17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
bara 11.12.2008 19:30

Re: Psí život

Psí život je dobrý!!!!???

Bára hájková 11.12.2008 19:35

Re: Psí život

Psí život je dobrý!VVPsí život ty psi jsou dobrý!:-D;-)VV>-

Lenka Navrátilová 11.1.2008 10:10

Re: Psí život

Vámi uvedený formát bohužel tyto negativní reakce vzbudil a můžeme si to vysvětlovat různě. Nejpravděpodobnější je to, že u nás je ochrana a soucítění se zvířaty na vyšší úrovni než ve Finsku, Dánsku a Španělsku (jak vůbec můžete do tohoto výčtu zařadit Španělsko, které je obecně známo jako země býčích zápasů a dalších "radovánek" spojených s týráním zvířat, to ani nebudu komentovat).

Druhou možností je to, že jste nepochopili ani nezvládli naplnit Vámi plánované poslání pořadu. Myslím, že se na tomto pořadu velmi podepsalo také to, že je zde vidět snaha upoutat sentimentálními bláboly, snaha rozplakat, ale zato tu není vidět, že psům rozumíte a víte co potřebují.

Osobně bych byla za to, aby se pořad okamžitě zrušil a prodloužilo se a rozšířilo vysílání Chcete mě, které je citlivé a přesto kolem sebe neháže dojemnými slovy, které je profesionální, dobře udělané a to, co z něj cítíte, je zájem nikoliv o senzaci jako u Psího života, ale právě o ty psy.

Uvědomte si prosím, že Česká republika je špičkou v kynologii, byla známá jako líheň výborných psů i výborných kynologů již před revolucí a dodnes tu máme velmi dobré podmínky pro výcvik a chov psů, leckdy lepší než jinde v zahraničí, i když za něčím stále pokulháváme. Proč však přebíráme ze zahraničí to, v čem jsou za námi, místo abychom se poučili z toho, v čem jsou oproti nám dále, to nedokážu pochopit.

Hana Krylová 12.1.2008 10:28

Re: Psí život

V psledních letech v našem státě probíhá vyložená devalavace psů.Chová je  a množí každý - s papíry bez,křížence.Pes se stal snadno dostupným a levným "zbožím" které si prostě pořídíme a když už se nám nehodí zbavíme se ho.

A váš pořad toto jen podporuje.Co takhle dát větší prostor pořadu "chcete mě" a v něm apelovat na BUDOUCÍ majitele psů - aby si psa pořizovali ZODPOVĚDNĚ!Aby nekryli fenky,pokud nejsou ochotní zajímat se i o další osud štěňat.

Aby psy nenakupovali na trhu nebo na ulici,aby od prodávajícího vyžadovali štěně nejen očkované,ale i značené tetováním nebo čipem.

Pořad by mohl poukázat na známé množárny,mohl by podporovat snahu uzákonění povinnosti značit VŠECHNY psy - tedy i bez PP a křížence,zkrátka je spousta témat a možností jak psům skutečně pomoci.

To co jste uvedli do provozu je nebezpečný paskvil!!

Jiřina 10.1.2008 1:21

Vyjádření názoru na pocit při sledování pořadu Psí život

Jeden pan Miloš se na webu Chcete mě? vyjádřil, že otevřený dopis řediteli ČT za zrušení pořadu je hysterie. Není to hysterie, ale vyjádření lidí, co sdělují svůj názor na to, co cítili při sledování tohoto pořadu.

Argumentuje tím, že hysterie je působena lidmi okolo útulků, kterým pořad Psí život fušuje do řemesla. To je zjevně pochybné tvrzení. Každý, kdo pomáhá útulkům je přeci vždycky vítán.!!

Té pomoci je přeci tak málo!

Tento pořad nepobouřil jenom lidi kolem útulků, ale spoustu lidí, co nemají s prací v útulku nic společného.;-O

Proč třeba nevznikla hysterie na pořad "Mezi námi zvířaty", který byl odvysílán prvním dílem v sobotu odpoledne na ČT1? Protože to bylo pohlazení po duši a velmi přínosné.R^

Lilith1 10.1.2008 0:02

Psí život - pod psa

Když jsem si v časopise (podotýkám, že kynologickém) přečetla reklamu na tento pořad celkem jsem se těšila. Jenže já od něj očekávala naprosto něco jiného. To co z toho vylezlo mě skutečně dohnalo k pláči a rozhodně to nebylo dojetím, jak slibovaly upoutávky. Nejen že to není o pomoci těm psům (ačkoliv pokud se dostanou od těchto "milujících" pánů bude jim lépe), ale bojkotuje to i práci všech kteří pro zatoulaná a nechtěná zvířata skutečně něco dělají. Nic méně, všimli jste si že když moderátorka nechávala skákat rotvajlera přes překážky bylo v pozadí slyšet mužský hlas který dával povel HOP společně s ní?Rv

Jiřina Kolářová 11.1.2008 3:22

Re: Psí život - pod psa

VÍTE, CO JE VŮBEC DIVNÉ?VEŘEJNOPRÁVNÍ TELEVIZE NADĚLALA KOLEM TOHOTO POŘADU TAKOVOU REKLAMU DO ČASOPISŮ A NOVIN, WEBŮ, BANNER NA WEBU ČT A JÁ NEVÍM ČEHO, TO PŘECI U JINÝCH POŘADŮ NEDĚLÁ?O CO TU VŮBEC JDE?PROČ TAKOVÁ REKALAMA, Z ČEHO JE PLACENÁ?TO PŘECI NENÍ ZADARMO?TO JE Z NAŠICH POPLATKŮ?TO JAKO PROČ!A PROČ VLATSNĚ NEMÁ BANNER A LOGO CHCETE MĚ?

J.Formánková 9.1.2008 20:50

Jak se zbavit závazku snadno a rychle

    Zdravím účastníky diskuze a musím plně podpořit názor autorky článku p. Bočkové.

    Podle reklamní kampaně jsem očekávala pořad, který se bude snažit pomoci především zvířatům. Jak se ale ukázalo, máme nový pořad, který pomáhá nezodpovědným majitelům v jejich snaze zbavit se jejich čtyřnohého svěřence. Jak typické. Mladá slečna si pořídila pejska, když ještě bydlela s rodiči a celá rodina se o něj starala. Nyní se slečna osamostatnila a očividně se jí nechce každé ráno chodit venčit, odpoledne a večer už vůbec ne. Nic netušící pejsek vesele zalézá pod postel a vítá svoji majitelku, která se ho pro vlastní pohodlí a nezodpovědnost snaží zbavit.  Abych jí ale pouze nekřivdila, mohla to udělat mnohem horším způsobem.

    Tu rádoby zkoušku, kdy očividně správně socializovaný a cvičený pes ochotně skáče přes překážky, snad nemohou myslet vážně. Měl to být důkaz, že zdravý a vychovaný pes je fajn společník? To snad každý ví.

    Za velmi profesionální pořad považuji show "Jste to, co jíte", který skutečně pomáhá obézním lidem.  V Čechách znám mnoho kynologů a dalších odborníků, kteří rozumí problematice nechtěných zvířat. Opravdu je koho oslovit a zpracovat s jejich pomocí kvalitní pořad věnující se pomoci opuštěným zvířatům. V televizi je již dost stupidních programů, tak proč vytvářet další, který v zásadě podporuje nezodpovědné lidi a ukazuje jim podobným další fajn způsob, jak se zbavit závazků.

    Řešením problematiky nechtěných zvířat, by měla být prevence a osvěta, ne podpora špatně vychovaných lidí.

Jana 9.1.2008 20:38

Pro všechny diskutující

Pořad přímo podporuje protizákonné jednání !!! Viz.Zákon na ochranu zvířat: V úvodu:"Účelem zákona je chránit zvířata, jež jsou živými

tvory schopnými pociťovat bolest a utrpení, před týráním,

poškozováním jejich zdraví a jejich usmrcením bez důvodu,

pokud byly způsobeny, byť i z nedbalosti, člověkem." A z §6/ "Nikdo nesmí zvíře opustit s úmyslem se ho zbavit nebo je

vyhnat."

Johule 9.1.2008 17:20

horší to už byt fakt nemohlo

Od začátku jsem od toho moc neočekávala, ale tohle m,ě fakt dostalo...Jedna větší pitomost ež druhá-důvody k zbavení se psa i zkoušky vhodnosti majitele....nemohůa jsem věřit vlastním očím;-€

Lenka 9.1.2008 9:07

No taky mě trochu překvapilo

A hlavně ty příběhy lidí, co údajně už nemůžou mít psa...jako, že manžel nerad psa na gauči nebo v posteli, tak dám psa pryč ?????? Mám dítě, tak nemůžu mít psa ????? 8-o Fakt zírám, na co jdou moje peníze!!

Ivča 9.1.2008 9:17

Re: No taky mě trochu překvapilo

No tak na toho psa na gauči, jak říkala, že se kvůli toho s přítelem pořád hádají, reagoval můj přítel jednoznačně - pouhá záminka, stejně dotyčnou nánu pošle k šípku při jiné příležitosti (červená slova=nevyjadřoval se tak jemně:-))

Lenka 9.1.2008 9:31

Re: Re: No taky mě trochu překvapilo

Přesně. Ostatně já si myslím, že menší trauma pro toho psa by byl zákaz vstupu na gauč a do postele, než to, že ho panička dá pryč, k cizím lidem. Samozřejmě, že si časem zvykne, ale bude to pro něj zbytečné trauma.

Samozřejmě můžou nastat objektivní důvody, proč už toho psa nemůžu mít, ale ani jeden z nich se v tom pořadu neobjevil. Taky mám psa a opravdu si neumím představit situaci, kdy bych ho dala pryč, to by musela být fakt velký průšvih. Někomu by šlo o život nebo tak.

Michaela S 9.1.2008 8:45

Petice

Pro ty, kteří si nevšimli že je petice proti tomuto pořadu- viz odkaz

http://www.changenet.sk/?section=kampane&x=326954

Lucka 9.1.2008 8:13

Zrušit

O tomto pořadu ČT na svých stránkách píše, že je dojemný a láskyplný... Ano, přiznávám, že jsem při jeho sledování skoro brečela, ale rozhodně ne nad láskyplností majitelů psů. :-(

Ivča 9.1.2008 9:13

Re: Zrušit

Přesně tak - bečela jsem vzteky a řvala bezmocností. Mít po ruce tvůrce či kohokoliv z tohoto pořadu, asi se dopustím násilí;-€;-€;-€ Zrušit okamžitě!!!!

K. 9.1.2008 8:01

Vážená paní

Zaráží vás, že CT věnuje 30 min. vysílacího času na neco co souvisí s ochranou psů (asi i koček). Mě spíš vadí, že se místo vysílání o odkopnutých psech CT a ostatní TV nezabývají ochranou a záchranou odkopnutých dětí a prevencí takových případů.

Vadí mi rovněž drzá a směšná rádoby kampaň (?proti kouření?) za propagaci pochybných a 99% neúčinných Nikoret, Niquit a podobných věcí na kterých drze vydělávají výrobci, distributoři a lékárny. V současné době uváděné dojemné reklamy na tyto náplasti, žvýkačky a jiné podvody mají vyvolat dojem, že se proti kouření bojuje. To je jen faleš! Když se chce někdo angažovat v TV a projevit se jako ochránce společnosti proti kouření, ať rrychle vymyslí a uvede něco, co varuje a ochrání osoby, které ještě nekouří - děti. Psi a kočky počkají!!

Michaela S 9.1.2008 8:48

Re: Vážená paní

Máte naprostou pravdu, problémy které uvádíte jsou naší společností "přehlíženy". Proto jsme o to více zvedlí ze židlí, že když u nás funguje alespoň něco dobře tak se objeví něco jiného, co to podupe...

Alena 9.1.2008 9:24

Re: Vážená paní

Většinou s vámi souhlasím, ale myslím si že ČT nemůže ovlivnit obsah placené reklamy v reklamních, takže rekllamy na žvýkačky a jiné prostředky údajně omezující kouření bych jí nevytýkala. Tyto reklamy se ostatně vysílají na všech televizích.

Lenka 9.1.2008 9:26

Re: Vážená paní

Opravdu nechápu, proč by se měla pořádat nějaká celonárodní kampaň proti kouření, snad každý ví, že to škodí a zároveň má každý vlastní hlavu. A to jestli děti začnou nebo nezačnou kouřit, je záležitost jejich rodičů a ne státu nebo jakési "společnosti".

A co se těch "odkopnutých" dětí týká, toho jsou plné zprávy..nebo by jste rád nějakou verzi "Chcete mě" - máme tady dneska Marušku, je hodná a přítulná, chcete jí ?

Jo a psi a kočky nepočkají, nevím proč by měli čekat, zatímco někde bude někdo imaginární bojovat proti kouření.

Lucie 9.1.2008 11:44

Re: Vážená paní

1. Nemyslím si, že by se média málo zabývala osudy a právy "odkopnutých" dětí.

2. Psi a kočky a jiná zvířata nepočkají. Jsou to bytosti z masa a kostí stejně jako lidé a proto by se k nim lidé měli chovat stejně slušně, jako k sobě navzájem. Kromě toho jedno souvisí s druhým, kdo se chová mizerně ke zvířatům, chová se mizerně i k lidem, a naopak. Takže výchova v tomto směru je důležitá.3. Reklamy na odvykací náplasti, žvýkačky - to je velmi jednoduché. Kdo má peníze, zaplatí si reklamu. Pořád je to ještě lepší, než reklama na cigarety, která bývala svého času běžná. To máte totéž, jako mohutná reklama na neúčinné přípravky na hubnutí. Výrobci mají dost peněz, tak si reklamu zaplatí. A protipólem je zrovna tak ze všech stran se valící reklama na sladkosti, která výrobcům těchto přípravků vyrábí zákazníky. Škodí to zdraví stejně jako kouření ale nebrání tomu nikdo.

Chce to prostě používat hlavu. Kdo chce žvýkat a lepit si náplasti, ať tak činí, kdo nechce, ať to prostě típne a hotovo. Já jsem například před deseti lety přestala kouřit tak, že jsem prostě dokouřila krabičku a další už jsem si nikdy nekoupila. Bez žvýkaček, bez náplastí. Jednoduché jak facka. Ušetřila jsem tak na obou stranách.

Eva 9.1.2008 12:17

Re: Vážená paní

Nepočkají!!! Záchrana všech živých tvorů (včetně lidí) by měla být prvořadá vždy a všude... Proč to škatulkovat? Výchova k zodpovědnosti jde ruku v ruce nejen s vlastnictvím zvířat, ale i pořízením dítěte... Měla by se na obrazovkách prosazovat úcta k životu a to ke každému, lidskému i zvířecímu, neb od týrání zvířat je už jen krůček k dětem a pak dospělým... Pokud se dětem vtluče do hlavy, jak se mají chovat ke zvířatům, pravděpodobně se budou chovat zodpovědně i k lidem. Člověk mající úctu k životu neublíží ani zvířeti, natož pak jinému člověku. A o tom to je...

Natálie 9.1.2008 12:48

Re: Vážená paní

Dobrý den, možná Vám můj názor z Vašeho pohledu bude připadat absurdní, ale pes či jiné zvíře je stejně jako dítě živý tvor, pro mě má život psa stejnou váhu. Život je život, není víc ani míň a proto nelze říci, že něčí život je více než jiný. Je třeba se zabývat problematikou týrání a "odkládání" zvířat. Já sama mám doma psy, kočku, králíky,... a proto mě velmi trápí v jakým útrpných podmínkách musí některá zvířata žít a vědět, že jim nemohu pomoci, proto je třeba aby ti, co mají k tomu moc a prostředky zvířátům pomáhali, nejen kvůli popularitě, ale opravdu, a časem doufám, že dospějeme do fáze, kdy už nebude v očích zvířat bolest a strach, ale pouze štěstí.

Mimo to se media problematikou týrání dětí zabývají dostatečně, zatímco o týraných zvířatech se dozvídáme sporadicky. Je třeba ukázat co se okolo nás opravdu děje.

Neuvěřitelné 14.1.2008 10:57

Re: Vážená paní

Jako že by televize nabízela děti? Paní vy jste zdá se mi blázen. Děti musí být prioritně chráněny a proto se nemůžou jakožto odkopnuté ukazovat v televizi, kdežto psi ano, takže nevím proč toto spojujete. Zcela to spolu nesouvisí, to je jako kdyby jste napsala: Proč jdete dnes koupit mouku, proč radši nezachraňujete děti. Pokud chcete pomáhat dětem tak by jste to měla zkusit jinde a ne o tom plkat na diskuzi o pořadu o psech, to je jako házet perly sviním, maximálně z toho máte vy dobrý pocit jak jste za ty děti zabojovala, ale nezabojovala!!!

Šárka 15.1.2008 18:30

Re: Vážená paní

Dovolím si s Vámi nesouhlasit. Kočky a psi nepočkají. Jsou to živé bytosti, stejně jako my, lidé. A potřebují pomoci a to velmi. Jsou stejně bezbranní, jako děti, takže stejně jako ony, potřebují naši pomoc. Naštěstí, péče o nechtěné děti je zde alespoň na nějaké úrovni a hlavně ve velkém povědomí lidí, každý na ně rád přispěje. Zvířata jsou na tom neskonale hůře. A věřte, od týrání zvířat je jen krůček k týrání dětí. Pro mě v tom není velký rozdíl.

(PS. nejsem nějaký šílený samotář nesnášející ldi, nebo něco podobného, pokud by mě chtěl někdo pro tento názor napadat. Jsem poměrně socializovaný dětský lékař milující zvířata :-)

cc 8.1.2008 23:53

Souhlasím, já to přepnul hned při manželovi

Souhlasím, já to přepnul hned při manželovi. Už to bylo trapné a nudné.

Adéla 8.1.2008 21:42

Jiné televize vysílají mnohem horší pořady

Já ten pořad neviděla, proto nemůžu soudit. Asi to není pořad, který by šel lidstvu příkladem, ale myslím si, že na ostatních kanálech chodí spousta hovadštějších pořadů a reality show. A když může na reality show vydělávat Nova a Prima, tak proč ne ČT. Přijde mi, že se do ČT všichni navážejí jen proto, že je ČT považována za tzv. "kvalitní" televizi. Rozumný člověk hned pozná, jestli je ten pořad pro něj přínosem nebo ne. Jestli je to dobrý nebo špatný pořad. Pokud by ale tento pořad měl nahradit pořad Chcete mě, hlasovala bych pro Chcete mě. Pokud mají běžet souběžně oba pořady, proč ne? Aspoň budou mít lidé srovnání.

Evča 8.1.2008 21:57

Re: Jiné televize vysílají mnohem horší pořady

Pokud se v reality show předvádí "výkvět národa", budiž já na to nekoukám a je mi putna co tam v přímém přenosu dělají. Ale tento pořad de facto veřejně nabádá k nezodpovědnému vztahu ke zvířatům. A spousta lidí na to, narozdíl od holých zadků v jiných reality show, nechá v klidu dívat své děti... V to je celý problém.

odpoved 8.1.2008 23:09

Re: Jiné televize vysílají mnohem horší pořady

odpovim na tvou otazku, proc ne CT1, kdyz Prima a Nova ano - protoze si ji platime my, ma byt zarukou neceho jineho nez plytke komerce a timto poradem vazne skodi, proto. !!

Veruna 13.1.2008 23:58

Re: Re: Jiné televize vysílají mnohem horší pořady

..a vy jste tak naivni, ze si myslite, ze Primu a Novu si de facto take neplatite? Jste si jista, ze jdou Vase penize zrovna na tento porad? Nejdou ty Vase spis na Chcete me? :-P ;-P

Prijde mi, ze kdyby kazdy porad jednou tydne pomohl jednomu psovi, ma smysl.  A jestli jde na komercni nebo verejnopravni televizi je mi sumak. Radeji se budu koukat na toto, nez na trapny serialy a rozzarene usmevy - ze kterych samozrejme detatko nebreci...