17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Věra 14.1.2008 14:25

Re: Re: slovy nevyjádřitelné

Jsou i jíné způsoby jak najít pejskovi novou rodinu.Třeba inzerce.Rozhodně bych nevolila tuhle formu,kdy se předvádím před celým národem ...

Lenka 14.1.2008 14:33

Re: Re: slovy nevyjádřitelné

To je snadné - pobuřující je fakt, že se veřejně schvaluje nový přítel, nevychovanost a podobné banality jako důvod, proč se zbavit psa. Také se tu hezky zobrazuje, jak snadné je se psa zbavit. Co to udělá s průměrně inteligentním divákem? To je celkem jasné. Nejen, že se dozví, že není nic neodpovědného na tom, pořídit si psa, i když např. plánuje rodinu a s dítětem psa dohromady nechce, protože se jej pak může "odpovědně" zbavit. Takže brzo uslyší tatínek a maminka od svého dítka, že proč si toho pejska nepořídit, vždyť když by to nešlo, tak v televizi dávali, že ho můžeme dát pryč a JE TO V POŘÁDKU.

Na dání psa do útulku není nic ponižujícího, pokud máte opravdu vážný důvod. A získání psa by nemělo být pohodlné, ale naopak závažným krokem v lidském životě, protože pes fakt není věc, ať si zákon říká co chce.

Zuzana F. 14.1.2008 14:57

Re: Re: Re: slovy nevyjádřitelné

Na dání psa do útulku není nic ponižujícího, pokud máte opravdu vážný důvod.

Lenko, a kdo bude "provoz" toho psa v utulku platit? Do doby, nez nejde novou rodinu? Co myslite?

Dáša 13.1.2008 23:11

Psí život je absolutní propadák a ostuda ČT

Většina lidí tady se už jasně vyjádřila a já nemohu jinak, než s nimi souhlasit. Celý pořad je příšerný a pro společnost nebezpečný, protože vede k nezodpovědnosti. Co víc dodat: hrůza a na další díly se určitě už dívat nebudu, protože si nemíním kazit náladu. Rv

Jiřina Kolářová 13.1.2008 22:36

Plačící dítě

Dnes jsem si přečetla reakci dítěte paní Veverkové na Psí život na petici na webu changenet.sk.Její děcko po shlédnutí pořadu plakalo. Již se zde psalo, že je opravdu vhodné, aby se děti na tento pořad nedívali. Tato reakce dětí se dala očekávat.

Vážený řediteli ČT pane Janečku, je nutné vysílat pořad, který dohání děti k pláči? Poraďte, jak jim má jejich matka chování majitelů psa v pořadu Psí život vysvětlit, aby nelhala?

Veruna 14.1.2008 0:05

Re: Plačící dítě

Jiřino, pan Janeček Vám neporadí lépe. Řeknu Vám, bude nejlepší, aby si Vaše kamarádka došla se svým děťátkem k psychologovi. Stejně jako v pohádkách, i u tý jezevčice to mělo šťastný konec. Říkám si, jestli jsme koukali na stejný pořad... Nebyli to ty bubu Gondíci na Nove? Mám o dítě Vaší kamarádky opravdu starost, takové chování rozhodně není v normálu! Nebo ještě mne napadá... neplakala náhodou z těch ošklivých krysáků ve Večerníčku?

Stoklasová 14.1.2008 17:08

Re: Re: Plačící dítě - Veruna

Vážená paní Veruno,

                                  z Vaší odpovědi je patrné, že moc odborných znalostí v oblasti ochrany zvířat moc nemáte a ani mnoho zkušeností zřejmě s dětskou duší také ne. Šťastný konec neznamená, že pořad je dobrý. Vaše odpověď je nehezká a nepatřičná.

Stoklasová

Jiřina Kolářová 14.1.2008 19:01

Re: Re: Plačící dítě

K paní Veruně:

Paní Vaverková není má kamarádka, já tuto paní vůbec neznám, tak jako Vás já neznám. Paní Veruno, Vy zde podsouváte, že lidé vyjadřující se záporně k pořadu Psí život jsou si navzájem velmi známí. Omyl. Spoustu lidí, naprostou většinu zde vůbec neznám a když někoho, tak jen v případě, že jsou ta jména známá.

Já mám ale pocit, že všichni lidé, kteří se zde velmi neuctivě a leckdy i dost nevraživě ozývají na podporu tvůrců pořadu jsou z okruhu těchto lidí, protože nikdy nedokázali říci pádný argument, nad kterým bych polemizovala a aspoň na chvilku si pomyslela, že pořad Psí život má špetku smyslu a úrovně, který opravdu splňuje co hlásá. To se nikdy nestalo a nepodařilo ani Redakci psího života. Vyjadřujte se prosím aspoň trochu slušně a normálně. Nikomu zde neříkám, aby se šel vyšetřit., ale již si začínám myslet, že jsou opravdu tací, co by zřejmě potřebovali psychologa, nemají ani špetku empatie. Vaše útoky jsou opravdu zbytečné. Buďte aspoň trochu slušná, když už nevíte, jak by jste mohla oponovat.

Jiřina Kolářová 14.1.2008 19:14

Re: Re: Plačící dítě

k paní Veruně ještě jednou

shlédla jsem nyní otevřený dopis řediteli ČT za zrušní pořadu psí život, podepsalo ho již 853 lidí ani né za jeden týden. Pokud jsou to všichni moji/naši kamarádi a kamarádky, tak jsem opravdu šťastný člověk. A ty řady mých/našich kamarádů se stále rozrůstají. Vaši kamarádi jsou pořád ti samí, sice tedy zřejmě neplačící, ale dají se spočítat asi na jedné ruce.

I.Kvintová 14.1.2008 19:44

Re: Re: Plačící dítě

Vážená paní,mé 13 leté dítě se rovněž rozplakalo a to při scéně,kdy majitelé balí jezevčíka na cestu k nové rodině.Ne tomu,že se loučí s majiteli a vůbec to neví,ale tomu,že zrovna tak někdo někdy balil našeho pejska a vracel do útulku !!! Ten pláč byla lítost.Myslím,že psychiatra nepotřebuje,naopak svou dveru považuji za příklad pro Ty,kteří s pořadem souhlasí ! A diskutovaly o tomto i děti v mé třídě a všechny byly pobouřeny ! Kolik máte dětí ? A máte doma zvířátko ? Hm........

Stoklasová 12.1.2008 21:01

Psí život je třeba zrušit

Jak již uvedeno, je nutné své záporné reakce na pořad PSÍ ŽIVOT posílat mailem Radě Čt a jejímu řediteli.

radact@ceskatelevize.cz   a  jiri.janecek@ceskatelevize.cz   Prosím pište jim, jinak budou vysílat dál, protože diskuse nikdo z Rady ČT nečte. A ptejte se jich, proč  koncesionářské poplatky utrácí na reklamu tohoto pořadu a za nákup reality show v zahraničí. Žádný pořad nemá tolik negativních ohlasů, to o něčem svědčí, takže by to zrušit měli. Pořad CHCETE MĚ každý rok má obavu, že jej zruší, zatím tak neučinili, ale zkracují a zkracují, přesouvají na horší vysílací časy. Je znát, že do ČT nastoupila programová ředitelka z PRIMY a s ní asi celý štáb PSÍ ŽIVOT. Není třeba více dodávat.

Stoklasová  Táborská ochrana zvířat

Ari 12.1.2008 13:57

..

Jak to tak vsechno sleduju, tak zacinam mit cim dal neodbytnejsi pocit, ze si spoustu veci zaslouzime. V prve rade jako zivocisny druh vyhynout a to velmi rychle! Podle naseho pravniho systemu je pes VEC (!) a protoze pes bohuzel nemuze jednoho krasneho dne jit a rict od plic svemu kretenskemu majiteli, co si o nem mysli, maji mnozi pocit, ze se ke svym psum mohou chovat, jak chteji.

Mnozi z vas tady zminili deti. Predstavte si, ze by byl takovyto porad o detech, rozmazlenych zpovykanych spratcich, kteri jsou nezvladatelni. Okamzite by zavladla hysterie a lyncovani autoru poradu, jak je to nemoralni a pak bychom vsichni jeste dva roky pote cetli v novinach o soudnich kauzach s nimi.

Jak je ale sakra mozne, ze se stejne nepohlizi i na psy? Jak je mozne, ze 90% obyvatel tohoto statu tesi cumet na vulgarni soulozici lidi nacpane v jednom dome, cist o tom, kdo s kym a za kolik a co, a akorat si stezovat a zbavovat se zodpovednosti takovym snadnym zpusobem?

Muzete se mnou nesouhlasit, ale pes je mnohdy lepsi nez clovek. Pes vas bude milovat at jste tlusti nebo hubeni, cerni nebo bili a nikdy se na vas nevykasle a nebude vam nadavat, kdyz mu nekoupite iPODa. A nikdy, nikdy vas neprijde na stary kolena zmlatit kvuli duchodu.

Takze autorum poradu vrele doporucuju, aby se nad sebou zamysleli a vetsine lidi v teto diskuzi dekuji. Jsem rada, ze i v tomhle zvrhlem state je jeste porad tolik lidi, co krome mozku umi pouzit i srdce.

Šárka 15.1.2008 18:12

Re: ..

Souhlasím, jen bych k tomu přidala, že nejen pes, ale i kočka je lepší ,než člověk :-)

Vendula Nováková 12.1.2008 12:36

špatná zkušenost...

Souhlasím s paní Bočkovou. Pořad jsem sice neviděla, ale s tvůrci pořadu jsem měla jistou zkušenost. Před vydáním prvního dílu mě zkontaktovali, zda bychom pro pořad neměli nějakého psího adepta. Když jsem nabídla desetiletého slepého pudla, jehož paničku čeká dlouhodobá hospitalizace, už se nikdo neozval.

I.Kvintova 13.1.2008 12:36

Re: špatná zkušenost...

Nehoráznost ! Mohli opravdu pomoci pejskovi,který z vážných důvodů svých i majitelky potřebuje pomoci.Již jsem také psala zápornou reakci TV vysílání,i řediteli TV,jsem rovněž pohoršená a minulou neděli jsem TV znechuceně vypla !

Petice 11.1.2008 23:23

Petice

prosím, podepište otevřený dopis řediteli ČT jako protest zde:www.changenet.sk/?section=kampane&x=326954

Ještě lze pořad Psí život ohodnotit kliknutím v anketě na webu ČT zde www.ceskatelevize.cz/program/detail.php?fromvoted=1&nazev=Ps%ED+%9Eivot&idp=10168945784&day=1199833200&time=02%3A40&ch=1

Petra 11.1.2008 15:02

dopisy

lidi, pište své názory hlavně radě ČT, případně redakci pořadu, prostě nepište je jen na diskuze, kam se nikdo z nich ani nepodívá! (i když odkaz sem jsem do svého mejlu radě i redakci přidala)

Já jsem na svůj mejl dostala úplně stejnou odpověď (zřejmě ji rozesílají hromadně), moje reakce na něj byla dost podobná těm co zde zazněly - jsem zvědavá jestli jim dojde že tohle fakt nee a pořad stáhnou...

Petra 11.1.2008 12:15

proč to mám platit ?

Myslím, že pro inzerci jednoho nechtěného zvířete má jeho majitel dost času a dost možností - jak bezplatné, tak placené. Pokud se chce zvířete zbavit pomocí ČT, nechť si zaplatí reklamní spot. Nevidím důvod, proč bych mu ho měla platit já v rámci televizních poplatků, stejně, jako jeho inzerci na webových stránkách ČT ? Protože, kdyby tento pořad nebyl, jak uvádí autor, majitelé by své psy vyhazovali na ulici a porušovali tak zákon na ochranu zvířat proti týrání? Mám jim tedy platit (inzerci) za to, že ho neporušují ? Ing.Petra Pospíšilová, dobrovolník útulku.

Kevals 11.1.2008 7:11

Nedejme se

Z výše uvedených příspěvků jsem nezaregistroval jediný kladný. Snad kromě toho prvního z redakce pořadu. Doufám, že to vedení televize vezme v potaz a pořad přestane vysílat. Je to opravdu velmi nemorální vyrábět reality show postavenou na utrpení bezbraných zvířat. Vpodstatě, ten pořad porušuje zákony platné v ČR. v případě, že dojde k odvysílání druhého dílu, navrhuji poslat stížnost Radě pro televizní vysílání. Snad se najde nějaký právník, který bude ochoten ji sestavit. 

redakce Psí život 10.1.2008 17:26

Psí život

V úvodu bychom Vás rádi ujistili, že pořad Psí život v žádném případě nikterak neohrožuje pořad Chcete mě?, který Česká televize stále vysílá. Jde o nový pořad, který se zabývá problematikou soužití lidí a psů.

Někteří lidé se skutečně ocitnou v situaci, kdy se musí rozloučit se svým čytřnohým kamarádem, jakkoli je to těžké. Psí život tedy ukáže nejen radostné chvilky, ale upozorní i na to, že starat se o psa není jednoduchý úkol, a proto by k pořízení pejska mělo dojít po důkladném zvážení. Majitel, který se nemůže postarat o svého miláčka má pochopitelně několik možností, jak tuhle situaci vyřešit. První možnost je oslovit příbuzné a známé a nechat pejska jim. Majitel také může umístit psa do útulku. Útulky jistě dělají svou práci velmi dobře a zodpovědně, ale jejich kapacita není neomezená. Často se stává, že pejskové tam prožijí velkou část svého života. Pobyt v útulku je pro řadu psů, zvyklých na přítomnost svého pána, přece jen stresující. 

 Třetí variantu nabízí pořad Psí život. Majitel má díky tomuto pořadu možnost poznat dva kandidáty, kteří mají zájem se ujmout psa, který už nemůže zůstat u původní rodiny. Může si rozmyslet, kde by mohlo být pejskovi nejlépe. Uvidí jeho reakci při prvním kontaktu, uvidí prostředí, kde by měl pes žít, poslechne si vyprávění kandidátů o jejich životě. Potom se rozhodne, která rodina bude pejskovi nejlépe vyhovovat. Navíc je zde veterinář, pan MVDr. Miloš Sedlář, který prověří schopnosti obou kandidátů se o pejska starat.

Někdy se možná zdá, že důvody, které vedou majitele k tomu, aby svého miláčka někomu darovali, nejsou dostatečné. Ale to může zodpovědně posoudit jen dotyčný sám. Navíc je přece lepší, aby se pes dostal do nové rodiny, než aby skončil na ulici nebo uvázaný  v lese. Pořad v žádném případě nenabádá k tomu, aby se majitelé nezodpovědně zbavovali člena rodiny!!!

Tento formát se úspěšně vysílal a stále ještě vysílá ve Finsku, Dánsku a Španělsku a ani v jedné zemi nevzbudil žádné negativní reakce.

Věra 10.1.2008 21:32

Re: Psí život

Vážená redakce.To, že v jiných zemích tento pořad nevzbudil negativní reakce je trochu vedlejší,protože jak vidíte ,tak u nás v Čechách reakce vzbudil a to převážně  hodně záporné.Takže pevně doufáme ,že toto vezmete na vědomí a vysílání pořadu zastavíte....Věra Most

to snad nemyslíte vážně 11.1.2008 2:01

Re: Psí život

Ke větě Pořad v žádném případě nenabádá k tomu, aby se majitelé nezodpovědně zbavovali člena rodiny!!!

toto je opravdu "přesvědčivý důkaz" úporným popíráním a tvrzením stále toho samého v rytmu kolovrátku. Musím podotknout, že nepřímo podvědomě nabádá, jinak by to tolik lidí nepobouřilo a pokud si toho nejste vědomi a nechápete, že proto jste vzbudili takovou smršť negativních ohlasů, nemáte náhled na to, co děláte a jak to působí, už to je pádný důvod, abyste tiše odešli a neškodili. Ani pár umístěných psů nemůže vyvážit škodu, kterou svým působením s neblahým psychologickým dosahem napácháte a kolik psů se díky vám dostane do potíží, až je jejich páničci vyhodí, protože vy jste svými postoji působili tak, aby to tak vyznělo, abyste nalákali další prosťáčky, co se tam půjdou předvádět a vy jste obhájili svoje nemorální televizní koryto ještě hodně dlouho.

Vy nenabízíte žádnou třetí netušenou variantu, na to si vůbec nedělejte monopol, tu mohou kvalitně a hladce lidi vyřešit kontaktováním zájemců přes inzeráty, když si dají alespoň minimální práci, nehrajte si tedy na nějaké spasitele a tvůrce naprosto nové možnosti, kterou lidi dřív neměli. Vy nabízíte pouze týrání buď majitele v opravdu tristní situaci a popásání se na jeho žalu ve jménu sledovanosti nebo přehlídku nezodpovědných, nezralých a neschopných individuí, co prahnou po své minutě slávy za každou cenu, neboť ničím jiným nemají šanci se zviditelnit. O stresování psa, který bude jeden den v jedné a druhý den ve druhé a třetí den ve třetí rodině, ani nemluvím.

Nezajímá mne, co na to ve Finsku a jinde, tady žijete v Čechách a to, co jste vytvořili, zodpovídáte svým klientům, tedy českým poplatníkům. Nejsme tu proto, abychom srazili paty před zahraničními názory, dokážeme mít své vlastní. Vy musíte vycházet ze situace, která zde je a co od vás lidé chtějí zde, ne jim předepisovat, podle jakého vzoru mají myslet, toho jsme si tu užili dost za minulého režímu. Doba pokročila, klanění se zahraničním státům už nel

Jiřina Kolářová 11.1.2008 2:54

Re: Psí život

Vážená redakce Psího života,

již příprava pořadu,který prezentuje malicherné lidi snažící se přes TV zbavit psa,měla špatnou odezvu.Byly psány dopisy p.Hanslíkovi ze STRIX, Radě ČT,na fórech.Žádná diskuse na webu ČT,chat nazývám pochybným.Celý projekt není pro lidi vychovávané po celou jednu generaci pořadem Chcete mě?,že zvíře má cit. Vy jste degradovali práci za 16 let polistopadové éry vysílání o zvířatech.Nepozastavujete se nad argumenty lidí,kteří se v takové míře jako nikdy jindy před tím,na pořad vysílaný ČT,neozývali.Lidé odcházeli vzteky od TV.Jak si takovou reakci vysvětlujete?

Mgr.Bočková,psycholožka,shrnula názor lidí,kteří nemohli mlčet a vyjádřili se proti.Těch,co mají letitou praxi v OZ,ale i lidí,kteří jsou jen diváci.Vy shrnujete názor lidí,kteří tento pořad vysílali v cizině.My máme jiné kulturní zvyklosti.Jsem ráda, že nevysíláte pořad o psech z asijských zemí jiných kulturních zvyklostí.Třeba mají také nějaké vysoké sledovanosti.Styl nabídky psů v USA nechci.Proč nevysíláte projekt,který by učil lidi, jak mají řešit problémy se svým psem,aby pes neskončil v útulku?O to Vám přeci šlo,ne?Vy nic neřešíte,předáte psa jako věc.

Velmi by mně zajímalo,kdo dělal průzkum o úspěšnosti Psího života u nás?Spolehli jste se na sledovanost PŽ v cizině nebo na zakořeněnost pořadu o psech Chcete mě? u nás,jehož podobný typ by rádi vysílali na své státní TV na Slovensku?Mluvili jste s kolegy z Chcete mě?Mysleli jste, že to bude snadné?Z reakcí lidí vidíte,byl to velký omyl.Úspěch komerce závisí na připravenosti.A osvěta? Na tu zřejmě musí být odborník.Co to vlastně ten Váš Psí život je?

Někde jsem četla, že zrovna Dánsko a Španělsko jsou země,kde jsou dovážena štěňata z chovů množitelů z celé EU.Věřila bych pak, že v těchto zemích měl pořad "Můj nejlepší přítel" velkou sledovanost.Ti jistě nemají pořad typu Chcete mě?pomáhající psům najít 2. šanci a snižující kritický stav kapacity útulků.S PŽ se zvýší počet opuštěných psů.Všichni nebudou v Psím životu.

Veruna 14.1.2008 0:14

Re: Re: Psí život

Jiřino, když to tady čtu, zdá se mi, že nebudete úplně v pořádku. To množství Vašich příspěvků... I na jiných webech... 8-o Máte vůbec jinou náplň života? Nebylo by lepší začít Váš čas trávit lépe? Mám-li být upřímná, jevíte se mi jako stará a zapšklá. Nebylo by lepší mít se o koho starat? Pořídit si mazlíka? Co třeba pejska? V psím životě Vám určitě rádi pomůžou!VV

ma 14.1.2008 13:21

Re: Re: Re: Psí život

Vy se mi zase jevíte jako typický produkt moderní doby, hloupá a arogantní. Paní Jiřina má zájem o nějakou změnu k lepšímu. Vy místo argumentů urážíte.

Lenka 14.1.2008 14:37

Re: Re: Re: Psí život

:-D Tohle mě pobavilo :-D Jakou náplň máte Vy, když víte o příspěvcích oné paní i na jiných webech? :-D Musí zabrat spoustu času sledovat i jen jednoho člověka, kde co napíše :-D

Jiřina Kolářová 14.1.2008 20:32

Re: Re: Re: Psí život

Veruno, já jsem nikdy moc neozývala na webech a proto se ozývám nyní k věcem, které mě doslova nazvedly ze židle. Doufám si tvrdit, že ve 32 letech nejsem stará ani zapšklá. Mám kolem sebe mnoho jak dospělých tak dětí, psa, kocourky, jiná zvířata. Také zaměstnání. Věřím ve spravdedlnost, ale tak musím reagovat na nesmyslnost reakcí lidí, kteří se vyjadřují dost hloupě. Máte ale pravdu, neměla bych plýtvat časem na Vaše poznámky, mohu psát reakce na mnohem lepší argumenty než jsou ty Vaše poznámky. Víte je zvláštní, že jsou lidé, kteří opravdu neřeknou anebo nenapíšou nic, z čeho by měl druhý smysluplný užitek. Nejste náhdou také jeden z spolutvůrcí pořadu? Bohužel jsem zatím lepšího oponenta nenašla. Škoda, doporučíte mi někoho jinéhého, lepšího v diskusi, abych strávila čas smysluplněji? :-D

Šárka 15.1.2008 18:19

Re: Re: Re: Re: Psí život

Paní Jiřino, myslím, že Veruna je jeden z těch lidí, co berou zvíře jako věc a svůj pocit zřejmě chápe, jako ten správný.

Jsem ráda, že je tu stále hodně lidí ochotných bojovat za zvířata.

Stoklasová 11.1.2008 9:44

Re: Psí život

RvVážená redakce,

                                 sdělte nám, proč takové množství lidí tento pořad pobouřil, proč asi ?

Bylo by zajímavé rovněž sdělit, jestli i jiný pořad ČT vzbudil takové množství negativních ohlasů.

Žádný jiný pořad nikoliv. To přece o něčem svědčí, ne? Žádný pořad neinicioval tolik lidí, kteří svá negativa vůči tomuto nemorálnímu pořadu napsali, k tomu, aby psali řediteli i radě ČT. Jsem zvědavá, jak se s tím vypořádá pan ředitel i rada ČT. Paní programová ředitelko, co Vy na to? Proč došlo k takové změně, že se nakupují za peníze špatné zahraniční pořady, po Vašem nástupu ? Zajímalo by mne, kteří odborníci doporučili tento pořad koupit a to jmenovitě. Vážená redakce zkuste odpovědět na moje otázky. Vaše všeobecné vyjádření je slabá obhajoba lidí, kteří hájí svůj job. Stále zřejmě hážeme hrách na zeď, nebo se mýlím? Děkuji za odpověď.

K.Stoklasová

bara 11.12.2008 19:27

Re: Psí život

>-VVVVVVVVVV