Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLEMIKA: K té Mrožově mobilizaci
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H. Rybnická 20.7.2020 10:21Pane autore, problém je v tom, že se v České republice a pravděpodobně nikde v zemích bývalého východního bloku nikdy nevyučovalo jak vést profesionální diskuzi. Zásadně první:Ověřit si FAKTA b) nikdy neurážet oponenta. Pokud tedy čtu ty nenávistné výroky o muslimech a představuji si, že v CZ 99 procent diskutujících žádného muslima v životě nevidělo ani zdaleka, nebo to celé bouřlivé rozhořčení českých diskutantů před dvěma týdny nad "ujetou" nocí provinčního Stuttgartu a diskutujicí někomu kdo o tom ví více protože sleduje náhodou z blízka vážně tvrdí že jsou informování z internetu, přičemž ani neumí německy, nedivím jakékoli rozhodnutí dopadne velmi špatně. Je o tom ostatně níže uvedený příspěvek pana Roškoty. |
J. Sedlář 20.7.2020 10:31"ujetá" noc v provinčním Stuttgartu. Znaky živoucí společnosti...... Tak to soudruzi v Germanistánu přece jen zvládli. Bohužel nikdo neví co. |
H. Rybnická 20.7.2020 15:23A věcný argument by nebyl? |
J. Jurax 20.7.2020 16:16Byl. https://1url.cz/1zkMO |
J. Kombercová 20.7.2020 16:44Už ve Stutgartu to bylo zřejmé, tady je to evidentní - zorganizovaná akce. |
H. Rybnická 20.7.2020 21:02Paní Kombercová Vy jste u toho byla? |
J. Sedlář 20.7.2020 16:35Ale byl. Věcných argumentů lítaly stovky. No a pokud je to viděno Vámi jako ""ujetá" noc v provinčním Stuttgartu", tak proti tomu argumenty nemám. Snad jen že je potřeba se těšit až se z provinčního Stuttdgartu stane velkoměsto se fšemi "Znaky živoucí společnosti" které k velkoměstu patří dle Vašeho kolegy na frontové linii Kaschuby. Těšíte se, až to zase zvládnou? Já ano. |
A. Bytová 20.7.2020 13:31Paní H. Rybnická, děkujeme, že jste nás poučila, jak se diskutuje. To víte, nás místní opice to nikdo skutečně nevyučoval. Tady se slušný člověk pozná i bez německého manuálu. |
H. Rybnická 20.7.2020 15:20TAkže paní Bytová, Vy jste mohla mezi 1948 -1989 otevřeně diskutovat a říci na veřejnosti svůj názor? TEdy pokud se neshodoval s komunistickým pohledem na svět|? Tak to tedy beru vše zpět. |
A. Bytová 20.7.2020 17:05Tak berte a pronto. Ano, mohla. Hadr a kýbl mi z ruky nikdo nebral, a v sedmdesátých letech už se nepopravovalo. Takže mi, paní H. Rybnická, prosím, přestaňte poučovat a vnucovat váš neomarxisticko levicový svazácký náhled, už jsem to jednou velmi zažila. Děkuji. Je mi vás v podstatě líto. |
J. Kanioková 20.7.2020 17:251***** |
H. Rybnická 20.7.2020 21:02Paní Bytová opravdu nemusí. Řekla bych, že jsem to zažila o dobrých pár let déle než Vy. a pokud se někdo cítí poučován jen proto že nesdílím jeho příp. její názor je to jen takové znamínko, že můj názor je správný. |
A. Bytová 21.7.2020 10:59Jo. To jste musela začít "nesouhlasit" tak ve třech letech. |
V. Čermák 20.7.2020 13:32Souhlasím, že Způsoby vedení diskuze jsou skutečně mnohdy strašné. Nicméně fakt, že někdo Neviděl z blízka Muslimy ještě neznamená, že nemá důvod jejich příliv do ČR odmítat. To, že se jejich kultura a způsoby do ČR nehodí lze snadno zjistit ze zpráv ze zemí, kde jich přijali větší množství. Jednotlivci pak samozřejmě nevadí. Také jako "Vítačka" byste měla respektovat názor většiny obyvatel ČR, který je odmítavý. Takže tak.... |
H. Rybnická 20.7.2020 15:22Pane Čermáku, už jste s někdy položil tu otázku opačně? Zda se ČR kultura a způsoby do dnešní Evropy hodí? To jen tak na zamyšlení. |
J. Uzel 20.7.2020 15:37Většinová kultura ČR nikoho neohrožuje, takže hodí. |
J. Jurax 20.7.2020 16:15Hodí. |
P. Brich 20.7.2020 16:43Souhlasím s Vámi, paní Rybnická. Kultura ČR se do EU (nikoliv Evropy,, protože EU není Evropa) nehodí. Správnou kulturu nám předvádějí v provinčním Stuttgartu, Frankfurtu, ale i při podobných akcích ve Francii, atd. Ještě se my, barbaři, máme hodně co učit, abychom vzor alespoň zdáli napodobili. |
P. Brich 20.7.2020 17:09https://www.lidovky.cz/svet/kvuli-nepokojum-se-centrum-frankfurtu-pres-vikend-uzavre-policie-chce-zamezit-dalsim-protestum.A200720_161821_ln_zahranici_ele Prý mají většinou migrační (_!_) |
H. Lukešová 20.7.2020 13:39Vám je těch teroristických útoků, kterých se muslimové dopustili málo? Nepotřebujeme německé poučování o tom, jak musíme brát většinově muslimské migranty. |
M. Krátký 20.7.2020 14:17současné budování Čtvrté říše Německé jen navazuje na bratření Hitlerovských vojsk s muslimy v druhé světové válce - |
P. Lenc 20.7.2020 14:32Tedy, tak nám to soudružka Rybnická zase dala, jsme všichni negramoti, neumíme německy a nikdo u nás neviděl muslima...kdyby blbost létala... |
H. Rybnická 20.7.2020 15:24Já jsem taký ráda, pane Lenci, že hloupost některých nelítá, dávám Vám za pravdu. |
I. Kučerová 20.7.2020 15:41Paní Rybnická, smím se optat, kde vy jste se naučila tak brilantnímu způsobu diskuze, který jste právě teď demnonstrovala |
P. Brich 20.7.2020 16:31Paní Rybnická jede přesně podle manuálu, který popsala pro ten českej ksindl v 10:21. |
V. Novák 20.7.2020 19:42Jak jinak reagovat na hovadnost? |
H. Rybnická 20.7.2020 21:11Paní Kučerová a) na můj ranní příspěvek jsem ještě nezachytla opravdu věcnou odpověd, příp. protinázor. Jen na příklad jednoduchý poukaz na to že se na českých univerzitách už vždycky konaly semináře rétoriky, diskuzní cvičení, případně debatní kroužky nebo něco podobného. Je to jasné: hledat argumentaci je složitější než někoho jiného názoru dehonestovat. Na dehonestaci odpovědět stejnou mincí není možná non plus ultra, ale minimálně lidská reakce. Nemyslíte? Takže paní Kučerová: Na věcný argument odpovím věcně, ale žádný jsem nezaregistrovala, Nebo jsem něco přehlédla? |
J. Jurax 20.7.2020 16:13No jo, ujetá noc před dvěma týdny - tak tady máte čerstvější, fungl novou zase ze zajisté provinčního Frankfurtu https://1url.cz/1zkMO |