6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

MÉDIA: Válka slov

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 16.6.2010 21:26

Děkuji pane Neff

Muslimskými státy po celá desetiletí živená nenávist Palestinců k Izraeli je momentálním projevem jejich hluboké nenávisti k úspěšnější a nyní v jejich očích slábnoucí židovsko-křesťanské civilizaci. Tuto nenávist proto nemůže uhasit žádný ústupek Izraele. Uhasit ji může jen jeho úplné zničení, které by posloužilo jako signál ke konečnému vypořádání s naší civilizací. Otázkou proto není kdo má v tomto tisíciletém sporu historickou, nebo právní pravdu.A to nejen proto, že žádná taková (absolutní) pravda neexistuje a skutečnou otázkou je jenom to, jestli souhlasíme s další genocidou židovského národa a se smrtelným ohrožením vlastní civilizace.

H. Lukešová 16.6.2010 22:33

Re: Děkuji pane Neff

"Křesťanský antisemitismus" (píši v uvozovkách, protože středověcí "křesťané" nemají s pravou biblickou víru, co do činění) inportoval do muslimských zemí (zabíjení křesťanských a /muslimských/ dětí na výrobu macesů, otravování studní...) a bohužel bujně kvete. Řada palestinských Arabů jsou  vychovávání ke genocidní nacistické nenávisti k Židům, odmítají uznat či odsoudit holocaust, ale jsou i slušní Palestinci, je to k nevíře, ale vznikla Palestinská sionistická organizace, to když jsem četla, mrkala jsem do stropu.

J. Pašek 16.6.2010 20:29

Měli tam ty české zevlouny-provokatéry-rádobynovináře s rozběhem kopnout do mkulí . . .

!

H. Lukešová 16.6.2010 19:27

Kaluž špíny vyschla, flek po ní zůstal

http://www.rozhlas.cz/komentare/portal/_zprava/747336

J. Petrovický 16.6.2010 13:17

Proč urážejí?

Na diskuzních příspěvcích by se měli tříbyt názory a ne za každou cenu používat invektivy a urážky a nutit tak protistranu k platbě stejnou mincí.Pokud jste názoru, že neoplácet, máte asi pravdu, ale odolejte.Nejste soudruh a nědko Vás do této "funkce " opakovaně pasuje a kvituje Vás nadávkami do primitívů, pitomců, bolšánů fašounů a pod. Nejspíše si tím nahrazuje neschopnost kulturního vlastního názoru a svého komplexu nedocení. Mezi tyto diskutery patří v poslední době  M. LECHVY, V. KAIN, S.REHULKA. Nepíší tito  "diskuteři"  jsou ze zahraničí a proto jim je to trpěno? Ptám se ostatních diskutujících a admina.Proč to je trpěno ?                   

J. Petrovický 16.6.2010 13:19

Re: Proč urážejí?

oprava - Nejspíše tito.....

J. Petrovický 16.6.2010 13:23

Re: Proč urážejí?

omlouvám se za TŘÍBIT s y , příčina je zřejmá.

L. Kubeš 16.6.2010 13:46

Re: Proč urážejí?

Klid chlapče, klid. Nejen ti vyjmenovaní pánové tě nemají rádi pro tvoje naivňoučké názory, i většině ostatních ležeš na nervy s tou tvojí grafománií, jako by bylo potřeba znát tvoje názory k jakékoli události.

J. Petrovický 16.6.2010 15:12

Re: Proč urážejí?

Vidíte pane Kubeši a já si naivně myslel i to, že je diskuze na NP proto,aby vešly ve známost názory jinech než Vaše a dříve jmenovaného pána se 8 zářezy  zabitých lid  na pušce , který žije v Australii.

H. Lukešová 16.6.2010 15:17

Re: Proč urážejí?

Víte milý pane ono je to složité. Kdyby "mírové posádce" skutečně šlo o pomoc Gazanům, připluli by do přístavu v Izraeli nebo Egyptě, nechali by náklad zkontrolovat a pak a pak by pomoc mohla dorazit. Tito "míroví aktivisté" neuposlechli izraelskou nabídku, napadli Izraelce holemi, tyčemi, pálkami, noži takže se izraelští vojáci museli bránit, jinak by byli ubiti. A ještě třešnička na dortu, tito "míroví aktivisté" řvali na izraelské vojáky "vraťte se do Osětimi! takže to byla pěkná sebranka. Loď vedla turecká islamistická organizace napojená na Hamas.

J. Petrovický 16.6.2010 15:44

Re: Proč urážejí?

Nerozumím čím se Váš příspěvek vyrovnává s tím co píši o urážkách. Já nediskutoval k článku ,ale k nevhodnému osočování v diskuzích obecně. Ve svém příspěvku jistě máte pravdu, ale o tom můj příspěvek nebyl a proto nerozmím Vaší reakci.

H. Lukešová 16.6.2010 15:47

Re: Proč urážejí?

OK, špatně jsem pochopila.

S. Rehulka 17.6.2010 10:18

Re: Proč urážejí?

Soudruhu-genose Perovický, těch osm zářezů na pažbě, reprezentuje sedm terroristů SWAPO a jednoho kubánského poddůsojníka na území SWA (nyní Namibia), roku 1984. Pro zajímavost, naše patrola čítala šest dobrovolců, terroristé v počtu 20 až 30 (zbytek vzal do zaječích - do Angoly) ! Víte, v r.1948, můj táta neměl pušku, v r.1968 já také ne. Zato r.1984 už jsem ji měl a bylo mi fuk, jestli ten bolševik před mým laufem je Čech, Rus, Kubánec, či Ovambo !

S. Rehulka 17.6.2010 10:08

Re: Proč urážejí?

Vaše názory jsou levicové, proto Vás nazývám "soudruhem" ! Jelikož jsou Vaše názory protižidovské, nevím, jak Vás v tomto směru pojmenovat. (Nevím, jak si říkávali náckové - genose ? ) Ano, žiji už čyřicet let v Austrálii a moje diskusní příspěvky jsou "trpěny" na Neviditelném Psu, protože jak v Č.R., tak v Austrálii existuje svoboda slova a demokracie. To ovšem, Vy těžko se svým názorem pochopíte a i když jste pravděpodobně vzdělaný člověk, jste jasná "škodná" !!!

L. Kubeš 16.6.2010 13:00

Díky pane Neff

Když čtu předchozí komentáře, tak se mě zdá, že část mužské populace je ohrožena jakousi mentální poruchou, která se ovšem vyhýbá ženám, protože ty jsou schopné logická fakta pochopit a obhajovat je. A neserioznost českých veřejnoprávních médií není žádná novinka, stejně tak jako stále fungující maskovaný evropský antisemitismus.

Ještě že existují taková média, jako je "Neviditelný pes" !!

H. Lukešová 16.6.2010 13:59

Re: Díky pane Neff

I já jsem ráda. A jistě vidíte, jak některým jedincům Neviditelný pes vadí. Např. pan Potměšil se hněvá, že Neviditelný pes zveřejňuje jiné články než Britské listy, které otiskují jen propalestinskou propagandu, zejména pan Daniel Veselý, který každý kdo má jiný názor hrozí žalobami. Neviditelná pes je ostrůvek objektivnosti a pravdivosti.

J. Potměšil 16.6.2010 14:05

Re: Díky pane Neff

Pozor - já se hněvám, že Neviditelný pes chrlí jeden článek o Izraeli a Gaze za druhým, až je to otravné, a konstantně jde pouze o jeden směr pohledu. Nežádám po nikom, aby byl NP stejný jako BL.

Jinak mě zas trestním oznámením hrozil jakýsi infantilní protipalestinský anomym, nikoliv pan Veselý, takže blbové jsou na obou stranách.

 A nevím, proč tedy na BL také něco nenapíšete - informací - zdá se - máte dost, mohlo by to být zajímavé.

H. Lukešová 16.6.2010 14:16

Re: Díky pane Neff

Ano, šílenci jsou na obou stranách. O panu Danielu Veselém mi říkala paní Tydlitátová, že na blozích respektu ji pan Veselý vyhrožoval. Jsou 2 úhly pohledu, jeden proiizraelský a jeden propalestinský. Uznávám.Pravda je uprostřed. Vy píšete na BL tak jistě víte, že se tam otiskují jen propalestinské články a protipól je NP. Uznávám právo Palestinců na stát vedle Izraele, to jsme si psali emaily a shodli jsme se. Jenže podle článků pana Veselého jsem měla pocit, že pan Veselý Židům právo na stát odpírá.

H. Lukešová 16.6.2010 12:46

SS-mani

Někteří diskutující obhajují účast redaktorů ČT na teroristické lodi. Jistě, novináři mají právo se účastnit, kde chtějí, nicméně se nemohou divit, když s nimi tak bude nakládáno jako s teroristy. Účast na lodi plné lůzy, antiizraelských (antisemitských) fanatiků, je to saméjako se účastnit na lodi plnou SS-manů. A novináři musí být vyrozuměni, že s nimi bude nakldááno jako s SSmany (teroristy).

J. Štrobl 16.6.2010 13:01

Re: SS-mani

Je tady i jiný pohled. Četl jsem v novinách a viděl v televizi mnoho reportáží i od našich zpravodajů z míst, kde se opravdu bojovalo. Nikdo s těmi novináři v rukavičkách nejednal, mnozí to zaplatili životem, ale nikdy nebrečeli. Věděli, že tam jezdit nemusí a když pojedou, že je to riziko jejich povolání.

Novináři ČT se ale chovali docela jinak a navrch ještě lhali. Byli to vůbec novináři?

H. Lukešová 16.6.2010 13:56

Re: SS-mani

Naši novináři (pan Línek ani neumí česky) se chovali jako provokatéři, jak napsal pan Neff. A mohou být rádi, že byli vyhoštěni. Pokud by jej zajali Hamasníci, tak by mohli přijít o hlavu (ne že by jich byla nějaká škoda).

O. Kadlec 16.6.2010 14:26

Re: SS-mani

..."ne že by jich byla nějaká škoda"

tady máte ten vyžádaný fanatismus, madam. Měla byste se stydět, ale fanatici se nestydí...

J. Štrobl 16.6.2010 14:53

Re: SS-mani

To se mýlíte, to není fanatismus. To je jen oprávněné rozhořčení nad našimi antisemity.

O. Kadlec 16.6.2010 15:08

Re: SS-mani

Vy jste taky fanatik, jak vidím.

Tohle je velký morální problém těch, kdo se veřejně dovolávají spravedlnosti národů ve vztahu k Izraeli: chtě nechtě jsou mediálně spojováni s těmito blázny....

H. Lukešová 16.6.2010 15:02

Re: SS-mani

Opravdu, pane? Když Američani osvobodili Dachau, nalezli hromadu vyhublých mrtvol do výše lidské postavy, tak na místě zastřelili strážné SS, kteří se vzdali. Viďte, to je také fanatismus, Američani přece neměli střílet na SS-many, kteří se vzdali. Ti darební Američani!

O. Kadlec 16.6.2010 15:14

Re: SS-mani

...tak vemte flintu a běžte si zastřílet, třeba do nějaké redakce...

O. Kadlec 16.6.2010 14:27

Re: SS-mani

Moment - kdy a jak lhali?

J. Štrobl 16.6.2010 14:50

Re: SS-mani

Při příletu na letiště pan Línek srdceryvně líčil, jak po nich Izraelci stříleli. Až druhý den to doplnil, že paintballem.

O. Kadlec 16.6.2010 15:12

Re: SS-mani

Děkuji. To jsem neslyšel a ověřím si to, budu-li moci.

Ale já se nedivím, pokud novináři lžou. Mnozí z nich to dělají dnes a denně. Jen jsem chtěl vědět konkrétně kdo a kde v této věci. Podvod agentury Reuters obletěl celý svět. A jsou to JEDINĚ média, kdo mohou odhalovat podvody a lži jiných médií. Nejhorší je, když jsou média zajedno - a to v tomto případě rozhodně nejsou.

I. Vitula 16.6.2010 10:50

Pane Neffe