5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Veverka 15.5.2009 14:22

Pozdravujte všechny Vaše miláčky

Hodně by jsem Vám přála spousty úspěchů.

Vlček 20.12.2008 17:36

souhlas

já plně souhlasím s autorem článku, po pravdě řečeno moderátorka pořadu o psech hovno ví a někdy mám i dojem že se jich i štítí. Pořad mi nepřijde zas tak bombový také proto, že se na psa těší dvě rodiny ale přijde holohlavel a hned nezkušení páníčci vědí komu psa šoupnout...

Bára hájková 11.12.2008 19:35

Re: Psí život

Psí život je dobrý!VVPsí život ty psi jsou dobrý!:-D;-)VV>-

bara 11.12.2008 19:30

Re: Psí život

Psí život je dobrý!!!!???

bara 11.12.2008 19:27

Re: Psí život

>-VVVVVVVVVV

vena 28.9.2008 19:23

Primitiv jménem Monika!!!!

Každá televize má dole takový knoflík , který když se zmáčkne ......tak se televize jednoduše vypne .ty trubko.Ty domov máš ale někteří psi brzo mít nebudou, když jim někdo nepomůže..Až někdy půjdeš po lese a najdeš v pytly  tři zmrzlá a vyhladovělá štěňata a ke stromu přivázanou jejich matku Pak se s takovým primitivem jako si ty budu bavit!!!!!Nazdar;-€

radanova 20.8.2008 17:21

Re: Re: Naprosto nepochopitelne

možná je čas na opravu, na ČT stránkách stále není žádná diskuze k pořadu Psí život, což je v návaznosti na dobu vysílání a na reakci, kterou pořad vyvolal opravdu podivné. Jenže jak mi to leželo v hlavě napadlo mne kouknout na upoutávku k pořadu a ta je od základu změněná. Možná se saxanou Petrou Černockou přichází změna v kvalitě pořadu. Psi o kterých budou další díly vypadají na zvířata lidí, vážně skolených osudem, nemocí a radikální změnou. A hovoří se o konzultacích s odborníky, dokonce mluví o výchově a zkoumání přizpůsobivosti psů. V popisu pořadu už nejsou bláboly typu "Narodilo se Vám dítě? Nemůžete se tedy starat o pejska, pomůžeme Vám s bolestným rozhodnutím, najdeme mu nový domov a ...........".  Sice se zmiňují o úspěších a oblíbenosti pořadu o čem si myslím své, asi to oni vidí jinak. Pokud je to blískání na lepší časy držímR^, kéž by. 

Ještě bych ráda viděla víc času pro  pořad Chcete mě,  aby bylo potvrzeno jak mi kdysi z ČT napsali, že Chcete mě nebude novým pořadem  nazrazena a že naopak nový pořad o psech a " pro psy " bude rozšířením tohoto tématu, pak by se dalo mluvit o cestě dobrým směrem. 

No a pak by se třeba nějaký ten zástupce ČT mohl obtěžovat a alespoň k PETICI se vyjádřit jinak než děláme to podle sebe, děláme to dobře a dejte nám pokoj.

No uvidíme, od září zase jedou;-D. Tak jdu pokračovat v doufání v dobré konce.

radanova 20.8.2008 16:28

Re: Pochopení

Klaro, sehnat pejskům nový domov je opravdu záslužný počin, to všichni vědí a když mají šanci snaží se pomoci. Lze pochopit i mnohé důvody. Každopádně by bylo lepší kdyby si zvířátka nepořizovali lidé, kterým nedochází, že s pejskem či jiným zvířetem na sebe berou zodpovědnost na dobu jeho života, ale stát se může leccos. Ovšem do pořadu Psí život jsou často vybíráni lidé s malichernými výmluvami, ale to není důvod proč se na pořad leckdo zlobí.  Problém je především ta bulvarizace za peníze všech poplatníků ČT. V době které věnují plačícím by třeba mohli místo podávat odborně správné informace o chovu a výchově psů. Výhrad je mnoho a ČT neraguje a má to na háku. Abyste zbytečně neplýtvala svým pochopením, bylo by vhodné před příspěvkem třeba přečíst článek, ke kterému se diskuze vztahuje a případně i některé příspěvky.  Hezký den přeji

radanova 20.8.2008 16:16

Re: Naprosto nepochopitelne

ČT na názory lidí prdí, prej máme platit poplatky a držet hubinky, oni to dělají z čistého srdce a ty dojáky holt potřebují, naprosto nejvíc času v pořadu Psí život zaberou "upřímné slzy" bývalých páníků a otázky, teď ještě Gabriely Bártíkový a zanedlouho Saxany, typu a jste smutný, že dáváte pejska pryč, trhá vám to srdce, maximální snaha vymačkat emociální reakci, dalším vedlejším produktem je špatně zakrývaná snaha nahlédnout do kuchyně a pokud by to šlo i do ložnice zúčastněných rodin,  bleskaaha dohromady. Jsou to hňusíci. Nezbývá než popřátr pejskům co jim a těm původním páníkům padli do spárů hodně štěstí a doufat v dobré konce.

Klara Nova 20.8.2008 14:30

Pochopení

 Podle mne je mnohem lepší,že se původní majitel rozhodne dát pejska do jiné rodiny než do útulku,či jej dokonce nechá utratit proto,že se o něj nechce nebo nemuže postarat. Může pro to být mnoho důvodů...alergie,stěhování z domu se zahradou do bytu. Dejte pejskům alespoň nějakou šanci,oni si sami nepomohou!

Hanka 19.6.2008 12:55

Naprosto nepochopitelne

Po odvysilani nekolika dilu poradu jsem odjela do zahranici presvedcena, ze se porad dlouho neudrzi. Vsichni pejskari - na cvicaku, na zavodech, na vystave - tento porad jednomyslne odsoudili. Doslechla jsem se i neco o otevrenem dopise a dale se nestarala. Jake bylo moje prekvapeni, kdyz jsem se tento tyden vratila a Psi zivot na programu CT porad je!!!Nechapu, proc se CT snazi stale vysilat porad, ktery ma ocividne vice odpurcu nez priznivcu. Staci si otevrit libovolnou diskuzi a hned je jasne, ze lide si tento porad opravdu nepreji.Tohle opravdu nepochopim.

P.S. Rada bych si poslechla i argumenty druhe strany. Vydala CT nejake  prohlaseni ci odpoved na zmineny otevreny dopis? Byla bych rada za poslani odkazu, pokud neco takoveho existuje.

Jelena 15.6.2008 19:10

pořad psí život 15.6.2008

Hlasuji s těmi, kdo jsou pro zrušení této psí reality šou! Dnešní díl jsem musela vypnout, protože jsem se nemohla dívat na plačící paničku psa, která v jedné větě líčí, jak má pejska jako dítě, jak ho miluje, ;-O a současně ho nabízí komukoliv, protože se stěhuje z domku do bytu a pejsek není na byt zvyklý!!!!!!!! Její děti také nejsou na byt zvyklé, nenabídne je také k adopci hodným lidem?(Y)Rv;-€

alenka 8.6.2008 17:58

jaký je vhodný pes do bytu

:-/ Ahoj

radanova 18.4.2008 16:09

Re: co mam dělat

upřímnou soustrast. Nebuďte bezradná, sepište o pejscích povídání o jejich velikosti a vlastnostech včetně žádosti o jejich nový domov, udělejte nějaké jejich fotky, třeba mobilem. Rozešlete informace na různé psí pokecy a inzertní stránky. Pošlete vše i na rada.novazavináčseznam.cz, vložím je na mě známé adresy. Po té co se vám začnou ozývat zájemci pečlivě vybírejte komu pejsky svěříte. Sepište s novými majiteli dohodu o svěření psíků s tím , že nemohli-li by se kvůli nějakým záležitostem starat dají vám vědět a společně budete věc řešit. Přeji hodně zdaru, je vám jistě těžko, zkuste se snažit věřit že čas lecos zahojí, to platí i pro tatínkovi pejsky.

simona 15.4.2008 19:30

co mam dělat

;-(před měsícem mi zemřel otec a zanechal po sobě dva psi a já nevím co s nimi,protože já psa mám a navíc je to taky fenka .Všechno by bylo v pořádku kdyby ti psi tak strašně netesknili.Do utulku mi je nevezumou ,mají plno a navíc kdo by si vzal dva psi jsem uplně bezradná a nevím co mám dělat;-(

Iva 17.3.2008 16:26

Re: Naprosto souhlasím

zejména s pochybnou "zkouškou" , jak nový majitel zvládne psa. Při vší úctě k MVDr Sedlářovi nechápu, proč opakovaně toto předvádí. Hodně rozumných lidí ani vlastního psa v neznámém prostředí, kde se mohou vyskytnout nečekané rušivé vlivy, raději nepustí. Tenhle příklad je, pro nové a zejména nezkušené majitele, jednoznačně nezodpovědný. Sama jsem se minulý rok přihlásila jako zájemce. Při shlédnutí prvního dílu jem byla zklamaná a kontaktovala jsem tvůrce s těmito připomíkami. Reagovali mile, ovšem vše zůstalo stejné - prostě komerční pořad. Prý nemají v rámci pořadu čas .....Svůj požadavek - na psa zvyklého na domácí zvířata-  jsem po čase - "na protest" - zrušila. Riskla jsem to a přivezla 12.letého psa, který byl v útulku 1 rok. A nelituji ! Nedávno se mi z pořadu ozvali znovu, s nabídkou psa, prý x kavkazana. Chtěla jsem psa, o kterém "JE známo" , že je zvyklý na ovce, kdežto o tomhle pouze "NENÍ známo", že by nějaké ovce zakousl. Slíbila jsem, že pokud by se pro něho žádný zájemce nenašel, zkusila bych to. Ovšem i tak - pokud bych psa chtěla,  MUSELA bych se podřídit pravidlům pořadu. Což nechci....tak tomu psovi jen přeji, aby se pro něho někdo našel. Mimochodem v první nabídce, kterou mi z pořadu poslali, bylo několik psů, které jsem pak na obrazovce neviděla.........jen doufám, že pro ně nevybrali páníčka, který by zkoušku ovladatelnosi nezvládl.....

Ingritka 16.3.2008 18:32

Psí život je SUPR!!!!

Náhodou..je pravda,že první díl asi neměl být dílem prvním..ale třeba pán,který šel do vězení a chtěl obstarat pejskovi pěkný další živobytí, tento pořad jenom ocenil..je to moc pěkný pořad..aspon pejsci nekončí někde na ulici nebo ještě hůř..jenom se nemůžu dívat na konec, když se s pejskama loučí..smutné..berete to všechno ze špatné stránky!!!!!

Ivča 5.2.2008 15:52

Re: Re: Re: Myslíte to vážně?

Petře dovolím si citovat z jiné diskuze, příspěvek je velmi výstižný:

Já si úplně představuju myšlenkový pochod diváka u pořadu:

"No jo, dyk nám ten pes taky furt leze do postele, pak taky ty procházky, co musíme absolvovat, člověk už není nejmladší, aby takhle denně sportoval. Dokonce na nás ta stará čuba vrčí, jen se jí někdo přiblíží k misce. No když se můžou zbavit psa kvůli takové prkotině, proč ne my, když máme takové závažné důvody? Hele mámo, volej televizi, to stará Blažková nerozdejchá, až před barák přijede natáčecí štáb. A tetu Maňu třeba trefí šlak, až to uvidí v tv, a budem konečně dědit." 

A k tomu NÁM - říká vám něco mluvnický obrat 8-o ?  Takže když řeknu - to se nám ale udělalo pěkně - to si jako dělám monopol na počasí ;-D ?

Jiřina 3.2.2008 22:15

Re: Re: Re: Myslíte to vážně?

Tak jsem shlédla diskusi na webech cz-pes a na ifauně ohledně dnešního dalšího zaostalého dílu Psího života. Spousta lidí má stejné potíže se žaludkem. Naštěstí já ho mám dnes opět v pořádku, ihned jsem to přepla a jen jsem se naštvala, co jsem v těch pár vteřinách zahlédla.

Vy Petře máte zřejmě žaludek ale v pořádku a i duševní zdraví. Vás prostě nic nerozháže. Jste silný muž. To je dobře. Přeju Vám hodně zdraví a věřím, že Vy se dlouhého věku dožijete a umřete jistě duševně zdráv.

Petr 1.2.2008 13:01

Re: Re: Myslíte to vážně?

Podle vasich slov "Zdá se, že se NAM tu opět objevil někdo z realizačního týmu" - to vypada by tato diskuze patri vam? Nebo ze se na ni delate monopol? A jakykoli jiny nazor neuznavate? Zamyslete se nad sebou. Psi zivot je dobry porad a siri dobre myslenky.

Petr 1.2.2008 12:57

Re: Re: Myslíte to vážně?

K tomu neni co dodat - kdyz s vami nekdo nesouhasi - musi to byt nekdo z realizacniho teamu. To me utvrdilo ze se perete s paranoiou. Napsal bych ze je to k smichu - ale je mi vas spis lito.

Ivča 30.1.2008 15:24

Re: Myslíte to vážně?

K Petrovi: Zdá se, že se nám tu opět objevil někdo z realizačního týmu ;-P! O tomto pořadu jsem mluvila s desítkama lidí, a nenašel se nikdo, kdo by s ním souhlasil. Maximálně mávnou rukou se slovy - co proti těm blbcům zmůžem. A mi je to líto a přesvědčuju je, že zmůžem právě jen tehdy, když nemávnem rukou. Ale tvůrci tohoto pořadu vytáhnou "na poradě" jen reakce vašeho typu a řeknou - vidíte, máme podporu. V TV jsou desítky blbostí, které "oko nepotěší", ale nikomu neublíží. Ty můžu vypnout, ale tento pořad ubližuje psům(a zvířatům obecně), a tím nemyslím těm v pořadu, ale celkově. A proti tomu se musíme ozvat, nejen TV vypnout.

Jiřina 29.1.2008 19:33

Re: Myslíte to vážně?

Myslíte Petře, že podle diskusí a popisu dílů je fakt nutné nějaký díl ještě i shlédnout? Já o tom pochybuji. Mě stačilo při moji první stížnosti z listopadu 2007  Radě Čt pouze webová stránka ČT a i to bylo fakt dost, dost informací pro stížnost. Díly vysílané v televizi jsou ještě horší než popis dílů a případů na webu. Já bych na tedy nedoporučovala se vůbec na nějaký dívat, jinak mu může být hodně zle. Pokud se člověk totiž podívá, píše hned stížnost další. Čím více lidí ho shlédne, tím více stížností. Ale jak chcete. Pokud někdo vysílání shlédne, většinou píše stížnost v ostřejším duchu.

Petr 28.1.2008 13:38

Myslíte to vážně?

Myslíte to vážně?

"Pořad jsem díky bohu neviděla, znám ho z vyprávění", "Navíc jsem o tomto pořadu měla nevalné mínění již před prvním vysíláním". Pokud budete chtít povyprávět - tak se ozvete :-). Doporučoval bych se na pořad podívat.

Evčo na Vaše názory určitě dám.

radanova 24.1.2008 17:26

Re: Zodpovědnost

prosím Tě Evčo tenhle nápad jsi jim už poslala?

radact@ceskatelevize.cz , jiri.janecek@ceskatelevize.cz, katerina.fricova@ceskatelevize.cz 

sama se pokouším psát jim průběžně,odezva je o ničem zatím,  je třeba jim vysvětlit, že se jen tak nezlobíme a neplácáme hubou, ale je třeba posílat i podobné konstruktivní návrhy,já se domnívám, že tvůj je dobrý,  někudy cesta k ukončení stávajícího stylu pořadu vést musí, doufám, že to pochopí dřív než budeme muset chodit jim to vysvětlovat osobně a nutit je ke schůzkám chjo

LOZ ČR Olomouc Dědochová Hana 24.1.2008 15:10

Můj názor na pořad

Tento pořad bych se snažila pochopit snad jen v případě, že by mne přesvědčil o pomoci v opravdu tíživé situaci. Oba díly jsou však jen ukázkou nezodpovědnosti lidí. Sama pracuji v útulku a starším lidem se vždy snažíme štěňata rozmluvit nějak nemohu pochopit, že člověk, který již měl psa neví co obnáší péče o štěně a že si ani nezjistí více o plemeni než si jej pořídí. Další co bych vytkla je ukázka nových rodin, kdy je pes ještě pořádně nezná a jsou v cizím prostředí vypouštěni na volno. Daleko výchovnější a bezpečnější považuji tuto zkoušku udělat na stopovacím vodítku toto je jen ukázka nezodpovědnosti. Myslím si že opravdu finance vynaložené na tento pořad by šli využít efektivněji.

arevin 22.1.2008 13:40

Re: Zadost o okamzite zruseni

Tak. Není co dodat

jiřina 22.1.2008 12:27

Re: Zadost o okamzite zruseni

Máte pravdu, a Vy jistě víte, že ho ho to přejde, až si zvykne a přestane ničit věci, až pochopí že musí být doma občas sám.  Chvilku to trvat bude, ale ze zkušenosti vím, že i mého hafíka to přešlo i když už byl starší. (připravte mu hodně druhů žvýkacích kostí:)))

MONIKA 22.1.2008 10:50

Zadost o okamzite zruseni

Dobry den,

o vikendu jsem videla tento porad podruhe a musim rici, ze je udesny!!!;-ORv Vzdy v nasi rodine byl pes, nedavno jsem sveho vlastniho psa musela nechat utratit, kvuli vazne nevylecitelne nemoci i pres to,ze bych dala cokoli za jeho uzdraveni! Bohuzel! Nasledujici mesic, jsme zjistili, ze bez pejska nemuzeme byt a dojeli do utulku v Kralupech pro pejska noveho. Je to jeste stene (zhruba 10 mesicu), pokud je sam doma, musime pred nim vse schovavat a zavirat, ma totiz tendenci se nudit a vse dokonale znici, nikdy bych ho vsak nenabidla nikomu k adopci, pro to, ze me tohle jeho chovani obtezuje (tak jak to udelal pan se stenatkem bigla v poradu PSI ZIVOT)!!!!!! Porad PSI ZIVOT je naprosto trapny, komercni porad a poradu CHCETE ME nesaha ani po kotniky! Jsem velice pobourena, jak se vubec nekdo muze do takoveho poradu prihlasit a jednoduse se sveho domaciho mazlicka zbavit!!! To opravdu nechapu, pro me osobne je zvire dalsi clen rodiny, ktery mnohdy svymi kvalitami predci i lecjakeho clena lidskeho!!!

rootwalla 16.1.2008 21:20

je to hrůůůůůza

Tak tenhle pořad je opravdu šílený a nevýchovný. Jediné co se kdo naučí je, že se může zvířete jen tak zbavit. Máme doma psa, kočku a želvu a ani jednoho bych nedala nikomu cizímu a už vůbec ne v tomhle šíleném pořadu!! ;-€