30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mk 15.1.2008 20:12

Re: Kecáte!!!!

Milá Betynko, evidentně tě omlouvá mládí, ale rozhodně jsi už dost velká, abys věděla že se píše internetovY nikoliv internetoví časák. Musíš na sobě ještě pracovat. A to blé taky nic moc.

jirča 15.1.2008 20:08

komentáře k pořadu na kočkách on-line.

Před chvílí jsem si povšimla i komentáře dalších lidí na kočkách online.http://www.kocky-online.cz/clanky/porad-ct-psi-zivot-skodi-psum-i-lidem

Šárka 15.1.2008 18:30

Re: Vážená paní

Dovolím si s Vámi nesouhlasit. Kočky a psi nepočkají. Jsou to živé bytosti, stejně jako my, lidé. A potřebují pomoci a to velmi. Jsou stejně bezbranní, jako děti, takže stejně jako ony, potřebují naši pomoc. Naštěstí, péče o nechtěné děti je zde alespoň na nějaké úrovni a hlavně ve velkém povědomí lidí, každý na ně rád přispěje. Zvířata jsou na tom neskonale hůře. A věřte, od týrání zvířat je jen krůček k týrání dětí. Pro mě v tom není velký rozdíl.

(PS. nejsem nějaký šílený samotář nesnášející ldi, nebo něco podobného, pokud by mě chtěl někdo pro tento názor napadat. Jsem poměrně socializovaný dětský lékař milující zvířata :-)

Šárka 15.1.2008 18:19

Re: Re: Re: Re: Psí život

Paní Jiřino, myslím, že Veruna je jeden z těch lidí, co berou zvíře jako věc a svůj pocit zřejmě chápe, jako ten správný.

Jsem ráda, že je tu stále hodně lidí ochotných bojovat za zvířata.

Šárka 15.1.2008 18:12

Re: ..

Souhlasím, jen bych k tomu přidala, že nejen pes, ale i kočka je lepší ,než člověk :-)

Šárka 15.1.2008 18:07

Je mi zle

Žádám okamžité zrušení tohoto pořadu, jak jsem napsala již na více diskuzích.

Zcela souhlasím, že jen podporuje představu některých lidí, že zvíře je pouze věc s kterou lze tak i jednat a v případě omrzení ji prostě vyhodit. A tento pořad k tomu vybízí!Bohužel se s takovými lidmi i denně setkávám. Zcela souhlasím s vyjádřením paní Mgr. Bočkové, vyjádřila to naprosto přesně. Pod petici jsem již připojila svůj podpis.

PS. Doma sice máme jen kočky, zato několik, včetně těch různě nalezených (např. v popelnici...) Nikdy bych je pryč nedala a v případě nemoci či dokonce smrti, mám zajištěno pár nejbližších přátel, kteří se o kočičky postarají.

S pozdravem MUDr. Šárka Štědronská

Beta 15.1.2008 16:25

Kecáte!!!!

Psí život je nej pořad.A zklamali jste mě.uŽ VÁS NEBUDU ČÍST.nIKDY!!!Jste nejhorší internetoví časák blééééééééééééééééééé;-O;-€(Y)

sardelka 15.1.2008 15:04

Re: kdo je dnes kynolog

A je stejné do nebe volající, když napíšeš bierdet kolie místo bearded kolie!:-P kdo je pak větší kynolog!

Ale jinak souhlasím, že ten pořad je dost děsnej, hlavně ve výběru lidí, co tam tedy učinkují;-O

Jiřina Kolářová 14.1.2008 20:32

Re: Re: Re: Psí život

Veruno, já jsem nikdy moc neozývala na webech a proto se ozývám nyní k věcem, které mě doslova nazvedly ze židle. Doufám si tvrdit, že ve 32 letech nejsem stará ani zapšklá. Mám kolem sebe mnoho jak dospělých tak dětí, psa, kocourky, jiná zvířata. Také zaměstnání. Věřím ve spravdedlnost, ale tak musím reagovat na nesmyslnost reakcí lidí, kteří se vyjadřují dost hloupě. Máte ale pravdu, neměla bych plýtvat časem na Vaše poznámky, mohu psát reakce na mnohem lepší argumenty než jsou ty Vaše poznámky. Víte je zvláštní, že jsou lidé, kteří opravdu neřeknou anebo nenapíšou nic, z čeho by měl druhý smysluplný užitek. Nejste náhdou také jeden z spolutvůrcí pořadu? Bohužel jsem zatím lepšího oponenta nenašla. Škoda, doporučíte mi někoho jinéhého, lepšího v diskusi, abych strávila čas smysluplněji? :-D

I.Kvintová 14.1.2008 19:44

Re: Re: Plačící dítě

Vážená paní,mé 13 leté dítě se rovněž rozplakalo a to při scéně,kdy majitelé balí jezevčíka na cestu k nové rodině.Ne tomu,že se loučí s majiteli a vůbec to neví,ale tomu,že zrovna tak někdo někdy balil našeho pejska a vracel do útulku !!! Ten pláč byla lítost.Myslím,že psychiatra nepotřebuje,naopak svou dveru považuji za příklad pro Ty,kteří s pořadem souhlasí ! A diskutovaly o tomto i děti v mé třídě a všechny byly pobouřeny ! Kolik máte dětí ? A máte doma zvířátko ? Hm........

Jiřina Kolářová 14.1.2008 19:14

Re: Re: Plačící dítě

k paní Veruně ještě jednou

shlédla jsem nyní otevřený dopis řediteli ČT za zrušní pořadu psí život, podepsalo ho již 853 lidí ani né za jeden týden. Pokud jsou to všichni moji/naši kamarádi a kamarádky, tak jsem opravdu šťastný člověk. A ty řady mých/našich kamarádů se stále rozrůstají. Vaši kamarádi jsou pořád ti samí, sice tedy zřejmě neplačící, ale dají se spočítat asi na jedné ruce.

Jiřina Kolářová 14.1.2008 19:01

Re: Re: Plačící dítě

K paní Veruně:

Paní Vaverková není má kamarádka, já tuto paní vůbec neznám, tak jako Vás já neznám. Paní Veruno, Vy zde podsouváte, že lidé vyjadřující se záporně k pořadu Psí život jsou si navzájem velmi známí. Omyl. Spoustu lidí, naprostou většinu zde vůbec neznám a když někoho, tak jen v případě, že jsou ta jména známá.

Já mám ale pocit, že všichni lidé, kteří se zde velmi neuctivě a leckdy i dost nevraživě ozývají na podporu tvůrců pořadu jsou z okruhu těchto lidí, protože nikdy nedokázali říci pádný argument, nad kterým bych polemizovala a aspoň na chvilku si pomyslela, že pořad Psí život má špetku smyslu a úrovně, který opravdu splňuje co hlásá. To se nikdy nestalo a nepodařilo ani Redakci psího života. Vyjadřujte se prosím aspoň trochu slušně a normálně. Nikomu zde neříkám, aby se šel vyšetřit., ale již si začínám myslet, že jsou opravdu tací, co by zřejmě potřebovali psychologa, nemají ani špetku empatie. Vaše útoky jsou opravdu zbytečné. Buďte aspoň trochu slušná, když už nevíte, jak by jste mohla oponovat.

Stoklasová 14.1.2008 17:08

Re: Re: Plačící dítě - Veruna

Vážená paní Veruno,

                                  z Vaší odpovědi je patrné, že moc odborných znalostí v oblasti ochrany zvířat moc nemáte a ani mnoho zkušeností zřejmě s dětskou duší také ne. Šťastný konec neznamená, že pořad je dobrý. Vaše odpověď je nehezká a nepatřičná.

Stoklasová

Zuzana F. 14.1.2008 14:57

Re: Re: Re: slovy nevyjádřitelné

Na dání psa do útulku není nic ponižujícího, pokud máte opravdu vážný důvod.

Lenko, a kdo bude "provoz" toho psa v utulku platit? Do doby, nez nejde novou rodinu? Co myslite?

Lenka 14.1.2008 14:37

Re: Re: Re: Psí život

:-D Tohle mě pobavilo :-D Jakou náplň máte Vy, když víte o příspěvcích oné paní i na jiných webech? :-D Musí zabrat spoustu času sledovat i jen jednoho člověka, kde co napíše :-D

Lenka 14.1.2008 14:34

Re: kdo je dnes kynolog

Jo, to se mi taky líbilo. Koukala jsem na svou "pravou" borderku a říkám si, co já to vlastně doma mám za plemeno, vždyť v odborném kynologickém pořadu vypadala ta bordera ale úplně jinak :-D

Lenka 14.1.2008 14:33

Re: Re: slovy nevyjádřitelné

To je snadné - pobuřující je fakt, že se veřejně schvaluje nový přítel, nevychovanost a podobné banality jako důvod, proč se zbavit psa. Také se tu hezky zobrazuje, jak snadné je se psa zbavit. Co to udělá s průměrně inteligentním divákem? To je celkem jasné. Nejen, že se dozví, že není nic neodpovědného na tom, pořídit si psa, i když např. plánuje rodinu a s dítětem psa dohromady nechce, protože se jej pak může "odpovědně" zbavit. Takže brzo uslyší tatínek a maminka od svého dítka, že proč si toho pejska nepořídit, vždyť když by to nešlo, tak v televizi dávali, že ho můžeme dát pryč a JE TO V POŘÁDKU.

Na dání psa do útulku není nic ponižujícího, pokud máte opravdu vážný důvod. A získání psa by nemělo být pohodlné, ale naopak závažným krokem v lidském životě, protože pes fakt není věc, ať si zákon říká co chce.

Věra 14.1.2008 14:25

Re: Re: slovy nevyjádřitelné

Jsou i jíné způsoby jak najít pejskovi novou rodinu.Třeba inzerce.Rozhodně bych nevolila tuhle formu,kdy se předvádím před celým národem ...

nikyta 14.1.2008 13:46

kdo je dnes kynolog

Dopísmene souhlasím s autorkou, nevím kde "kynologa" Jana Vavru vzali. A to, že si v odborném pořadu spletou Bierdet kolii d Border kolií je do nebe volající.

Michaela Strnadová- soukromě 14.1.2008 13:32

Re: Re: slovy nevyjádřitelné

Není to lepší, mají možnost inzerce v novinách, na internetu. A ČT jim za naše peníze dovoluje soukromou inzerci. Pořad není výchovný, je přímo návodný tomu- lidi, problémy se psem neřešte- přijedeme my a ještě z vás uděláme"hvězdu". Místo toho, aby čas věnovali osvětě a řešení problémů. Viz Chcete mě? které pomocí OPRAVDOVÝCH odborníků radí co a jak, včetně odkazů na další informace. Během krátkého času dává šanci na nový domov daleko více zvířatům a HLAVNĚ se nevěnuje jenom psům- ale i kočkám, koním a dalším domácím zvířatům a také divoce žijícím zvířatům. Za mnohem menší čas, nevýhodnější vysílání je DALEKO větším přínosem, než soukromě inzerující a předvádějící rádoby odborníky ( nechápu,kde toho kašpara vzali a co je zač- nějak mi jeho jméno v kynologii uniká a není k dohledání ani na netu- není to zvláštní?) Psí život. Ale očividně tento pořad není určen lidem, co se o zvířata zajímají aktivně, ale takzvaným gaučovým rádoby  zvířomilcům kteří zvyšují sledovanost přiblblého dílka.

ma 14.1.2008 13:21

Re: Re: Re: Psí život

Vy se mi zase jevíte jako typický produkt moderní doby, hloupá a arogantní. Paní Jiřina má zájem o nějakou změnu k lepšímu. Vy místo argumentů urážíte.

Zuzana F. 14.1.2008 12:52

Re: Re: slovy nevyjádřitelné

Vidite, zrovna Vy jste jednou z obeti bludu sirenych poradem Psi zivot. Psa, kocku ci jine zvire NENI MOZNE DAT DO UTULKU, kdyz Vas prestane bavit. Utulky nejsou zrizovany (a financovany) pro zvirata, jez maji majitele, ktery se o ne z nejruznejsich duvodu nechce ci nemuze starat. V tom je rozdil mezi detmi a zviraty - dite muzete odlozit do detskeho domova, zvire nikoliv.

Doležalová 14.1.2008 12:21

Re: Re: Petice proti poradu - podepiste

Pořad Psí život je hrozný,počínaje myšlenkou pomoci majitelům,kteří se vymlouvají proč se nemohou o pejska starat,přes rádoby posuzovatele psího chování a konče nemastnou neslanou moderátorkou.České televizi se tento experiment nepovedl a nutně musel pejskaře

 ( myslím ty opravdové) rozlobit ,protože podporovat na veřejnoprávní televizi nezodpovědné

majitele psů a vydávat tuto činnost za dobrou věc je výsměchem všem lidem,kteří se o zvířata

( a nejen o psy) nezištně starají bez toho,aby se chtěli zviditelnit v TV.

bacon 14.1.2008 11:53

Re: slovy nevyjádřitelné

dobrý den, takže je lepší, kdyz tito lidi, co svého psa, o kterého se z jakéhokoliv důvodu nemohou starat, raději nechají na dálnici nebo v lese?? a jaké si myslíte, že jsou pohnutky lidí, kteri daji psa do utulku? tento porad chce práve tomu zamezit - aby byl pes ponizujicim zpusobem odlozen buh vi kde. ano, pro lidi, kteri se o psa prihlasi, je tento zpusob ziskani psa pohodlnejsi nez jit do utulku...no a co? porad nechapu, co na tom vsichni vidite tak neetickeho a poburujiciho????8-o

Neuvěřitelné 14.1.2008 10:57

Re: Vážená paní

Jako že by televize nabízela děti? Paní vy jste zdá se mi blázen. Děti musí být prioritně chráněny a proto se nemůžou jakožto odkopnuté ukazovat v televizi, kdežto psi ano, takže nevím proč toto spojujete. Zcela to spolu nesouvisí, to je jako kdyby jste napsala: Proč jdete dnes koupit mouku, proč radši nezachraňujete děti. Pokud chcete pomáhat dětem tak by jste to měla zkusit jinde a ne o tom plkat na diskuzi o pořadu o psech, to je jako házet perly sviním, maximálně z toho máte vy dobrý pocit jak jste za ty děti zabojovala, ale nezabojovala!!!

L. 14.1.2008 10:23

slovy nevyjádřitelné

Tvůrcům tohoto pořadu tleskám!!!!!!!Z lidí, rádoby  hrdinů co se svých "členů rodiny" jak jim říkají  zbavují ,je mě a mému okolí na zvracení a z lidí co tento pořad stvořili a tyto lidí podporují ještě více.

Veruna 14.1.2008 0:14

Re: Re: Psí život

Jiřino, když to tady čtu, zdá se mi, že nebudete úplně v pořádku. To množství Vašich příspěvků... I na jiných webech... 8-o Máte vůbec jinou náplň života? Nebylo by lepší začít Váš čas trávit lépe? Mám-li být upřímná, jevíte se mi jako stará a zapšklá. Nebylo by lepší mít se o koho starat? Pořídit si mazlíka? Co třeba pejska? V psím životě Vám určitě rádi pomůžou!VV

Veruna 14.1.2008 0:05

Re: Plačící dítě

Jiřino, pan Janeček Vám neporadí lépe. Řeknu Vám, bude nejlepší, aby si Vaše kamarádka došla se svým děťátkem k psychologovi. Stejně jako v pohádkách, i u tý jezevčice to mělo šťastný konec. Říkám si, jestli jsme koukali na stejný pořad... Nebyli to ty bubu Gondíci na Nove? Mám o dítě Vaší kamarádky opravdu starost, takové chování rozhodně není v normálu! Nebo ještě mne napadá... neplakala náhodou z těch ošklivých krysáků ve Večerníčku?

Veruna 13.1.2008 23:58

Re: Re: Jiné televize vysílají mnohem horší pořady

..a vy jste tak naivni, ze si myslite, ze Primu a Novu si de facto take neplatite? Jste si jista, ze jdou Vase penize zrovna na tento porad? Nejdou ty Vase spis na Chcete me? :-P ;-P

Prijde mi, ze kdyby kazdy porad jednou tydne pomohl jednomu psovi, ma smysl.  A jestli jde na komercni nebo verejnopravni televizi je mi sumak. Radeji se budu koukat na toto, nez na trapny serialy a rozzarene usmevy - ze kterych samozrejme detatko nebreci...

Dáša 13.1.2008 23:11

Psí život je absolutní propadák a ostuda ČT

Většina lidí tady se už jasně vyjádřila a já nemohu jinak, než s nimi souhlasit. Celý pořad je příšerný a pro společnost nebezpečný, protože vede k nezodpovědnosti. Co víc dodat: hrůza a na další díly se určitě už dívat nebudu, protože si nemíním kazit náladu. Rv