18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
j 6.1.2009 14:51

Re: Křeček prská

Lidi z ulice vidíme ve všech zprávách na Nově. To je úroveň. Hold prostý slušný lid.

PV 6.1.2009 13:07

Jako vždy, kudy chodil tudy okrad /starou pani/sociální demokrat

 

krbec 6.1.2009 13:06

POPLATKY VYMYSLEL RATH A KUBEK

Významným motivačním prvkem je i dolní mez spoluúčasti, kdy pacienti si budou platit hotově návštěvy u lékařů do celkové hodnoty 200 Kč měsíčně.

Do června 1996 lze zavést platbu tzv. hotelovného pro hospitalizované pacienty. Vyjít z 50 Kč na den. Jde o spoluúčast na mimozdravotnických službách - strava atp. Nelimitovat tento poplatek délkou hospitalizace respektive spíše použít pozitivní motivace pacientů

Zavést manipulační poplatek za 1 recept ve výši 10 Kč

Pracovní skupina: D. Rath, P. Horák, M. Sojka, M. Kubek, J. Štrof, J. Zavadilová, J. Šimon, M. Opočenský

Ivana 6.1.2009 13:39

Re: POPLATKY VYMYSLEL RATH A KUBEK

A já si myslím, že to vymysleli dobře, ne jako Julínek a Cikrt.  To je úplně o něčem jiném, proti dnešku. Proč se to neprosadilo? No, ODS byla v opozici a tak to bylo všechno špatně.  Modrá šance je dnes kus hadru. Před volbama se to slibuje, co, ale potom vážení voliči  jděte do(Y)(Y)

Marat 6.1.2009 12:51

Není v moci ODS něco českým lidem vysvětlovat.Nic jím nemůže pomoci.

To je fakt.Vysvětlit českým lidem,že ten příplatek lekařum a lekárnám je nutný a dokonce rozumný,to tedy vysvětlit opravdu nelze.To by nedokázal ani Bůh,ač je prý všemocný. To přece musí rozběsnit každého Čecha,který radějí bude platit vyší daně o větší částky v domnění,že to potom bude mít u doktoru zadarmo.

milan 6.1.2009 13:11

Re: Není v moci ODS něco českým lidem vysvětlovat.Nic jím nemůže pomoci.

Tak nám arate vysvětli,proč ty poplatky nejdou přímo do zdravotnictví jako celku,ale doktorům do kapsy ? S poplatkem v nemocnici se dá souhlasit ( za stravu) ,proč ale bylo nutné zavádět zvláštní kanceláře vybavené počítači a několika lidmi v nich s platem vyšším,než kdekoli ve výrobě..Proč pojišťovny sedí na 40ti miliardách a přitom odmítají hradit polovinu výkonů lékařů ?

Antonin.Valenta 6.1.2009 13:16

Re: Není v moci ODS něco českým lidem vysvětlovat.Nic jím nemůže pomoci.

 Za odpuštění směšných 30 Kč by volili třeba Al-Kajdu nebo Mussoliniho.

gerontusinza 6.1.2009 12:37

Pane křečku také jsem to viděl ......

 Ano byl to nádherný propagandistický pořad, systémem, že populární osobnost  se snaží populaci vysvělit svou lásku a příchylnost.... jenže lidé již keců tohoto formátu mají plné zuby a proto prohrávají tyto "populární" osobnosti ve srovnání s životem v této zemi zcela evidentně.... prostě je vládně koaliční strany to nepochopily... orto souhlasím že máte pravdu" ....že je vysvětlili dostatečně a lidé je také dostatečně pochopili..." právě proto že jejich schopnost lhát byla již vyčerpána a došlo k evidentním strašně pitomým lžím -- Severní Korea napadá USA přes Evropu, nutnost zavedení vojenské služby  když nebude svatý radar a pod... nechci to rozvádět..... ano máte tentokrát správný názor.... hezký den a stejně pěkný nový rok pro vás i vaše blízké..... ;-)

milan 6.1.2009 12:51

Re: Pane křečku také jsem to viděl ......

s tím souhlasím geronte.....!!

Jarin 6.1.2009 12:36

Krecek a Strepiny

:-);-):-D;-D;-D;-D;-D

Robin 6.1.2009 12:22

Rodina P. Jandy, známého hudebníka

je opravdu důvěryhodný účastník diskuze. Pan Janda a jeho vyděračská OSA mohou tak akorát mlčet a být rádi, že se o nich moc nemluví. Pro mě má stejnou důvěryhodnost jako pan Křečes se svým bytem s regulovaným nájemným.

Sid 6.1.2009 12:42

Re: Rodina P. Jandy, známého hudebníka

To me na cele diskuzi ve Strepinach vadilo take. Janda se tvari jako pravicak, ale OSA je typicky levicova organizace. Pryc s ni!

Historik 6.1.2009 14:30

Re: Rodina P. Jandy, známého hudebníka

S OSA s Vámi plně souhlasím.

Bubik 6.1.2009 12:13

jinak k té páně Křečkově důchodkyni

co kdyby pan doktor, když už bydlí v bytě s nájemným regulovaným a paní důchodkyně v bytě s nájemným tržním, si s ní ty byty vyměnil. Na rozdíl od důchodkyně on na tržní nájem jistě má a paní důchodkyně by pak neměla 1,80 na den.......;-D

Případně by ten rozdíl mezi nájemným tržním a regulovaným mohl v rámci sebereflexe někomu takovému charitativně poskytovat.......

Starý J. 6.1.2009 12:39

Re: jinak k té páně Křečkově důchodkyni

Nejen to! Věta za větou tohoto Křečkova blábolu by šla otočit proti němu! Ale zpět k důchodkyni a soudruhu Křečkovi: Ta důchodkyně měla za osmileté vlády socanů větší důchod, než má nyní? Asi těžko, spíše nyní má ten důchod větší. Co dělal soudruh Křeček pro tuto důchodkyni, když byl u moci on?

Nejhorší ale je, jak demagogicky ohledně příspěvků argumentuje. On, poslanec a vzdělanec neví, že dotyčná nebude platit žádné poplatky, pokud si zajde pro potvrzení sociální potřebnosti. Takže u poplatků s onou důchodkyní nemůže vůbec argumentovat! Navíc ona důchodkyně žije, takže asi nežije z té koruny osmdesáti haléřů na den. Jistě dostává jak na nájem, tak z jiných důvodů sociální podporu. Pokud si o ni nezažádala, proč to lidumil Křeček pro ni neudělal? Zajímavé by také bylo, kolik si za "zastupování" oné důchodkyně soudruh Křeček řekl a zda to platila ona důchodkyně, nebo Křečkovi to jako ex offo zaplatil stát. Ale lidumilové si přece od chudáků nikdy nic nevzali!

Sid 6.1.2009 12:12

Pekna stranka pro Krecka

http://volby.kategorie.cz/

Bohuzel to neni podepsano, ale pekne to vysvetluje "lidumilnou" politiku Krecka a jinych CSSD krecku.

ritsok 6.1.2009 11:28

Paní Jandová to vidí.

Co pí. Jadová vidí. Vidí pouze to, že z daní nás všech, si Dr. Rath, coby politický podnikatel vytváří klientelu, kterou nezbytně ke své podnikatelské činnosti a zvyšování svých vlastních příjmů, potřebuje.

m.l. 6.1.2009 11:20

Jak to dopadlo s tou důchodkyní?

Rozhodl soud, že majitel bytu je povinen jí přispívat na živobytí?

doktor 6.1.2009 10:58

Většina diskutujících,

která tady řve proti Dr.Křečkovi a jeho popisu chování příznivců ODS, nepochopila, že řeč není o vládě a o reformách, ale o referování tak zvaně nestranických sdělovacích prostředků o tom, co se u nás děje. Televize, specielně NOVA,  je (možností vše sestříhat jinak, než to proběhlo, nebo vše vlastnoručně kroupovsky zorganizovat) v manipulaci s fakty mistrem. Těm, kteří milují svá konta a ODS, doporučuji vřele "zpravodajskou" televizi ZI. Polovina vysílacího času je věnována ekonomice z hlediska podnikatelů, a jako bonbonky dostanou v "Interview Barbory Tachecí" úsměvy a hlazení pravičáků (Cikrtovi dokonce kamarádsky vymýšlela argumenty proti ČSSD, které ho samotného nenapadly) a tvrdé jednání s těmi ostatními. Příklad totálně neobjektivní žurnalistiky. No, neberte to, že? Zadarmo!

Sestra 6.1.2009 11:26

Re: Většina diskutujících,

Doktore-každý máme jinou představu o fugování televizí,co nejvíce pravdy by se měla držet ale "našeCT.Ale k tvému příspěvku:Lidé,kteří na trhu práce  si našli uplatnění-mají názory špatné!Správné  a populární je stát na straně  méně majetných.Ale je škoda vykreslovat ty schopné jako nepřátele a jejich názory za směšné.

Dík 6.1.2009 11:29

Re: Většina diskutujících,

Dík-Z1-začínají se konečné´ě  objevovat i televize s jiným názorem.Rudochům to připadá nenormální.Znám to:jedna televize-1 názor a  pak přesvědčování,že je správný.

Bubik 6.1.2009 12:06

Re: Většina diskutujících,

je to nějaké popletené.

Nova i ZT1 jsou soukromé televizní kanály, které si mohou referovat o kom chtějí, jak chtějí a s kým chtějí. Pokud se nepohybují za hranou zákona. A nic do toho doktorovi ani nikomu jinému nic není. Koneckonců ať si doktor spustí svůj televizní kanál, kde může zase on velebit tu stranu či partu, kterou má on rád.

Jedině ČTx, placená z daní a z poplatků všech občanů by se měla chovat objektivně. Což nečiní a chová se často hůř než TV komerční.....což doktorovi nevadí......

Robin 6.1.2009 12:27

Re: Většina diskutujících,

Stejně tak má ovšem doktor právo je za tendenční? pořad kritizovat.

Etana 6.1.2009 12:36

Re: Většina diskutujících,

práva mají být v souladu s povinnostmi. Nick Doktor by měl tedy své výhrady podpořit relevantními argumenty. Poznámky o jiných diskutujících by si měl odpustit úplně, není to žádný náš učitel ani dozorce.

Minutus 6.1.2009 15:27

Prostě řekl svůj názor

jako většina zde přítomných. Asi málokdo má čas pitvat přesné znění otázek a odpovědí v pořadech, ale v okamžiku sledování si může člověk vytvořit názor. Dokážete relevantními argumenty Doktorovo tvrzení vyvrátit?

Etana 6.1.2009 17:20

Re: Prostě řekl svůj názor

relevantními argumenty vyvrátit Doktorovy DOJMY? Ať se ke mně objedná na vyšetření, zkusím to.

Minutus 6.1.2009 17:50

Re: Prostě řekl svůj názor

Problém je, že tento dojem o objektivitě zpravodajství má většina lidí, čili asi je něco shnilého ve státě Dánském. Křečka vůbec nemusím, ale ty Střepiny jsem viděl a říkal si totéž, co on. Redaktor, který to vedl jasně stranil určitému názoru a výběr lidí, kteří tam vysvětlovali své názory byl jednoznačné tendenční. Na jedné straně celebrita Janda a na druhé mu oponovaly tetky s ulice.

Etana 6.1.2009 19:22

Re: Prostě řekl svůj názor

no já nevím co má většina lidí, ale tady má zcela zjevně většina lidí názor, že Křeček je ten poslední, který má právo něco kritizovat stylem, kterým to dělá a žvanit o objektivitě.

Jarin 6.1.2009 12:38

Re: Většina diskutujících,

lzidoktor

drak 2 6.1.2009 18:55

Re: Většina diskutujících,

;-) doktore, viděl jsem tam Knížáka s Klausem- no, ti si notovali! to byla přímo symfonie souznění!!;-O