckém Stade, kde ho zhaftli.

P. Boublíková 11.10.2018 6:25

Zeptala bych se jen na takový detail

Když Putin vyznamenává svoje tajné agenty, u toho se dělají fotky? Aby se pak mohli příbuzní chlubit sousedům a známým a prozradit jejich identitu? To jako fakt?

P. Rychetsky 11.10.2018 2:11

Re: Správný článek

Ale tak mu dejte kredit. Taky mohl byt pohodlny ex-komunista a nechartista, jako miliony jinych. Podepsat Chartu a dobrovolne se vystavit kvuli vznesenemu principu at uz jakekoli sikane, chtelo koule a hrdinstvi. Moc jich nebylo a panbu jim dej vecnou slavu.

P. Rychetsky 11.10.2018 1:14

Vyborne. A o paradoxech.

Velice dobre napsano, diky autore.

Psani pana Vlka je nabito tragickymi ale ve sve logice jinak zabavnymi paradoxy. Precasto chce vystupovat antifasisticky, ale tim jak neustale pripomina jak Nemci Cesku ukrivdili, a ze vzdy chteli nas Slovany vymlatit, a jak je treba se mit pred nimi na pozoru, tak jen vyrabi zlo a nenavist mezi nyni celkem poklidne koexistujicimi sousedy. Paradoxne - asi takto by to totiz vyrabel nejaky nackovsky henlein, aby poradne rozfofroval sudetaky za jejich krivdy od Cechu.

Pan Vlk byl chartistou, coz jsou pro me lide nejvyssi kvality, protoze to proste nebylo snadne rozhodnuti. Nicmene jako chartista by mel vedet, co jsou Rusi a Putinove a KGBaci za nebezpecnou pakaz. Uzil si tech jejich metod azaz. A paradoxne, ted patri do na Psu nyni celkem popularniho okruhu lidi, kteri povazujou Rusko za jedinou hraz bolseviku z EU ci feministek z USA. A ktere je proto treba branit at dela co dela. Jo, plno lidi na vysokych mistech EU jsou antiizraelsti a antiamericti a antikonzervativni posahanci. A liberalni pulka USA jsou socialisti ci nepratele svobody slova pro kritiky genderismu. Jenze to nedela z Ruska o nic mensi teroristicky pytel blech, kteri otravuji svet i okoli a vrazdi a uveznuji vlastni novinare a svobodymyslne presvedcene demokraty (vsech pet nebo kolik jich tam maj).

Proc se takto vyhranuje proti nebohemu zavrazdenemu novinari, vi buh. Asi proste chce byt proti konsensu elit. Mainstream rika, ze to smrdi a tak pan Vlk vytahne sikulovsky pohled konspiratora – zase nam lhali. Lzou nam porad, mejme se pred nimi na pozoru. Vsichni se proti nam spikli, jen Putin, ktery s tim shnilym Zapadem bojuje, je nas clovek. Fuj.