22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

MÉDIA: Respekt je Bůh a Tabery je jeho prorok

Redakce Neviditelného psa obdržela včera rozhořčený protest šéfredaktora týdeníku Respekt, pana Erika Taberyho. Neviditelný pes si totiž dovolil hodně. Zveřejnil článek kanadského novináře Petra Adlera, který v něm použil úryvky ze své e-mailové korespondence právě se šéfredaktorem Respektu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Trhlík 3.11.2011 7:38

Re: Respekt a pan Bakala

Víte paní Martinovská to je jako vzah k lidem.Měl jsem letos velmi špatný rok po lidské stránce.Hned na počátku roku mi náhle zemřela žena,stěhoval jsem se do  menšího bytu,náš dvanáctiletý pejsek měl velké zdravotní problémy.Musel jsem se mu intenzivně věnovat přes půl roku,prožil náročné operace a při poslední jsem byl seznámen s tím,že má rakovinu a musel být poslán do psího nebe.Přes velkou pomoc našich dětí,jsem to nesl poměrně těžce.Myslím tím celou shodu nepříjemných věcí.Vím,že je řada lidí,kteří mají daleko větší problémy,ale přesto  jsem se snažil život obohatit i tím,že jsem svému psu umožnil dožít.Proto mi připadá jakékoliv vzájemné bezdůvodné  napadání či odsuzování druhých jako určitý ůpadek lidskosti.Vím,že s Bakalou to nemá nic společného,ale snažme se být především slušnými lidmi.

M. Martinovská 2.11.2011 22:12

Re: Respekt a pan Bakala

No, kočka bude mít u vás ještě dobrej život, to je víc, než má spousta lidí i zvířat.

H. Lukešová 2.11.2011 21:18

Re: Respekt a pan Bakala

Ale mně je celkem fajn, já jsem napsala, co si myslím. K nikomu žádnou nenávist necítím, proč také? Já jen píši, že je kočka milejší, než někteří lidé, toť vše. Jinak má kočka se neuydraví nikdz, říkali to veterináři, bude pořád nemocná, ale nějakou dobu žít bude.

M. Martinovská 2.11.2011 21:07

Re: Respekt a pan Bakala

Slečno Lukešová, vždyť jste to sama napsala, je to hospoda. Nemůžete na Psu čekat samé Anděly. Paní Václavíkovou i Kombercovou mám ráda, třeba je špatný pravopis provokuje. Já taky třeba někoho něčím provokuju, někdy Kajana i schválně. Tak to chodí, někomu vadí to a někomu ono. Já bych řekla, že mnohem horší, než pravopisná chyba, je osobní napadání, nebo lež a překrucování. Vlastně se ale poslední dobou sporům spíš vyhýbám, doufám, že to není strachem... 

Přeju kočce brzké uzdravení. Myslím, že diskuze s kočkou je jistě klidnější, než tady s Neviditelným Psem, ale zase někdy mně vlastně i ty spory baví.

H. Lukešová 2.11.2011 20:26

Re: Respekt a pan Bakala

Teď odbočka mimo mísu. Řeknu Vám, paní Martinovská, že má kočička je hodnější, než mnozí lidé. Nyní mi leží u počítače a je sladká a milá a jí kapsičky Whiskas a dietní stravu. Má nemocnou slinivku, měla akutní fázi, které vešla do fáze chronické. No miláček. A kočička mě za nic nepeskuje, jako někteří lidé.

M. Martinovská 2.11.2011 20:02

Re: Respekt a pan Bakala

Podáte žalobu? Kdo smí podle vás vlastnit noviny, časopis?

H. Lukešová 2.11.2011 19:15

Re: A to je chyba pane redaktore, ustupovat nátlaku pana Taberyho...

Já čtu články, které uznám za vhodné, milá dámo a skutečně řeči kdo je a kdo není pravdoláskař nebo Bilderberg nebo vypjatý havlismus mě neberou.

H. Lukešová 2.11.2011 19:13

Re: A to je chyba pane redaktore, ustupovat nátlaku pana Taberyho...

Ano, přečetla jsem Váš komentář a jsem celkem spokojená. K rozepisování mě vyprovokovala dáma Václavíková, která apochybňovala mé vzdělání a mou důstojnost. To si ke mně NIKDO dovolovat nebude!

P. Fiala 2.11.2011 18:56

Respekt a pan Bakala

Není obvyklé, aby průmyslový a pozemkový a bytový stamiliardový  magnát byl i mediálním magnátem.

Co tomu říká monopolní úřad, a hlavně co tomu říká Ústavní soud?

M. Trhlík 2.11.2011 18:56

Re: A to je chyba pane redaktore, ustupovat nátlaku pana Taberyho...

Paní Kombercová,mi se zase zdálo,že krátký diskusní příspěvek se jí zdá dost  nepochopitelný,tak jsem se trochu rozjel.V žádném případě ji nemám zájem urážet,Jen jsem se jí snažil vysvětlit,aby se tolik nerozepisovala.

M. Martinovská 2.11.2011 16:52

Re: Slušnost pana Adlera?

Fakt? Opravdu? Kolikrát jste si opravdu vymínil soukromost korespondence?

J. Kombercová 2.11.2011 16:44

Re: A to je chyba pane redaktore, ustupovat nátlaku pana Taberyho...

Hezké, pane Trhlíku, ale vaše povídání přesahuje čtyři řádky a slečna dlouhé příspěvky pro jejich délku a nudu nečte. Škoda, dozvěděla by se, jak lidé přemýšlejí o tom, co říkají, proč to co říkají a z čeho vycházejí.

P. Urban 2.11.2011 16:33

Re: Slušnost pana Adlera?

Pokud si píšu s cizím člověkem a netýká se to osobních záležitostí, pak počítám s tím, že mohou být zveřejněny. V každém případě, pokud je dotyčný novinář, a ten dopis se týká jeho práce. Pokud to má být důvěrné, tak si to vymíním.

M. Martinovská 2.11.2011 16:10

: ))

J. Huml 2.11.2011 16:10

Re: Koho tedy clanek p. Adlera skutecne zajima?

jen se prosim podivejte, kdo chce na tomto foru nekoho "zrusit", zakazat, vyhodit a kdo pouziva vyrazy jako luza, hnuj, kdo podporuje a propaguje urazky, nasili a kdo neni ochoten posoudit jiny nazor, nez tech, co mu slepe tleskaji. Clovicku, zamette pred vlastnim prahem.

M. Martinovská 2.11.2011 16:06

Slušnost pana Adlera?

Vy, když si s kýmkoli píšete, tak si dopředu vymiňuijete důvěrnost korespondence? Já ji u slušných lidí předem automaticky předpokládám, pokud nepíšu zrovna otevřené dopisy, což nepíšu.

M. Martinovská 2.11.2011 16:03

Ano, přesně.

M. Martinovská 2.11.2011 16:03

Tabery má můj respekt.

Respekt je vynikající časopis. Článek pana Adlera se soukromou korespondencí s šéfredaktorem to jen doložil, protože ta korespondence ze strany Respektu byla věcná a slušná. Moc si to tedy nepamatuju do slova, ale když jsem to četla, říkala jsem si: Proč pan Adler tady lije své citové výlevy, a vedle nich klade ty rozumné odpovědi? Co tím chce ukázat?

P. Šebesta 2.11.2011 15:26

Překvapení

Musím říci, že mě velmi překvapuje, že ani tento článek, ani ten pana Adlera nezmiňuje všechna fakta, která v článku zazněla, jak již psla pan Urban pode mnou. Upřímně řečeno to samo o sobě dost sráží výpovědní hodnotu obou článků. Budí to dojem, že oba jsou směřovány proti Respektu z nějakého úplně jiného důvodu, než je novinářská objektivita... A to k ověření stačí sehnat si ani ne tak starý Respekt. A to nemluvím o tom, že v Respekt toto téma nepodal jako nějaký frontový útok, ale jako zjištění zneklidňujících fakt, která mohl kdokoli z hradní kanceláře vyvrátit. Pokud se nepletu, tak součástí "kampaně" je také text, který jasně říká, že kancelář prezidenta je jako kterákoli jiná, zaměstnává "jen" lidi, a tak by bylo hloupé myslet si, že tam se nic stát nikdy nemůže.

L. Kobylka 2.11.2011 14:29

Mé milé Astone

Je to jen počátek kolotoče na jehož koncetočení bude všem, jakkoliv za či neza - interesovaným špatně. Jinými slovy,čím dýl se to hovno rozmazává,tím víc ten despekt bude smrdět. Pošlete je do Análu nahlas prostřednictvím pana Přesedajícího,který na to má svůj nebeský názor.

Že to umíte,jsem se přesvědčil na tomto Foru Bohemianis mnohokrát. Hezký den všem čtivcům.

Win

K. Luboš 2.11.2011 13:59

Proč uděloval prezident tu milost?

Když Klaus udělí milost zkorumpované policistce, jejíž rodina zrovna nesmrdí korunou, a zdůvodní to jejím psychickým stavem, tak to je fakt dost podivné. Když by udělil milost všem odsouzeným ve špatném psychickém stavu, tak budou věznice prázdné..

M. Trhlík 2.11.2011 13:44

Re: A to je chyba pane redaktore, ustupovat nátlaku pana Taberyho...

Slečno Lukešová,ani v nejmenším.Nemám vůbec důvod,abych na Vás vyletěl jen při pohledu na Vaše jméno,jako čert(čertík už se mi nezdá vhodný).Sama víte,pokud narazíte na některý z mých poměrně řídkých příspěvků,že  nikoho   neurážím.To stejné nemohu říci o některých jiných. Jen jsem Vám napsal své životní zkušenosti s češtinou i literaturou.Prožil jsem dobu,kdy Nejedlý doslova  spisovatela Aloise Jiráska "zprotivil" značné části nejen studentů,ale i dospělé generaci.Já za sebe musím přiznat,že jsem jeho knížky přečetl asi všechny,ale vždy jsem ho vnímal jako spisovatele,historických románů a ne historika.Pokud si pamatuji Jirásek byl předmětem diskusí už za První republiky.Trochu se opravím,nepamatuji,ale četl jsem z té doby dost  kritik i kladných výroků.Možná se neshodneme,ale já Právo a Haló noviny také nedávám do jedné řady,ale srovnávat je s Respektem si netroufám.Jen jsem Vám napsal,abyste své příspěvky trochu promyslela.Jestli začnete s tím,že asi  lidé,kteří Vám odporují nestudovali gymnasium,tak se dočkáte určitě různých  ohlasů.Nemusela jste rozvádět co jste z češtiny ovládala a co ne.Já jsm se zmiňoval o našem češtináři,který pocházel z Valašska,,který nás přivítal slovy: Mé jméno je Antonín Zhýbala a já si Vás zohnu.Později jsem měl na češtinu velmi vzdělaného doktora,profesora, inženýra Houdka a tam už jsem jenom těžil z toho co jsem se naučil.Pochopitelně literatura se dál rozvíjela a všechno to,co jste jmenovala jsme se museli učit jen a jen z knížek,počítače nebyly. Nemám zájem,Vás omezovat v příspěvcích,což jsem nikdy nedělal,ale život mne naučil určitým pravidlům,ale ne křivárnám.Hulváctví se mi vždy příčilo a  nemyslím si,že už se změním.Pokud máte dojem,že jsem na Vás útočil,nemám důvod se Vám omlouvat,protože to za útočení nepovažuji.Přeji Vám vše dobré.

M. Rejman 2.11.2011 12:49

Vraťte ten článek!

Milý pane redaktore Wagnere,

prosím, vraťte článek pana Adler!. Je jedno, je-li dobrý nebo ne, není ale určitě neetický.  Respekt a jeho redaktor Tabery nám názorně ukazují praktiky levice - cenzuru a lži. Tomu se nesmí ustupovat, tomu se musí čelit.

Děkuju a přeju pěkný den 

M. Moravcová 2.11.2011 12:00

Re: Kde byli všichni dnešní kritici Respektu

Možná nám je Klaus bližší než Obama sClintonovou. Celkem pochopitelné, ne?

P. Urban 2.11.2011 11:48

Ono je to trochu jinak

Článek o sporné milosti se nezakládal jen na svědectví lékaře, ale i na rozhovoru s advokátem, který měl celou věc zprostředkovat. Ten sice domnělým zájemcům nic nepotvrdil, ale ani je přímo neodmítl. 

Milana Kunderu nikdo ze spolupráce s StB nenařknul a obsah "jednoho papíru" k tomu ani nezakládal důvod.

Na druhou stranu nevidím žádný důvod, proč vymazávat korespondenci mezi Adlerem a Taberym, která se týká jejich práce - nejde o osobní důvěrnosti - a podle P. Adlera si Tabery ani nevymínil její důvěrnost. Jestli má být tohle "slušná" žurnalistika, mohou se jít novináři píšící o korupci bodnout.

J. Mannheim 2.11.2011 11:47

Re: Pan Tabery stejně jako týdeník Respekt, mají můj trvalý obdiv a respekt!

prosím, používejte terminologii, kterou Klausovo ultras připouštějí - pokud jde o Respekt, tak jde o oprávněné rozhořčení lidu, mediální štvanici můžete použít pouze v případě Bátory (případně Hilsneriádu), Halík je horší než Koniáš a Hájek s Jáklem mají lehce originální šarmantní vystupování. Jinak dostanete za uši...

M. Zima 2.11.2011 10:57

Ta šaškárna

předváděná duem Wagner - Adler připomíná stále více Wágnerovo extempore na téma Bém v Himalaji. Tehdy Wágner nakonec zatáhl ocas stejně jako teď.

Pane Wágner, jestliže si za Vašimi tvrzeními stojíte, není nejmenší důvod, něco stahovat, už vůbec ne neuspořádané vystoupení pana Adlera, kterého tak jako tak nelze brát zcela vážně.

BTW : "Jedna paní povídala" to v Respektu nazvat Bohu žel nelze, Nebyla to nějaká jedna, ale involvovaná žena a tema bylo zatíženo spoustou indicií, proti tomu je Vaše vystoupení, korunované stažením článku pochybné hodnoty, akce typu : "Nějaký Wágner měl matný dojem a musel s ním vyrukovat"

V. Novák 2.11.2011 10:51

Takže si Haló Noviny necháváte předčítat

nebo používáte ochranné pomůcky?

Jaké?

V. Novák 2.11.2011 10:46

Neměli jste se před Respektem předpotento.

Jinak připomínám, že psychiatr pouze tvrdí, že psychicky nemocná pacientka tvrdila. Vše je založeno na JEDNOM tvrzení.

Ovšem nevšiml jsem si, že byste byli stejně odpovědní, když se jednalo o podobně podložené výplody Žáčka a ÚSTRku.

V. Novák 2.11.2011 10:42

Lžete.

Český (tý)deník zlikvidoval jeho majitel a vydavatel Kudláček. Noviny psaly přesně tak, jak Kudláček pískal - a tím si odradily tolik čtenářů, že Kudláčkovi nezbylo než z deníku udělat (půl)týdeník a nakonec ho přestat dotovat, čímž ho dorazil. Ani celá Annonce mu na tu nečtenou pitomost nevydělala.

Žádná kampaň proti ČD a ČT se nekonala. Nebyla potřebná.